Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn smartphone was geen gratis software.

Zucht.....
Je telefoon niet, want dat is hardware.

De programmas er op zijn de software.

Werkelijk....... enige basale kennis is ook hier weer totaal afwezig.

Maar toch mee praten en ervan overtuigd zijn dat je zinnig overkomt.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb er weinig verstand van maar blijkbaar zijn er meer mensen die naar een alternatief zoeken.  

Door algoritmes is het gebruik van het internet aanzienlijk verslechterd. Films op youtube die ik na enkele kernwoorden terug vond zijn onvindbaar geworden, abonnementen die verwijderd worden, inclusi

Doelbewust.  Een voorbeeld, Dries Van Langenhove is de meest besproken Vlaamse politici geweest. Dat erkennen ze niet graag dus halen ze die gewoon uit de statistieken van meest gegoogeld Vlaams

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Zucht.....
Je telefoon niet, want dat is hardware.

De programmas er op zijn de software.

Werkelijk....... enige basale kennis is ook hier weer totaal afwezig.

Maar toch mee praten en ervan overtuigd zijn dat je zinnig overkomt.

Maar ik betaal toch voor android, ios of windows daarop? En dat staat standaard gesynchroniseerd met google als ik die kocht. 

ik ga maar alle tech verbannen. Het is van de duivel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2019 om 10:37 zei Fundamenteel:

Door algoritmes is het gebruik van het internet aanzienlijk verslechterd. Films op youtube die ik na enkele kernwoorden terug vond zijn onvindbaar geworden, abonnementen die verwijderd worden, inclusief op twitter en facebook. 

Nu is algemeen geweten dat deze online diensten onderhandelde met globalisten en daaruit deze algoritmes kwamen.

Mijn vraag concreet: is er een alternatief? Parler is er al, maar ik voel dat niet zo als op twitter. Wellicht omdat de grote overstap door de meeste niet gemaakt wordt. Maar eigenlijk is het sedert de nazi geleden dat wij in Europa zo geschonden werden in de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. Ze noemen al lang een kat geen kat meer. Maar indien wij verblind worden en de ongewenste informatie weg gefilterd wordt, heb je geen glazen bol nodig dat dit snel zal escaleren. 

Voor Google kun je gogoduck gebruiken. Werkt minder goed maar is qua privacy beter. 

Welke browse gebruik je? Maakt ook nogal uit. Als je TOR gebruikt ben je ook stuk beter af qua privacy. Wederom, werkt slechter. 

Ik volg de middelweg, gebruik addblockers en anti-tracking apps. Maar gebruik wel google.nl en youtube. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Chrome is evil = Google :D

Ik draai (GSM en laptop) zelf Safari met addblockers en heb daarnaast TOR (is op Firefox gebouwd), maar gebruik dat laatste weinig. Hoogstens als ik een vlucht boek en paranoïde ben of Skyscanner me met prijzen een oor aan het naaien is.
Owja, op mijn gewone pc (die ik hoofdzakelijk gebruik voor games, netlix, YouTube en muziek) draai ik Firefox.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tampering with elections.... zou wel verklaren waarom de vvd de grootste is. :D switchen ze de uitslag van pvv met vvd misschien? Ha ik durf te geloven van wel. Daarom dat Macron etc google zo op handen dragen. In Amerika mochten ze miljarden ophoesten voor belastingontduiking. Daar stemmen zelfs dode mensen op democraten maar staat er wellicht los van.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 9-7-2019 om 10:37 zei Fundamenteel:

Door algoritmes is het gebruik van het internet aanzienlijk verslechterd. Films op youtube die ik na enkele kernwoorden terug vond zijn onvindbaar geworden, abonnementen die verwijderd worden, inclusief op twitter en facebook. 

Nu is algemeen geweten dat deze online diensten onderhandelde met globalisten en daaruit deze algoritmes kwamen.

Mijn vraag concreet: is er een alternatief? Parler is er al, maar ik voel dat niet zo als op twitter. Wellicht omdat de grote overstap door de meeste niet gemaakt wordt. Maar eigenlijk is het sedert de nazi geleden dat wij in Europa zo geschonden werden in de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid. Ze noemen al lang een kat geen kat meer. Maar indien wij verblind worden en de ongewenste informatie weg gefilterd wordt, heb je geen glazen bol nodig dat dit snel zal escaleren. 

Ik denk het niet. 

Voor je telefoon moet je sowieso dan geen Android gebruiken. En als browser geen Chrome. 
Makkelijkste optie is IOS met Safari of Firefox. Maar dan ben je er nog niet (afgezien dat je dan in het vangnet van een andere Grote jonge zit). Je komt wellicht een eind met een TOR browser. Die is op firefox gebouwd (en het werkt vervelend!). Wil je het helemaal absurd doen, dan moet je überhaupt al je externe contact via TOR laten draaien, maar dat is wel ingewikkeld (Je kunt op internet wel handleidingen vinden). Qua zoekmachine zou ik Duckduckgo gebruiken, maar die is wel slechter dan google. En voor de rest: Heeeeeeeeel veel op internet gebruikt Google. Dus jij gaat naar een niet-google-website en die is ondertussen aan google analytcs gekoppeld. 
Ik denk dat je er niet aan gaat ontkomen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Olorin:

Ik denk dat je er niet aan gaat ontkomen.

Nee, dat denk ik ook niet, maar als alternatief voor google kun je startpage.com gebruiken. Jouw zoekopdracht sturen zij dan naar google, google de resultaten naar startpage en die weer naar jou. Google weet dan in ieder geval niet wat je zoekt.

Aristarkos

bewerkt door Aristarkos
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
21 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is een zeer vreemde transformatie geweest bij Kanye West. Misschien dacht hij: “If you can’t beat them, join them.”

Als de kassa maar rinkelt en ze het centrum van de aandacht zijn willen ze alles verkopen. Hoeren van Babylon.

Hij is gewoon de zoveelste die inziet dat je over de rug van goedgelovigen heel veel geld kunt verdienen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Hij is gewoon de zoveelste die inziet dat je over de rug van goedgelovigen heel veel geld kunt verdienen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Heb je hem bezig gezien voor zijn transformatie? Bad boy for life, tegen het systeem aanpissen en de deception aankaarten. Plots Trumpsupporter en Jezus verkondigen. 

De complottheorieën reiken zo ver dat ze het verklaren door een kloon. Maar sterker, dit is geen kloon maar een reptillian shapeshifter. Ze hebben de echte Kanye vermoord en een shapeshifter gebruikt. (Satire) 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Hij is gewoon de zoveelste die inziet dat je over de rug van goedgelovigen heel veel geld kunt verdienen. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Heb je hem bezig gezien voor zijn transformatie? Bad boy for life, tegen het systeem aanpissen en de deception aankaarten. Plots Trumpsupporter en Jezus verkondigen. 

De complottheorieën reiken zo ver dat ze het verklaren door een kloon. Maar sterker, dit is geen kloon maar een reptillian shapeshifter. Ze hebben de echte Kanye vermoord en een shapeshifter gebruikt. (Satire) 

Ik denk dat mijn verklaring een stuk geloofwaardiger is.
Het vereist echter van christenen om in te zien dat ze niet kritisch op zichzelf zijn en veel te goedgelovig.
En dat gaat in veel gevallen niet gebeuren.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid