Spring naar bijdragen
gelovenindestad

Medeorganisator gezocht Geloven in de stad

Aanbevolen berichten

Wij zijn bezig met het opzetten van de meetup Geloven in de stad

Het doel van Geloven in de stad is, om in gesprek te gaan met niet christenen over onderwerpen als leven en God. 

We organiseren onze meetups in de stad Groningen, en maken hiervoor gebruik van social media zoals Facebook en Meetup.

We zijn op zoek naar mensen die ook de liefde van Jezus willen delen, en willen mee helpen bij het opzetten van Geloven in de stad

Is dit iets voor jou? Stuur me even een berichtje!

Geloven in de stad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei gelovenindestad:

Wij zijn bezig met het opzetten van de meetup Geloven in de stad

Het doel van Geloven in de stad is, om in gesprek te gaan met niet christenen over onderwerpen als leven en God. 

We organiseren onze meetups in de stad Groningen, en maken hiervoor gebruik van social media zoals Facebook en Meetup.

We zijn op zoek naar mensen die ook de liefde van Jezus willen delen, en willen mee helpen bij het opzetten van Geloven in de stad

Is dit iets voor jou? Stuur me even een berichtje!

Geloven in de stad

Ik ken mensen in Groningen, die al zoiets doen. Ze geloven wel in de Drie-ene God (dus dat Jezus God is, dat de Heilige Geest ook God is), dus dat uitgangspunt moet wel gedeeld worden. Je kunt mij een email sturen, bij interesse.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid