Spring naar bijdragen

Tussen waan en mysterie, de schuldenberg.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 800
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dat is het antwoord, begin aan de basis en zie dan naar de verstrengeling en neveneffecten die hierop volgen, daarbinnen ga jij op zoek naar allerhande complotten en schuldigen. En wie aan de basis ie

Metacognitie betekent letterlijk ‘denken over denken’, heel misschien is dat de reden wel waarom werkloosheid een bedreiging vormt voor de wijze hoe onze samenleving georganiseerd is? Ja, het vergt ev

Volgens het pragmatische waarheidsconcept is iets pas ‘waar’ als het ook samenhangt met onze belangen, het overige is ‘onwaar’. En omdat mensen verschillende belangen nastreven kunnen we logischerwijs

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze bestaan, maar je kunt ze de rug toekeren en anders beginnen leven. 

Dat is hetzelfde en gunstig advies, en hoe meer zielen, hoe meer vreugde. En zo kan een economie perfect draaien en toch denken een aantal dat het crisis is, op basis van hun statistieken weliswaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Dat is hetzelfde en gunstig advies, en hoe meer zielen, hoe meer vreugde. En zo kan een economie perfect draaien en toch denken een aantal dat het crisis is, op basis van hun statistieken weliswaar.

Maar de economie wordt beheerd door geldwolven die altijd meer willen. 

Ik denk dan aan :

https://m.youtube.com/watch?v=RZ67OTRw1Qc

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei TTC:

Waar willen ze precies meer van?

Macht en geld. Ze hervormen telkens het volk, nooit zichzelf. Al had ik me voorgenomen de satan (en dus ook politiek) uit mijn leven te bannen; wil ik toch het volgende kwijt.

De politiek zou zichzelf moeten hervormen. Less is more. Ontslagpremies van +100K zijn toch aan kaakslag in ons gezicht? Wat kost de politiek ons terwijl we met minder en een beter beleid meer zouden behalen, bijhouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Macht en geld. Ze hervormen telkens het volk, nooit zichzelf. Al had ik me voorgenomen de satan (en dus ook politiek) uit mijn leven te bannen; wil ik toch het volgende kwijt. De politiek zou zichzelf moeten hervormen. Less is more. Ontslagpremies van +100K zijn toch aan kaakslag in ons gezicht? Wat kost de politiek ons terwijl we met minder en een beter beleid meer zouden behalen, bijhouden.

Geld is er in een economie altijd in overvloed, waarom zou men dat dan beperken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Fundamenteel:

EGEXrcGVUAEYRHI.jpg

Het is als de vraag van 1 miljoen, stel dat je morgen iedereen een miljard op de rekening zou storten, gaan we dan met z'n allen nog meer consumeren of nu net minder? Meestal begint men eerst aan het debat en vergeet men dat elk geldprobleem opgelost is, zij het in theorie.

49 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als iedereen genoeg had, wie kan men dan nog onderdrukken? 

Tiens, dat we daar nog niet aan gedacht hebben, dat zijn eigenlijk die Jubeljaren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Het is als de vraag van 1 miljoen, stel dat je morgen iedereen een miljard op de rekening zou storten, gaan we dan met z'n allen nog meer consumeren of nu net minder? Meestal begint men eerst aan het debat en vergeet men dat elk geldprobleem opgelost is, zij het in theorie.

Tiens, dat we daar nog niet aan gedacht hebben, dat zijn eigenlijk die Jubeljaren.

Soms gunnen ze je geen jubeljaren en is het beter voor jezelf de andere kant op te gaan. Het leven is een giga complex, laat u niet vangen door de dwaalleren die ze als misleidingen gespreid stellen. Het zijn de vangnetten van de satan.  Valt in het vangnet van God. Daar is het te doen en daar komt de manna vandaan.

Ik zeg het, de zonde zit diep in de mensheid geworteld. Jezus zei  dat we ook van de duivel zijn, dat was geen losse uitspraak. Er is iets slechts in ons patroon gekomen, onze manier van leven. Dat sleept zich steeds sluwer en venijniger in onze wereld. We worden er blind in geboren. Het beestensysteem.

Alles moet anders, en we kunnen alleen bij onszelf beginnen, anders eten, drinken, denken, praten, doen, kopen, produceren. Waar is de Heilige Geest hier bij ons? Wie eert nog de naam Jezus Christus? 

Dit is de eindtijd en we prijzen beter ieder moment. Geld is het laatste van onze zorgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei TTC:

Het is als de vraag van 1 miljoen, stel dat je morgen iedereen een miljard op de rekening zou storten, gaan we dan met z'n allen nog meer consumeren of nu net minder? Meestal begint men eerst aan het debat en vergeet men dat elk geldprobleem opgelost is, zij het in theorie.

Tiens, dat we daar nog niet aan gedacht hebben, dat zijn eigenlijk die Jubeljaren.

Wat vind je nu van die bitcion tabel? Waarom hele excellekes maken als het simpel kan? Dat komt van een gast op twitter die schatrijk is geworden met bitcoin. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat vind je nu van die bitcion tabel? Waarom hele excellekes maken als het simpel kan? Dat komt van een gast op twitter die schatrijk is geworden met bitcoin. 

Er zijn ook mensen die alsmaar meer willen, vooral geld. En als je iets zegt over helikoptergeld dan vallen ze uit de lucht.

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Waarom hele excellekes maken als het simpel kan?

Daar zeg je wat!

KlWXzUQ.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei TTC:

Er zijn ook mensen die alsmaar meer willen, vooral geld. En als je iets zegt over helikoptergeld dan vallen ze uit de lucht.

Daar zeg je wat!

KlWXzUQ.png

Ik denk nochtans dat die gast op twitter wel for real was. Die deelde alles gewoon vrij en openbaar en leek mij geen arme tiest te zijn. Ge kunt dan misschien wat spelen op de beurs en als ge op 25000 euro komt, uw bitcoins omzetten naar euro's en dan kunt ge 250 mensen op gang zetten door ze elk naar 25000 te brengen op een jaarke met 20 euro? Mits die gast for real is tenminste. Ikzelf speel niet met bicoins :D Maar als je er graten in ziet en het kan, wat zou u tegenhouden?

Ge laat u nog vangen door de duivel, zei de man die stipt op 3.07 ontwaakte na een verschrikkelijke nachtmerrie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik denk nochtans dat die gast op twitter wel for real was. Die deelde alles gewoon vrij en openbaar en leek mij geen arme tiest te zijn. Ge kunt dan misschien wat spelen op de beurs en als ge op 25000 euro komt, uw bitcoins omzetten naar euro's en dan kunt ge 250 mensen op gang zetten door ze elk naar 25000 te brengen op een jaarke met 20 euro? Mits die gast for real is tenminste. Ikzelf speel niet met bicoins :D Maar als je er graten in ziet en het kan, wat zou u tegenhouden? Ge laat u nog vangen door de duivel, zei de man die stipt op 3.07 ontwaakte na een verschrikkelijke nachtmerrie.

Misschien ben je blind, we kunnen die arme man nog veel meer bieden zonder al die moeite.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus minder erover praten en uw excellekes daadkracht bijvoegen. Als 20 euro in minder dan een jaar 20000 euro kan worden. Wat weerhoudt u? Moet ik mijn rekeningnummer alvast geven?

Ben je gek, al eens van tirannie van de meerderheid gehoord? En zoals je weet, oplossingen komen van de antichrist, ook via die weg zal het dus niet lukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei TTC:

Ben je gek, al eens van tirannie van de meerderheid gehoord? En zoals je weet, oplossingen komen van de antichrist, ook via die weg zal het dus niet lukken.

Nochtans beweert die dat hem er rijker mee werd. Die heeft zelfs programma's lopen wat kopen en verkopen op de beurs automatiseerde. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nochtans beweert die dat hem er rijker mee werd. Die heeft zelfs programma's lopen wat kopen en verkopen op de beurs automatiseerde. 

Als je het punt van het eerste mist, dan is het vervolg logischerwijs onbegrijpelijk. Maar zo gaat dat in deze wereld, daarom dat de situatie door insiders ook als tragisch absurd gezien wordt. En dat is, vanuit ethische invalshoek, niet bepaald een getuigenis van wat we gezond verstand zouden kunnen noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei TTC:

Als je het punt van het eerste mist, dan is het vervolg logischerwijs onbegrijpelijk. Maar zo gaat dat in deze wereld, daarom dat de situatie door insiders ook als tragisch absurd gezien wordt. En dat is, vanuit ethische invalshoek, niet bepaald een getuigenis van wat we gezond verstand zouden kunnen noemen.

Vergeet geen dag te lachen he. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik weet daar allemaal niets van  ik ben maar een arme man. Ik vergaar andere schatten door de HG te volgen. 

Ik ben ook op zoek naar die wormgaten, een aantal zijn al gevonden maar wil niet zeggen dat mensen geen angst hebben om er ook door te kruipen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid