TTC 424 Bericht rapporteren Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Noel2: Het is een kwestie van liefde... Houden van... Door al m’n gewroet in het panarchistische complex dat een aantal leven noemt kwam ik tot de ontnuchterende ontdekking dat het nog veel eenvoudiger is dan wat een aantal beweerden, en het was met afgrijzen dat ik getuige was van hoe deze eenvoud opnieuw tot een ondoordringbaar complex verheven werd en al het gewroet totaal nutteloos liet zijn. 18 uur geleden bewerkt door TTC Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Noel2 23 Bericht rapporteren Geplaatst 11 uur geleden Mooier is het niet. Lelijker ook niet. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 424 Bericht rapporteren Geplaatst 10 uur geleden 59 minuten geleden zei Noel2: Mooier is het niet. Lelijker ook niet. In ieder geval redenen genoeg om er tussenuit te blijven, zelfs al hopen we dat de omgevingsfactoren niet alles naar beneden halen. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Noel2 23 Bericht rapporteren Geplaatst 10 uur geleden 4 minuten geleden zei TTC: In ieder geval redenen genoeg om er tussenuit te blijven, zelfs al hopen we dat de omgevingsfactoren niet alles naar beneden halen. Het is hoe dan ook een waarde-loos leven. Of wat ik dacht dat waarde had, had dat niet, en wat ik dacht dat waardeloos was vertegenwoordigt waarde. Ik heb 55 jaar verkeerd geinvesteerd. Nog 12 jaar tot een zeker pensioen. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 424 Bericht rapporteren Geplaatst 10 uur geleden 19 minuten geleden zei Noel2: Het is hoe dan ook een waarde-loos leven. Of wat ik dacht dat waarde had, had dat niet, en wat ik dacht dat waardeloos was vertegenwoordigt waarde. Ik heb 55 jaar verkeerd geinvesteerd. Nog 12 jaar tot een zeker pensioen. Morgen gaat het nog heel boeiend worden, voor wie er oog voor wil hebben. 29 minuten geleden zei Noel2: Nog 12 jaar tot een zeker pensioen. De besluitvormingstheorie van Herbert Simon kunnen we misschien ook cryptisch omschrijven, zo hebben we voor ieder wat wils en dat in hoeverre het de interesse kan genieten. Als alle wegen naar Rome leiden en een aantal wegen worden geblokkeerd dan duurt het logischerwijs veel langer om het doel te bereiken, idealiter kunnen we tijdig deze blokkades nog doorbreken zodat we niet alweer tegen de muur rijden. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites