Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Mullog:

Als ik zie wat jij allemaal gelooft als je een artikeltje van deze of gene nitwit leest ben ik er verbaasd over dat je überhaupt zo'n opmerking plaatst :-)  

Wat geloof ik dan allemaal? (Zonder me eerst verdiept te hebben, mijn oordelen zijn telkens gefundeerd en worden telkens gestaafd met feiten), waar ik verkeerd ben geef ik dat meteen toe. Je kan je geen aangenamer lid bedenken me dunkt. *proest*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb er weinig verstand van maar blijkbaar zijn er meer mensen die naar een alternatief zoeken.  

Door algoritmes is het gebruik van het internet aanzienlijk verslechterd. Films op youtube die ik na enkele kernwoorden terug vond zijn onvindbaar geworden, abonnementen die verwijderd worden, inclusi

Doelbewust.  Een voorbeeld, Dries Van Langenhove is de meest besproken Vlaamse politici geweest. Dat erkennen ze niet graag dus halen ze die gewoon uit de statistieken van meest gegoogeld Vlaams

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat geloof ik dan allemaal? (Zonder me eerst verdiept te hebben, mijn oordelen zijn telkens gefundeerd en worden telkens gestaafd met feiten), waar ik verkeerd ben geef ik dat meteen toe. Je kan je geen aangenamer lid bedenken me dunkt. *proest*

Het citeren van obscure sites is wat anders dan het presenteren van feiten. Je bent al tientallen keren in de hoek gezet met argumenten door mullog. Vermakelijk om te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:

Omdat artikels schrijven dat hij een homohater is geloof je dat? Daarom de vergelijking met Trump. Niet alles wat ze schrijven is waar en mensen zijn snel beledigd. Ze maken je dan uit voor zaken die je zo niet bedoelde.

Opmerkelijk, dat je dus wel weet dat je artikels niet zo maar moet geloven. Dat heb ik dus ook niet gedaan, en bekeken wat hij heeft geschreven en gezegd. Hij is een homohater.

12 uur geleden zei Fundamenteel:

Google hub is niet gelijk aan Siri en Alexa. Appelen en peren.

JIJ bent dit topic begonnen over GOOGLE.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Opmerkelijk, dat je dus wel weet dat je artikels niet zo maar moet geloven. Dat heb ik dus ook niet gedaan, en bekeken wat hij heeft geschreven en gezegd. Hij is een homohater.

JIJ bent dit topic begonnen over GOOGLE.

Over de algoritmes van google, en dan zei ik dat Siri (AI assistent van Apple) Jezus loochent. 

Wat zei hij dan dat je als haat opneemt? Als je tegen bv adoptierechten voor homofielen bent, ben je geen homohater he. Of wel? Ik vind van niet. Steven Crowder zijn mening over homofielen is niet veel anders dan die van Milo en Milo is homo. Is Milo nu ook een homohater? Zijn vriend is trouwens zwart, dat leerden de lefties snel toen ze hem.voor racist poogden te verslijten. “I like huge black cocks” lol

Wat zegt deze homo anders dan Steven dan?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

Youtube bans the keyword “christian” but allows muslim.

According to former Marine and founder of a group helping US war veterans Chad Robichaux, the Google-owned video platform has deemed the word in question to be “unacceptable content” that violates the giant’s advertisement rules. At the same time, an experiment of his reportedly showed that the word Muslim was permitted

Bron

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:
Citaat

Youtube bans the keyword “christian” but allows muslim.

According to former Marine and founder of a group helping US war veterans Chad Robichaux, the Google-owned video platform has deemed the word in question to be “unacceptable content” that violates the giant’s advertisement rules. At the same time, an experiment of his reportedly showed that the word Muslim was permitted

Bron

Was jij het niet, die laatst kwam met het standpunt dat niet elk artikel zomaar moet geloven?
Wat heb je gedaan om dit te checken?
Typ het het woord christian in op youtube, dan zou je dus 0 treffers moeten krijgen.
Als dat zo is, heb je gelijk.
Zo niet, dan zit je (weer eens) onzin te verkopen.
En weet je wat? het laatste is het geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Was jij het niet, die laatst kwam met het standpunt dat niet elk artikel zomaar moet geloven?
Wat heb je gedaan om dit te checken?
Typ het het woord christian in op youtube, dan zou je dus 0 treffers moeten krijgen.
Als dat zo is, heb je gelijk.
Zo niet, dan zit je (weer eens) onzin te verkopen.
En weet je wat? het laatste is het geval.

Keyword is geen search word. 

Een keyword is zoals je hier tags moet plaatsen bij topics

 

17 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Was jij het niet, die laatst kwam met het standpunt dat niet elk artikel zomaar moet geloven?
Wat heb je gedaan om dit te checken?
Typ het het woord christian in op youtube, dan zou je dus 0 treffers moeten krijgen.
Als dat zo is, heb je gelijk.
Zo niet, dan zit je (weer eens) onzin te verkopen.
En weet je wat? het laatste is het geval.

Getest en ik kan christian toevoegen aan een tag. Maar was op een oudere video. Ik kan blijkbaar geen nieuwe video maken in geheel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Mag ik iedereen eens het volgende aanraden? In je smartphone kijken naar apps en machtigingen. Huiver waartoe de apps van google toegang hebben. Je berichten, je telefoongesprekken, je foto’s, ... 

Google kan dus al uw gesprekken afluisteren, je geeft ze er toestemming toe zodra je hun apps installeert. Als overheden daar dan nog eens mee samenwerken. Waarom zouden ze nog de procureur raadplegen voor een phone tap? En onze overheden zijn vandaag echt voor geen haar meer te betrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Mag ik iedereen eens het volgende aanraden? In je smartphone kijken naar apps en machtigingen. Huiver waartoe de apps van google toegang hebben. Je berichten, je telefoongesprekken, je foto’s, ... 

Google kan dus al uw gesprekken afluisteren, je geeft ze er toestemming toe zodra je hun apps installeert. Als overheden daar dan nog eens mee samenwerken. Waarom zouden ze nog de procureur raadplegen voor een phone tap? En onze overheden zijn vandaag echt voor geen haar meer te betrouwen.

Je kunt ook overstappen op een ouderwetse gsm. Of op rooksignalen. Of op trommels.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Dat kan ook. Dus dan valt het toch wel mee?

Ja en nee. Mensen lezen zelden de kleine letterkes en kijken zelden naar de machtigingen. 

Ik denk dat onze privacy wel zeer ernstig is. De micro en camera kunnen constant door derde geraadpleegd worden. 

Ook al heb je niets te verbergen, het is niemands zaak mijn smartphone af te lezen of mee te luisteren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja en nee. Mensen lezen zelden de kleine letterkes en kijken zelden naar de machtigingen. 

Ik denk dat onze privacy wel zeer ernstig is. De micro en camera kunnen constant door derde geraadpleegd worden. 

Ook al heb je niets te verbergen, het is niemands zaak mijn smartphone af te lezen of mee te luisteren. 

Als jij die machtiging kunt intrekken is het toch opgelost voor jou? Als andere mensen dat niet doen en ze zich er ook niet bewust van zijn zullen ze zich er waarschijnlijk ook niet druk om maken.

Je kunt in je Google account bij 'Activiteitsopties' ook alles uitzetten.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als jij die machtiging kunt intrekken is het toch opgelost voor jou? Als andere mensen dat niet doen en ze zich er ook niet bewust van zijn zullen ze zich er waarschijnlijk ook niet druk om maken.

Je kunt in je Google account bij 'Activiteitsopties' ook alles uitzetten.

Tot ze weten wat die info doet. Ze verzamelen al uw gegevens die gedeeld worden met derden. Een bank bv. Ge hebt dan geen geheimen meer dus die verzekeren u dan maximaal omdat je bv volgens een algoritme een ongezonde levensstijl hebt enzo. Het gaat echt voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-9-2019 om 18:19 zei Fundamenteel:

Tot ze weten wat die info doet. Ze verzamelen al uw gegevens die gedeeld worden met derden. Een bank bv. Ge hebt dan geen geheimen meer dus die verzekeren u dan maximaal omdat je bv volgens een algoritme een ongezonde levensstijl hebt enzo. Het gaat echt voor. 

Dat doen ze niet met Google. Dat doen ze met de gegevens en doktersverklaringen die je zelf bij die verzekering in levert bij het afsluiten van een verzekering. Mensen leveren die gegevens dus zelf aan bij hun verzekering. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat doen ze niet met Google. Dat doen ze met de gegevens en doktersverklaringen die je zelf bij die verzekering in levert bij het afsluiten van een verzekering. Mensen leveren die gegevens dus zelf aan bij hun verzekering. 

Dbi. Tijden zijn veranderd. Uw hele persoon is digitaal verkondigt door uzelven tussen de lijnen en die grote tech bedrijven verkopen die informatie aan derden. Het was een voorbeeld, maar dat banken informatie van hun klanten willen (en liefst zoveel,mogelijk) is geen geheim. Echter, die verzekering was maar een voorbeeld he.

Facebook doet het inmiddels ook al. Dat is een miljardenindustrie geworden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat zeg ik.

Mensen weten dat niet allemaal hoor. Voor de lol al die kleine lettertjes eens lezen en zien wie die partners zijn. Dan de partners van die partners. Die hadden dus jaren toestemming mee te luisteren in mijn woonkamer en slaapkamer.

wou ik een 4K tv kopen, vindt het maar eens zonder ingebouwde micro.

BB gaat te ver.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

De meesten wel. Kennelijk ben jij er net achter, dat je er zo druk over doet.

Ik wist dat enigszins. Maar niet dat ze tot alles machtiging vragen. Zoals micro, camera, telefoon, berichten, emails...

Laatst had Zuckenberg (die van FB) gesprekken achter gesloten deuren met Macron. 

Die organisaties zijn overigens niet neutraal he. Op twitter en fb mag je nationalisten met de dood bedreigen maar worden halfnaakte foto’s verwijderd. Iemand rechts die een scheet laat wordt meteen verbannen. Het is overigens sedert de nazi geleden dat joden in hun vrijheid van meningsuiting beperkt werden (Laura Loomer)

Ze moeten van dd sociale media afblijven en vooral, uit mijn gegevens wegblijven.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik wist dat enigszins. Maar niet dat ze tot alles machtiging vragen. Zoals micro, camera, telefoon, berichten, emails...

Dat ligt dan aan jezelf. Er wordt je gevraagd of je akkoord gaat met gebruiksvoorwaarden en daar staan deze zaken in. Waarschijnlijk lees je het nooit, scroll je door en klik je dan op ja. Dat doe je toch echt zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Dat ligt dan aan jezelf. Er wordt je gevraagd of je akkoord gaat met gebruiksvoorwaarden en daar staan deze zaken in. Waarschijnlijk lees je het nooit, scroll je door en klik je dan op ja. Dat doe je toch echt zelf.

Hoe zou je voelen dat ik als bedrijf als gemakkelijkste informatie kan verschaffen, maar pas na de privacywetten komt uit dat ik al uw bedrijfsgegevens mocht verzamelen en delen aan derde? Dan ga je er toch weg?

en ja nu doen we ons dit zelf aan, maar ik vind dat allemaal toch maar ver gaan. De zaken moeten omgedraaid zijn he, wij moeten hun controleren en niet andersom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe zou je voelen dat ik als bedrijf als gemakkelijkste informatie kan verschaffen, maar pas na de privacywetten komt uit dat ik al uw bedrijfsgegevens mocht verzamelen en delen aan derde? Dan ga je er toch weg?

en ja nu doen we ons dit zelf aan, maar ik vind dat allemaal toch maar ver gaan. De zaken moeten omgedraaid zijn he, wij moeten hun controleren en niet andersom.

Nee, zo werkt dat niet. 
Vaak gaat het om software die gratis ter beschikking wordt gesteld.
Maar gratis bestaat niet, en de privacygegevens die jij als gebruiker aanlevert, worden gebruikt om winst te maken.
Het alternatief is betalen voor de software of op zoek naar zoekmachines die wél je privacy respecteren (en die zijn er). 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Nee, zo werkt dat niet. 
Vaak gaat het om software die gratis ter beschikking wordt gesteld.
Maar gratis bestaat niet, en de privacygegevens die jij als gebruiker aanlevert, worden gebruikt om winst te maken.
Het alternatief is betalen voor de software of op zoek naar zoekmachines die wél je privacy respecteren (en die zijn er). 

Mijn smartphone was geen gratis software.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid