Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

De eerste stap van de oefening werd meegegeven, zie je het verschil?

Neen. Ik ben verloren gelopen op een webshop voor astrofotografie en heb al een compromis moeten sluiten. Om de zure spaarcentjes te behouden ga ik quasi al mijn bezit verkopen. Game pc, xbox, ps4, switch, aquarium overschotten, horloges, ...

Dat geld ga ik omzetten naar een ́Newton 200/1000 met een goto gps systeem, auto tracker, fotomateriaal en van deze aardbol verdwijnen.

Nu heb ik een 150 en is goed voor planeten, maan en zon. Ik wil echter wat dieper, veel dieper gaan. Als ik verdwenen ben, ik ben ergens voorbij de regenboog te vinden.

EPIUlM_XkAEEenP.jpeg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen. Ik ben verloren gelopen op een webshop voor astrofotografie en heb al een compromis moeten sluiten. Om de zure spaarcentjes te behouden ga ik quasi al mijn bezit verkopen. Game pc, xbox, ps4, switch, aquarium overschotten, horloges, ... Dat geld ga ik omzetten naar een ́Newton 200/1000 met een goto gps systeem, auto tracker, fotomateriaal en van deze aardbol verdwijnen. Nu heb ik een 150 en is goed voor planeten, maan en zon. Ik wil echter wat dieper, veel dieper gaan. Als ik verdwenen ben, ik ben ergens voorbij de regenboog te vinden.

Voor mensen die niet weten wat een epistemologisch obstakel is hebben we goed en slecht nieuws, het slechte is dat je hier onwetend over bent en misschien zelfs napraat wat een aantal experten je doen geloven, het goede dat het amper moeite kost om dat te begrijpen en corrigeren. En erger, experten blijken dat zelf ook niet te beseffen, zelfs misschien nog nooit over nagedacht door de macht der gewoonte. Of hoe we diverse psychische ongemakken inhoudelijk op een verbluffend eenvoudige manier beter kunnen begrijpen, zij het op voorwaarde dat er ook naar klanten geluisterd zou worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Voor mensen die niet weten wat een epistemologisch obstakel is hebben we goed en slecht nieuws, het slechte is dat je hier onwetend over bent en misschien zelfs napraat wat een aantal experten je doen geloven, het goede dat het amper moeite kost om dat te begrijpen en corrigeren. En erger, experten blijken dat zelf ook niet te beseffen, zelfs misschien nog nooit over nagedacht door de macht der gewoonte. Of hoe we diverse psychische ongemakken inhoudelijk op een verbluffend eenvoudige manier beter kunnen begrijpen, zij het op voorwaarde dat er ook naar klanten geluisterd zou worden.

Het is een kwestie van machteloosheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Neen.

Welk referentiekader of ideologie ook, fouten tegen de logica zijn nu eenmaal fouten tegen de logica, zowel in het Nederlands als in het Chinees. Alles afschuiven op de kap van hebzucht en geldgewin is daarom veel te gemakzuchtig om een gedegen herstelonderzoek ernstig te nemen, dat deze fouten tegen de logica onbewust het wereldbeeld bepalen kunnen we dan nog begrijpen maar dat de GGZ dit niet eens deskundig wil onderzoeken op waarachtigheid? Logica is voor iedereen hetzelfde, er bestaat niet zoiets als een blauwe of groene logica, toch zeker niet wanneer het om kapitale denkfouten gaat die iedereen treft. Maar laat ons rustig negeren, lotgenoten zijn dat inmiddels gewend, echter niet zeggen dat we het niet vreedzaam en integer gemeld hebben. In vertrouwen, eenzaamheid, diepe hartenpijn en intens verdriet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Noel2:

De vierde kolom bovenaan: Waar komen die vorderingen van 1800 vandaan, niet bij jezelf, binnen het systeem. Of is dat de truc?

Het eigen vermogen van een bedrijf is een schuld aan de eigenaar die zijn eigen vermogen erin stak. Weet je toch wel?

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat valt er dan te zien? Dat we belazerd worden? Well what’s new pussycat?

Dat is het probleem een beetje, er valt weinig over te zeggen als je het zelf ook niet ziet.

5 minuten geleden zei Noel2:

De vierde kolom bovenaan: Waar komen die vorderingen van 1800 vandaan, niet bij jezelf, binnen het systeem. Of is dat de truc?

De truc is om ze weg te krijgen middels de oefening, waar ze vandaan komen nog een andere kwestie. In realiteit is die 1800 vandaag gigantisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Plume:

Het eigen vermogen van een bedrijf is een schuld aan de eigenaar die zijn eigen vermogen erin stak. Weet je toch wel?

Het is een totaalkolom, lijkt me dus geen gesloten systeem, maar afhankelijk van externe fondsen.

1x in de 7x7 jaar sterft de vorderaar en zou er een reset kunnen zijn, maar het kunnen erven bederft het

bewerkt door Noel2
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Noel2:

Het is een totaalkolom, lijkt me dus geen gesloten systeem, maar afhankelijk van externe fondsen. 1x in de 7x7 jaar sterft de vorderaar en zou er een reset kunnen zijn, maar het kunnen erven bederft het

De oefening gaat over die reset, zo zal dat probleem van erven ook geen probleem meer zijn. Maar we zijn nog maar bij stap 1. :)

15 uur geleden zei Fundamenteel:

Christenen en economie?

Het zal velen misschien ontgaan zijn maar toch is het hier al meermaals verschenen, het bijzondere aan een herstelonderzoek is dan ook dat niet iedereen opmerkt wat je vroeger ook niet zag. Maar dat wil niet zeggen dat het geen gevolgen heeft voor onze gemoedstoestand, integendeel. Inderdaad, voor de ene complete wartaal en onbegrijpelijk, voor de andere kristalhelder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei TTC:

Dat is het probleem een beetje, er valt weinig over te zeggen als je het zelf ook niet ziet.

De truc is om ze weg te krijgen middels de oefening, waar ze vandaan komen nog een andere kwestie. In realiteit is die 1800 vandaag gigantisch.

Terug neuken hê. Schenk dubbel wat ze u schenken and kill them with your kindness.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zei degene die niet wilt mailen naar the real deal omdat het daar no nonsense is...Wat is er van ons westen mogen komen...

Een psychiater van het Vlaams Blok?

Zojuist zei Fundamenteel:

Vanaf 2:20 tot het einde, kijkt ook eens en luister, laat de kracht u overnemen. Laat het u verkrachten en aan stukken rijten.

We hadden het gewoon over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik denk een nva’er, niet zeker. Doe uzelf en mijn een favor, spoel die film door naar 2:20: doe uw ogen toe en laat u veroeren.

Door de referentiekaders met betrekking tot chaos, orde, duisternis, licht, samsara en nirvana nader te beschouwen kon ik, net zoals velen, besluiten dat het nooit anders geweest is, dat is correct. Heel anders werd het toen ik binnen deze concepten een aantal anomalieën op het spoor kwam waar veel minder mensen weet van hebben maar toch een directe invloed hebben op het geheel dat we de alledaagse realiteit noemen, met in het verlengde de haast ondraaglijke last van dit innerlijke weten. En waar kan je dan nog terecht?

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik denk een nva’er, niet zeker.

Tja, we zullen het dan over de kruiskatalytische cycli kunnen hebben wellicht? Zal ik al een diagnoserapport opstellen? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Door de referentiekaders met betrekking tot chaos, orde, duisternis, licht, samsara en nirvana nader te beschouwen kon ik, net zoals velen, besluiten dat het nooit anders geweest is, dat is correct. Heel anders werd toen ik binnen deze concepten een aantal anomalieën op het spoor kwam waar veel minder mensen weet van hebben maar toch een directe invloed hebben op het geheel dat we de alledaagse realiteit noemen, met in het verlengde de haast ondraaglijke last van dit innerlijke weten. En waar kan je dan nog terecht?

Daar waar ge kunt helen.

De realiteit waarin ge nu oplossingen zoekt is een andere verdeeldheid van den duivel. Alle oplossingen die ge uitvindt zijn ten spijt als het (beesten)systeem de impregnatie ervan niet toestaat. En als gij dan gefrustreerd wordt op mensen die even machteloos als u staan, het “niet-zien” op hen steekt; speel je perfect in dat systeem haar kaart. Gij wilt herstellen wat ons wilt vermoorden. Extreme vorm van SM of zelfkastijding hoor. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Daar waar ge kunt helen. De realiteit waarin ge nu oplossingen zoekt is een andere verdeeldheid van den duivel. Alle oplossingen die ge uitvindt zijn ten spijt als het (beesten)systeem de impregnatie ervan niet toestaat. En als gij dan gefrustreerd wordt op mensen die even machteloos als u staan, het “niet-zien” op hen steekt; speel je perfect in dat systeem haar kaart. Gij wilt herstellen wat ons wilt vermoorden. Extreme vorm van SM of zelfkastijding hoor.

Ik heb iemand die me kan helen, nog niet de minste. Weet je wat haar probleem is? 

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

En als gij dan gefrustreerd wordt op mensen die even machteloos als u staan, het “niet-zien” op hen steekt

Heb je nu al enig idee waar we het hier over hebben? Eindeloos kunnen we het hebben over samsara of de duisternis, dat is er eigen aan. Iedereen kan het zien, hoef je nu echt geen verlichte despoot of mysticus voor te zijn. 

RPgWpec.png

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites

 

1 minuut geleden zei TTC:

Ik heb iemand die me kan helen, nog niet de minste. Weet je wat haar probleem is? 

Neen ik heb geen glazen bol. Mijn gave in causaliteit reikt maar zo ver.

Ik geloof niet dat we ooit nog helen. Entropie vriend, niemand ontsnapt. Wel kunnen we nog streven naar waardig en gelukkig oud worden. Dat is niet in de soep alhier geserveerd. 

Zou uw rekenoefening meer aandacht krijgen als ge zelf ook eens zou luisteren en handelen op de signalen? En stel ze krijgt oplossing door iemand die er tijd aan wil schenken. Waar staan we dan? Evenver als nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Neen ik heb geen glazen bol. Mijn gave in causaliteit reikt maar zo ver. Ik geloof niet dat we ooit nog helen. Entropie vriend, niemand ontsnapt. Wel kunnen we nog streven naar waardig en gelukkig oud worden. Dat is niet in de soep alhier geserveerd. Zou uw rekenoefening meer aandacht krijgen als ge zelf ook eens zou luisteren en handelen op de signalen? En stel ze krijgt oplossing door iemand die er tijd aan wil schenken. Waar staan we dan? Evenver als nu.

Verstand om te denken en ogen om te zien, wat heeft dat nu met een glazen bol te maken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid