Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Fundamenteel:

Klimaatwaanzin in kindertaal uitgelegd. Ziet toe dat niemand u misleidt, zei Jezus.

Misschien wel ja, als ik alles zou kunnen elimineren wat mensen van elkaar scheidt dan kom ik misschien uit bij jou, maar ook bij alle anderen. Bizar, ik zou dan zelfs niet meer bestaan, en toch ben ik er om tot deze absurde redenaties te komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je kunt altijd nog op 20 september samen met ruim een miljoen anderen Area 51 bestormen. Wie weet vind je daar wel antwoorden... Ik denk dat je vooral jezelf een beetje gek laat maken. UFO staat

@Dat beloof ik

Zojuist zei TTC:

Misschien wel ja, als ik alles zou kunnen elimineren wat mensen van elkaar scheidt dan kom ik misschien uit bij jou, maar ook bij alle anderen. Bizar, ik zou dan zelfs niet meer bestaan, en toch ben ik er om tot deze absurde redenaties te komen.

Lol de enige die een scheiding ziet ben jij. De meerderheid volgt de stellingen van die Indiër. Wa absurd is waren die klimaatdoelstellingen. Circa 500 wetenschappers moeiden zich, de natuur produceert meer dan 95% van de co2. Nu veranderen ze hun mantra naar stikstof. 

Je bent vrij in de politiek te blijven geloven... Zoals andere vrij zijn dat niet te doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Lol de enige die een scheiding ziet ben jij. De meerderheid volgt de stellingen van die Indiër. Wa absurd is waren die klimaatdoelstellingen. Circa 500 wetenschappers moeiden zich, de natuur produceert meer dan 95% van de co2. Nu veranderen ze hun mantra naar stikstof. Je bent vrij in de politiek te blijven geloven... Zoals andere vrij zijn dat niet te doen. 

Je snapt er weer niets van, maar het gaat hier dan ook over misleiding.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei TTC:

Doe maar rustig dan, misleidingen zijn er op verschillende niveaus waardoor op zich het debat hierover ook misleidend is.

Daarom lijkt het me beter dat ik met alles stop. Ik heb op twitter al veel politici voor mijn eigen welzijn geblokkeerd. Denk niet dat ik nog iets nieuws te brengen heb. En het nieuwe dat erbij komt ga ik niet eens meer opzoeken. Why bother?

Fml :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Daarom lijkt het me beter dat ik met alles stop. Ik heb op twitter al veel politici voor mijn eigen welzijn geblokkeerd. Denk niet dat ik nog iets nieuws te brengen heb. En het nieuwe dat erbij komt ga ik niet eens meer opzoeken. Why bother? Fml :)

Ja, anders blijven ze inmengen en wordt het hoofd nooit helder, zie daarna wat je te zien krijgt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei TTC:

Ja, anders blijven ze inmengen en wordt het hoofd nooit helder, zie daarna wat je te zien krijgt.

Mijn hoofd helder is wel het laatste wat ik wil :) Als je alles opneemt en snel overprikkeld is een helder hoofd ongewenst. Nu met de jihad door Europa grijpen we maar beter naar zwaar geschut. Letterlijk en figuurlijk lol

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Mijn hoofd helder is wel het laatste wat ik wil :) Als je alles opneemt en snel overprikkeld is een helder hoofd ongewenst. Nu met de jihad door Europa grijpen we maar beter naar zwaar geschut. Letterlijk en figuurlijk lol

Dan kan je misschien beter je hoofd niet helder maken, het zou immers kunnen dat je door de grond zakt van schaamte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei TTC:

Dan kan je misschien beter je hoofd niet helder maken, het zou immers kunnen dat je door de grond zakt van schaamte.

Haha ik ken schaamte noch eer. Heel soms verdriet, veel boosheid en veel lachen. Maar waarom zou ik me schamen? Ik heb nog geen bloed aan mijn handen, ben geen dief en lieg nooit bewust. Doe nu niet alsof we hier belangrijke mensen zijn he. Anders deden we wel wat anders dan forummen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Haha ik ken schaamte noch eer. Heel soms verdriet, veel boosheid en veel lachen. Maar waarom zou ik me schamen? Ik heb nog geen bloed aan mijn handen, ben geen dief en lieg nooit bewust. Doe nu niet alsof we hier belangrijke mensen zijn he. Anders deden we wel wat anders dan forummen.

Zoals je het zegt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat scheidt ons. Jij neemt deze wereld als spiegel, ik als antoniem. So what wat anderen denken? They don't matter and neither do you. Niet slecht bedoeld, gewoon zoals het is. 

Voor mensen die niet goed weten wat derde orde veranderingen zijn kunnen extreem doorgetrokken metaforen beslist helpen. Stel dat je morgen een wonderpil zou uitvinden die werkelijk voor elke kwaal geschikt is, ze voldoet daarenboven aan alle voorwaarden zoals de hedendaagse wetgeving bepaalt. Er is dus werkelijk niets mis met je wonderpil en je bent klaar om ze op de openbare markt te brengen, probeer je dan in te leven wat er allemaal zou kunnen gebeuren. Deze oefening komt met een voetnoot, je zal misschien die wonderpil goed kunnen gebruiken wanneer je ze effectief overdenkt. Kortom, wees voorzichtig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei TTC:

Voor mensen die niet goed weten wat derde orde veranderingen zijn kunnen extreem doorgetrokken metaforen beslist helpen. Stel dat je morgen een wonderpil zou uitvinden die werkelijk voor elke kwaal geschikt is, ze voldoet daarenboven aan alle voorwaarden zoals de hedendaagse wetgeving bepaalt. Er is dus werkelijk niets mis met je wonderpil en je bent klaar om ze op de openbare markt te brengen, probeer je dan in te leven wat er allemaal zou kunnen gebeuren. Deze oefening komt met een voetnoot, je zal misschien die wonderpil goed kunnen gebruiken wanneer je ze effectief overdenkt. Kortom, wees voorzichtig.

Je moet het mij niet zeggen. Die wonderpillen bestaan al he, maar als ze/de elite er zelf niet beter van kan worden, zal men ze nooit op de markt brengen. Sterker, men zal het verbieden.

The war on drugs humanity.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Je moet het mij niet zeggen. Die wonderpillen bestaan al he, maar als ze/de elite er zelf niet beter van kan worden, zal men ze nooit op de markt brengen. Sterker, men zal het verbieden. The war on drugs humanity.

Ja, dat is wel zo als je het over misleiding wil hebben, als de ruimte tussen atomen voor 99,9999 … % leeg is en je moet op zoek gaan naar jezelf dan wordt het een hele klus om niet verloren te lopen. Op die manier ben ik zelfs al heel veel mensen tegengekomen waar ik ook los doorheen kon lopen, het enige dat we niet begrepen was waarom we elkaar niet begrepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Ja, dat is wel zo als je het over misleiding wil hebben, als de ruimte tussen atomen voor 99,9999 … % leeg is en je moet op zoek gaan naar jezelf dan wordt het een hele klus om niet verloren te lopen. Op die manier ben ik zelfs al heel veel mensen tegengekomen waar ik ook los doorheen kon lopen, het enige dat we niet begrepen was waarom we elkaar niet begrepen.

Omdat je je soelaas in deze materiele wereld zoekt, daar ze ieders ondergang is. Ja alles is leeg voor het merendeel, maar er is wel doel. God. 

Medicijn van 1,9 miljoen is de wereld van vandaag. En als het dat of de dood van je kind is, bewijst meteen hoe uitgebuit we worden. Dan zeggen ze dat de gezondheidszorg waar voor haar onderzoeken wilt. Maar dat is ontworpen met overheidssteun en financiële bijdrages van burger. Bayer kan ook de meeste kankers genezen, maar zeiden vlakaf dat het niet de bedoeling is iedereen ermee te genezen, enkel de rijken. Geld is het most evil middel. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Omdat je je soelaas in deze materiele wereld zoekt, daar ze ieders ondergang is. Ja alles is leeg voor het merendeel, maar er is wel doel. God. Medicijn van 1,9 miljoen is de wereld van vandaag. En als het dat of de dood van je kind is, bewijst meteen hoe uitgebuit we worden. Dan zeggen ze dat de gezondheidszorg waar voor haar onderzoeken wilt. Maar dat is ontworpen met overheidssteun en financiële bijdrages van burger. Bayer kan ook de meeste kankers genezen, maar zeiden vlakaf dat het niet de bedoeling is iedereen ermee te genezen, enkel de rijken. Geld is het most evil middel. 

Ja, en geld bestaat ook uit atomen, wie is er dan om er geloof aan te hechten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ja, en geld bestaat ook uit atomen, wie is er dan om er geloof aan te hechten?

Geld kan “alles” kopen als je er genoeg van hebt, maar er is nooit genoeg. Krijg maar eens een dikke erfenis, dan maken plots de beste families ruzie.

Ik wil geen geld, maar recht op land. Dieren, gewassen, leven van onze aarde. Zo moet het zijn. Maar dat verdwijnt en alles letterlijk alles wordt artificieel, ook de leegte.

misschien moet ik maar eens verdwijnen van alles en opnieuw beginnen,

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Fundamenteel:

Geld kan “alles” kopen als je er genoeg van hebt, maar er is nooit genoeg. Krijg maar eens een dikke erfenis, dan maken plots de beste families ruzie. Ik wil geen geld, maar recht op land. Dieren, gewassen, leven van onze aarde. Zo moet het zijn. Maar dat verdwijnt en alles letterlijk alles wordt artificieel, ook de leegte. misschien moet ik maar eens verdwijnen van alles en opnieuw beginnen,

Het bizarre van het Brexit-debat is dat er ook mensen zijn die dat probleem al hebben opgelost, simpelweg door het niet te willen oplossen en aandacht te hebben voor heel andere alternatieven die veel minder gekend zijn omdat nu net het Brexit-debat ze overwoekert. Verder is het zoeken naar een politiek correcte term om een dergelijke situatie deskundig te omschrijven, het zou iets te maken kunnen hebben met aspiraties en referentiekaders.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Het bizarre van het Brexit-debat is dat er ook mensen zijn die dat probleem al hebben opgelost, simpelweg door het niet te willen oplossen en aandacht te hebben voor heel andere alternatieven die veel minder gekend zijn omdat nu net het Brexit-debat ze overwoekert. Verder is het zoeken naar een politiek correcte term om een dergelijke situatie deskundig te omschrijven, het zou iets te maken kunnen hebben met aspiraties en referentiekaders.

Ow Brexit :) Tjah er is “leave” gestemd he, is dat verkeerd? Dan is dat zo. Het is niet aan een overheid fouten te corrigeren maar de meerderheid te respecteren.

Beatniks and politics, nothing is new. A yardstick for lunatics, one point of view.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ow Brexit :) Tjah er is “leave” gestemd he, is dat verkeerd? Dan is dat zo. Het is niet aan een overheid fouten te corrigeren maar de meerderheid te respecteren.

Beatniks and politics, nothing is new. A yardstick for lunatics, one point of view.

Als er al zoiets bestaat als een zielenleven en wij lessen te leren hebben op deze aarde, voor mij zou dat kunnen zijn dat ik een eigen mening mag vormen en zelfs dromen van een paradijs op aarde waar mensen zonder conflict samenleven. Ik heb alleen geen flauw idee waar die ideeën nu precies vandaan kwamen, ze doemden op uit het niets en ik vond het wel leuk in relatie tot zingeving binnen dit aardse leven. Maar misschien iets voor later, wie weet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Als er al zoiets bestaat als een zielenleven en wij lessen te leren hebben op deze aarde, voor mij zou dat kunnen zijn dat ik een eigen mening mag vormen en zelfs dromen van een paradijs op aarde waar mensen zonder conflict samenleven. Ik heb alleen geen flauw idee waar die ideeën nu precies vandaan kwamen, ze doemden op uit het niets en ik vond het wel leuk in relatie tot zingeving binnen dit aardse leven. Maar misschien iets voor later, wie weet.

Honestly? Heb je daar geen idee van? Dan zou ik de EU (= niet gelijk aan Europa) maar eens nader observeren. Verhofstadt tierde al ware hij hitler himself, ze nemen meer migranten (geen vluchtelingen) op dan de infrastructuur en ordehandhaving dragen kan, ouderen die gans hun leven werkten staan in de koude, waar moslims de politiek infiltreren gaan steden naar de verdoemmenis, ...

tiens waar zou het toch vandaan komen? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid