Spring naar bijdragen

Probleem met Accountinstellingen


Aanbevolen berichten

Een dag of 14 geleden probeerde ik mijn email adres hier te veranderen en dat mislukte om een of andere reden dusdanig dat ik niet meer kon inloggen. Via een ander forum heb ik Trajecto om hulp gevraagd en hij heeft het prima voor mij opgelost, ik kan sinds 11 november weer inloggen.

Het probleem is dat ik niet meer bij mijn accountinstellingen kan, ik krijg deze foutcode:

Excuses, er is een probleem

Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.

Foutcode: EX7

Opnieuw proberen geeft telkens hetzelfde resultaat. Misschien dat iemand hier eens naar kan kijken?

Aristarkos

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ten strijde!!! Op ons paard, de mods in een hoekje drummen en ze laten kiezen: Give us freedom or try taking our lives!

Bijbelkennis is zo te zien nog steeds verboden. Men houdt de mensen liever ignorant en de lange arm van Rome strekt zich uit.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-11-2019 om 20:17 zei Aristarkos:

Een dag of 14 geleden probeerde ik mijn email adres hier te veranderen en dat mislukte om een of andere reden dusdanig dat ik niet meer kon inloggen. Via een ander forum heb ik Trajecto om hulp gevraagd en hij heeft het prima voor mij opgelost, ik kan sinds 11 november weer inloggen.

Het probleem is dat ik niet meer bij mijn accountinstellingen kan, ik krijg deze foutcode:

Excuses, er is een probleem

Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.

Foutcode: EX7

Opnieuw proberen geeft telkens hetzelfde resultaat. Misschien dat iemand hier eens naar kan kijken?

Aristarkos

Doet denken aan https://www.popefrancisthedestroyer.com/2019/08/daniels-second-beast-bear-social-media_26.html

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid