Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Net nog een goei kieke achter mijn kiezen geslagen. Mijn diepvries vol vis. Nog op blik ook. 

Ik denk een maand voort te kunnen, als we wc papier kunnen vinden tenminste lol.

Gefeliciteerd. 

Waarom denk je een maand vooruit te moeten kunnen ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 70
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nee hoor. Ik heb het gewoon uit een kookboek. Twee teentjes knoflook i minuut in hete olijfolie. Daarna een glaasje rode wijn, een glas water, een blokje kipbouillon en vijf minuten laten koken. Dan e

Ik zou voor een schietmasker, villen, slachten, marineren (een behoorlijke tijd) en dan in de oven garen gaan.

Ik zou de mond gebruiken.

5 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Gefeliciteerd. 

Waarom denk je een maand vooruit te moeten kunnen ? 

Italië niet gezien? Lockdown is binnen blijven tot de epidemie gedaan is. Nu nog geen lockdown, wacht tot corona muteert en een hoger sterftecijfer veroorzaakt. 

Better have it and not need it than need it and not have it. 

Als ge nu aL niets meer vindt, gedenk dat het eerst veel erger zal worden alvorens het beter wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Italië niet gezien? Lockdown is binnen blijven tot de epidemie gedaan is. Nu nog geen lockdown, wacht tot corona muteert en een hoger sterftecijfer veroorzaakt. 

Better have it and not need it than need it and not have it. 

Als ge nu aL niets meer vindt, gedenk dat het eerst veel erger zal worden alvorens het beter wordt.

Door te gaan hamsteren zorg je er voor dat je zelf meer in huis hebt dan je op kunt maken, en anderen hebben niks. 
Domme belg, JIJ veroorzaakt hier mede de paniek.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Door te gaan hamsteren zorg je er voor dat je zelf meer in huis hebt dan je op kunt maken, en anderen hebben niks. 
Domme belg.

Ja die nix meer heeft is mijn inziens de dommerik. Ik was niet zo lomp corona onder de griep te plaatsen. Luistert gij maar naar uw tv als ge denkt daarmee gered te worden.

Ik zal aan jullie denken als we vijf gangen de hele maand door blijven eten :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ja die nix meer heeft is mijn inziens de dommerik. Ik was niet zo lomp corona onder de griep te plaatsen. Luistert gij maar naar uw tv als ge denkt daarmee gered te worden.

Ik zal aan jullie denken als we vijf gangen de hele maand door blijven eten :)

 

3 uur geleden zei Dat beloof ik:

In tijden als deze komt de ware aard van mensen boven water. Je naaste en zo is aan jou niet besteed. 

Och België heeft er een depot bij, de mensen weten Fundamenteel wel te vinden als ze iets nodig hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Plume:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

In tijden als deze komt de ware aard van mensen boven water. Je naaste en zo is aan jou niet besteed. 

Och België heeft er een depot bij, de mensen weten Fundamenteel wel te vinden als ze iets nodig hebben.

Mij ontbreekt niets hoor.

Lekkere biefstuk gegeten. 1 1/2 minuut hoog vuur in de pan, 5 minuten in oven op 160 graden, even tot rust laten komen, ik at mijn vingers er bij op.

Om dan maar weer bij het topic te komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-3-2020 om 09:17 zei Fundamenteel:

Kerel, ik verdien waarschijnlijk op 2h waarvoor gij een week moet werken. Maar ik zal vooral de loonslaaf van de verenigde nazi’s gaan spelen? There is no way in hell.

Lazarus had niet zoveel meer aan zijn rijkdom.

Wat jij op 2h verdiende ben je op de beurs in 2 seconden kwijt. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-3-2020 om 17:25 zei Fundamenteel:

Is geen angst. Dat is frustratie

OOproepaan aan de balie: gelieve levensnoodzakelijke middelen METEEN aan te vullen. Als er al geen wc papier aangevuld kan worden 3 dagen aan een stuk, waar zijn we dan mee bezig?

De “loonslaven” verzorgen de zieken in de ziekenhuizen en bevoorraden de supermarkten.  Zodra zij dit niet meer doen is uw geld op uw beurs niets meer waard en moogt ge uwen reet met uw vingers afvegen.

Op 13-3-2020 om 14:33 zei Fundamenteel:

Jep ieder voor zich. 

Dus wat zeurt ge over uw schijtpapier. Doe het zelf maar met uw geld kunt ge uw reet ook afvegen.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hier nog een aantal aquaria staan die ik wellicht kan gebruiken voor de kweek van slakken. De Helix Aspersa Maxima ofwel de Gros Gris lijkt me een goede kandidaat. Hermafrodiet, dus geen gedoe met mannetjes en vrouwtjes zoeken, ze groeien relatief snel en leveren vast een lekker stukje mals vlees op.

https://tslakkenhuys.nl/zelf-slakken-kweken-eitje/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid