Spring naar bijdragen

Verboden archeologie


Aanbevolen berichten

Er is op internet veel te vinden wat klassieke archeologie geen verklaring kan geven, alles wat daar buiten valt komt bij verboden archeologie terecht. Sommige onderwerpen zijn diep onderzocht, met verrassende resultaten, maar meestal blijft het een mysterie en wordt verwezen naar hoge beschavingen die ooit bestaan zou hebben, maar ook naar buitenaardse wezen. Dit al kan eindeloos en naar alle kanten zich verbreden, zonder dat er een duidelijk verklaring of waterdichte bewijs er op volg, wat betreft naar de bijbel gelinkt overtocht over het rode zee van het volk Israël en het vernietigen van Sodome, blijkt het samen te zijn gegaan met precies op dat moment gaande geologische gebeurtenissen. Het vulkaan van Santorini die het Minoïsche beschaving vernietigde, zorgde met nauwkeurige timing voor gunstige omstandigheden voor het exodus van het volk Israël. Dit al geeft aan dat gebeurtenis waren kort of lang van te voren in werking gezet, zodat het einde resultaat, op het juiste moment plaats vond, dat verklaart de haast om te vertrekken, zodat men op tijd kon vluchten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 97
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Misschien moet je je eerst eens verdiepen in het autisme zelf en in de vele verschillende, uiteenlopende soorten vormen die daarvan zijn, voordat je een hele bevolkingsgroep in zo'n verdachte hoek zet

Je zou de boeken van Immanuel Velikovsky eens moeten gaan lezen. Er gaat dan een (fantastische) wereld voor je open. Hij heeft (of had, want inmiddels overleden) wel een conflict met de gevestigde wet

Dat was op ancient aliens, ze bouwden een “vimana” na. Er zijn ook piramides gevonden waaronder vloeibaar kwik gevonden is. Volgens de teksten gebruikten ze dat kwik voor hun voertuigen. Maar die pira

Posted Images

6 uur geleden zei Arius:

Er is op internet veel te vinden wat klassieke archeologie geen verklaring kan geven, alles wat daar buiten valt komt bij verboden archeologie terecht. Sommige onderwerpen zijn diep onderzocht, met verrassende resultaten, maar meestal blijft het een mysterie en wordt verwezen naar hoge beschavingen die ooit bestaan zou hebben, maar ook naar buitenaardse wezen. 

Zou je kunnen aangeven wat je hier mee bedoelt,  en wat is verboden archeologie?

6 uur geleden zei Arius:

wat betreft naar de bijbel gelinkt overtocht over het rode zee van het volk Israël en het vernietigen van Sodome, blijkt het samen te zijn gegaan met precies op dat moment gaande geologische gebeurtenissen. 

Precies? Nee hoor. Hoogstens kun je stellen dat die geologische gebeurtenissen en de veronderstelde exodus misschien in dezelfde periode gebeurden,  maar daar bewijs  je helemaal niets mee.

Als er, zoals je zegt,  een tsunami was, dan had er gestaan dat het water zich terug trok,  maar er staat dat het water uiteen week. Ook zou een tsunami moeten hebben plaats gevonden direct na de uitbarsting. Maar de doortocht vond pas plaats een tijdje nadat de wolk hen was voor gegaan. Jouw vulkaan past dus domweg niet in het exodus verhaal. 

En nu het toch over archeologie gaat.  Er is geen enkel bewijs voor het exodus verhaal. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Fundamenteel:

De sfinx bv? En zo zijn er nog ruimtes die niet onderzocht mogen worden. Het ergste vind ik dat verhalen van culturen (die hun hersenen meer als wij gebruikten) afgedaan worden als fantasie. 

Dare I say it? Maar kom ik doe het, ik ga een Von Daniken plegen: Waren de goden kosmonauten?

Van Daniken? Dat is fantasie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Van Daniken? Dat is fantasie.

Kweetni? Ik denk dat er echt wel “contact” was en is. De menselijke psyche is doorheen de geschiedenis meermaals geraakt door een andere psyche. Dat gebeurt evenzeer in deze tijd. Wat het ook moge wezen, het reikt ver boven ons menselijk vermogen. We springen er maar beter voorzichtig mee om. Hoewel het gros van onze kennis wellicht daarvan afkomstig is. Er zijn echt vreemde sites op aarde en die worden niet besproken in de normale archeologie. Artefacten die echt op aliens lijken en waar de lokale stammen dus echt over objecten in de lucht spreken. Stammen die anno 2019 echt wel het verschil kennen tussen helikopter, vliegtuig of satelliet. 

De bouwwerken over de gehele aarde staan centraal rond de goden die afkomstig waren uit die sterrenstelsels waarnaartoe gebouwd werd. De mensen 6000j geleden waren geraakt door een kennis waar vandaag nog bouwwerken de tand van de tijd doorstonden. Dat is afgebeeld op beeldschriften, spijkerschriften, ... Die mensen spreken van een hogere interventie die hen onderwees. Het is alleen een moeilijke puzzel om terug bij elkaar te brengen. 1 omdat er gewoonweg geen toelating is van een regering zoals Egypte om bv de Sfinx nader te onderzoeken. 2 omdat het thema absoluut geridiculiseerd wordt. 

Dat Akashaveld is geen kattenpis. Net zoals kundalini energie dat niet is. Degene die dat kan controleren, houdt de sleutels van het  hele universum vast. Zulke mensen zijn zeldzaam en telkens uniek aan hun tijdperk. Vele zijn zelfs vermoord en vandaag aanvaarden we hun filosofie voor waarheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

. De menselijke psyche is doorheen de geschiedenis meermaals geraakt door een andere psyche. Dat gebeurt evenzeer in deze tijd. Wat het ook moge wezen, het reikt ver boven ons menselijk vermogen.

Flauwekul. Als het boven je vermogen uit gaat kun je ook niet weten wat het is, en dus ook niet stellen dat 'onze psyche is geraakt door een andere pyche'. 

46 minuten geleden zei thom:

Zoals ik al zei: 0 bewijzen. 
De ppt bevat enorm veel suggestie, maar niet meer dan dat. En er wordt gewoon in gelogen. Hier een link naar de wérkelijke situatie bij Nuweiba. Er is geen landbrug. https://earth.google.com/web/@28.98480816,34.75213387,9.81339552a,82671.35366298d,35y,4.03084091h,2.57937596t,0r 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei thom:

Zeer interessant. Dank!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei thom:

Het ging mij meer om het gebied waar het volk al die jaren heeft moeten bivakkeren; niet de Sinaï, maar aan de overkant van die zeearm. De landtong, die heb ik in een andere docu over de doortocht, veel zuidelijker gesitueerd gezien.

Ik leg simpel uit dat het niet klopt, en direct komt je met een andere oversteekplek... wat een onzin is dat. Wat ik dus zei: 0 bewijs en een hoop suggestie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat als tempel wordt beschouwen is het palais van Herodes niet wat de tempel is geweest, want die werd totaal vernietigd. Er zijn enkele overblijfselen nog om het te bevestigen. Ook het berg Sinai is niet wat men denk. Dit al is bedoel om mensen bewust te maken van wat echt is. En om open te staan voor verbetering. Het grootste uitdaging is, wat ons allemaal te wachten staat na de dood. Hechting aan onze aardse bestaan, wat tijdelijk is, doet geen goed wanneer wij afscheiding moeten nemen, wat ook plotseling en onvoorbereid plaats kan vinden. Christenen doen goed om elkaar te vinden, want de echten moeten deel maken van het lichaam van Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Dat beloof ik:

Flauwekul. Als het boven je vermogen uit gaat kun je ook niet weten wat het is, en dus ook niet stellen dat 'onze psyche is geraakt door een andere pyche'. 

Dat zeg ik ook veel he. “Er is iets maar ik weet niet wat.” En het lijkt zeer sterk, door alle tijden heen, dat de mens 1. verder ontwikkeld is dan ze ons zeggen of 2. dat er contact is.

En als je echt goed zou kijken naar de feiten, zou je daar ook naartoe hinten. Dit gaat niet meer om tientallen sightings per jaar maar per week nu he.

Ze hebben onlangs nog een vliegend voorwerp nagebouwd op Vedische schriften van circa 1500j oud. Ze testte die miniatuur in een lab en het kon vliegen. Waarom spreken die culturen over goden als je vraagt waar die kennis vandaan komt?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎8‎-‎12‎-‎2019 om 01:48 zei Arius:

Er is op internet veel te vinden <knip...knip> zodat men op tijd kon vluchten.

Je zou de boeken van Immanuel Velikovsky eens moeten gaan lezen. Er gaat dan een (fantastische) wereld voor je open. Hij heeft (of had, want inmiddels overleden) wel een conflict met de gevestigde wetenschap. Hij vond dat hij gelijk had, de rest van de wetenschappelijke wereld was het niet met hem mee eens.

Maar ik vind zijn versies van de geschiedenis beter onderbouwd dan bijvoorbeeld die van Von Däniken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het klopt dat er onbetwiste bewijs en aanwijzingen gevonden zijn, van beschavingen op aarde, dat dateren over een periode van miljarden jaren geleden,  het zou betekent, dat wat wij geleerd hebben over het ontstaan van de mensheid niet meer vol te houden is. Dan kan men enkel door geloven in Christus als enige reder, in vrede leven omdat ander opties atheïsme in de kaart spelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Fundamenteel:
Op 8-12-2019 om 12:14 zei Dat beloof ik:

Flauwekul. Als het boven je vermogen uit gaat kun je ook niet weten wat het is, en dus ook niet stellen dat 'onze psyche is geraakt door een andere pyche'. 

Dat zeg ik ook veel he. “Er is iets maar ik weet niet wat.” En het lijkt zeer sterk, door alle tijden heen, dat de mens 1. verder ontwikkeld is dan ze ons zeggen of 2. dat er contact is.

En als je echt goed zou kijken naar de feiten, zou je daar ook naartoe hinten. Dit gaat niet meer om tientallen sightings per jaar maar per week nu he.

Ze hebben onlangs nog een vliegend voorwerp nagebouwd op Vedische schriften van circa 1500j oud. Ze testte die miniatuur in een lab en het kon vliegen. Waarom spreken die culturen over goden als je vraagt waar die kennis vandaan komt?

Ik herhaal: flauwekul. Als het boven je vermogen uitgaat, kun je ook niet weten wat het is.

Je blijft maar met verklaringen komen van zaken die je denkt te zien. Aangezien je tegelijkertijd stelt dat het boven je vermogen uit gaat, zijn die verklaringen waardeloos.

 

10 uur geleden zei Mullog:

Je zou de boeken van Immanuel Velikovsky eens moeten gaan lezen. Er gaat dan een (fantastische) wereld voor je open. Hij heeft (of had, want inmiddels overleden) wel een conflict met de gevestigde wetenschap. Hij vond dat hij gelijk had, de rest van de wetenschappelijke wereld was het niet met hem mee eens.

Maar ik vind zijn versies van de geschiedenis beter onderbouwd dan bijvoorbeeld die van Von Däniken.

Velikovsky was geen wetenschapper, dus kun je het ook niet hebben over 'de rest van de wetenschappelijke wereld'.

Wel kun je het hebben over 'de wetenschappelijke wereld' en die was het inderdaad niet eens met deze fantast.

6 uur geleden zei Arius:

Als het klopt dat er onbetwiste bewijs en aanwijzingen gevonden zijn, van beschavingen op aarde, dat dateren over een periode van miljarden jaren geleden,  het zou betekent, dat wat wij geleerd hebben over het ontstaan van de mensheid niet meer vol te houden is. Dan kan men enkel door geloven in Christus als enige reder, in vrede leven omdat ander opties atheïsme in de kaart spelt.

Misschien toch eerst eens Nederlands leren schrijven, dat komt een stuk beter over.  In dit stukje alleen al staan een stuk of 10 fouten en dat leest echt erg lastig.

Daarnaast: er is geen onbetwist bewijs van miljarden jaren oude beschavingen. Zoiets is complete onzin. Door dat te beweren maakt U Uzelf werkelijk ongeloofwaardig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:

'Ze'. Wie? Ben wel benieuwd. Link? Video?

Tsja, die 'ze' toch altijd in 'Ze hebben....'

99% van de zinnen die daarmee beginnen zijn onzin. 
Er zijn geen Vedische geschriften waarmee je vliegende voorwerpen kunt bouwen.
Indien die er wel zijn, nodig ik @Fundamenteel van harte om die hier te plaatsen.
Als hij dat niet doet, kunnen we ook dit verhaal van hem weer als 'onzin' kwalificeren.
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

DBI, Wat vind je van het feit dat homo erectus al miljarden jaren geleden op aarde liep? En wat over Darwinisten, die behalf dat hun theorie nier klopt, hun hersenen structuur met kleinere hersenen cellen, ontoereikend zijn om geestelijke begrijp te volgen? Darwinisten verwerpen en vallen aan wat ze niet kunnen omvatten. Het komt door o.a. hun gebrek aan empathie, dit verklaart ook hun verwerping van alles wat niet aards is, zoals archeologische vindingen die boven natuurlijk feiten weerleggen. Ze zijn uit op oorlog met goedaardigen omdat hun zieke geest bezeten wordt door demonen die de wereld willen gaan beheersen. Het is nutteloos met die zieke geesten in discussie te gaan. Ze zeggen tegen alles wat niet binnen hun gekrompen wereld past neen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Arius:

DBI, Wat vind je van het feit dat homo erectus al miljarden jaren geleden op aarde liep? 

Dat is geen feit,  dus ik vind daar niets van. 

5 uur geleden zei Arius:

En wat over Darwinisten, die behalf dat hun theorie nier klopt, hun hersenen structuur met kleinere hersenen cellen, ontoereikend zijn om geestelijke begrijp te volgen? 

Probeer eens een normale zijn in het Nederlands te schrijven. Hier is niets van te maken. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Arius:

En wat over Darwinisten, die behalf dat hun theorie nier klopt, hun hersenen structuur met kleinere hersenen cellen, ontoereikend zijn om geestelijke begrijp te volgen?

Hoe groot (of klein) zijn hersencellen van Darwinisten en hoe groot (of klein) die van niet-Darwinisten? En hoe meten ze dat precies?

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Bastiaan73:

'Ze'. Wie? Ben wel benieuwd. Link? Video?

Dat was op ancient aliens, ze bouwden een “vimana” na. Er zijn ook piramides gevonden waaronder vloeibaar kwik gevonden is. Volgens de teksten gebruikten ze dat kwik voor hun voertuigen. Maar die piramides met kwik was een andere aflevering dan die nagebouwde ufo.

je kan de ark van Noah ook nabouwen op de schrift he, :)

 

 

12 uur geleden zei Dat beloof ik:

Tsja, die 'ze' toch altijd in 'Ze hebben....'

99% van de zinnen die daarmee beginnen zijn onzin. 
Er zijn geen Vedische geschriften waarmee je vliegende voorwerpen kunt bouwen.
Indien die er wel zijn, nodig ik @Fundamenteel van harte om die hier te plaatsen.
Als hij dat niet doet, kunnen we ook dit verhaal van hem weer als 'onzin' kwalificeren.
 

De Vimana? Ik vat samen: dbi las het niet dus kan het niet?

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei Fundamenteel:
12 uur geleden zei Bastiaan73:

'Ze'. Wie? Ben wel benieuwd. Link? Video?

Dat was op ancient aliens, ze bouwden een “vimana” na.

Leuk filmpje maar twee dingen:

  1. 19 seconden vanaf het begin van de video zie je een paar seconden een tekst in het Sanskriet. Hoe weet je dat daar staat beschreven hoe een 'vimana' moet worden gebouwd?
  2. Uit het filmpje blijkt alleen dat het geteste model aerodynamisch is. Dat is leuk maar iets heel anders dan 
Op 9-12-2019 om 08:36 zei Fundamenteel:

Ze hebben onlangs nog een vliegend voorwerp nagebouwd op Vedische schriften van circa 1500j oud. Ze testte die miniatuur in een lab en het kon vliegen.

36 minuten geleden zei Fundamenteel:

je kan de ark van Noah ook nabouwen op de schrift he, :)

Ik heb alleen een klein balkonnetje dus dat wordt ietwat problematisch ?

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Leuk filmpje maar twee dingen:

  1. 19 seconden vanaf het begin van de video zie je een paar seconden een tekst in het Sanskriet. Hoe weet je dat daar staat beschreven hoe een 'vimana' moet worden gebouwd?
  2. Uit het filmpje blijkt alleen dat het geteste model aerodynamisch is. Dat is leuk maar iets heel anders dan 

 

Dat model kan vliegen, ze hebben het propulsie-systeem niet nagebouwd he. Ze namen een vliegend voertuig beschreven als in de tekst, testte of het kon vliegen en het kan vliegen. Zorg voor propulsie en je hebt “lift”. 

Bij nader onderzoek zijn er sceptici die zeggen dat de teksten jonger zijn dan beweerd. Maar er zijn wel degelijke Vedische teksten die spreken van vliegende objecten voor Christus. 

Dat er vloeibare kwik onder piramides gevonden is, doet toch ook enige vragen rijzen? Vloeibaar kwik he :) 

Citaat

Mercury is toxic and capable of devastating the human body through prolonged exposure; the liquid metal had no apparent practical purpose for ancient Mesoamericans. But it has been discovered at other sites. Rosemary Joyce, a professor of anthropology at the University of California, Berkeley, said that archaeologists have found mercury at three other sites around Central America.

https://www.theguardian.com/world/2015/apr/24/liquid-mercury-mexican-pyramid-teotihuacan

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat model kan vliegen, ze hebben het propulsie-systeem niet nagebouwd he. Ze namen een vliegend voertuig beschreven als in de tekst, testte of het kon vliegen en het kan vliegen. Zorg voor propulsie en je hebt “lift”. 

Bij nader onderzoek zijn er sceptici die zeggen dat de teksten jonger zijn dan beweerd. Maar er zijn wel degelijke Vedische teksten die spreken van vliegende objecten voor Christus. 

Dat er vloeibare kwik onder piramides gevonden is, doet toch ook enige vragen rijzen? Vloeibaar kwik he :) 

Het kan dus niet vliegen; er staat blijkbaar niet beschreven wat voor propulsie het nodig heeft. Daar gaat het nou juist om. Hetzelfde principe: ik heb hypothetisch een blok lood voor me liggen 'dus eigenlijk een blok goud'. Ik mis alleen nog de geheime formule om lood in goud te veranderen maar ach, da's een te verwaarlozen detail.

Over kwik:

"Kwik is het enige metaal dat bij kamertemperatuur vloeibaar is, het stolt tot een witglanzend metaal bij −38,87 graden Celsius."

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik#Vloeibaar_bij_kamertemperatuur

Het is op deze planeet dus zeldzamer als er vaste kwik wordt gevonden dan dat kwik in vloeibare vorm wordt gevonden; vloeibare kwik is vrij normaal. Je zult een aardig stukje richting de noord- of de zuidpool moeten reizen om kwik in vaste vorm te kunnen aanschouwen.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Het kan dus niet vliegen; er staat blijkbaar niet beschreven wat voor propulsie het nodig heeft. Daar gaat het nou juist om. Hetzelfde principe: ik heb hypothetisch een blok lood voor me liggen 'dus eigenlijk een blok goud'. Ik mis alleen nog de geheime formule om lood in goud te veranderen maar ach, da's een te verwaarlozen detail.

Over kwik:

"Kwik is het enige metaal dat bij kamertemperatuur vloeibaar is, het stolt tot een witglanzend metaal bij −38,87 graden Celsius."

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik#Vloeibaar_bij_kamertemperatuur

Het is op deze planeet dus zeldzamer als er vaste kwik wordt gevonden dan dat kwik in vloeibare vorm wordt gevonden; vloeibare kwik is vrij normaal. Je zult een aardig stukje richting de noord- of de zuidpool moeten reizen om kwik in vaste vorm te kunnen aanschouwen.

Het propulsiesysteem is er wel bij. In de hele aflevering komt aan bod welk boek dat was en wat er allemaal bij afgebeeld stond. 

Welk nut had die kwik dan in de tunnels van die piramides? Dat is de vraag he ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het propulsiesysteem is er wel bij. In de hele aflevering komt aan bod welk boek dat was en wat er allemaal bij afgebeeld stond. 

Linkje?

30 minuten geleden zei Fundamenteel:

Welk nut had die kwik dan in de tunnels van die piramides? Dat is de vraag he ;)

Is dat de vraag? Het antwoord staat in hetzelfde artikel:

"the liquid metal had no apparent practical purpose for ancient Mesoamericans."

...

"The mercury may have symbolized an underworld river or lake, Gómez postulated, an idea that resonated with Annabeth Headreck, a professor at the University of Denver and the author of works on Teotihuacan and Mesoamerican art.

The shimmering, reflective qualities of liquid mercury may have resembled “an underworld river, not that different from the river Styx,” Headrick said, “if only in the concept that it’s the entrance to the supernatural world and the entrance to the underworld.”

“Mirrors were considered a way to look into the supernatural world, they were a way to divine what might happen in the future,” she said. “It could be a sort of river, albeit a pretty spectacular one.”

Joyce said that archaeologists know that scintillation fascinated the ancient people generally, and that the liquid mercury may have been regarded as “somewhat magical … there for ritual purposes or symbolic purposes.”

Headrick said that mercury was not the only object of fascination: “a lot of ritual objects were made reflective with mica,” a sparkling mineral likely imported to the region."

Vertaald met Google:

"het vloeibare metaal had geen duidelijk praktisch doel voor oude Meso-Amerikanen."

...

"Het kwik kan een rivier of meer in de onderwereld symboliseren, stelde Gómez, een idee dat resoneerde met Annabeth Headreck, een professor aan de Universiteit van Denver en de auteur van werken over Teotihuacan en Meso-Amerikaanse kunst.

De glinsterende, reflecterende eigenschappen van vloeibaar kwik lijken misschien op "een onderwereldrivier, niet zo verschillend van de rivier Styx," zei Headrick, "al was het maar in het concept dat het de ingang is tot de bovennatuurlijke wereld en de ingang tot de onderwereld."

"Spiegels werden beschouwd als een manier om naar de bovennatuurlijke wereld te kijken, ze waren een manier om te verklaren wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren," zei ze. "Het kan een soort rivier zijn, zij het een behoorlijk spectaculaire."

Joyce zei dat archeologen weten dat scintillatie* de oude mensen in het algemeen fascineerde, en dat het vloeibare kwik als "enigszins magisch ... daar kan worden beschouwd voor rituele doeleinden of symbolische doeleinden."

Headrick zei dat kwik niet het enige fascinerende object was: "veel rituele objecten werden weerspiegeld met mica," een sprankelend mineraal dat waarschijnlijk in de regio werd geïmporteerd."

*: Scintillatie ("twinkeling") is een begrip in verschillende wetenschappen, dat refereert aan bijzondere effecten die ontstaan rond de afbuiging, reflectie of refractie van licht.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Scintillatie

"In Egyptische graftombes van ongeveer 1500 v.Chr. zijn sporen van kwik aangetroffen;[2] de oude Indiërs kenden het,[2] en van de oude Chinezen is bekend dat zij kwik in combinatie met andere metalen gebruikten. De Chinezen meenden dat kwik onsterfelijkheid bewerkstelligde: de eerste keizer Qin Shi Huangdi overleed dan ook aan vergiftiging na het consumeren van grote hoeveelheden kwikhoudende pillen."

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwik#Ontdekking

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites

DBI, is duidelijk en consistent met zijn standpunt, hij geloof niets, rechercheren is niets voor hem, als er een brand is geweest, ontbreekt bij hem het vermogen om via de sporen het vast te stellen, maar ook elke wetenschappelijk onderzoek waaruit onbetwiste resultaten uitkomen, gaat zijn neus voorbij. DBI neemt een comfortabel positie door alles wat buiten zijn beperkte maatstaven valt, af te kraken, aan te vallen en te negeren. Dan vraag ik me af of het nut heeft om aan deze forum mee te doen. Is het een soort ziekelijk behoefte om voldoening te krijgen door met een totale gebrek aan empathie alles kapot te trappen wat anderen met liefde en goede bedoelingen proberen op te bouwen? Ik heb een taal handicap, omdat ik geen Nederlands op school heb geleerd, dit is het maximale wat ik kan opbrengen, maar DBI heeft de lak aan de zwakten en gebreken van anderen, meneer onvolmaakt, die net als Hitler katholiek, als zijnde psychopaat dacht superieur te zijn, heeft ook een hekel aan materiële onvolmaaktheden, maar zit zelf geschept met een lage, zieke geest.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid