Spring naar bijdragen
Thinkfree

Oproep aan de meelezende gasten

Aanbevolen berichten

Hallo beste gasten.

Ik verwonder mij om de hoeveelheid aan actieve meelezers, en vroeg mij af waarom er zoweinig meedoen aan actief lopende discussie's?

Uiteraard is het niet verplicht, maar ik persoonlijk ben wel toe aan fris bloed. 😉

Voel je niet minder en doe gewoon mee indien gewenst.

Gr.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat veel mensen wel willen reageren, maar letterlijk geen zin hebben wegens de keuzes die het moderatie team maakt. Vooral het toestaan van de alu hoedjes en het daarbij behorende geklets. Ik zie het regelmatig gebeuren dat iemand een inhoudelijk onderbouwde reactie geeft op een onderwerp, vervolgens 8 uur later weer kijkt en het onderwerp is 50 reacties verder en gaat nergens meer over. Ik kan me voorstellen dat iemand dan niet weer de moeite neemt te reageren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, ik heb zelden zoveel bullshit gepost zien worden als in afgelopen tijd. En aangezien hier niet op gemodereerd wordt, is mijn behoefte om mee te doen aan de discussie nul komma nul. En nu lees ik nog mee maar omdat er niet veel veranderd komt daar op enig moment ook een eind aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Bastiaan73:

Ageren is ook een optie, i.p.v. wel of niet Re: ageren op bestaande topics of klagen over de moderatie. Begin zelf een interessant nieuw topic/onderwerp 🙂

Om vervolgens dat interessante topic te zien verdwijnen in een zee van bullshit berichten van mensen die alleen willen zenden maar niet ontvangen? Ik kan mijn tijd wel beter gebruiken. Daarmee is dit ook mijn laatste reactie op dit onderwerp.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid