Spring naar bijdragen

Daniël en eindtijd


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:
7 minuten geleden zei Thinkfree:
13 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Inderdaad, niet vanwege Christus, en dat staat ook in de link die je geeft:

Ze zullen het ook niet direct linken naar Christus,

Jij bent snel om, een paar minuten geleden was het nog

21 minuten geleden zei Thinkfree:
29 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Onzin, want goddelozen verwachten Christus niet

Nee, vandaar 

 https://www.welingelichtekringen.nl/samenleving/567270/doomsday-bunkers-en-panic-rooms-niet-aan-te-slepen-voor-rijke-elite.html

Omdat er een verschil zit in mijn perspectief, en jou perspectief, ik weet hun en jullie toekomst. De rijken weten het ook maar houden het gros in de misleiding.

Met rijken bedoel ik de oversten der wereld die hun ziel verkocht hebben daarvoor, zij weten hun bestemming.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 400
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

In de n.w.v staat wel degelijk schijf Sjako, de s.v heeft het bij het rechte eind, en die wordt als corrupt weggezet door de j.g. Waarom ineens die switch?

חוּג verwijst naar de omtrek van de horizon: een schijf, circel, ronde, etc., zijn prima vertalingen. 

Antarctica is die ronde sneeuw/ijslaag aan de buitenkant. Die houden het water binnen.  Tip: research operation fishbowl.  Ook is iedere foto boven de aarde met een fisheye genomen. Ik geloo

4 minuten geleden zei Thinkfree:

Omdat er een verschil zit in mijn perspectief, en jou perspectief, ik weet hun en jullie toekomst.

Nee, dat weet je niet.
Je hebt er een bepaald beeld over vanuit jouw (met een w, bezittelijk voornaamwoord 2e persoon enkelvoud) gelovig perspectief.
Maar jij weet de toekomst niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Jij bent snel om, een paar minuten geleden was het nog

 

ga terug naar je eigen topic en ga daar onzin lopen uitkakken.

De enige die telkens off topic uitkakt ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen? Beetje het geloof aanvallen omdat de wetenschappelijke forums boven uw petje spelen? Zeer gemakkelijk dan wat gelovigen komen bashen die volgens de religie de linkerwang moeten keren. Je kiest je prooien goed uit, maar niet bij mij tegenstander, niet bij mij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Thinkfree:

Ik ga jouw op geen enkel ander manier overtuigen, dan wat er in jouw leven gegeven en beleefd wordt, hou je ogen en oren open.

Mijn visie zal jouw waarheid worden als is het nu niet, het komt!

Wij weten de toekomst wel, alleen weten we het uur niet. De profetieën rollen zich uit voor onze eigen ogen. Weldra is de RFID chip verplicht. Nog in ons leven, die transformatie is gaande as we speak. Wat voorspeld is in de openbaringen van Johannes.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De enige die telkens off topic uitkakt ben jij. Wat kom je hier eigenlijk doen? Beetje het geloof aanvallen omdat de wetenschappelijke forums boven uw petje spelen? Zeer gemakkelijk dan wat gelovigen komen bashen die volgens de religie de linkerwang moeten keren. Je kiest je prooien goed uit, maar niet bij mij tegenstander, niet bij mij. 

Mensen die beweren dat cellen van geaborteerde babys in vaccins zitten zijn het niet waard me te spreken. Totaal geschift. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wij weten de toekomst wel, alleen weten we het uur niet. De profetieën rollen zich uit voor onze eigen ogen. Weldra is de RFID chip verplicht. Nog in ons leven, die transformatie is gaande as we speak. Wat voorspeld is in de openbaringen van Johannes.

Wij weten dat, maar de goddeloze acht het voor dwaas.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

Mensen die beweren dat cellen van geaborteerde babys in vaccins zitten zijn het niet waard me te spreken. Totaal geschift. 

Zoek het eens op? Ze gebruiken ook geaborteerde baby’s voor stamceltherapie omdat die zich makkelijker aanpassen op meerdere organen van verschillende mensen, daar die van volwassenen zich minder goed aanpassen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Thinkfree:

Ik ga jouw op geen enkel ander manier overtuigen, dan wat er in jouw leven gegeven en beleefd wordt, hou je ogen en oren open.

Mijn visie zal jouw waarheid worden als is het nu niet, het komt!

Nee, nu geen W in het 3e woord want in dit geval duidt 'jou' geen bezit aan. 'Jouw leven'  is dan weer wel goed.
Jammer dat de zin inhoudelijk onzin is. 
"Jij gaat mij niet overtuigen dan wat er in mijn leven gegeven en beleefd wordt"  ...... serieus, wat staat daar nu eigenlijk? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

The only vaccines that are made in human cells are chickenpox (varicella), rubella, and hepatitis A, in addition to one of the available rabies vaccines.

The viruses for these vaccines were grown in cells taken from elective terminations of pregnancies, which took place in the early 1960s. Since then, the cell lines for these vaccines have been maintained in the lab and no further sources of fetal cells are necessary to make these vaccines.

The reasons that fetal cells were originally used included:

Viruses need cells to grow and tend to grow better in cells from humans than animals (because they infect humans).

Almost all cells die after they have divided a certain number of times. For most cell lines, the limit of cell divisions is about 50; however, fetal cells can go through many more divisions before dying.

As scientists studied these viruses in the lab, they found that the best cells to use were the fetal cells mentioned above. When it was time to make a vaccine, they continued growing the viruses in the cells that worked best during these earlier studies.

https://www.vaccinateyourfamily.org/questions-about-vaccines/vaccine-ingredients/

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Nee, nu geen W in het 3e woord want in dit geval duidt 'jou' geen bezit aan. 'Jouw leven'  is dan weer wel goed.
Jammer dat de zin inhoudelijk onzin is. 
"Jij gaat mij niet overtuigen dan wat er in mijn leven gegeven en beleefd wordt"  ...... serieus, wat staat daar nu eigenlijk? 

 

Stopt uw gezaag toch misantroop van jewelste. Als de eindtijd etc u niet boeit ga dan naar een evolutie forum ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Thinkfree:

Voor jouw niets, voor mij is het duidelijk. Laten we het daar verder maar bij houden voordat jij je zinnen verliest.?

Maar je zegt iets tegen mij:

23 minuten geleden zei Thinkfree:

Ik ga jouw op geen enkel ander manier overtuigen, dan wat er in jouw leven gegeven en beleefd wordt, hou je ogen en oren open.

Ik geef aan dat ik niet snap wat je zegt, en dan krijg ik geen uitleg...

22 minuten geleden zei Fundamenteel:

https://www.vaccinateyourfamily.org/questions-about-vaccines/vaccine-ingredients/

Stopt uw gezaag toch misantroop van jewelste. Als de eindtijd etc u niet boeit ga dan naar een evolutie forum ofzo.

Daar gaat dit topic niet over, er is je gevraagd in je eigen topic verder te gaan. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Kijk maar eens goed hoe de slang ons nog verleidt. 

Ik ben blij voor je dat je op jou manier en in jou geloof rust in je leven weet te brengen. Maar ik heb niks met die slang, noch met God. Ik doe het op mijn manier (en niet onaardig, al zeg ik het zelf :-) )

1 uur geleden zei Thinkfree:

daarentegen zijn het de goddelozen die zich verbergen in de spelonken, bunkers en kelders bij het einde, wanneer Christus komt

Het zou mij verbazen.

33 minuten geleden zei Thinkfree:

echter beleven ze de voortekenen van Christus zijn komst.

Zei ik niet iets over mensen op dit forum die het over voortekenen hebben :?

16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Weldra is de RFID chip verplicht.

In welke profetie in de bijbel staat dat?

14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze gebruiken ook geaborteerde baby’s voor stamceltherapie omdat die zich makkelijker aanpassen op meerdere organen van verschillende mensen, daar die van volwassenen zich minder goed aanpassen.

Nee, ze gebruiken IVF embryo's die teveel zijn omdat bij IVF behandelingen meer cellen bevrucht worden dan gebruikt kunnen worden.

22 minuten geleden zei Fundamenteel:

The viruses for these vaccines were grown in cells taken from elective terminations of pregnancies, which took place in the early 1960s. Since then, the cell lines for these vaccines have been maintained in the lab and no further sources of fetal cells are necessary to make these vaccines. 

Correct. De Nederlandse RIVM site geeft deze toelichting

Citaat

De gekweekte cellen die voor rodehond gebruikt worden zijn van longcellen van een embryo dat in de jaren 60 is geaborteerd om andere redenen dan voor de productie van vaccins. Er wordt alleen vaccin geproduceerd op deze cellijn, er is geen nieuw verkregen embryoweefsel meer nodig bij de productie van vaccins. Het beperkte gebruik van menselijk embryomateriaal voor vaccinproductie is uitvoerig ethisch onderzocht en geëvalueerd en verantwoord bevonden, onder andere omdat er geen alternatief is

Dat staat ook in jouw link. Er wordt dus niks meer geaborteerd voor vaccins. Wereldwijd wordt één cellijn gebruikt vergelijkbaar met de kankercellijn van Henrietta Lacks die al meer dan 60 jaar voor onderzoek wordt gebruikt.

29 minuten geleden zei Thinkfree:

Note: hier graag daniėl en eindtijd!

Je hebt gelijk. Ik ga verder niet of topic

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Mullog:

Ik ben blij voor je dat je op jou manier en in jou geloof rust in je leven weet te brengen. Maar ik heb niks met die slang, noch met God. Ik doe het op mijn manier (en niet onaardig, al zeg ik het zelf :-) )

Nee, ze gebruiken IVF embryo's die teveel zijn omdat bij IVF behandelingen meer cellen bevrucht worden dan gebruikt kunnen worden.

Correct. De Nederlandse RIVM site geeft deze toelichting

Dat staat ook in jouw link. Er wordt dus niks meer geaborteerd voor vaccins. Wereldwijd wordt één cellijn gebruikt vergelijkbaar met de kankercellijn van Henrietta Lacks die al meer dan 60 jaar voor onderzoek wordt gebruikt.

Je hebt gelijk. Ik ga verder niet of topic

Ze gebruiken dus wel een geaborteerde baby he, wat maakt de hoeveelheid nu uit? Het is niet omdat ze “oneindig” lang er de virus uit kunnen oogsten waar de resistentie zich in opbouwt dat het minder erg is he.

Je hebt niets met de slangengod, maar zij wel met u. En ze heeft quasi de hele mensheid onder hypnose. Ons realiteitsbelevenis is een ergere indoctrinatie dan de bijbel ooit zou behalen. Feel free to disagree, doch kijk om u heen en wees waakzaam. 

31 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Maar je zegt iets tegen mij:

Ik geef aan dat ik niet snap wat je zegt, en dan krijg ik geen uitleg...

Daar gaat dit topic niet over, er is je gevraagd in je eigen topic verder te gaan. 

Wat post gij überhaupt ooit on topic? Al wat je meestal deelt is wat je onzin vindt. Wat gij onzin vindt neemt geen kat hier serieus, ik,zou uzelf niet zo hoog inschatten hoor, omhoogeblazen narcist,

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei sjako:

@Fundamenteel Komt aardig in de buurt al geloof ik dat we nu al in de ‘tenen’ zitten. Blijf het wonderlijk vinden hoe alles klopt.

Neen we leven nu in de transformatie van de genadetijd en de tribulatie. Eens de heilige oorlog uitbreekt is het 7j tribulatie.

Honderdduizenden soldaten van de geest van de anti christ zijn reeds “spoorloos” en er stromen er nog miljoental binnen onder het mom van vluchtelingen en migranten. 

Ze zijn goed voorbereid. Landen als Zweden en Nederland zullen dat wellicht nog als eerste ondervinden. GB heeft al maatregelen genomen, Vlaanderen klauwde ook, maar worden belemmerd door de francofonen, Brussel en de EU. Die politici kwamen aan de macht door de slang en oefenen mind control uit. Hoe anders kan je de huidige vrede nog verklaren daar er duizendtallen Europeanen vermoord zijn. Er nog dagelijks aangevallen worden en vrouwen massaal aangerand en verkracht worden?

De tribulatie komt nabij, maar wat we nu meemaken is niets vergeleken wanneer de pleuris echt uitbreekt.

Dan word ik liever een “haatzaaier” of “ xenofoob” genoemd, derwijl alles gedaan hebbende staande te blijven en volledig voorbereid in fully armor of God.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk eerder dat die migranten en vluchtelingen het gevolg zijn van de eindtijd perikelen. Ik heb een paar van de vluchtelingen mogen ontmoeten en ze geven me niet de indruk dat ze straks hier een ‘leger’ willen vormen. Ze hebben hun buik vol van oorlog van bijv uit Syrië. Waar nodig moeten we deze mensen opvangen. Dat is onze Christenplicht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 18-10-2019 om 09:10 zei Fundamenteel:

Landen als Zweden en Nederland zullen dat wellicht nog als eerste ondervinden. GB heeft al maatregelen genomen, Vlaanderen klauwde ook,

Vlaanderen is geen land. Het is een deel van Belgie, dus in die zin is de mening van Valaanderen (mocht die er zijn) totaal niet van belang.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:

Ik denk eerder dat die migranten en vluchtelingen het gevolg zijn van de eindtijd perikelen.

Uiteraard denk je dat, want dat wordt je zo voor gekauwd en je mag er niet aan twijfelen.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Vlaanderen is geen land. Het is een deel van Belgie, dus in die zin is de mening van Valaanderen (mocht die er zijn) totaal niet van belang.

Er is nog geen federale regering, wel al een Vlaamse en Waalse. Koekoek.

En ook federale brouwerijen. Maar Vlaanderen is geen land.

Dat jullie er zelf zo'n vreemde organisatie aan hangen doordat je onderling niet kunt samenwerken, ge moet dat zelf weten maar val anderen er niet mee lastig.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

Uiteraard denk je dat, want dat wordt je zo voor gekauwd en je mag er niet aan twijfelen.

En ook federale brouwerijen. Maar Vlaanderen is geen land.

Dat jullie er zelf zo'n vreemde organisatie aan hangen doordat je onderling niet kunt samenwerken, ge moet dat zelf weten maar val anderen er niet mee lastig.

Vlaanderen maakt deel uit v d federale staat belziek. 

Natuurlijk kunnen we niet samenwerken met eu fielen en francofonen, daarom willen we een onafhankelijkheid. 

Probeer er maar niet over te discussieren, daar kunt ge ni in mee ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid