Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

1 Timotheus 12-14  Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij. Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva. En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest.

Een vrouw mist het inschattingsvermogen van de man dus engageert zich beter niet te fel betreffende zaken als dit. Laat Plume het bewijs van dat punt zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ge zijt een schizofreen gestoord mens dat andere leden niets bij te leren hebt. Meeloper van uw anti semitische staat en media, flikker op

Waarom denk je dat? 

Zojuist zei Fundamenteel:

1 Timotheus 12-14  Doch ik laat de vrouw niet toe, dat zij lere, noch over den man heerse, maar wil, dat zij in stilheid zij. Want Adam is eerst gemaakt, daarna Eva. En Adam is niet verleid geworden; maar de vrouw, verleid zijnde, is in overtreding geweest. Een vrouw mist het inschattingsvermogen van de man dus engageert zich beter niet te fel betreffende zaken als dit. Laat Plume het bewijs van dat punt zijn.

Het gaat hier over het corona-verhaal, ik stel me de vraag of het in relatie kan gebracht worden met het opgaan van de gemeente zoals JG prediken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Wat heeft dat te maken met wat ik schreef? 

Wat heeft het überhaupt met corona te maken? Wat komen JG erbij kijken?

Gelieve terug daartoe te komen. Dank.

2 minuten geleden zei TTC:

Waarom denk je dat? 

Het gaat hier over het corona-verhaal, ik stel me de vraag of het in relatie kan gebracht worden met het opgaan van de gemeente zoals JG prediken.

Plume is een vrouw en eerder dan zich nederig op te stellen, spelt ze andere de les en duwt ze subjectieve meningen vooruit wat mensenlevens kost. Eerder dan fouten in te zien, corrigeren en een kleine mentaliteitsaanpassing te doen praat ze de ander angst aan. 

Alsof ik schrik heb van die Chinese Kung Flu... De ignorantie in de mensheid die niet eens meer toestaat de oorzaak te benoemen is wel onrustbarend. Niet te verwarren met angst, ik loop nog niet verstijfd in mijn eigen wereldje te spartelen. De data alhier gedeeld door mij evolueerde naar de huidige wetenschappelijke consensus rond covid19. Als de onbelezene dat als onzin willen afdoen zal de tijd ze nog wel anders tonen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

 

Het gaat hier over het corona-verhaal, ik stel me de vraag of het in relatie kan gebracht worden met het opgaan van de gemeente zoals JG prediken.

 Kunnen ze straks zeggen dat al die mensen dood zijn. 

 

 

10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat heeft het überhaupt met corona te maken? Wat komen JG erbij kijken?

Gelieve terug daartoe te komen. Dank.

Jehova komt je ineens niet meer zo goed uit. Tis maar een naam. Als roepen op Jezus niet meer werkt, omdat je geroep is doorzien, pak je Jehova.

 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Plume:

 Kunnen ze straks zeggen dat al die mensen dood zijn. 

Jehova komt je nu ineens niet meer zo goed uit.

 

 

Het is niet omdat ik Jehovah-jireh schrijf dat ik een getuige ben. Het is uw ignorantie die niet in context kan lezen en signaal dat je de gebruikte terminologie niet begrijpt. Waarom opzoeken als de subjectiviteit uw leermeester is he?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat heeft het überhaupt met corona te maken? Wat komen JG erbij kijken? Gelieve terug daartoe te komen. Dank.

Heel eenvoudig, het opgaan van de gemeente veronderstelt een scheiding tussen gelovigen en ongelovigen. Veel mensen sterven vandaag, wie blijft er dan over en waar gaan de stervende zielen naartoe? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

6 minuten geleden zei Plume:

Alsof we blind zijn.?

Ja blijkbaar. Wat moet je er nu van weten als je Zijn naam zoveel gebruikt he? Daar in context niet zo ijdel, waarvoor gebruikte jij de bijbel weer? En dan nog wel buiten context, louter je Jodenhaat te rechtvaardigen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jehovah-jireh

https://christenenvoorisrael.nl/isreality/de-namen-van-god/

Ik deel die mening over ttc en u niet alleen. Als er 2 trollen zijn, zijn jullie het wel. Ik heb jullie hier niet uitgenodigd en als het niet INHOUDELIJK on topic kan, houdt dan gewoon oe bakkes. Waarvoor dank.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja blijkbaar. Wat moet je er nu van weten als je Zijn naam zoveel gebruikt he? Daar in context niet zo ijdel, waarvoor gebruikte jij de bijbel weer? En dan nog wel buiten context, louter je Jodenhaat te rechtvaardigen.

Misschien kunnen we het corona-verhaal belichten vanuit het perspectief van de Malthusiaanse catastrofe, het correlaat mag duidelijk zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Misschien kunnen we het corona-verhaal belichten vanuit het perspectief van de Malthusiaanse catastrofe, het correlaat mag duidelijk zijn. 

Enigszins. Alleen is de oorzaak hier wel meer wel bekend dan niet. Voor klimaat hadden ze absoluut bewijs uitgeroepe als het op dezelfde bewijslast zou rusten. Echter is dit het gevreesde scenario na sars in 2003. 17j later. Denk nog eens een decennium verder als ze weigeren de oorzaak bij naam te noemen.

Waarom vaccineren dan? Zodat de Chinees verder in barbaarse omstandigheden kan kweken, slachten en filleren? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Enigszins. Alleen is de oorzaak hier wel meer wel bekend dan niet. Voor klimaat hadden ze absoluut bewijs uitgeroepe als het op dezelfde bewijslast zou rusten. Echter is dit het gevreesde scenario na sars in 2003. 17j later. Denk nog eens een decennium verder als ze weigeren de oorzaak bij naam te noemen. Waarom vaccineren dan? Zodat de Chinees verder in barbaarse omstandigheden kan kweken, slachten en filleren? 

Is het voor jouw manier van denken en ambities geen goed idee dat er zoveel mogelijk mensen sterven? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Is het voor jouw manier van denken en ambities geen goed idee dat er zoveel mogelijk mensen sterven? 

Je kent me niet dus denkt beter niet in mijn plaats. Een paard met oogkleppen krijgt maar een fractie te zien. Anders zou het flippen :)

Als mensen sterven door wanbeleid, waar geen erkenning naar is, is dat verschrikkelijk. Ongelijk waar. Dat ik niet inzit met invasieve hajis wilt niet zeggen dat ik niet met onze eigen oorlogshelden inzit. Maarja die zijn nu bejaard en we noteerde dat het gros van Nederland ze BEWUST niet meerekende in de groepsimmuniteit.

letterlijk is dat genocide he.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Je kent me niet dus denkt beter niet in mijn plaats. Een paard met oogkleppen krijgt maar een fractie te zien. Anders zou het flippen Als mensen sterven door wanbeleid, waar geen erkenning naar is, is dat verschrikkelijk. Ongelijk waar. Dat ik niet inzit met invasieve hajis wilt niet zeggen dat ik niet met onze eigen oorlogshelden inzit. Maarja die zijn nu bejaard en we noteerde dat het gros van Nederland ze BEWUST niet meerekende in de groepsimmuniteit. letterlijk is dat genocide he.

Wellicht iets dat we ventileren uit je haatcampagnes, en destructie van elk ernstig discours onder het mom van christen zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Wellicht iets dat we ventileren uit je haatcampagnes, en destructie van elk ernstig discours onder het mom van christen zijn. 

Nu leg je weer woorden in mijn mond. Onlangs zei ik nog creationist en geen christen te zijn.

Maar we zullen deze chat naar uw draad verplaatsen? Want het draait hier niet rond mij noch u. Ik hou het hier graag wel eenvoudig en ik durf te wedden dat bij iedereen doordringt wat ik deel. Zelfs al vereist dat soms 3 bronnen in jip en janneke taal vertalen. Misschien zelf eens proberen en hier uw narcisme buiten houden? Waarvoor dank.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Nu leg je weer woorden in mijn mond. Onlangs zei ik nog creationist en geen christen te zijn. Maar we zullen deze chat naar uw draad verplaatsen? Want het draait hier niet rond mij noch u. Ik hou het hier graag wel eenvoudig en ik durf te wedden dat bij iedereen doordringt wat ik deel. Zelfs al vereist dat soms 3 bronnen in jap en janneke taal vertalen. Misschien zelf eens proberen en hier uw narcisme buiten houden? Waarvoor dank.

Het gaat goed met het corona-verhaal, enig idee wanneer het een einde zal kennen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei TTC:

Het gaat goed met het corona-verhaal, enig idee wanneer het een einde zal kennen? 

Schrijf ik Chinees? Er is geen einde, dat gedoe gaat muteren en we zitten ermee in race tegen de klok. Ja sars was minder verspreid dan de griep, en corona ook. Dat doet blijken dat ze minder gevaarlijk zijn, terwijl corona 10x dodelijker is.

Dit virus heeft een oorzaak. Het gaat van dier op mens, muteert en wordt zeer besmettelijk voor de menselijke populatie. Wij worden resistenter, maar dat virus wordt ook resistenter aan onze anti lichaampjes en medicaties (die er momenteel niet zijn). Wat velen hier over het oog zien.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Schrijf ik Chinees? Er is geen einde, dat gedoe gaat muteren en we zitten ermee in race tegen de klok. Ja sars was minder verspreid dan de griep, en corona ook. Dat doet blijken dat ze minder gevaarlijk zijn, terwijl corona 10x dodelijker is. Dit virus heeft een oorzaak. Het gaat van dier op mens, muteert en wordt zeer besmettelijk voor de menselijke populatie. Wij worden resistenter, maar dat virus wordt ook resistenter aan onze anti lichaampjes en medicaties (die er momenteel niet zijn). Wat velen hier over het oog zien.

Anders, hoeveel mensen denk je dat er zullen sterven in dit corona-verhaal, en tegen welke datum ongeveer. Het corona-verhaal, niet een ander verhaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Fundamenteel:

Social distance etc. 

Social distancing is een manier om de band tussen familie en vrienden te breken, je bang te maken voor je broeders en zusters en zelfs je kinderen. Het belet buren om buren te helpen en maakt iedereen verdacht op elkaar en argwanend naar elkaar.  En daar ga je dan prat op.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Anders, hoeveel mensen denk je dat er zullen sterven in dit corona-verhaal, en tegen welke datum ongeveer. Het corona-verhaal, niet een ander verhaal. 

Is niet te voorspellen. 1 hoe gaan de burgers ermee om? 2 Hoe zijn de maatregelen van een overheid en hoe effectief worden ze uitgevoerd? 3 wanneer is er een medicijn of vaccinatie? 4 hoeveel mensen laten zich vaccineren? 

Bij mij zal een vaccinatie afgedwongen moeten worden. Want ik zie geen nut in vaccineren als we geen internationale voedselregulaties opleggen die streng opgevolgd worden.

1 minuut geleden zei Plume:

Social distancing is een manier om de band tussen familie en vrienden te breken, je bang te maken voor je broeders en zusters en zelfs je kinderen. Het belet buren om buren te helpen en maakt iedereen verdacht op elkaar en argwanend naar elkaar.  En daar ga je dan prat op.

Kijk eens naar uw spoedafdeling waar de acute gevallen binnenstromen en ga hun kleinkinderen uitleggen wat er zo fantastisch aan die groepsimmuniteit was.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen dat is nu de situatie die jij weigert in te zien.

Je schijt in je broek van angst voor de dood. Dat is wat je zelf weigert in te zien. Waarom is dat? 

8 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Kijk eens naar uw spoedafdeling waar de acute gevallen binnenstromen en ga hun kleinkinderen uitleggen wat er zo fantastisch aan die groepsimmuniteit was.

Had je kinderen liever voorgeleefd wie Christus is. Dan hadden ze nu nergens meer bang voor hoeven zijn. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid