Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Plume:

De oorsprong ligt daar waar jij rebelleerde tegen God en op de aarde bent gesmeten, waar je in een sterfelijk lichaam terecht bent gekomen, dat door de lagere natuur die je hebt aangedaan wordt aangevroten. Als het niet een virus is, zal het een ander organisme zijn dat je fysieke lichaam doodt maar sterven doet het vroeg of laat.

Ahja dan moeten we die vluchtelingen ook niet meer uit de zee redden he? Sterven doen ze toch,...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Wat er al niet kan en zou kunnen. Het valt me bar tegen hoe angstig jij je ineens laat maken door zo een klein dingetje. Waar ben je nu met je testosteronmuziek?

Ik kom nog elke dag buiten hoor :) Ik heb totaal geen schrik van covid19, wel is het een bewustwording.

Als China haar markten oorzaak zijn, is het wijzer daar geen aankopen meer te doen. In plaats van handelsoorlogen uitvechten gewoon de rug toekeren en eigen brol fabriceren.

2 minuten geleden zei Plume:

Welke we bedoel je nu? Jij moet maar gewoon doen wat jij wilt Fundamenteel. 

Als we allemaal dood gaan en we doen wat we willen, waarom dan anderen redden? Wat baat redden als de ene mag leven zoals ie wilt ook al veroorzaken ze daarmee een pandemie?

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik kom nog elke dag buiten hoor :) Ik heb totaal geen schrik van covid19, wel is het een bewustwording.

Als China haar markten oorzaak zijn, is het wijzer daar geen aankopen meer te doen. In plaats van handelsoorlogen uitvechten gewoon de rug toekeren en eigen brol fabriceren.

Op het moment dat men de productie weer in eigen land op poten zet, loop ik te springen en te juichen. Tot dan niet zeuren. Eigen schuld dikke bult.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Op het moment dat men de productie weer in eigen land op poten zet, loop ik te springen en te juichen. Tot dan niet zeuren. Eigen schuld dikke bult.

De enige die hier constant over anderen zeurt ben jij, en nog wat. Dit omdat ze zichzelf of de discussievoerder centraal stellen en niet de context. 

Ik zie ook vele zegeningen bij dit virus, hoe raar ook. Maar als we de signalen als menselijk enterprise niet serieus nemen zullen de ziektes er erger op worden. Ik denk niet dat onze resistentie altijd soelaas zal brengen. Bij deze variant valt dat reuze mee. Maar daar er alleen maar meer mensen bij komen, minder buffer in de natuur is; is de toekomst wat ze is. Wie dat durft benoemen is niet bang of paniek aan het zaaien. Eerder een nederige oproep alerter met de overproductie om te gaan.

Wat op internationaal niveau nog wel afgedwongen zal worden als de tijd daartoe rijp is. Ik ben daar al op aangepast qua levensstijl, dus niet het einde van de wereld hier.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Heb al eens me pet moeten afzetten volgens een van de mensen in een RK kerk die ik aan bezichtigen was omdat God in de kerk zou wonen. Ik heb hem verteld dat als hij mij kon aanwijzen in welk hoekje van de kerk God verborgen zit, ik me pet afdoe.

?????. Magnifiek dit.  Las het nog eens omdat ik blauw lag van het lachen. Superscherp en gevat. Heerlijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

De enige die hier constant over anderen zeurt ben jij, en nog wat. Dit omdat ze zichzelf of de discussievoerder centraal stellen en niet de context. 

Ik zie ook vele zegeningen bij dit virus, hoe raar ook. Maar als we de signalen als menselijk enterprise niet serieus nemen zullen de ziektes er erger op worden. Ik denk niet dat onze resistentie altijd soelaas zal brengen. Bij deze variant valt dat reuze mee. Maar daar er alleen maar meer mensen bij komen, minder buffer in de natuur is; is de toekomst wat ze is. Wie dat durft benoemen is niet bang of paniek aan het zaaien. Eerder een nederige oproep alerter met de overproductie om te gaan.

Wat op internationaal niveau nog wel afgedwongen zal worden als de tijd daartoe rijp is. Ik ben daar al op aangepast qua levensstijl, dus niet het einde van de wereld hier.

Tuurlijk man, zodra een ander tegengeluid laat horen en jou voor watje uitmaakt is het hommeles. Waar ben je nu met je testosteronmuziek en ik zal ze wel even aanpakken en verbannen? Paniekzaaier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Tuurlijk man, zodra een ander tegengeluid laat horen en jou voor watje uitmaakt is het hommeles. Waar ben je nu met je testosteronmuziek en ik zal ze wel even aanpakken en verbannen? Paniekzaaier.

Maar ge liegt,,, ik heb geen zak schrik van dat virus. Hoop wel dat ze maatregelen bij de bron nemen. That’s it.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar ge liegt,,, ik heb geen zak schrik van dat virus. Hoop wel dat ze maatregelen bij de bron nemen. That’s it.

Er is geen olifant te bekennen in mijn kamer, in de jouwe zweven echter een heleboel ballonnetjes. En als er maar genoeg ballonnetjes aanwezig zijn worden ze vanzelf roze olifantjes waar je lekker op kunt schieten. 10.000 doden door corona wereldwijd (veelal ouderen waarvan de houdbaarheidsdatum al verstreken was) zijn overleden. 5,6 miljoen kinderen sterven IEDER JAAR van de honger. Bij de corona "crises'' draaien economieën de geldkraan gigantisch open (Dld 500 MILJARD, Nederland 90 miljard en dat is nog maar de begin inzet) want dat bedreigt ons bestaan (lees; ons decadente bestaan). Dat er ieder jaar 5,6 miljoen kinderen sterven van de honger... Tsja... Dat is vervelend maar lastig want oorlog, armoede, corruptie, buiten onze jurisdictie... Bla bla bla. Nee... Corona raakt ons financieel dus de portemonnee wordt getrokken om deze opengereten geldwond zo snel mogelijk te dichten. Kindersterfte door ondervoeding over de westerse grens.... Geldkraan dicht... jaar in jaar uit. Armoedig, egocentrisch, kleingeestig, zielig. En jij komt aanzetten met jou gepiep?  Grote piepert met je testosteron gezeik.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat gaat niet slimme,  jullie hebben zelf alle grenzen toe gedaan. 

Zo is dat. De ouders van me vriendin kregen 350 euro boete van de Belgen omdat ze gingen verhuizen de grens over van België naar Nederland. Stelletje lafaards.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Er is geen olifant te bekennen in mijn kamer, in de jouwe zweven echter een heleboel ballonnetjes. En als er maar genoeg ballonnetjes aanwezig zijn worden ze vanzelf roze olifantjes waar je lekker op kunt schieten. 10.000 doden door corona wereldwijd (veelal ouderen waarvan de houdbaarheidsdatum al verstreken was) zijn overleden. 5,6 miljoen kinderen sterven IEDER JAAR van de honger. Bij de corona "crises'' draaien economieën de geldkraan gigantisch open (Dld 500 MILJARD, Nederland 90 miljard en dat is nog maar de begin inzet) want dat bedreigt ons bestaan (lees; ons decadente bestaan). Dat er ieder jaar 5,6 miljoen kinderen sterven van de honger... Tsja... Dat is vervelend maar lastig want oorlog, armoede, corruptie, buiten onze jurisdictie... Bla bla bla. Nee... Corona raakt ons financieel dus de portemonnee wordt getrokken om deze opengereten geldwond zo snel mogelijk te dichten. Kindersterfte door ondervoeding over de westerse grens.... Geldkraan dicht... jaar in jaar uit. Armoedig, egocentrisch, kleingeestig, zielig. En jij komt aanzetten met jou gepiep?  Grote piepert met je testosteron gezeik.

Maar vent toch. Wat ben je zo irritant dat ik niet eens meer uw post ga uitlezen of verdere posts ga benaderen.

Jij ditjes, jij datjes.... zo moe gehoord....

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar vent toch. Wat ben je zo irritant dat ik niet eens meer uw post ga uitlezen of verdere posts ga benaderen.

Jij ditjes, jij datjes.... zo moe gehoord....

 

Ow daar komt ie weer met eoa eminem testosteron grote smoel gezeur. Ga je schamen over de politiek bedreven in België grote prutser.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ow daar komt ie weer met eoa eminem testosteron grote smoel gezeur. Ga je schamen over de politiek bedreven in België grote prutser.

Het is nochtans Nederland die de kritiek krijgt en haar leger moet inzetten. Waar dan nog een hetze was omdat jullie ziekenhuizen patiënten weren. Dat is beter natuurlijk. :) maar hoe dan ook, Belgie zuigt ook. Alleen minder dan Zweden II euh Nederland

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is nochtans Nederland die de kritiek krijgt en haar leger moet inzetten. Waar dan nog een hetze was omdat jullie ziekenhuizen patiënten weren. Dat is beter natuurlijk. :) maar hoe dan ook, Belgie zuigt ook. Alleen minder dan Zweden II euh Nederland

 

Geen soldaat gezien hier. Enkel politie op scooters die de parkeergelegenheden in de gaten hielden opdat er niemand teveel samenschoolden. Gezeur en hypocrisie eerste klas. Interesseert me geen ene donder, ik ben het er niet mee eens en ga mijn eigen gang. Donder maar op met Rutte van de VVD die enkel denkt om de eigen portemonnee. Lachertje die eerst komisch doet omtrent het hele gebeuren en nog geen week later 180 graden de andere kant opdraait. Sukkel.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Geen soldaat gezien hier. Enkel politie op scooters die de parkeergelegenheden in de gaten hielden opdat er niemand teveel samenschoolden. Gezeur en hypocrisie eerste klas. Interesseert me geen ene donder, ik ben het er niet mee eens en ga mijn eigen gang. Donder maar op met Rutte van de VVD die enkel denkt om de eigen portemonnee. Lachertje die eerst komisch doet omtrent het hele gebeuren en nog geen week later 180 graden de andere kant opdraait.

Het leger is daar ingezet om patiënten te vervoeren naar ziekenhuizen die eerst coronapatienten weigerde. 

Uw land is groter dan uw ooghoek vermoed ik zo. Verder boeit uw land of politiek me voor geen flikker meer. Arrogante mensen die denken beter dan iedereen te zijn terwijl het gros niet eens een simpele tekst meer kan samenvatten.

Goed bezig mannen. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het leger is daar ingezet om patiënten te vervoeren naar ziekenhuizen die eerst coronapatienten weigerde. 

Uw land is groter dan uw ooghoek vermoed ik zo. Verder boeit uw land of politiek me voor geen flikker meer. Arrogante mensen die denken beter dan iedereen te zijn terwijl het gros niet eens een simpele tekst meer kan samenvatten.

Goed bezig mannen. :)

Ach schei toch uit man. 136 doden door corona in Nederland zo ver... En dat begint nu al te piepen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ach schei toch uit man. 136 doden door corona in Nederland zo ver... En dat begint nu al te piepen.

Meer dan hier al in vergelijking. Ik wens jullie veel succes met jullie betweterij. Blijft vooral weg van hier, want het gaat muteren terwijl je denkt resistent te zijn.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Meer dan hier al in vergelijking. Ik wens jullie veel succes met jullie betweterij. Blijft vooral weg van hier, want het gaat muteren terwijl je denkt resistentie te zijn.

Elke keer dat je het griepvirus doorgeeft is het zeer waarschijnlijk al gemuteerd. Niks bijzonders aan en al helemaal niet iets om je overdreven zorgen over te maken. Daarmee is niet bewezen dat het virus gevaarlijker wordt. Paniekzaaier. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Elke keer dat je het griepvirus doorgeeft is het zeer waarschijnlijk al gemuteerd. Niks bijzonders aan en al helemaal niet iets om je overdreven zorgen over te maken. Daarmee is niet bewezen dat het virus gevaarlijker wordt. Paniekzaaier. 

 

Het is zo hard bewezen nu dat het virus net wel gevaarlijker wordt. Sars is ook een covid he. Deze covid19 is erger. Als je een beetje de materie zou begrijpen zou je wat meer in context kunnen meepraten. En dan zou je een reëel scenario niet als paniekzaaierij afdoen.

Als iemand zegt dat AIDS dodelijk is, zaait die dan paniek? Als iemand research van virologen neemt en hun gevalideerde wetenschap herhaalt, is dat angst zaaien?

Neen dat is discussievoeren in lijn van het onderwerp waar de meeste Nederlanders hier duidelijk geen kaas hebben gegeten. Jij ditjes en datjes en alles moeten herkauwen naar jip en janneke taal is wel frustrerend. Het is echt alsof niemand hier nog eens echt de tijd neemt iets te lezen waarover gepraat wordt. Daarnet in ander onderwerp gaf ik zelf een spot on link die gewoon weg getrold wordt om mij onzin te verwijten....

En al die zich aangesproken voelen: een welgemeende fuck you. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is zo hard bewezen nu dat het virus net wel gevaarlijker wordt. Sars is ook een covid he. Deze is erger. Als je een beetje de materie zou begrijpen zou je wat meer in context kunnen meepraten. En dan zou je een reëel scenario niet als paniekzaaierij afdoen.

Als iemand zegt dat AIDS dodelijk is, zaait die dan paniek? Als iemand research van virologen neemt en hun gevalideerde wetenschap herhaalt, is dat angst zaaien?

Neen dat is discussievoeren in lijn van het onderwerp waar de meeste Nederlanders hier duidelijk geen kaas hebben gegeten. Jij ditjes en datjes en alles moeten herkauwen naar jip en janneke taal is wel frustrerend. Het is echt alsof niemand hier nog eens echt de tijd neemt iets te lezen waarover gepraat wordt. Daarnet in ander onderwerp gaf ik zelf een spot on link die gewoon weg getrold wordt om mij onzin te verwijten....

En al die zich aangesproken voelen: een welgemeende fuck you. 

Aan AIDS zijn in 2018 770.000 (zevenhonderdzeventigduizend) mensen wereldwijd overleden en jij durft dat te vergelijken? Wat een grote smoeltje daarzo... Ga toch weg met je testosteron gezeur kerel. Krijg jij eerst maar eens de feiten op een rijtje, piepert.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Aan AIDS zijn in 2018 770 duizend mensen wereldwijd overleden en jij durft dat te vergelijken? Wat een grote smoeltje daarzo... Ga toch weg met je testosteron gezeur kerel. Krijg jij eerst maar eens de feiten op een rijtje, piepert.

De vergelijking is buiten context. Ik vergeleek de ziektes niet. Ik vergeleek de gevolgen van een ziekte verwoorden. 

Je weet er gewoon niets van, maar je bent niet alleen. Het gaat voor de meeste lang niet over de consensus in bepaalde materie maar eigen meningen.

Gelukkig zijn ze wakker geschoten waar nodig is. Bij jullie in NL helaas te laat. En voor de meeste zal het niets zijn, maar we zullen er toch onze levensstijl op moeten aanpassen. Wie dat weigert te doen speelt met andermans leven. Dat is nu eenmaal de situatie en mij dat verwijten zal er geen lap aan veranderen. 

De natuur zal een sterkere variant uit selecteren en het zal er niet beter op worden als de wereld als verzakken en barbaren blijven leven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

De vergelijking is buiten context. Ik vergeleek de ziektes niet. Ik vergeleek de gevolgen van een ziekte verwoorden. 

Je weet er gewoon niets van, maar je bent niet alleen. Het gaat voor de meeste lang niet over de consensus in bepaalde materie maar eigen meningen.

Gelukkig zijn ze wakker geschoten waar nodig is. Bij jullie in NL helaas te laat. En voor de meeste zal het niets zijn, maar we zullen er toch onze levensstijl op moeten aanpassen. Wie dat weigert te doen speelt met andermans leven. Dat is nu eenmaal de situatie en mij dat verwijten zal er geen lap aan veranderen. 

De natuur zal een sterkere variant uit selecteren en het zal er niet beter op worden als de wereld als verzakken en barbaren blijven leven.

Behalve jouw natuur uiteraard, die zal weerstand bieden tot ie er dood bij neer valt... Ownee, dat is enkel het geval van immigranten die niet welkom zijn... (waar de griep niet onder valt natuurlijk).

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid