Spring naar bijdragen

Autistische discriminatie


Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Lobke:

@Robert Frans, ik weet niet wat jouw doorn in het vlees is. Je gaf wel eens aan dat een huwelijk voor jou geen optie was, te moeilijk om met iemand samen te leven. Is het autisme? Jij die zo invoelend en geduldig bent, jij die me liet zien dat God er was en dat ik niet bang hoefde zijn voor twijfel. Jij die zo eerlijk bent dat ik alle trollen vergeet. In de tijd dat ik me zo vervreemd van geloof wist las ik jouw bijdrage als een soort baken in de storm van mijn leven. Ja het kan autisme zijn, wat is het dan fantastisch dat er een forum is waar dat er helemaal niet toe doet. Ik hoef je niet in de ogen te kijken want ik keek in je hart, iets wat soms op een forum veel makkelijker is. Bedankt dat je dat toestaat; bedankt voor je eerlijkheid maar ook bedankt voor je geloof dat laat zien dat liefde de bron is.

Vrouwen zijn onvoorspelbare wezens zonder handboek. Daarmee is alles gezegd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is geen autistenhumor.

Klopt. Net zoals je van een blinde ook mag verwachten dat deze wel de hulpmiddelen gebruikt die de samenleving voor hem gemaakt heeft, om zich toch zo goed mogelijk door het verkeer te bewegen. Maar

Autisme is geen stoornis en heeft niets van doen met gedragsproblematiek. Wat wel kan bestaan zijn autisten met een gedragsproblematiek. Het beste maakt men hierin onderscheid. Autisten verwerken info

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid