Spring naar bijdragen

Trump heeft omstreden tv-predikant in dienst


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Vreemd. Dat doe ik wel. Met name 'onbehouwen lomp door het leven gaan' neem ik wel in aanmerking om iemand te beoordelen. En dat dan de meeste Nederlanders.

We zijn allemaal stumperds , de ene stumperd komt iets verder dan de andere, ook zijn er malloten die hun tekortkomingen goed kunnen camoufleren, en er zijn er die het juist etaleren, ik beoordeel mensen niet op uiterlijke kenmerken, en zeker niet als je de persoon niet van dichtbij kent, wel bepaal ik natuurlijk zelf wie ik als vrienden wil beschouwen, ik denk niet dat Trump in het rijtje voorkomt, maar dat wil niets zeggen over de persoon anzich. Hoe netjes komen Epstein en Clinton en meer van dat lieden wel niet over, je hebt het gewoon het recht niet om mensen te beoordelen. ik raad je aan om daar voorzichtig mee om te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hiermee laat Trump zien dat hij toch bang is dat de blanke evangelische gemeenschap zich van hem afkeert. Hij doet immers alleen iets als hij denkt daar persoonlijk voordeel van te hebben,.

Ik zou Trump toch liever niet tot mijn vrienden willen rekenen, maar wat Fundi zegt daar zit ook wat in, de zgn. goede diplomatieke mensen aan de top die ieders vrienden lijken te zijn,  daar daar ben

Als ik iets beschouw laat ik mij leiden door feitelijkheden en probeer onderbuikgevoel te vermeiden, nu gaat het over Trump, vooralsnog neem  ik ontbrekend charisma of onbehouwen lomp door het leven g

10 minuten geleden zei antoon:

Ik ben het wel in grote lijnen met je eens Fundi, let wel ook Trump zou deel kunnen zijn van gore kliek, we weten het niet , voor alsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel, gewoon alleen omdat we niet alles weten.

Ze zijn allemaal deel van een complot. Daar twijfel ik niet aan. Intern weten ze meer dan de gewone burger wat Trump nooit aan onze neus gaat hangen. Ze spelen toneel om ons een ander verhaal dan de werkelijkheid te schetsen. Deze verdeeldheid is onderdeel van onze matrix om onze aandacht af te leiden. 

Doch is in die verdeeldheid te zien hoe mensen zich makkelijk laten verblinden door de media en weigeren achter de schermen te zien. Over pedofilie geen woord, maar “grab them by the pussy” was een regelrechte schande. Als mensen Trump beginnen bashen hoor ik alleen maar een herhaling van het avondnieuws. Wie dan voor zichzelf kan denken en dat uit wordt mee aan de publieke schandpaal met Trump genageld. Jezus haatten ze ook, Jezus hebben ze ook pogen afzetten en vermoorden. 

En wie is er massaal aanwezig bij de democraten? Anti semieten en terroristen van het moslimbroederschap. Logisch dat Trump dan wint.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Trump is zeker geen heilige, maar vergeleken met de democraten is die heiliger dan heilig.

Alsof heilig in gradaties zou bestaan.? Alsof het gaat om een stukje vlees bij de slager. Het ene stukje is malser dan het andere.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei antoon:

Plume je weet best wat Fundi bedoelt met die  beeldspraak, zoals jij doet is misvorming 

Nee. Weet je wel wat je zegt met je “heiliger dan heilig”? Leg maar eens uit dan.  

Een politicus die heiliger dan heilig zou zijn. Hoe bijzonder. 

Nepchristenen. Allemaal.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Plume:

Alsof heilig in gradaties zou bestaan.?  Je spreekt erover alsof heiligheid koopwaar is. Alsof het gaat om een stukje vlees bij de slager. Het ene stukje is malser dan het andere.  

Ja laat ons op de komma vitten en aan de context voorbij gaan. 

Eerder dan enkel de vuile was van Trump buiten te hangen, kijk eens in het kamp dat hem wil afzetten. Een goed voorbeeld is dat ze hem een racist noemen omdat hij zich uitliet over Baltimore. Terwijl die niets racistisch zei. De banden van democraten met de KKK in het verleden toont mij pas echt racisme.

Dat het ene stukje wat malser is van hetzelfde vlees was net mijn punt in de vorige post. Dus laten we consequent zijn. Hillary wiste duizendtal emails, Trump deelde zijn telefoongesprek, Bill Clinton is een pedofiel, Trump een “vrouwenzot” (wie niet he), democraten steunen anti semitisme, Trump steunt Israël, democraten hebben terroristen in dienst, Trump gooit een moab op hun kop, ...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Plume:

Zielig doen. Ziel-ig. Niet geest-ig. 

Het was sarcasme, geen huilie huilie. De enige die olifanten negeren zijn ttc en gij. Ge kunt naar anderen blijven wijzen, wat an sich np is, maar benader dan de context eerder dan kleingeestige one liners te plaatsen. Dit is een forum en niet twitter. Het mag er best genuanceerd aantoe gaan hoor. Het gaat hier niet over u of mij, maar over Trump. 

Trump is trouwens christelijk opgevoed, dus werd niet out of the blue christen. Ook is Amerika een christelijke natie. Vreemd dat terroristen van de democraten senator mogen worden, maar wee dat een christelijke natie iemand christelijk in dienst neemt?

in wat voor wereld leef ik eigenlijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei antoon:

Je zou eens inhoudelijk kunnen reageren Plume en geen onterechte verdachtmakingen zaaien, 

in een zieke wereld

Ik vraag me soms af of leden hier wel in contact staan met Amerikanen en die waanzin van democraten nog aflezen op de social media? Aslof ons avondjournaal een weergave is voor Amerikaanse toestanden? Mensen alhier begrijpen nog niet hoe ze genaaid worden door de EU, maar gaan wel even Trump op de schouder nemen. Komisch ware het niet zo tragisch. Een Monty Python script als het ware.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei antoon:

We zijn allemaal stumperds , de ene stumperd komt iets verder dan de andere, ook zijn er malloten die hun tekortkomingen goed kunnen camoufleren, en er zijn er die het juist etaleren, ik beoordeel mensen niet op uiterlijke kenmerken, en zeker niet als je de persoon niet van dichtbij kent, wel bepaal ik natuurlijk zelf wie ik als vrienden wil beschouwen, ik denk niet dat Trump in het rijtje voorkomt, maar dat wil niets zeggen over de persoon anzich. Hoe netjes komen Epstein en Clinton en meer van dat lieden wel niet over, je hebt het gewoon het recht niet om mensen te beoordelen. ik raad je aan om daar voorzichtig mee om te gaan.

Het is onzin om te stellen 'je hebt het gewoon het recht niet om mensen te beoordelen' .
Ieder mens doet dit, 24/7 met ieder ander mens om zich heen.
Ook het WTG doet dat: Voortdurend en overal en ze houden hun aantekeningen over de huisbezoeken bij in hun boekjes. En het eerste wat jij doet is iemand beoordelen op de vraag of die persoon wel of niet bij de WTG zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

En wie is er massaal aanwezig bij de democraten? Anti semieten en terroristen van het moslimbroederschap. Logisch dat Trump dan wint.

Het krioelt ervan. Maar dat eerste leeft soms ook in de christelijke wereld of staat onder constante druk voor de collectieve mening en zo gaat het dus blauw/rood/blauw/rood. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei nikie90:

Het krioelt ervan. Maar dat eerste leeft soms ook in de christelijke wereld of staat onder constante druk voor de collectieve mening en zo gaat het dus blauw/rood/blauw/rood. 

Zeker bij Europese christelijke partijen. Daarom is het niet slecht terug te keren tot christelijke normen en waarden. Wat krijgen we anders in de plaats? Obama is wellicht een moslim en prijsde de koran de hemel in laatste termijn. Onder zijn bewind sloop het moslimbroederschap de Amerikaanse politiek binnen. Bekijk Linda Sarsour of Ilhan Omar maar eens. De laatste trouwde zelfs met haar broer om hem Amerika binnen te loodsen. Haar vader was generaal van een tirannieke regering. Tijd het koren van het schaf te scheiden en als westen 1 front te vormen. Nu het nog mogelijk is

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zeker bij Europese christelijke partijen. Daarom is het niet slecht terug te keren tot christelijke normen en waarden. Wat krijgen we anders in de plaats? Obama is wellicht een moslim en prijsde de koran de hemel in laatste termijn. Onder zijn bewind sloop het moslimbroederschap de Amerikaanse politiek binnen. Bekijk Linda Sarsour of Ilhan Omar maar eens. De laatste trouwde zelfs met haar broer om hem Amerika binnen te loodsen. Haar vader was generaal van een tirannieke regering. Tijd het koren van het schaf te scheiden en als westen 1 front te vormen. Nu het nog mogelijk is

 

Ja niemand met wie ik me aansluit denkt dat de EU goed bezig is maar het schommelt, niet alleen christelijke partijen. Islam heeft zijn eigen interne strijd en oorlogen kijk maar naar oa de UAE en SA en dan naar Iran. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei nikie90:

Ja niemand met wie ik me aansluit denkt dat de EU goed bezig is maar het schommelt, niet alleen christelijke partijen. Islam heeft zijn eigen interne strijd en oorlogen kijk maar naar oa de UAE en SA en dan naar Iran. 

Insgelijks hier. De EU is te ver gegaan en gaat nog verder gaan. De islam heeft haar taferelen gewoon meegebracht naar het westen. Hoe onbekwaam moet je zijn als leider dat niet voorzien te hebben? Of, hoe barbaars moet je als leider zijn, wetende dat een moordzuchtig volk je eigen volk haat, deze massaal in huis op te nemen en eieren onder de poep te leggen? 

Volgens mij is onze strijd niet met de islam, maar vooral met de EU. Mits een eerlijk bestuur vertrekken de meeste mohammedanen wel vrijwillig en automatisch. En eigenlijk moeten we daar naartoe werken of onze kids zijn de klos, wat ze nu al zijn, maar dan erger.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Fundamenteel:

Insgelijks hier. De EU is te ver gegaan en gaat nog verder gaan. De islam heeft haar taferelen gewoon meegebracht naar het westen. Hoe onbekwaam moet je zijn als leider dat niet voorzien te hebben? Of, hoe barbaars moet je als leider zijn, wetende dat een moordzuchtig volk je eigen volk haat, deze massaal in huis op te nemen en eieren onder de poep te leggen? 

Volgens mij is onze strijd niet met de islam, maar vooral met de EU. Mits een eerlijk bestuur vertrekken de meeste mohammedanen wel vrijwillig en automatisch. En eigenlijk moeten we daar naartoe werken of onze kids zijn de klos, wat ze nu al zijn, maar dan erger.

Islamitische jongeren hier in het westen zitten zelf ook met geloofsstrijd. Als de Koran zegt dat ze niet op straat mogen hangen of niet met criminaliteit mogen bemoeien maar ze doen het toch zijn ze gewoon niet religieus (bezig). Hun gemeenschappen hier proberen ook hun jongeren op het rechte pad te brengen of houden net zoals een christen evangeliseert. 

Je hebt hier ook met biljoenen mensen te maken met hun eigen theologische en interne strijd e.d. 

Omdat iemand religieus opgegroeid in deze als moslim betekent niet gelijk dat ze echt gelovig zijn of er iets om geven. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei nikie90:

Islamitische jongeren hier in het westen zitten zelf ook met geloofsstrijd. Als de Koran zegt dat ze niet op straat mogen hangen of niet met criminaliteit mogen bemoeien maar ze doen het toch zijn ze gewoon niet religieus (bezig). Hun gemeenschappen hier proberen ook hun jongeren op het rechte pad te brengen of houden net zoals een christen evangeliseert. 

Je hebt hier ook met biljoenen mensen te maken met hun eigen theologische en interne strijd e.d. 

Denk je dat wat jij zegt in de koran staat? Ik zag het niet. Als je homo's van de hoogste gebouwen moet gooien, seksslaven mag hebben en als buit nemen, is dat voor u als christen dan niet crimineel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Denk je dat wat jij zegt in de koran staat? Ik zag het niet. Als je homo's van de hoogste gebouwen moet gooien, seksslaven mag hebben en als buit nemen, is dat voor u als christen dan niet crimineel?

In een democratie mogen mensen zelf kiezen wat ze geloven. Onder een islamitische regering heb je simpelweg geen keus en moet je je gewoon aan de wetgevingen houden of je nou gelooft of niet. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei nikie90:

In een democratie mogen mensen zelf kiezen wat ze geloven. Onder een islamitische regering heb je simpelweg geen keus en moet je je gewoon aan de wetgevingen houden of je nou gelooft of niet. 

Ik vind toch dat we beter oppassen met de godsdienstvrijheid. Eigenlijk is ze overbodig en mag ze best afgeschaft worden. Kijk waar het ons bracht. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid