Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar leden brachten Trump aan en linkten hem ook aan die familie. Reageer ik erop ben ik degene die off topic gaat?

Beide inderdaad. Als je het over Trump heb in relatie tot The Family is dat relevant. De rest van Trump niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dolce Vita:

Doe niets voor mij. Ik heb u niet nodig. 

En ik u wel? Lol

Ik had alleszins geen serie op Netflix nodig om op de hoogte te zijn dat Trump opkomt voor het christendom. Dat jij je door zulke serie wil laten beïnvloeden/brainwashen een mening te vormen, ga je gang. Daarom botst het ook met zoveel leden hier denk ik, ik poog het hele plaatje te zien. Als ze de olifant in de kamer negeren en eigen cultuur gebruiken ons te verdelen weet ik echter hoe laat het is.

Ich habe es das gewusst.

18 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Beide inderdaad. Als je het over Trump heb in relatie tot The Family is dat relevant. De rest van Trump niet.

En als hij dan lid van die familie zou zijn is wat hij doet toch deel van het plan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

En ik u wel? Lol

Nee zeker niet. Ik was dan ook niet degene die schreef iets voor u te doen.  Ik zie nog wel een mooie politieke rol voor u in het verschiet in dienst van Trunps Family. Daar past u uitstekend tussen. Ik ben echt zo iemand die de juiste mensen de juiste plaatsen gunt. Het is u van harte gegund.

bewerkt door Dolce Vita

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-8-2019 om 07:15 zei Chaim:

Hij is de domme versie van een empathieloze dictator. Qua gebrek aan inlevingsvermogen doet hij niet onder voor types als Hitler, maar verstandelijk schiet hij gelukkig ernstig tekort om echt gevaarlijk te kunnen worden.

Ik denk dat je hier een inschattingsfout maakt. Trump is druk bezig de wereld te destabiliseren. Door het opzeggen van de overeenkomst met Iran, de handelsoorlogen die hij start is, de wapenverkopen aan Saoedi Arabië, het ter discussie stellen van de NAVO, het terugtrekken van de USA uit allerlei politiek instabiele gebieden die daardoor nog instabieler worden en de legitimatie die hij bijvoorbeeld aan het regime in Noord Korea geeft en nog veel meer. Misschien is Trump zelf te dom om op een knop te drukken maar hij geeft de rest van de wereld (en ook zijn eigen haviken, zoals Bolton) meer dan genoeg mogelijkheden om excuses te verzinnen voor het drukken op knoppen waar beter niet op gedrukt wordt.     

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik had alleszins geen serie op Netflix nodig om op de hoogte te zijn dat Trump opkomt voor het christendom.

Inderdaad, want dat weet iedereen en het dan ook niet de bedoeling van de serie om dat aan te tonen.

Ich habe es das gewusst.

Maar een cursusje Duits voor beginners, dat heb je wel nodig hoor.

20 uur geleden zei Dat beloof ik:

En als hij dan lid van die familie zou zijn is wat hij doet toch deel van het plan? 

Nee, want hij is geen lid er van. En daarom: Alleen dat wat in relatie tot The Family staat, is relevant. 

bewerkt door Dat beloof ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Inderdaad, want dat weet iedereen en het dan ook niet de bedoeling van de serie om dat aan te tonen.

Maar een cursusje Duits voor beginners, dat heb je wel nodig hoor.

Nee, want hij is geen lid er van. En daarom: Alleen dat wat in relatie tot The Family staat, is relevant. 

Dat zeg jij “hij is geen lid van die familie”. Anderen weer wel. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik wou geloven dat Trump de grote verandering zou brengen. Wat enigszins was, maar vraag me af of het allemaal show is. Maar dat is het laatste dat ik er dan maar over zeg 😛

Waarom noemen ze die serie dan niet gewoon the deepstate ipv the family?:D

19 uur geleden zei Dolce Vita:

Nee zeker niet. Ik was dan ook niet degene die schreef iets voor u te doen.  Ik zie nog wel een mooie politieke rol voor u in het verschiet in dienst van Trunps Family. Daar past u uitstekend tussen. Ik ben echt zo iemand die de juiste mensen de juiste plaatsen gunt. Het is u van harte gegund.

Stop, je flatteert mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Mullog:

Ik denk dat je hier een inschattingsfout maakt. Trump is druk bezig de wereld te destabiliseren. Door het opzeggen van de overeenkomst met Iran, de handelsoorlogen die hij start is, de wapenverkopen aan Saoedi Arabië, het ter discussie stellen van de NAVO, het terugtrekken van de USA uit allerlei politiek instabiele gebieden die daardoor nog instabieler worden en de legitimatie die hij bijvoorbeeld aan het regime in Noord Korea geeft en nog veel meer. Misschien is Trump zelf te dom om op een knop te drukken maar hij geeft de rest van de wereld (en ook zijn eigen haviken, zoals Bolton) meer dan genoeg mogelijkheden om excuses te verzinnen voor het drukken op knoppen waar beter niet op gedrukt wordt.     

Dat Trump druk bezig is de wereld te destabiliseren, weerlegt nergens dat hij de domme versie is van een empathieloze dictator die qua gebrek aan inlevingsvermogen niet onderdoet voor types als Hitler, maar verstandelijk gelukkig ernstig tekortschiet om echt gevaarlijk te kunnen worden. Het ziet er juist bijzonder sterk naar uit dat de enorme aversie die de overgrote meerderheid van de mensen tegen hem voelt, de motor is achter het enorm sterk opkomende sociale gedachtengoed waarbij men eindelijk de hyperrijke 0,1% aanpakt die wereldeconomie in handen heeft, wereldwijd dagelijks tienduizenden onschuldige mensen van armoede en honger laat omkomen en de pluriforme mensheid in de gepolariseerde greep houdt door hen te laten vechten om de kleine kruimeltjes: allochtonen vs autochtonen, wij tegen zij, etc. Laten we die rijke empathieloze moordmachine, in stand gehouden door politiek ge-lobby, eindelijk aanpakken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid