Spring naar bijdragen
Fundamenteel

Off topics

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden zei TTC:

Wordt komisch, zij het evenzeer pijnlijk.

Ff wat anders: Denk er maar aan dat de numerologie tussen M en mij bekan op 7 komt he. Enfin technisch gezien is dat 22j. Maar sedert de nieuwe start 7 he. 

Je weet wat dat betekent? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ff wat anders: Denk er maar aan dat de numerologie tussen M en mij bekan op 7 komt he. Enfin technisch gezien is dat 22j. Maar sedert de nieuwe start 7 he. Je weet wat dat betekent? 

Zeg eens, getallen verschijnen als abstracties en bestaan niet werkelijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden zei TTC:

Zeg eens, getallen verschijnen als abstracties en bestaan niet werkelijk?

Iets met een duifke ringen... Heb al een gans masterplan uitgewerkt. Ge komt toch nog desondanks alle tribulatie hier? ^^

Neen maar getallen kunnen een moment in tijd aanduiden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Iets met een duifke ringen... Heb al een gans masterplan uitgewerkt. Ge komt toch nog desondanks alle tribulatie hier? Neen maar getallen kunnen een moment in tijd aanduiden. 

Tijd is handig, anders zou alles op hetzelfde moment gebeuren. Geen probleem, normaal gezien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 minuten geleden zei TTC:

Tijd is handig, anders zou alles op hetzelfde moment gebeuren. Geen probleem, normaal gezien.

Zeker :) Welkom! Gaat intiem zijn en in gesloten kringen en zeker niet traditioneel. 

Maar de manier waarop ik het aanzoek geregeld heb is above and beyond en tot in de puntjes geregeld. Autisme rules.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Zeker :) Welkom! Gaat intiem zijn en in gesloten kringen en zeker niet traditioneel. Maar de manier waarop ik het aanzoek geregeld heb is above and beyond en tot in de puntjes geregeld. Autisme rules.

Benieuwd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden zei TTC:

Benieuwd!

Gij moogt dat al weten, ze leest mijn gezaag hier toch niet haha.

Een ster kopen, haar naam geven, ze meemen naar de sterrenhemel, inzoomen op coördinaten, ze dat papier geven zodat de ster effectief van haar is, terwijl speelt de cover van Stan van Samang - een ster, ze ringen, happily ever after. 

En dan durft ze nog beweren dat ik geen romantische ziel ben :) Ik ben gewoon spaarzaam zodat het er iedere keer boenk op is. 

Nu gewoon een kwestie van de erfenis afwachten. Want geld ontstaat niet uit het niets, hahaha trigger warning :D

Dees is da lieke

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid