Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Kan iemand anders ze dan oplossen of ga ik daar weer als enige de bonen van vreten omdat ik dat eerlijk zei? Misschien is er in mijn geest wel iets als gepaste tijden? En het is daar waar ge in duwt. Niet in de tijdloosheid. Ik ben gelovig en christelijk geïnspireerd. Maar geen christen, laten we het op creationist houden.

Het gaat om je eigen denkvermogen aanwenden, en dat af te wegen met waar je altijd over bezig bent. Maar doe maar, wat eenvoud vermag. 

Zojuist zei Nicky O:

Ik heb de Oplossing al gevonden.

Hoeveel epistemologische obstakels heb je zelf kunnen ontdekken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

8 uur geleden zei Plume:
9 uur geleden zei Bastiaan73:

Is de God van Christus volgens jou dezelfde God als Jahweh?

Christus IS God. God is Schepper en Verlosser van de in zonde gevallen schepping. Buiten Hem is er geen God.Alpha en Omega.

Johannes 14, 6-7

Jezus zei: ‘Ik ben de weg, de waarheid en het leven. Niemand kan bij de Vader komen dan door mij. 7Als jullie mij kennen zullen jullie ook mijn Vader kennen, en vanaf nu kennen jullie hem, want jullie hebben hem zelf gezien.’

Johannes 14,8-10

8Daarop zei Filippus: ‘Laat ons de Vader zien, Heer, meer verlangen we niet.’ 9Jezus zei: ‘Ik ben nu al zo lang bij jullie, en nog ken je me niet, Filippus? Wie mij gezien heeft, heeft de Vader gezien. Waarom vraag je dan om de Vader te mogen zien?

Johannes 15, 1-8

1 ‘IK BEN DE WARE WIJNSTOK  en mijn Vader is de wijnbouwer. 2 Iedere rank aan mij die geen vrucht draagt snijdt hij weg, en iedere rank die wel vrucht draagt snoeit hij bij, opdat hij meer vruchten draagt. 3 Jullie zijn al rein door alles wat ik tegen jullie gezegd heb. 4 Blijf in mij, dan blijf ik in jullie. Een rank die niet aan de wijnstok blijft, kan uit zichzelf geen vrucht dragen. Zo kunnen jullie geen vrucht dragen als jullie niet in mij blijven. 5 Ik ben de wijnstok en jullie zijn de ranken. Als iemand in mij blijft en ik in hem, zal hij veel vrucht dragen. Maar zonder mij kun je niets doen. 6 Wie niet in mij blijft wordt weggegooid als een wijnrank en verdort; hij wordt met andere ranken verzameld, in het vuur gegooid en verbrand. 7 Als jullie in mij blijven en mijn woorden in jullie, kun je vragen wat je wilt en het zal gebeuren. 8 De grootheid van mijn Vader zal zichtbaar worden wanneer jullie veel vrucht dragen en mijn leerlingen zijn.

Johannes 1,18

18Niemand heeft ooit God gezien, maar de enige Zoon, die zelf God is, die aan het hart van de Vader rust, heeft hem doen kennen.

Nu maar gelijk alles vet gemaakt? ? Je kunt eventueel ook nog caps lock overwegen. Komt nog schreeuweriger over. Je komt weer met een enorme lap tekst maar het is geen antwoord op mijn vraag. Die was en is: 

Is de God van Christus volgens jou dezelfde God als Jahweh?

Anders geformuleerd: is Jahweh volgens jou de Vader van Jezus Christus?

Jezus Christus is de Zoon, Zijn God is de Vader. De Zoon is niet de Vader.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Het gaat om je eigen denkvermogen aanwenden, en dat af te wegen met waar je altijd over bezig bent. Maar doe maar, wat eenvoud vermag. 

Ja ik denk dat je uw punt dan beter in woorden over brengt en niet met cijfers. 

Mijn denkvermogen gaat aan mezelf voorbij. Jij hebt je geest, ik heb mijn geest. Deze moet gedwongen op off of ik zou ook niet willen leven. In feite moet ik recht lopen met 2 gebroken benen en een last dragen op gebroken rug. 

Mensen kennen mij niet, niemand. Niemand weet welk stappenplan in mijn hoofd geschreven staat en wat daar het einddoel van is. Al wat ik weet is dat het fucking moeilijk en niet eenvoudig is. Ik kom hier posten om daar eens van los te komen staan. Komt gij nog wel eens los van de aardse stroming ? Of kom je dat voeden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik denk dat je uw punt dan beter in woorden over brengt en niet met cijfers. Mijn denkvermogen gaat aan mezelf voorbij. Jij hebt je geest, ik heb mijn geest. Deze moet gedwongen op off of ik zou ook niet willen leven. In feite moet ik recht lopen met 2 gebroken benen en een last dragen op gebroken rug. Mensen kennen mij niet, niemand. Niemand weet welk stappenplan in mijn hoofd geschreven staat en wat daar het einddoel van is. Al wat ik weet is dat het fucking moeilijk en niet eenvoudig is. Ik kom hier posten om daar eens van los te komen staan. Komt gij nog wel eens los van de aardse stroming ? Of kom je dat voeden?

We doen het speciaal met een oefening, dat is concreter. Zo zie je het zelf ook staan, met woorden jongleren is gedoemd om te mislukken, om de redenen die je zal ontdekken door de oefening te maken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

We doen het speciaal met een oefening, dat is concreter. Zo zie je het zelf ook staan, met woorden jongleren is gedoemd om te mislukken, om de redenen die je zal ontdekken door de oefening te maken. 

Een schuld herleiden naar 0 gaat mijn problemen hier niet oplossen. Geen geld in de wereld kan dat bereiken. Het is een kwestie van bereidwilligheid. Niet dat ik in de problemen zit, maar wel eentje heb dat binnen gedurige tijd oplossing vereist.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een schuld herleiden naar 0 gaat mijn problemen hier niet oplossen. Geen geld in de wereld kan dat bereiken. Het is een kwestie van bereidwilligheid. Niet dat ik in de problemen zit, maar wel eentje heb dat binnen gedurige tijd oplossing vereist.

Met inflatoir denken bedoelen we een manier van denken dat zich volledig geconformeerd heeft aan een economische systeem dat een aantal beginselen heeft uitgesloten, alsof het verbannen werd uit het collectieve bewustzijn en mensen er zelfs niet aan denken om bijkomende opties in overweging te nemen. Dit genereert neveneffecten en een spreektaal die zich als een onwrikbaar pantser opwerpen, de normaal die strikt theoretisch met een metaforische speldenprik kan opgeblazen worden, in de vorm van een reeks derde orde impulsen die tot meer verbinding en harmonie willen leiden. Verbluffend eenvoudig voor wie dit weet, des te pijnlijk voor wie dit begrijpt, met inbegrip van diverse psychische ongemakken die mainstream niet altijd begrepen worden.

10 uur geleden zei Bastiaan73:

Ik heb het even voor je ingekort. Veel te lange en misplaatste tekst.

Kunnen overwegen om het in een eenvoudige oefening om te zetten, maar dat is te simpel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Je quoteert me daar ook niet goed.

Ik quote je prima.
 

Citaat

Ik sprak daar over mensen die zich met geweld willen binnendringen en oorlogsverklaringen scanderen.

Je gooit iedereen op 1 hoop en bij iedere aanwijzing van onrecht wuif je het weg (de boot met de mensen en de kinderen erop bijvoorbeeld) en spreekt recht wat onrecht is, spreekt kwaad van wat goed is en andersom . Buiten dat: heeft Jezus ooit gezegd dat je die wel mag doden dan? Dat het überhaupt nuttig zou zijn te doden? WIE is je meester dan? WIE fundamenteel? KIES dan welke Heer je dienen wilt!  Vlaanderen of het Nieuwe Jeruzalem?
 

Lukas 9,24-25 (SV)

Want zo wie zijn leven behouden wil, die zal het verliezen; maar zo wie zijn leven verliezen zal, om Mijnentwil, die zal het behouden. Want wat baat het een mens, die de gehele wereld zou winnen, en zichzelven verliezen, of schade [zijns] [zelfs] lijden?
 

Contekst: Lukas 9:18-27 (NBV)

Toen Jezus eens aan het bidden was en alleen de leerlingen bij hem waren, stelde hij hun de vraag: 'Wie zeggen de mensen dat ik ben?' Ze antwoordden: 'Johannes de Doper, maar anderen zeggen Elia, en weer anderen beweren dat een van de oude profeten is opgestaan.' Hij zei tegen hen: 'En wie ben ik volgens jullie?' Petrus antwoordde: 'De door God gezonden messias.' Hij beval hun op strenge toon dat tegen niemand te zeggen. Hij zei: 'De Mensenzoon zal veel moeten lijden en door de oudsten, de hogepriesters en de schriftgeleerden worden verworpen en gedood, maar op de derde dag zal hij uit de dood worden opgewekt.' Tegen allen zei hij: 'Wie achter mij aan wil komen, moet zichzelf verloochenen en dagelijks zijn kruis op zich nemen en mij volgen. Want ieder die zijn leven wil behouden, zal het verliezen; maar wie zijn leven verliest omwille van mij, zal het behouden. Wat heeft een mens eraan als hij de hele wereld wint, maar zichzelf verliest of schade toebrengt? Wie zich schaamt voor mij en mijn woorden, zal merken dat de Mensenzoon zich ook voor hem schaamt, wanneer hij komt in de stralende luister die hemzelf, de Vader en de heilige engelen omgeeft. Ik verzeker jullie dat sommigen die hier aanwezig zijn niet zullen sterven voor ze het koninkrijk van God hebben gezien.'


1 Korintiërs 6:9-10 (NBV)

Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders, dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God.
 

Matteüs 6:33 (NBV)

Zoek liever eerst het koninkrijk van God en zijn gerechtigheid, dan zullen al die andere dingen je erbij gegeven worden.

 

1 Kronieken 29:11 (NBV)

U, HEER, bent groots en machtig, vol luister, roem en majesteit. Alles in de hemel en op aarde behoort u toe, HEER, u bezit het koningschap en de heerschappij. 
 

Johannes 3:3 (NBV)

Jezus zei: 'Waarachtig, ik verzeker u: alleen wie opnieuw wordt geboren, kan het koninkrijk van God zien.'
 

Johannes 3:5 (NBV)

Jezus antwoordde: ‘Waarachtig, ik verzeker u: niemand kan het koninkrijk van God binnengaan, tenzij hij geboren wordt uit water en geest.’
 

Efeziërs 2:19-20 (NBV)

Zo bent u dus geen vreemdelingen of gasten meer, maar burgers, net als de heiligen, en huisgenoten van God, gebouwd op het fundament van de apostelen en profeten, met Christus Jezus zelf als de hoeksteen.
 

Matteüs 5:10 (NBV)

Gelukkig wie vanwege de gerechtigheid vervolgd worden,
want voor hen is het koninkrijk van de hemel.
 

2 Petrus 1:10-11 (NBV)

Span u daarom des te meer in om uw roeping en uitverkiezing waar te maken, broeders en zusters. Als u dit alles doet, komt u nooit ten val en zal u onbelemmerd toegang worden verleend tot het eeuwige koninkrijk van onze Heer en redder Jezus Christus.


Openbaring 20:6 (NBV)

Gelukkig en heilig zijn zij die deelhebben aan de eerste opstanding. De tweede dood heeft geen macht over hen. Zij zullen priester van God en van de messias zijn en duizend jaar lang samen met hem heersen.


1 Timoteüs 1:17 (NBV)

Aan de koning der eeuwen, de onvergankelijke, onzichtbare en enige God, zij de eer en glorie tot in alle eeuwigheid. Amen.

 

Matteüs 5:19 (NBV)

Wie dus ook maar een van de kleinste van deze geboden afschaft en aan anderen leert datzelfde te doen, zal als de kleinste worden beschouwd in het koninkrijk van de hemel. Maar wie ze onderhoudt en dat aan anderen leert, zal in het koninkrijk van de hemel in hoog aanzien staan.


Zie voor verdieping ook:

https://zoekeersthetkoninkrijk.nl/2019/01/04/wie-zijn-leven-wil-behouden-die-zal-het-verliezen/

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Plume:

Jezus antwoordde: ‘Waarachtig, ik verzeker u: niemand kan het koninkrijk van God binnengaan, tenzij hij geboren wordt uit water en geest.’

Bizar dat hij dat al wist, mensen die voor 99,999 ... % lege ruimte zijn en de rest is 70% water, en dat kunnen dan trollen worden. :)

Zojuist zei Fundamenteel:

Je quote niets. Je schrijft in mijn naam collaborateur van den anti Christ.

Heb je je denkvermogen al terug gevonden? Misschien heb je het in de schuif gelegd en vergeten? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Matteüs 10:37-39

Wie meer van zijn vader of moeder houdt dan van mij, is mij niet waard, en wie meer houdt van zijn zoon of dochter dan van mij, is mij niet waard. Wie niet zijn kruis op zich neemt en mij volgt, is mij niet waardWie zijn leven probeert te behouden zal het verliezen, maar wie zijn leven verliest omwille van mij, die zal het behouden.

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste @TTC@Trajecto

Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken.

Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden.

Graag serieus overdenken.

Nicky

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Heb je de oefening al eens bekeken? Amper geloofwaardig dat Vlamingen dat niet eens weten, niet moeilijk dat daar reactie op komt. 

Hij wenst geen verbond verband te zien.  Dus vechten de zandkorrels voor dat stukje strand. Met een Vlaams verbond.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Nicky O:

Beste @TTC@Trajecto

Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken.

Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden.

Graag serieus overdenken.

Nicky

 

 

En leden als thom gaan weg. Verlies :(

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

En leden als thom gaan weg. Verlies

Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Nicky O:

Beste @TTC@Trajecto

Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken.

Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden.

Graag serieus overdenken.

Nicky

Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Nicky O:

Beste @TTC@Trajecto Ik vind het zorgelijk dat er zich zo weinig nieuwe mensen aanmelden op dit Christelijke forum. Nu veel mensen thuis zitten en de tijd hebben om zich naar binnen te keren, kan dat belangrijke vragen oproepen, ook over God. Dit forum is een prachtige mogelijkheid om te discussiëren en om van elkaar te leren, zelfs steun aan elkaar te bieden, het kan zelfs evangeliserend werken. Dit topic van TTC schept naar mijn idee geen veilig klimaat en kan zelfs afstotelijk werken voor nieuwe leden. Graag serieus overdenken. Nicky

Ik vind het zorgelijk dat je zo intens blind bent, je had immers al lang kunnen zien dat tijdloze attractors je werden aangeboden. En dan zeggen dat je een christen bent? Ja, graag serieus overdenken, voel je niet verplicht, naar traditie. Naar binnen keren is een ding, er komt ook iets naar buiten, dat is tijdloos. 

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie.

Onwaarschijnlijk is het inderdaad, alsof trollen de normaal is geworden en elke diepgang de afwijking die moet bestreden worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven.

Tot het zich dwingend openbaart. En tot die tijd zijn er ongedwongen vensters op. Jahori. En dit topic. Nu nog een kijkje nemen, maar die oefening wordt niet gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Beschouwend de wereld volledig bevangen door een economie die als onwaarschijnlijk gezien kan worden mits het toelaten van alternatieve denkpistes, laat vermoeden dat we een aantal zaken klakkeloos over het hoofd zien. Maar ook dat vinden we terug in het prachtige studiewerk van de GGZ, waarna we niets aan het probleem kunnen verhelpen maar ons nog slechts kunnen beraden van hoe hiermee om te gaan. Het idee om een volledig andere wereld te bouwen mag vanuit dat perspectief dan wel logisch en spontaan oprijzen, het betekent niet dat politici en anderen dat idee ook leuk vinden, misschien niet eens op de hoogte van de alternatieven.

Terwijl gij jaren verdoken zat in uw herstelplan draaide de wereld door. Zonu is veel van wat je opperde een gedwongen maatregel geworden.

De wereld krijgt haar sabbatsjaar. De mogelijkheiden erna eindeloos, de innovatie daartussen zal sowieso tot een paradigmashift leiden. En je zal zien dat nationalisme economisch veel duurzamer en meer rendabel is.

Als er een probleem is behoeft dat correctie. Politici die daarin falen verdwijnen beter onder de kiesdrempel. Of verkiezingen met voorrondes om tot een meer representatieve "democratie" te komen. De economie zal veranderen, hopelijk de politiek ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Terwijl gij jaren verdoken zat in uw herstelplan draaide de wereld door. Zonu is veel van wat je opperde een gedwongen maatregel geworden. De wereld krijgt haar sabbatsjaar. De mogelijkheiden erna eindeloos, de innovatie daartussen zal sowieso tot een paradigmashift leiden. En je zal zien dat nationalisme economisch veel duurzamer en meer rendabel is. Als er een probleem is behoeft dat correctie. Politici die daarin falen verdwijnen beter onder de kiesdrempel. Of verkiezingen met voorrondes om tot een meer representatieve "democratie" te komen. De economie zal veranderen, hopelijk de politiek ook.

Het is echt ziekelijk, onvoorstelbaar dat dit in het jaar 2020 nog steeds kan. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dat is ook de opzet om dit forum dood te laten bloeden. Kwestie van concurrentie. Trajecto is eigenaar van een ander forum met een heel andere insteek dan deze van origine heeft. Die loopt dus met twee petten op te modereren, onmogelijke taak m.i. En Sjako heeft ook zo zijn geheel eigen doelstelling, namelijk verkondigen van een vals evangelie zoals hem wordt voorgekauwd door het WTG. Ruimte genoeg wordt er gegeven aan trollen die dit forum nog verder verzieken, ook hier ligt een taak die wordt verzuimt door de moderatie.

Zegt de misantroop die nooit inhoudelijk kan reageren. Of voor 1 a 2 posten en dan ellenlange herhalingen van verwijten (reeds gegegen in andere topics) gaat herhalen. Deze durft mij er dan van te betichten mijn eigen gestartte coronadraad te verpesten sedert ik die actueel hou en zo correct mogelijk benader. Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk...

2 minuten geleden zei TTC:

Het is echt ziekelijk, onvoorstelbaar dat dit in het jaar 2020 nog steeds kan. 

Geef ik eens goed nieuws....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Zegt de misantroop die nooit inhoudelijk kan reageren. Of voor 1 a 2 posten en dan ellenlange herhalingen van verwijten (reeds gegegen in andere topics) gaat herhalen. Deze durft mij er dan van te betichten mijn eigen gestartte coronadraad te verpesten sedert ik die actueel hou en zo correct mogelijk benader. Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk...

Letterlijk alles tracht je te ondermijnen, telkens dezelfde strategie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Maar een avondje lezen over wat het gaat is natuurlijk minder leuk dan dronken op andere leden vitten natuurlijk...

Dronken nog wel. Dat jij dronken moet zijn vooraleer jij op een dergelijke wijze kunt reageren is jou probleem, niet de mijne. Praatjesmaker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid