Spring naar bijdragen

Onwetendheid (gedegen herstelonderzoek)


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zou uw rekenoefening meer aandacht krijgen als ge zelf ook eens zou luisteren en handelen op de signalen? En stel ze krijgt oplossing door iemand die er tijd aan wil schenken. Waar staan we dan? Evenver als nu.

In de oefening hebben we nu door gebruik te maken van de relativiteit exact geld genoeg gegenereerd die ons in staat stelt om alle schulden en vorderingen tot nihil te herleiden. Dit doen we eenvoudig door de geldhoeveelheid van balans (1) af te trekken van de geldhoeveelheid van de conversie (2). Metadenkend geeft dit ons het bewijs dat we als mensheid strijden tegen een probleem dat principieel onbestaande is, simpelweg omdat het technisch oplosbaar is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is nooit te laat en je mag best interesse hebben in allerlei zaken, zolang je je er maar niet door laat verzwelgen. Dan wordt het een afgod. Maar je kunt altijd weer terug en opnieuw beginnen. Ied

We kunnen er niet te buiten, als we niet bereid zijn om dieper over iets na te denken dan lopen we het risico om onwetend te blijven over deze of gene materie. Logischerwijs kunnen we deze stelling oo

Beste @Bastiaan73 en @Willempie een ontwijkende persoonlijkheid blijft op eigen denkniveau en zal dus moeilijk bepaalde vraagstellingen van een ander niveau overbruggen. Op zich heb ik zelf wel e

2 minuten geleden zei TTC:

In de oefening hebben we nu door gebruik te maken van de relativiteit exact geld genoeg gegenereerd die ons in staat stelt om alle schulden en vorderingen tot nihil te herleiden. Dit doen we eenvoudig door de geldhoeveelheid van balans (1) af te trekken van de geldhoeveelheid van de conversie (2). Metadenkend geeft dit ons het bewijs dat we als mensheid strijden tegen een probleem dat principieel onbestaande is, simpelweg omdat het technisch oplosbaar is.

Hoe lang bolt dat al zoals het bolt? Maar ge wilt dat “zij” u herstelt eerder dan ge autoriteit aangrijpt en vecht. Vecht! 

Fuck them all,

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Hoe lang bolt dat al zoals het bolt? Maar ge wilt dat “zij” u herstelt eerder dan ge autoriteit aangrijpt en vecht. Vecht! Fuck them all,

Waarom altijd vechten? We hebben het over een eenvoudige oefening die iets aantoont dat je zelf niet eens begrijpt, en ik zou maar hard opletten met je oordeel over anderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik oordeel niet. Fuck them gewoon. Een mens is naar Zijn gelijkenis geschapen en Hij sprak. Als ge het aan derden wilt afgeven, be my guest. Ik zeg fuck them.

Mag ik jouw naam als referentie gebruiken en ook doorverwijzen naar dit forum? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Weet je, ik zal hem een mail sturen, aan de hand van een oefening moet dat wel lukken om het probleem te schetsen. 

Dat is uw been verkeerd binnen plaatsen. Stuur morgen nuchter.

Zojuist zei TTC:

Mag ik jouw naam als referentie gebruiken en ook doorverwijzen naar dit forum? 

Vaneigenst, wij lachen samen wat af hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Dat is uw been verkeerd binnen plaatsen. Stuur morgen nuchter.

Helemaal niet, ga je nu al proberen te verduisteren wat we willen zeggen? Je zegt dat het over een autoriteit gaat, dat is dan toch kinderspel voor die man? 

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vaneigenst, wij lachen samen wat af hoor.

Iemand die lacht met het lijden van miljoenen mensen en het is een autoriteit? Is hij zich van niets bewust dan? 

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vaneigenst, wij lachen samen wat af hoor.

Is dat een transpersoonlijk psychiater met ervaringskennis? Heb je daar weet van? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Helemaal niet, ga je nu al proberen te verduisteren wat we willen zeggen? Je zegt dat het over een autoriteit gaat, dat is dan toch kinderspel voor die man? 

Iemand die lacht met het lijden van miljoenen mensen en het is een autoriteit? Is hij zich van niets bewust dan? 

Kerel ik heb nix te verbergen zuh, dat is ene uit de prive en ken hem al jaren. Mailed hem ineens mijn naam en zeg dat ik huer Fundamenteel heet.

Ik wou zeggen dat ge hem niet zat met uw economische betweterij moet mailen maar beter eens serieus benadert om het lijden van uw overleden lief aan te pakken. 

Ik lach niet met al dat lijden, maar mensen die denken het beter te weten verdienen het gewoon zelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Kerel ik heb nix te verbergen zuh, dat is ene uit de prive en ken hem al jaren. Mailed hem ineens mijn naam en zeg dat ik huer Fundamenteel heet. Ik wou zeggen dat ge hem niet zat met uw economische betweterij moet mailen maar beter eens serieus benadert om het lijden van uw overleden lief aan te pakken. Ik lach niet met al dat lijden, maar mensen die denken het beter te weten verdienen het gewoon zelf.

Oei, en we hebben het nog maar over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, wat gaat het dan worden als we het over non-lineaire attractors gaan hebben? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Oei, en we hebben het nog maar over optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, wat gaat het dan worden als we het over non-lineaire attractors gaan hebben? 

Wie heeft hier geen empathie? Mail hem maar en zeg hem echt alles over mij. Zo goed is de vertrouwensband daar. Maar beter doet ge niet kinderachtig en richt ge daar de focus op wat ge hier onzichtbaar poogt te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wie heeft hier geen empathie? Mail hem maar en zeg hem echt alles over mij. Zo goed is de vertrouwensband daar. Maar beter doet ge niet kinderachtig en richt ge daar de focus op wat ge hier onzichtbaar poogt te maken.

Hadden psychiaters dat niet al lang zelf moeten bedenken? Wie zijn dan die autoriteiten? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

Hadden psychiaters dat niet al lang zelf moeten bedenken? Wie zijn dan die autoriteiten? 

Soms denk ik dat die psychiater meer van mij leert dan ik van hem. Alles wat onmogelijk bleek toen we ontmoetten is vandaag realiteit. Synchronisatie van hogere machten.

Er is maar 1 autoriteit, het is niet de derde die u in dat waanbeeld wiegde waardoor ge geroepen zijt een correctie uit te voeren. Iets wat volmaakt is heeft geen herstel nodig. Aldus is dit niet aan ons om aan deel te nemen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Soms denk ik dat die psychiater meer van mij leert dan ik van hem. Alles wat onmogelijk bleek toen we ontmoette is vandaag realiteit. Synchronisatie van hogere machten. Er is maar 1 autoriteit, het is niet de derde die u in dat waanbeeld wiegde waardoor ge geroepen zijt een correctie uit te voeren. Iets wat volmaakt is heeft geen herstel nodig. Aldus is dit niet aan ons om aan deel te nemen.

Zo gaat het, we mogen alweer niet meer zelfstandig denken, alsof het bedachte voorafgaat aan het denkende misschien? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je mag dat wel, maar je bent 1 hersenpan op de quasi 8 miljard. Zie de irrelevantie van ons denken, don’t be so serious.

Ja, het zou werkelijk een ramp worden moesten meer mensen leren optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, veel te moeilijk. Maar los daarvan, wat doen ze nu dan, hun verstand niet gebruiken? Don't be serious, je gaat morgen een hele bevolkingsgroep afknallen, zie de irrelevantie van ons denken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Ja, het zou werkelijk een ramp worden moesten meer mensen leren optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen, veel te moeilijk. Maar los daarvan, wat doen ze nu dan, hun verstand niet gebruiken? Don't be serious, je gaat morgen een hele bevolkingsgroep afknallen, zie de irrelevantie van ons denken? 

Pardon? Ikke andere afknallen? Sorry maar daar ben ik te lui voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Pardon? Ikke andere afknallen? Sorry maar daar ben ik te lui voor. 

Enkel haat zaaien, misschien onderschat je de neveneffecten daarvan. Het is hetzelfde als het verduisteren wat voor iedereen beschikbaar is maar geen toegang krijgt tot het collectieve bewustzijn door nu net de neveneffecten die continu mensen verdeeld. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Enkel haat zaaien, misschien onderschat je de neveneffecten daarvan. Het is hetzelfde als het verduisteren wat voor iedereen beschikbaar is maar geen toegang krijgt tot het collectieve bewustzijn door nu net de neveneffecten die continu mensen verdeeld. 

Zei de man die dacht mij emotioneel te kunnen chanteren door te dreigen met gegevens te misbruiken die ik in vertrouwen gaf? 

Onderstreep eens waar ik haat zaai?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zei de man die dacht mij emotioneel te kunnen chanteren door te dreigen met gegevens te misbruiken die ik in vertrouwen gaf? Onderstreep eens waar ik haat zaai?

Dan kunnen we verder met de oefening die je op alle mogelijke manieren tracht te ondermijnen, straks ga ik je haten. Toch simpel? 

42 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je mag dat wel, maar je bent 1 hersenpan op de quasi 8 miljard.

In de volgende stap kunnen we het spontaan vrijgekomen neutrale geld terug in het systeem brengen, dit is hetzelfde waar autoriteiten over spreken in de vorm van helikoptergeld. Het aantal hersenpannen stijgt hiermee aanzienlijk en voor iedereen eenvoudig te begrijpen middels de oefening. De schuldenaren ontvangen dit geld a rato van de openstaande schulden, hierna ontstaat een nieuwe balans (3). 

ebGQfYP.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Je mag dat wel, maar je bent 1 hersenpan op de quasi 8 miljard.

Milton Friedman en Bernard Bernanke zijn ook hersenpannen die het hierover hadden, maar is het mogelijk dat zoiets nog niet jouw hersenpan is doorgedrongen? En wat met de andere hersenpannen die dit allemaal vrij kunnen lezen en diepgaander over reflecteren? Ligt het aan ons omdat we die informatie je gratis presenteren? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei TTC:

Milton Friedman en Bernard Bernanke zijn ook hersenpannen die het hierover hadden, maar is het mogelijk dat zoiets nog niet jouw hersenpan is doorgedrongen? En wat met de andere hersenpannen die dit allemaal vrij kunnen lezen en diepgaander over reflecteren? Ligt het aan ons omdat we die informatie je gratis presenteren? 

Neen het ligt altijd aan de ander, toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Noel2:

Het is een totaalkolom, lijkt me dus geen gesloten systeem, maar afhankelijk van externe fondsen.

1x in de 7x7 jaar sterft de vorderaar en zou er een reset kunnen zijn, maar het kunnen erven bederft het

De economie (is) van God. 

Indien de beërving werkelijk geloofd zou zijn, inname in plaats van aanname, zou de reset niet eens nodig zijn, omdat het bij navolging geen 7x7 jaar duurt voor de vorderaar sterft. Maar het schijnt dat navolging geen prioriteit heeft. Een bittere pil. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen het ligt altijd aan de ander, toch?

Volgens het universele principe van chaos en orde is niets zeker, hiermee zeggend dat alles onzeker is en het enige zekere niets is. Herstel in de zin van onthechting of waarheidsvinding zou dan kunnen betekenen dat niets zich identificeert met iets, als concepten die zich binnen het spel van chaos en orde manifesteren. Als generaliserende oriëntatie staat het mooi, het zegt nog niet waarom we geloof hechten aan wat we denken dat waar is maar misschien ook perverse effecten cultiveert waarover we ons beklagen, als niet-iets geïdentificeerd met iets.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid