Spring naar bijdragen

Televisie en multimedia en de invloed op kinderen


Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Fundamenteel:

Oh en veel meer te vinden hoor. Maar dit toont wel aan dat de seksualisering van kinderen al lang aan de gang is. Zo is Hollywood begeven van pedofielen. Het is allemaal mind control, catch em when they are young. 

Maar ze zijn er wel steeds meer aan het oppakken. Ze zitten trouwens niet alleen in Hollywood. Kennelijk is pedofilie op dit moment toch nog een stapje te ver.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/876525452/trump-en-clinton-nemen-afstand-van-epstein

https://www.telegraaf.nl/nieuws/760273112/oud-vn-topman-krijgt-9-jaar-cel-voor-misbruik

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het valt me sowieso op dat mensen nog weleens nauwelijks echt nadenken over wat ze nou eigenlijk (mee)zingen of kijken. Ik bedoel, veel van K3's teksten zouden niet misstaan in een bouquetroman, maar

Verschil alleen wel is dat de voorbeelden die je noemt voornamelijk voor pubers en jong-adolescenten gemaakt waren. K3 is echter heel specifiek gericht op kleuters en kinderen in de onderbouw; hun muz

Die kinderen wordt geleerd juist niet na te denken en worden volgestopt met zaken waar over nagedacht is door mensen die niet het beste met ze voor hebben. Kindjes van 4/5 jaar oud voor K3 zetten is v

1 minuut geleden zei Willempie:

Maar het is al zo lang aan de gang? Nu kunnen ze niet anders dan aanpakken omdat het uitgesmeerd staat op internet. De mainstream media doofpotte lekker mee. Zo ook bij operatie kelk en dergelijke. 

Nu bij de machtsovername rollen enkele koppen, ooit rollen ze allemaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Willempie:

Maar ze zijn er wel steeds meer aan het oppakken. Ze zitten trouwens niet alleen in Hollywood. Kennelijk is pedofilie op dit moment toch nog een stapje te ver.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/876525452/trump-en-clinton-nemen-afstand-van-epstein

https://www.telegraaf.nl/nieuws/760273112/oud-vn-topman-krijgt-9-jaar-cel-voor-misbruik

Dat zijn pedoseksuelen, oftewel praktiserende pedofielen. Pedofilie en sich wordt juist steeds meer geaccepteerd als een normale geaardheid en zal op den duur verdwijnen als ziektebeeld uit de DSM.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat zijn pedoseksuelen, oftewel praktiserende pedofielen. Pedofilie en sich wordt juist steeds meer geaccepteerd als een normale geaardheid en zal op den duur verdwijnen als ziektebeeld uit de DSM.

Normale geaardheid? Normaal is iets zoals dat het vaakst voorkomt.

Neen, pedofilie wordt nooit normaal als het mij belieft en zal altijd een ziekte blijven. 

Die mensen achter K3 etc zouden dat graag normaliseren. Daar luisteren we beter niet naar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Normale geaardheid? Normaal is iets zoals dat het vaakst voorkomt.

Niet per definitie. Normaal is dat wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt en dat maakt toch wel een behoorlijk verschil. Zo wordt normaal dus een hele subjectieve bedoening.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Fundamenteel:

Normale geaardheid? Normaal is iets zoals dat het vaakst voorkomt.

Neen, pedofilie wordt nooit normaal als het mij belieft en zal altijd een ziekte blijven. 

Die mensen achter K3 etc zouden dat graag normaliseren. Daar luisteren we beter niet naar. 

Nou schiet je door, ik denk niet dat het de bedoeling is van de mensen achter K3 om pedofilie te normaliseren. Het is de grote mensen wereld nadoen. Programma's voor volwassenen waar je kunt kijken we de mooiste penis heeft vind ik ook niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Lobke:

Nou schiet je door, ik denk niet dat het de bedoeling is van de mensen achter K3 om pedofilie te normaliseren. Het is de grote mensen wereld nadoen. Programma's voor volwassenen waar je kunt kijken we de mooiste penis heeft vind ik ook niks.

Nou, ik kan me prima voorstellen dat dit wel degelijk in de hand wordt gewerkt. Als je jonge kinderen als volwassenen om laat gaan met seks, waarom zouden ze dan geen seks met volwassenen willen hebben? Je speelt de pedofiel alleen maar in de kaart op deze manier. En wellicht is zelfs van in de kaart spelen geen sprake en gebeurt het gewoon bewust.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Niet per definitie. Normaal is dat wat door de meeste mensen geaccepteerd wordt en dat maakt toch wel een behoorlijk verschil. Zo wordt normaal dus een hele subjectieve bedoening.

Iets geaccepteerd is daarom niet normaal he :) Pedofilie is een ziekte, geen normale geaardheid. Het beste medicijn daartegen is regelrechte vervolging en veroordeling ervan. Nooit normaliseren. Wel accepteren dat deze ziekte er is en psychiatrisch verder onderzoeken om beter te kunnen genezen. 

Actievelingen castreer je gewoon medisch, zelfs na de eerste vervolging. Er zou veel ellende mee bespaard zijn.

42 minuten geleden zei Lobke:

Nou schiet je door, ik denk niet dat het de bedoeling is van de mensen achter K3 om pedofilie te normaliseren. Het is de grote mensen wereld nadoen. Programma's voor volwassenen waar je kunt kijken we de mooiste penis heeft vind ik ook niks.

De grote mensen nadoen? Het zijn de grote mensen die ze selecteren, opkleden, zulke teksten schrijven en ze tentoon stellen op tv aan andere pedofielen om erop te geilen. Die dan geprikkeld wordt en die seksuele drift meer wil uitoefenen dan anders.

Orde, tucht en kuisheid zouden de basiselementen rond ieder kind moeten zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iets geaccepteerd is daarom niet normaal he :) Pedofilie is een ziekte, geen normale geaardheid. Het beste medicijn daartegen is regelrechte vervolging en veroordeling ervan. Nooit normaliseren. Wel accepteren dat deze ziekte er is en psychiatrisch verder onderzoeken om beter te kunnen genezen. 

Actievelingen castreer je gewoon medisch, zelfs na de eerste vervolging. Er zou veel ellende mee bespaard zijn.

Niet alle pedofielen zullen toegeven aan hun lust, maar het zal zwaar zijn voor hen. Het mag niet seks met kinderen, maar mensen met deze geaardheid zullen hopelijk hulp en begeleiding vragen wanneer het te zwaar voor hen wordt. Het zijn niet allemaal "oude viezerikken''

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iets geaccepteerd is daarom niet normaal he :) Pedofilie is een ziekte, geen normale geaardheid. Het beste medicijn daartegen is regelrechte vervolging en veroordeling ervan. Nooit normaliseren. Wel accepteren dat deze ziekte er is en psychiatrisch verder onderzoeken om beter te kunnen genezen. 

Actievelingen castreer je gewoon medisch, zelfs na de eerste vervolging. Er zou veel ellende mee bespaard zijn.

Homofilie was ooit ook een stoornis, maar is in 1973 ook geschrapt uit de DSM. Nu is homofilie dus normaal en die richting gaat het ook op met pedofilie. Kun jij wel je eigen denkwijze erop nahouden, maar die zal dan als abnormaal worden beschouwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Homofilie was ooit ook een stoornis, maar is in 1973 ook geschrapt uit de DSM. Nu is homofilie dus normaal en die richting gaat het ook op met pedofilie. Kun jij wel je eigen denkwijze erop nahouden, maar die zal dan als abnormaal worden beschouwd.

In de 60-70-tiger jaren ging men veel toleranter om met pedofilie, meer een houding ''als kinderen het ook leuk vinden is er niks mis toch?'' Later wisten we dat kinderen die niets zeggen het nog niet leuk hoeven te vinden en ernstig getraumatiseerd kunnen raken. Ik heb de indruk dat pedofilie nu veel feller aangepakt wordt. 

 

bewerkt door Lobke
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Lobke:

Niet alle pedofielen zullen toegeven aan hun lust, maar het zal zwaar zijn voor hen. Het mag niet seks met kinderen, maar mensen met deze geaardheid zullen hopelijk hulp en begeleiding vragen wanneer het te zwaar voor hen wordt. Het zijn niet allemaal "oude viezerikken''

Neen maar die zulke teksten voor minderjarigen schrijven zijn wel de viezerikken. Onze staat en msm zou daarop moeten waken, maar ze enabelen het. Ze zenden het uit en pushen een agenda waarin het seksualiseren ervan genormaliseerd wordt.

Er is een verschil tussen pedofilie en dat activeren zoals ze dat doen met popgroepjes als k3. Want ze seksualiseren de minderjarigen en dat is wel actieve pedofilie. Voorwaar, wie ooit aan een geliefde van mij komt hang ik met een haak omhoog, gespietst door zijn ballen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Lobke:

In de 60-70-tiger jaren ging men veel toleranter om met pedofilie, meer een houding ''als kinderen het ook leuk vinden is er niks mis toch?'' Later wisten we dat kinderen die niets zeggen het nog niet leuk hoeven te vinden en ernstig getraumatiseerd kunnen raken.

Ja en? Tegenwoordig maken ze pedopoppen. Mooie latex kindjes waarop ze zich mogen uitleven.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/297400/ophef-om-pedo-pop

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Maar het blijft reactief handelen en de schade is aangericht.

Maar recidivisme is 100% uitgesloten. In een pedobeschermend en islamlovend landje betrouw je beter niet op het gerecht. 

Het is wettelijk toegelaten minderjarigen te seksualiseren en te indoctrineren met genderideologie. Jezus hebben ze ook wettelijk aan het kruis genageld. Het mag dan wel niet christelijk zijn, maar fuck the law :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Tjah een doodzonde. Mede daarom dat ik zo sterk van de overtuiging ben dat we terug moeten keren, eerder dan dit parcours verder te volgen. Ze maken ons tot moordenaars.

Maak je maar gewoon druk om het kind en niet de dader. Die krijgt vanzelf wat deze verdiend. Indien deze zich niet bekeerd zal dat erger zijn dan een molensteen om zijn hals en diep water.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Maak je maar gewoon druk om het kind en niet de dader. Die krijgt vanzelf wat deze verdiend. Indien deze zich niet bekeerd zal dat erger zijn dan een molensteen om zijn hals en diep water.

Tot nu is dat nog de zaak. Maar ik denk niet een mens te zijn die zoiets tragisch zou kunnen laten voor wat het is. Zeker niet in een land waar de verkrachter gepamperd wordt en slachtoffer nagetrapt. Die lachen gewoon met de strafmaten in dit land en lachen het slachtoffer ermee uit mits ze verschijnen in de rechtszaal. 

Laatst een bende moslimpedofielen vrijgesproken omdat het slachtoffer niet voldoende weerstand bood, hoeveel weerstand verwachten ze van een kind? Als die rechter de dader kan vrijspreken zal die dat wel doen, er is namelijk een nakend plaatstekort, dus... Als ik dat aan het systeem zou toebetrouwen zou ik meer dan de dader moeten aanpakken he :) Want te lakse straffen roepen ook wraak op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Tot nu is dat nog de zaak. Maar ik denk niet een mens te zijn die zoiets tragisch zou kunnen laten voor wat het is. Zeker niet in een land waar de verkrachter gepamperd wordt en slachtoffer nagetrapt. Die lachen gewoon met de strafmaten in dit land en lachen het slachtoffer ermee uit mits ze verschijnen in de rechtszaal. 

Laatst een bende moslimpedofielen vrijgesproken omdat het slachtoffer niet voldoende weerstand bood, hoeveel weerstand verwachten ze van een kind? Als die rechter de dader kan vrijspreken zal die dat wel doen, er is namelijk een nakend plaatstekort, dus... Als ik dat aan het systeem zou toebetrouwen zou ik meer dan de dader moeten aanpakken he :) Want te lakse straffen roepen ook wraak op.

Uiteraard. Jij gaat liever voor de moord en zorgt er voor dat kindlief zijn pa nooit meer kan beleven. Zodoende traumatiseer je je kind dus twee keer i.m.o.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid