Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kunt altijd nog op 20 september samen met ruim een miljoen anderen Area 51 bestormen. Wie weet vind je daar wel antwoorden... Ik denk dat je vooral jezelf een beetje gek laat maken. UFO staat

@Dat beloof ik

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Jij zegt het. Ik betwijfel het.

Ge lag er al toen ge ad hominem ging tieren. Je bent niet meer christen dan mij. Dat je dat nu wilt of niet ;)

Zojuist zei antoon:

Jim bedoelt het goes Fundamenteel en je geloofd erin, de dingen zijn vaak niet zo als ze ons voorschotele, maar we moeten oppassen voor overdrijving 

Ocha van 7 tot 70 maal wil ik op de leden hier wel toepassen. Nooit op de moordenaars in onze politiek. Never ever ,)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ge lag er al toen ge ad hominem ging tieren. Je bent niet meer christen dan mij. Dat je dat nu wilt of niet ;)

Volgens mij ben jij totaal onbekend met christen zijn en streef je enkel eigen vlees na met die grote mond van je.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Volgens mij ben jij totaal onbekend met christen zijn en streef je enkel eigen vlees na met die grote mond van je.

Ik ben heel bekend met het NT, uw oordeel was alles behalve christelijk. Zeker nadat de hetze opgeklaard was en je gewoon opnieuw schuldig maakt aan oordelen en eigenlijk gewoon vooroordelen. Je kent me niet en uw spectrum is geen weergave van wie ik ben. Doe nu serieus of block, wat ik liever vermijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

EB8C9712-39BE-4AED-ADB9-4712FAB75399.jpeg

Kijk eens bij H1362. 'Gabbah'. Dat zou Haags kunnen zijn voor gabber/kameraad enz. Het betekent echter 'to be high'. Maar wellicht heb je gelijk en heeft NASA bij haar oprichting het Hebreeuwse woordenboek erbij gehaald met de gedachte 'laten we het Hebreeuwse woord voor misleiden als naam gebruiken!' :?

https://biblehub.com/hebrew/1362.htm

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik ben heel bekend met het NT,

Jij leest het NT heel selectief en wuift simpel weg wat je niet bevalt.

Zojuist zei Bastiaan73:

Het betekent echter 'to be high'.

Geheel conform de staat van zijn igv @Fundamenteel . Dat krijg je nu eenmaal als hoofdzakelijk effect van THC gebruik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Kijk eens bij H1362. 'Gabbah'. Dat zou Haags kunnen zijn voor gabber/kameraad enz. Het betekent echter 'to be high'. Maar wellicht heb je gelijk en heeft NASA bij haar oprichting het Hebreeuwse woordenboek erbij gehaald met de gedachte 'laten we het Hebreeuwse woord voor misleiden als naam gebruiken!' :?

https://biblehub.com/hebrew/1362.htm

Wellicht deden ze dat niet bewust. Maar toeval bestaat niet. De Heer heeft hen mss die naam geïnspireerd zodat het ons openbaart zou worden wanneer het nodig zou zijn? Wie weet het zeker? Ik ben alleszins vrij het mijne ervan te geloven.

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Jij leest het NT heel selectief en wuift simpel weg wat je niet bevalt.

En jij oordeelt en provoceert terwijl de vrede hersteld was. Ik zaai alles behalve haat, jullie frustreren me gewoon door je achterlijke gedragingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ik provoceer? Jij mag de zaken graag omdraaien.

Ja er was een slotje gekomen, ik kwam terug on topic tot je met uw vooroordelen afkwam.

Je zou best wat aan je spectrum doen alvorens mij de les te komen spellen gozer. En nu vlieg je op block. Je bent echt een tergende ziel. Niet moeilijk dat u alleen bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wellicht deden ze dat niet bewust. Maar toeval bestaat niet. De Heer heeft hen mss die naam geïnspireerd zodat het ons openbaart zou worden wanneer het nodig zou zijn? Wie weet het zeker? Ik ben alleszins vrij het mijne ervan te geloven.

Zouden de makers van de serie Sons Of Anarchy van de Nederlandse afkorting SOA op de hoogte zijn geweest? En deze persoon die er een tattoo van liet zetten?

d689gbc-54279823-0cc8-4af0-9a4d-50363b55

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Zouden de makers van de serie Sons Of Anarchy van de Nederlandse afkorting SOA op de hoogte zijn geweest? En deze persoon die er een tattoo van liet zetten?

d689gbc-54279823-0cc8-4af0-9a4d-50363b55

Doe niet onnozel. Alles wordt bekend en ze vliegen reeds in de bak. Zo ook ooit de collaborateurs van de anti christ die ik,ongegeneerd bij naam durf noemen. Iedere tong zal hetzelfde bekennen en dat staat vele niet aan. 

Ge kunt doen wat je wilt, vervolgen, ridiculiseren, uitsluiten. Ooit wordt het unaniem. Er staat iets voor de deur waarvan ieder lid de energie kan voelen. Op wat wereldvreemde schapen als @Mullog na misschien. Die geloven dat zoiets een “persoonlijke relatie” heet. }-)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je zou best wat aan je spectrum doen alvorens mij de les te komen spellen gozer. En nu vlieg je op block. Je bent echt een tergende ziel. Niet moeilijk dat u alleen bent.

Ik ben liever alleen dan omringt door dwazen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Doe niet onnozel*. Alles wordt bekend en ze vliegen reeds in de bak. Zo ook ooit de collaborateurs van de anti christ die ik,ongegeneerd bij naam durf noemen. Iedere tong zal hetzelfde bekennen en dat staat vele niet aan. 

Ge kunt doen wat je wilt, vervolgen, ridiculiseren, uitsluiten. Ooit wordt het unaniem. Er staat iets voor de deur waarvan ieder lid de energie kan voelen. Op wat wereldvreemde schapen als @Mullog na misschien. Die geloven dat zoiets een “persoonlijke relatie” heet. }-)

Matteüs 10:16 NBG51

Zie, Ik zend u als schapen midden onder wolven; weest dan voorzichtig als slangen en *argeloos als duiven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Matteüs 10:16 NBG51

Zie, Ik zend u als schapen midden onder wolven; weest dan voorzichtig als slangen en *argeloos als duiven.

Tegenstrijdig. Hoe kan je argeloos zijn zonder voorzichtig? Graag concreet.

Tja. Het zijn woorden van de Here Jezus. Er staat argeloos én voorzichtig.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Tja. Het zijn woorden van de Here Jezus.

Die jij herhaalt. Kakelen als kip zonder kop is dan uw dada? Of kan je niet staven wat je zegt? Enkel wat spotten en lachen en blaten als een schaap van de elite? Ben je een puppet op strings? Doe eens research in MK ultra, seems they’ve seized your mind dude

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:
6 minuten geleden zei Bastiaan73:

Tja. Het zijn woorden van de Here Jezus.

Die jij herhaalt. Kakelen als kip zonder kop is dan uw dada? Of kan je niet staven wat je zegt? Enkel wat spotten en lachen en blaten als een schaap van de elite? Ben je een puppet op strings? Doe eens research in MK ultra, seems they’ve seized your mind dude

Het lijkt me erg vermoeiend om jou te zijn. Ervaar je wel eens rust in je hoofd?

En over kakelen als een kip zonder kop: niet iedereen is 24/7 met complottheorieën bezig.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Het lijkt me erg vermoeiend om jou te zijn. Ervaar je wel eens rust in je hoofd?

Ja op momenten die anderen (behalven mijn naasten) me afraden te raadplegen. Maar dat is de kwestie niet, jij brengt hier zaken naar voren maar kan er geen komma van nuanceren of benaderen. Dat je de schijnwerper dan op mij richt maakt dat niet onzichtbaar.

Ja iets vreet me op. Maar ooit huil ik van geluk en wapper ik met volle trots de Vlaamse leeuw buiten en juichen wij omdat we in overwinning baden. Zijn wil geschiede op aarde als in de hemel. AVV VVK !

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja op momenten die anderen (behalven mijn naasten) me afraden te raadplegen. Maar dat is de kwestie niet, jij brengt hier zalen naar voren maar kan er geen komma van nuanceren of benaderen. Dat je de schijnwerper dan op mij richt maakt dat niet onzichtbaar.

Ja iets vreet me op. Maar ooit huil ik van geluk en wapper ik met volle trots de Vlaamse win buiten en juichen wij omdat we in overwinning baden. Zijn wil geschiede op aarde als in de hemel. AVV VVK !

Want God is een Belg!

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bastiaan73:

Want God is een Belg!

God is compleet anders dan wat wij geworden zijn. Maar ooit was de Vlaming Nederlander, we vonden onszelf niet terug in die monarchie. Dan was de Vlaming helaas Belg en daar vonden we ons nooit in terug. Nu is het tijd voor een onafhankelijkheid en gewoon een onafhankelijk Vlaanderen. Niet eens een confederalisme, unanieme onafhankelijkheid. Geen Walen, geen monarchie. Daarna de EU verlaten en we zijn golden. Dat lijkt mij hier het agenda van de nationalisten. God is zeker geen Vlaming. Maar Vlaanderen weigert zich alleszins  naar het evenbeeld van allah te vormen. Zoveel is duidelijk.

AVV VVK

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

God is compleet anders dan wat wij geworden zijn. Maar ooit was de Vlaming Nederlander, we vonden onszelf niet terug in die monarchie. Dan was de Vlaming helaas Belg en daar vonden we ons nooit in terug. Nu is het tijd voor een onafhankelijkheid en gewoon een onafhankelijk Vlaanderen. Niet eens een confederalisme, unanieme onafhankelijkheid. Geen Walen, geen monarchie. Daarna de EU verlaten en we zijn golden. Dat lijkt mij hier het agenda van de nationalisten. God is zeker geen Vlaming. Maar Vlaanderen weigert zich alleszins  naar het evenbeeld van allah te vormen. Zoveel is duidelijk.

AVV VVK

'Kakelen als een kip zonder kop' ...

~

One human kind, one love! Neem nog een hijsje en enjoy.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

In tegenstelling tot u is mijn betoog wel degelijk gefundeerd op feiten en kan ik ieder woord daarin staven.

Vlaanderen is Vlaanderen. Dat was nooit Nederland en nooit België. Er is niets verkeerd met opkomen voor je regio en ik raad Nederland aan hetzelfde te doen eerder dan Zweden als voorbeeldland te nemen. Big mistake, was it not?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Fundamenteel:

U bent hier natuurlijk omringd door de almachtige kennis himself, daar uw spectrum weigert verder dan jezelf te kijken...

Nochtans bestaan er mensen in mijn omgeving die het gezellig vertoeven vinden met mij. Met een beetje verstand van zaken valt er een hoop te bepraten en smaakt de koffie prima. En daar waar het verstand omtrent een zaak ontbreekt of gebrekkig is, komt de kunst van het luisteren des te meer om de hoek kijken. Al met al is er behoorlijke progressie te bemerken wbt mijn sociale vaardigheden. Hoewel soms de plank ook wel eens volledig mis wordt geslagen. Geen nood; kalm en vriendelijk blijven samen met de bereidheid om excuses aan te bieden doet vaak wonderen.

Ik blijf lekker dansen in mijn spectrum, eigenlijk zoals ieder ander mens doet in de zijne. Op tijd terugtrekken om overprikkeling te voorkomen is een must. Dat begrijpt de ander niet altijd, maar het belangrijkste is dat ik dat wel doe.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid