Spring naar bijdragen

Heilige leerplicht van Lucifer


Aanbevolen berichten

Het leerplicht die als heilige wordt beschouwen en kinderen van de staat maakt, heeft Lucifer hard nodig om zijn Koninkrijk in stand te houden en verder te bouwen tot de wereld enkel uit humanoids bestaat. Zonder leerplicht stoort het beschaving in elkaar en kan Lucifer zijn plannen niet voltooien. Leerplicht is dus het achillespees van Lucifer. 

 

modbreak Trajecto: Je bericht is niet goed te begrijpen. Ben je Nederlander? Je schrijft geen gewoon Nederlands.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Robert Frans:

Ga je huiswerk maken jij...

Ik ben bang dat hij dat nooit heeft gedaan en daardoor nu met onbegrijpelijke zinnen komt.

1 uur geleden zei Arius:

Simpel; LEERPLICHT IS DICTATUUR NET ALS IN NOORD KOREA EN CHINA.

KINDEREN WORDEN DOOR VREEMDEN TEGEN HUN WIL GEGIJZELD. 

nounou. wat een drukte. allemaal hoofdletters ook nog eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laten we Arius toch een eerlijke kans geven. Iedereen moet leren, iedereen is zoekende.

Wat hij/zij poogt duidelijk te maken, denk ik, is dat de satan in ons onderwijs geïnfiltreerd is. En als we dat anno 2019 door een christelijke bril bekijken en beproeven op de schrift; heeft hij/zij gelijk.

De scholen zijn verplicht tot 18j en worden gebruikt als propagandakanaal ons te vormen naar de politieke voorkeur. Ook al zie je er de duivel niet in, veel goeds gaat er op de lange termijn niet van komen. De toorn neemt toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:
10 uur geleden zei Arius:

Hoofdletters inderdaad omdat voor sommige moelijk was om het te volgen.

Het gebruik van hoofdletters verandert dat volgens jou? 

Op deze manier hoofdletters gebruiken komt neer op schreeuwen met je toetsenbord.

IMG_9162-220x300.jpg

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Laten we Arius toch een eerlijke kans geven. Iedereen moet leren, iedereen is zoekende.

Arius stelt geen vragen maar komt met eigenaardige stukken tekst en presenteert deze als feiten. Met een houding van 'ik zal jullie eens even uitleggen hoe het zit.' Dat is geen goed startpunt en geen goede attitude op een discussieforum.

@Arius de titel van dit topic vind ik raar. Ik neem aan dat je met 'Lucifer' de duivel bedoelt? Vanuit de bijbel bekeken kan iets van de duivel nooit heilig zijn.

Het is overigens nog maar de vraag of Lucifer de duivel is. Daar is een heel topic aan gewijd:

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat mij omga is dat leerplicht in Nederland is het schoolplicht, een relatief recent fenomeen is en ongeacht welke argumenten er voor worden gebruik, fundamentele rechten als Family life, ernstig aantast, gezinnen kunnen kiezen binnen de door de staat aangeboden opties, dit heeft gevolgen op het ontwikkeling van kinderen. Leerplicht in Nederland vertoont exact hetzelfde werkwijze als China, waar vrijheids van geloof buiten de toezichthouders onmogelijk is, kinderen zijn dan van de staat en niet van hun ouders, vluchten als gezien kan ook niet, kinderen blijven eigendom van de staat. Erger dan nazi Duitsland? Toen mochten (in het begin) joodse gezinnen in zijn geheel vluchten (graag zelf). Bijkomend probleem is dat leerplicht het geestelijk ontwikkeling in de weg staat, dit wordt bevestigd door dat er telkens meer mensen die onder het spectrum autisme vallen aan het groeien zijn, als die trend zich voortzet, zou de wereld uitsluitend uit autisten en psychopaten bestaan en de normale en gelovigen zullen worden vervolgd en uitgeschakeld. China is een voorbeeld van wat de wereld te wachten staat.

bewerkt door Arius
Spelfouten
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik de naam Lucifer, omdat bij de boeken van Adam and Eva (openbaring van Moses), hij over zichzelf als zodanig verteld, Lucifer leegt uit wat en warom hij de mens lastig valt. Omdat Lucifer de volmaaktheid verworpen heeft, door een deel van zijn geest te vernietigen, kan hij en zijn onderdanen zijn doel bereiken als ieder mens onvolmaakt in geest wordt als zichzelf en zijn onder engelen. Om het te bereiken moet, net als in China nu het geval is, ieder mens aan een vorm van geestelijke beschadiging lijden, op zich is het een onderdeel van het geheel, maar omdat sommige mensen die onder deze categorie vallen (ook kwetsbare kinderen, en gewone jonge kinderen ) niet toe in staat zijn om zich tegen manipulaties te weren, zijn ze makkelijk prooien voor demonen, bij basis scholen vind het eerste indoctrinatie plaats die volgende generaties uiteindelijk humanoids oplevert die vanuit een oper macht worden gedirigeerd zoals het bij de Jehovas nu al gebeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Arius:

Wat mij omga is dat leerplicht in Nederland is het schoolplicht, een relatief recent fenomeen is en ongeacht welke argumenten er voor worden gebruik, fundamentele rechten als Family life, ernstig aantast, gezinnen kunnen kiezen binnen de door de staat aangeboden opties, dit heeft gevolgen op het ontwikkeling van kinderen. Leerplicht in Nederland vertoont exact hetzelfde werkwijze als China, waar vrijheids van geloof buiten de toezichthouders onmogelijk is, kinderen zijn dan van de staat en niet van hun ouders, vluchten als gezien kan ook niet, kinderen blijven eigendom van de staat. Erger dan nazi Duitsland? Toen mochten (in het begin) joodse gezinnen in zijn geheel vluchten (graag zelf). Bijkomend probleem is dat leerplicht het geestelijk ontwikkeling in de weg staat, dit wordt bevestigd door dat er telkens meer mensen die onder het spectrum autisme vallen aan het groeien zijn, als die trend zich voortzet, zou de wereld uitsluitend uit autisten en psychopaten bestaan en de normale en gelovigen zullen worden vervolgd en uitgeschakeld. China is een voorbeeld van wat de wereld te wachten staat.

Autisten op gelijke voet met psychopaten? Neen, dit kan niet.

20 uur geleden zei Bastiaan73:

Op deze manier hoofdletters gebruiken komt neer op schreeuwen met je toetsenbord.

IMG_9162-220x300.jpg

Arius stelt geen vragen maar komt met eigenaardige stukken tekst en presenteert deze als feiten. Met een houding van 'ik zal jullie eens even uitleggen hoe het zit.' Dat is geen goed startpunt en geen goede attitude op een discussieforum.

@Arius de titel van dit topic vind ik raar. Ik neem aan dat je met 'Lucifer' de duivel bedoelt? Vanuit de bijbel bekeken kan iets van de duivel nooit heilig zijn.

Het is overigens nog maar de vraag of Lucifer de duivel is. Daar is een heel topic aan gewijd:

 

Ja enigszins wel. Ik heb ook niet alles gelezen, zware tijden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het  klopt dat niets uit Lucifer is heilig. Ik leeg sarcastisch uit dat Nederland het leerplicht als heilig beschouwd, terwijl het uit Satan afkomstig is, daarom is het fout dat men iets wat door Lucifer is bedacht als een van de pilaren van zijn Koninkrijk, als heilig wordt beschouwd. Het is nu al te merken dat door groeiende autisme, men meer uitleg nodig heeft om iets te begrijpen, vroeger had men genoeg aan een halve woord om het geheel te volgen. Men wordt door ONDER- wijs juist dommer op geestelijk niveau, dat is precies het doel van Lucifer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Arius:

Het  klopt dat niets uit Lucifer is heilig. Ik leeg sarcastisch uit dat Nederland het leerplicht als heilig beschouwd, terwijl het uit Satan afkomstig is, daarom is het fout dat men iets wat door Lucifer is bedacht als een van de pilaren van zijn Koninkrijk, als heilig wordt beschouwd. Het is nu al te merken dat door groeiende autisme, men meer uitleg nodig heeft om iets te begrijpen, vroeger had men genoeg aan een halve woord om het geheel te volgen. Men wordt door ONDER- wijs juist dommer op geestelijk niveau, dat is precies het doel van Lucifer.

Waarom typ je koninkrijk eigenlijk met een hoofdletter?

Waar je het idee vandaan haalt dat leerplicht van de duivel zou zijn is mij een raadsel. Wat is het alternatief naast helemaal geen kinderen maken? Je kinderen niet naar school sturen maar ze met je eigen ideeën indoctrineren?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie indoctrineer wie en wie heeft het recht om het te doen anders dan de natuurlijke ouders? De natuur is heel duidelijk over wie de baas is over de kinderen, maar ook duizenden jaren aan wereld geschiedenis geeft aan hoe het hoort te zijn. Duidelijk dat je voorstander bent van het leerplicht. Hoe jonge de kinderen zijn des de duidelijker dat ze tegen het leerplicht zijn. Ik doe mijn best om mijn boodschap duidelijk te maken. Ik heb geen Nederlands op een Nederlandse school gehad, dit verklaart dat ondanks automatische correcties toch soms minder vrij uitkomt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Arius:

Wie indoctrineer wie en wie heeft het recht om het te doen anders dan de natuurlijke ouders? De natuur is heel duidelijk over wie de baas is over de kinderen, maar ook duizenden jaren aan wereld geschiedenis geeft aan hoe het hoort te zijn. Duidelijk dat je voorstander bent van het leerplicht. Hoe jonge de kinderen zijn des de duidelijker dat ze tegen het leerplicht zijn. Ik doe mijn best om mijn boodschap duidelijk te maken. Ik heb geen Nederlands op een Nederlandse school gehad, dit verklaart dat ondanks automatische correcties toch soms minder vrij uitkomt.

Een tip voor de leesbaarheid in een topic: als je op iemand reageert is het beter om op de knop 'Citeren' onder diens tekst te klikken zoals ik nu heb gedaan:

citeren.jpg

, het betreffende stuk tekst verschijnt dan in een kader in het antwoord (zie zwarte balk in mijn antwoord hierboven met tekst '6 uur geleden zei Arius:' en daaronder kan dan een tekst getypt worden. Het voordeel is dat degene die geciteerd (beantwoord) wordt, daar dan een notificatie van krijgt.

~

In reactie op je tekst: ik heb geen kinderen dus ook niet veel met de leerplicht te maken. Als ik wél kinderen zou hebben kan ik niet om de leerplicht heen. Het lijkt me zelfs strafbaar als je je kinderen niet naar een school stuurt maar ik heb me daar niet in verdiept. Maar nogmaals: wat is volgens jou het alternatief? Kinderen thuis 'onderwijzen'? In welke leer dan? Het arianisme? Is die leer dan het beste voor ze? Kunnen ze daar de wereld mee in? Ik zou dan kiezen voor een zo neutraal mogelijke onderwijsinstelling, voor zover dit realistisch is. Zie evt ander topic:

Dat je je best doet om je begrijpelijk te maken zou wellicht iets meer sympathie opwekken als je je bijvoorbeeld even voorstelt in het topic 

https://www.credible.nl/forum/102-het-portaal/

Nu kom je (in elk geval op mij) over als iemand die vanuit het niets meerdere pretentieuze maar onduidelijke uitspraken doet en niet open lijkt te staan voor andere meningen. En het is een raadsel wat je moedertaal is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Amerika kan je voor thuisonderwijs kiezen. Lijkt me nog altijd beter dan ze als schapen voor de wolven te gooien. Hoewel dat laatste iets bijbels heeft. “Ziet ik stuur u als lammen onder de wolven.”

Onderwijs is inderdaad een instrument van de duivel geworden. Wat geen spijtige zaak zou zijn als het gros van de bevolking geen meeloper was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Arius:

Nogmaals het gaat niet om een keuze te maken uit een reeks opties die gepresenteerd worden, inclusief thuis onderwijs, maar om als gezin volledig te bepalen wat met eigen kinderen wel of niet gebeurt, zonder bemoeienis van vreemden.

Ik pleit voor opsluiting in een kelder, volledig afgesloten van de wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Bastiaan73:

Is dat per definitie beter dan 'gewoon' onderwijs? 

Dat zal relatief zijn. Voor een blank kind in een achterwijk van Brussel (Molenbeek bv) zou dat beter zijn. Mijn kinderen mogen ook niet in een grootstad naar de school. Zie dat ze multikul worden, God spaar me daarvan.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...
Op 7-12-2019 om 12:42 zei Arius:

Het leerplicht die als heilige wordt beschouwen en kinderen van de staat maakt, heeft Lucifer hard nodig om zijn Koninkrijk in stand te houden en verder te bouwen tot de wereld enkel uit humanoids bestaat. Zonder leerplicht stoort het beschaving in elkaar en kan Lucifer zijn plannen niet voltooien. Leerplicht is dus het achillespees van Lucifer. 

 

modbreak Trajecto: Je bericht is niet goed te begrijpen. Ben je Nederlander? Je schrijft geen gewoon Nederlands.

Leerplicht is iets neutraals. Het onderwijs kan goed of slecht zijn afhankelijk van wat je ermee doet en wie ermee wilt dienen - God of satan. Het doel van duivel is niet een koninkrijk bouwen, want hij weet dat hij straks vernietigd wordt. Ze, de demonen, beseffen goed hoe snel de tijd vliegt. Daarom is hun doel zoveel mogelijk mensen naar de afgrond te halen.

"De duivel probeert nu de hele wereld voor zich te winnen. Hij zegt: "Als ik meer aanhangers heb, zal God uiteindelijk medelijden moeten hebben met al Zijn schepselen en zal ook met mij rekening houden!" Zo denkt hij. Daarom wil hij, zo veel als hij kan, zoveel mogelijk aanhangers winnen. Zie je waar het heen gaat? En hij zegt: ''Ik heb er zovelen aan mijn kant! God zal gedwongen zijn om ook over mij te ontfermen!'' Zonder dat hij zich bekeert...!"

Meer over de duivel Over de duivel (uit geestelijke ervaringen van de asceten) - Geloofsgesprek.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Modestus:

Leerplicht is iets neutraals. Het onderwijs kan goed of slecht zijn afhankelijk van wat je ermee doet en wie ermee wilt dienen - God of satan. Het doel van duivel is niet een koninkrijk bouwen, want hij weet dat hij straks vernietigd wordt. Ze, de demonen, beseffen goed hoe snel de tijd vliegt. Daarom is hun doel zoveel mogelijk mensen naar de afgrond te halen.

"De duivel probeert nu de hele wereld voor zich te winnen. Hij zegt: "Als ik meer aanhangers heb, zal God uiteindelijk medelijden moeten hebben met al Zijn schepselen en zal ook met mij rekening houden!" Zo denkt hij. Daarom wil hij, zo veel als hij kan, zoveel mogelijk aanhangers winnen. Zie je waar het heen gaat? En hij zegt: ''Ik heb er zovelen aan mijn kant! God zal gedwongen zijn om ook over mij te ontfermen!'' Zonder dat hij zich bekeert...!"

Meer over de duivel Over de duivel (uit geestelijke ervaringen van de asceten) - Geloofsgesprek.nl

2 Timotheus 3:1-9

En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.

Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.

Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden,

Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods;

Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze.

Want van dezen zijn het, die in de huizen insluipen, en nemen de vrouwkens gevangen, die met zonden geladen zijn, en door menigerlei begeerlijkheden gedreven worden;

Vrouwkens, die altijd leren, en nimmermeer tot kennis der waarheid kunnen komen.

Gelijkerwijs nu Jannes en Jambres Mozes tegenstonden, alzo staan ook deze de waarheid tegen; mensen, verdorven zijnde van verstand, verwerpelijk aangaande het geloof.

Maar zij zullen niet meerder toenemen; want hun uitzinnigheid zal allen openbaar worden, gelijk ook die van genen geworden is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid