Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei TTC:

Heb je de ideeën van bijvoorbeeld sustainocraten al eens gelezen? Passen perfect binnen jouw gedachtegang, wat mooi is. 

We kunnen niet anders. Het is als samenleving doodgaan in de verbijstering of met z’n allen op volle kracht Europa weer groot maken. Niet die dragonders in de EU rijker maken, vrouw/man en kroost eten op tafel voorzien. Plastiek brol made in china kunnen we niet eten. 

Via snelbouw, LED en hydrocultuur oogsten we al volgende week eten en sneller (kiemzaden)

Maar zeker ook op lange termijn inzetten

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

We kunnen niet anders. Het is als samenleving doodgaan in de verbijstering of met z’n allen op volle kracht Europa weer groot maken. Niet die dragonders in de EU rijker maken, vrouw/man en kroost eten op tafel voorzien. Plastiek brol made in china kunnen we niet eten. Via snelbouw, LED en hydrocultuur oogsten we al volgende week eten en sneller (kiemzaden). Maar zeker ook op lange termijn inzetten

Waarom ben je niet wat ambitieuzer door heel deze wereld groots te maken? Wat zou religie anders nog voor betekenis hebben? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Waarom ben je niet wat ambitieuzer door heel deze wereld groots te maken? Wat zou religie anders nog voor betekenis hebben? 

Gaan we niet doen. Europa waarin ieder land zijn eigen koers mag bepalen. Of wel belonen ze hun bestuur, of wel bestraffen ze hun bestuur. Als de democratie spreekt, heeft ze gesproken. De peilingen van Vlaanderen zij veelbelovend.

De nationalisten moeten nu opstaan om als lichtbaken te dienen zodat andere Europese globaliserende landen in hun voorbeeld volgen. We zijn westerlingen en we kunnen dat zodra we van die dragonders verlost zijn. Geweldloos en democratisch. Laten we het eens navragen via een referendum en daarop handelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Gaan we niet doen. Europa waarin ieder land zijn eigen koers mag bepalen. Of wel belonen ze hun bestuur, of wel bestraffen ze hun bestuur. Als de democratie spreekt, heeft ze gesproken. De peilingen van Vlaanderen zij veelbelovend. De nationalisten moeten nu opstaan om als lichtbaken te dienen zodat andere Europese globaliserende landen in hun voorbeeld volgen. We zijn westerlingen en we kunnen dat zodra we van die dragonders verlost zijn. Geweldloos en democratisch. Laten we het eens navragen via een referendum en daarop handelen.

Het probleem van interferentie kunnen we maar beter niet onderschatten, dit betekent dat verschillende wereldbeelden door elkaar heen lopen en steevast tot turbulentie leidt, hiermee de duisternis voedend. Grensverleggend denken kan hierbij helpen, zij het ten individuele titel met als bijzonder neveneffect dat we kunnen wakker in een heel andere wereld, zij het enkel in geestelijke zin. Beetje als de donkere nacht van de ziel, ken je dat? In zekere zin ook met virussen te maken, bijzonder is het. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Het probleem van interferentie kunnen we maar beter niet onderschatten, dit betekent dat verschillende wereldbeelden door elkaar heen lopen en steevast tot turbulentie leidt, hiermee de duisternis voedend. Grensverleggend denken kan hierbij helpen, zij het ten individuele titel met als bijzonder neveneffect dat we kunnen wakker in een heel andere wereld, zij het enkel in geestelijke zin. Beetje als de donkere nacht van de ziel, ken je dat? In zekere zin ook met virussen te maken, bijzonder is het. 

Als Europa zelfvoorzienend is en dat wordt de prioriteit, is het gelijk welk wereldbeeld we adopteren. 

Al wat telt is dat er een economie gelanceerd wordt die fundamenteel rond die eerste basisbehoeftes draait. Daarna zien we wel, maar laten we nu niet voor de derde keer dezelfde fout uit het verleden maken. We staan schaakmat als we in verbijstering op de situatie blijven kijken. Daarom heb ik ook een 7 stappenplan (ruwe draft) gelanceerd zodat ik niet enkel politieke moed eis, maar ook laat zien dat het kan.

We hebben 90% van de brol die we gebruiken niet nodig. En als ik moet kiezen tussen een slaafje van het communisme te worden dan wat luxe op te offeren en opnieuw te beginnen, is het wel het laatste. Wie deze wereldeconomie terug opstart of er teug aan deel neemt dient toch echt niet uw en mijn belang.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Als Europa zelfvoorzienend is en dat wordt de prioriteit, is het gelijk welk wereldbeeld we adopteren. Al wat telt is dat er een economie gelanceerd wordt die fundamenteel rond die eerste basisbehoeftes draait. Daarna zien we wel, maar laten we nu niet voor de derde keer dezelfde fout uit het verleden maken. We staan schaakmat als we in verbijstering op de situatie blijven kijken. Daarom heb ik ook een 7 stappenplan (ruwe draft) gelanceerd zodat ik niet enkel politieke moed eis, maar ook laat zien dat het kan. We hebben 90% van de brol die we gebruiken niet nodig. En als ik moet kiezen tussen een slaafje van het communisme te worden dan wat luxe op te offeren en opnieuw te beginnen, is het wel het laatste. Wie deze wereldeconomie terug opstart of er teug aan deel neemt dient toch echt niet uw en mijn belang.

Een sociaal duurzame of co-creatieve economie is amper vergelijkbaar met wat we nu zien, ik zou het bijhorende transformatieproces niet onderschatten. Denk bijvoorbeeld maar aan het verloren paradijs van Keynes dat veel beter aansluit bij christelijke waarden, normen en bijhorende ethiek. We leven allemaal in dezelfde wereld die we drastisch kunnen vereenvoudigen, vooral vermenselijken, meen ik. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Een sociaal duurzame of co-creatieve economie is amper vergelijkbaar met wat we nu zien, ik zou het bijhorende transformatieproces niet onderschatten. Denk bijvoorbeeld maar aan het verloren paradijs van Keynes dat veel beter aansluit bij christelijke waarden, normen en bijhorende ethiek. We leven allemaal in dezelfde wereld die we drastisch kunnen vereenvoudigen, vooral vermenselijken, meen ik. 

Het is juist paradijs herwonnen. Of gaan we aan onze vleselijke lusten blijven toegeven?

The Archaic Revival, my kingdom come. De moderne mens mag wel eens stoppen het ego voorbij te trippen en terug in nederigheid zijn eigen land bewerken. Zoals dat bedoeld was.

Ik heb u verkeerd gelezen ? sorry

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het is juist paradijs herwonnen. Of gaan we aan onze vleselijke lusten blijven toegeven? The Archaic Revival, my kingdom come. De moderne mens mag wel eens stoppen het ego voorbij te trippen en terug in nederigheid zijn eigen land bewerken. Zoals dat bedoeld was.

Religie leidt tot meer bewustwording, in die zin onthechten van allerhande ondeugden, niet andersom. Vergelijk het met een virus (idee) dat zich kan nestelen in het denken en bijhorende acties, er zijn een overweldigend aantal ideeën, goedschiks, kwaadschiks. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Religie leidt tot meer bewustwording, in die zin onthechten van allerhande ondeugden, niet andersom. Vergelijk het met een virus (idee) dat zich kan nestelen in het denken en bijhorende acties, er zijn een overweldigend aantal ideeën, goedschiks, kwaadschiks. 

God zou je maar beter niet laatst plaatsen in deze crisis. Het is een goede tijd om door het oog van het geloof te kijken. Maar ik ben wel intussen zeker dat we niet alleen moeten wachten op de Heer. We bouwen beter al een plaatsje waar we Hem in nederigheid en waardigheid kunnen ontvangen. 

Het is beter dat de rijke landen van Afrika hun eigen crisissen oplossen, de rijke landen van Azië die van Azië, en het westen zal die hun problemen, er maar beter niet bij nemen. Het is niet goeds noch kwaadschiks, het is gewoon de perfecte gelegenheid te innoveren op zaken die ons verlossen van kwalen die enkel de politiek beter maakt. Geen betere sudden death met doelpunt als je als natie compleet zelfvoorzienend wordt. T

Het is trouwens niet deze pandemie die we moeten vrezen he. De wetenschap is nu al volop op jacht naar andere soorten virussen in dieren om nu al medicatie te kunnen ontwerpen eens ze besmettelijk van mens op mens worden. Ik vind die aanpak alleen dweilen met de kraan open. Laat die dieren gewoon met rust en zorg dat natuur meer buffer krijgt. Als we op dit parcours blijven gokken we met miljoenen en zelfs miljarden mensenlevens. Dit is de wake up call.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

God zou je maar beter niet laatst plaatsen in deze crisis. Het is een goede tijd om door het oog van het geloof te kijken. Maar ik ben wel intussen zeker dat we niet alleen moeten wachten op de Heer. We bouwen beter al een plaatsje waar we Hem in nederigheid en waardigheid kunnen ontvangen. Het is beter dat de rijke landen van Afrika hun eigen crisissen oplossen, de rijke landen van Azië die van Azië, en het westen zal die hun problemen, er maar beter niet bij nemen. Het is niet goeds noch kwaadschiks, het is gewoon de perfecte gelegenheid te innoveren op zaken die ons verlossen van kwalen die enkel de politiek beter maakt. Geen betere sudden death met doelpunt als je als natie compleet zelfvoorzienend wordt. Het is trouwens niet deze pandemie die we moeten vrezen he. De wetenschap is nu al volop op jacht naar andere soorten virussen in dieren om nu al medicatie te kunnen ontwerpen eens ze besmettelijk van mens op mens worden. Ik vind die aanpak alleen dweilen met de kraan open. Laat die dieren gewoon met rust en zorg dat natuur meer buffer krijgt. Als we op dit parcours blijven gokken we met miljoenen en zelfs miljarden mensenlevens. Dit is de wake up call.

God staat altijd eerst, virussen kunnen ook positieve katalysatoren zijn, vergelijkbaar met het evangelie. In die zin goedschiks of kwaadschiks, net zoals het licht gekaapt kan worden door het duister en het geheel naar beneden gezogen wordt. Het is als de zaadjes die pas kunnen groeien als ze aandacht krijgen, niet enkel een cliché. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

God staat altijd eerst, virussen kunnen ook positieve katalysatoren zijn, vergelijkbaar met het evangelie. In die zin goedschiks of kwaadschiks, net zoals het licht gekaapt kan worden door het duister en het geheel naar beneden gezogen wordt. Het is als de zaadjes die pas kunnen groeien als ze aandacht krijgen, niet enkel een cliché. 

Voor er iets positiefs gezien kan worden in een virus gaat er meestal enorme destructie aan vooraf. De gewone griep heeft toen ze opkwam een pandemie veroorzaakt die meer doden veroorzaakte dan wo1 en 2 in minder tijd dan die oorlogen duurden.

We passen dus maar beter kennis van verleden toe, eerder dan te luisteren naar dragonders die aan hun geld denken. Geld kunnen we niet eten.

Het is geen slechte zaak als natie nu al te innoveren op voedsel en de grond te kussen waarop onze boeren lopen. De dragonders doen ons dood met hun politiek.

edit: niet de gewone griep maar een variant daarvan

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voor er iets positiefs gezien kan worden in een virus gaat er meestal enorme destructie aan vooraf. De gewone griep heeft toen ze opkwam een pandemie veroorzaakt die meer doden veroorzaakte dan wo1 en 2 in minder tijd dan die oorlogen duurden. We passen dus maar beter kennis van verleden toe, eerder dan te luisteren naar dragonders die aan hun geld denken. Geld kunnen we niet eten. Het is geen slechte zaak als natie nu al te innoveren op voedsel en de grond te kussen waarop onze boeren lopen. De dragonders doen ons dood met hun politiek.

Sociale innovatie betekent creatieve destructie zoals Schumpeter het noemt. Zittend in de zetel van m'n ziel mocht ik in alle vrijheid dromen, wat prompt een nachtmerrie werd toen ik buiten kwam, broken dreams.

20 minuten geleden zei Fundamenteel:

We passen dus maar beter kennis van verleden toe, eerder dan te luisteren naar dragonders die aan hun geld denken. Geld kunnen we niet eten.

Kwantumgenezing en kwantumpolitiek, het zijn aparte termen om ons te laten herinneren aan de toekomst die er gisteren al was, en voor iedereen vrij beschikbaar is, wanneer het past, tijdloos.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Is het gek te denken dat we beter enkele landen in het oosten uitroepen tot paria staten? Gedenk daarbij ineens hoe het communisme doodbloedt door terug in te zetten op westerse capaciteiten.

Politieke moed:

  1. Financiële schade ramen plus schadevergoeding. (= ook de financiële kost van iedere individuele burger)
  2. Dat geld investeren in duurzame energie en voedsel met LED technologie en hydrocultuur om water te besparen
  3. Dat leidt er automatisch toe dat iedereen voorzien wordt in de basisbehoeftes, hetzij van het ene meer en het andere iets minder. Dus we moeten wel onze keuken aanpassen en kunnen niet alles exotisch meer eten. Maar daar we LED kweken kunnen we dus alle gewassen telen dus is dat maar tijdelijk.
  4. De euro afschaffen en iedere Europese lidstaat terug laten keren naar haar eigen valuta zodat ze niet afhankelijk is van monsterpolitiek. Die ervoor zorgde dat Europese lidstaten moesten besparen op eigen zorg van eigen mensen. 
  5. De volledige autonomie terug aan de bevolking van iedere lidstaat geven zodat ieder ingenieus kan innoveren op eigen manier.
  6. Handel vernieuwen door strenge voorwaarden te stellen waaraan partners moeten voldoen waardoor het allemaal een beetje ethisch blijft. Hiermee ook nieuwe akkoorden tussen partners die "het grotere goed" van Europa bewaken. Door bijvoorbeeld mankrachten van andere Europese lidstaten aan de grens van Griekenland in te zetten. Of humanitaire middelen meteen te kunnen sturen naar landen als Italië en Spanje. Waar gaan ze nu naartoe? (Retorisch)
  7. Grenzen toe, reisverboden, Schengen afschaffen.

Verneem liever van @Dat beloof ikwat er dom en stompzinnig aan is? De tegenstrijdigheid is er niet. Natuurlijk is het ruw. Maar we hebben toch geen unie nodig zoals ze nu is onze grenzen te beschermen? Dat doen ze net niet, ze demoniseren Griekenland. Dat ze die mensen dan even helpen eerder dan commentaar te geven? Dat zijn de grenzen van alle Europeanen. Of wel helpen we of wel niet, maar dan verliezen we Griekenland en sluipt het verder Europa binnen. Als het van mij afhing hielpen we Griekenland en bouwen we tegelijk vluchtelingenkampen in het oosten. Maar beter is dat het oosten naar het oosten ziet. Rijkdom genoeg daar.

Alleen had ik bij punt 6 beter landen en niet lidstaten geschreven.

We hebben ook geen EU nodig om de ebola uitbraak etc in te dammen. Net niet. Er werd net jaar en dag gewaarschuwd voor dit scenario er is 0,0 voorbereid. Als we dat geld nu eens in beschermingsmateriaal steken eerder dan een politiek die enkel zichzelf bedient? 

De wereld dreef al handel voor globalisme en zelfs voor veel andere continenten ontdekten. Een handjevol alles laten dirigeren is geheid tot corruptie en alles wat we nu meemaken.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Verneem liever van @Dat beloof ikwat er dom en stompzinnig aan is? De tegenstrijdigheid is er niet. Natuurlijk is het ruw. Maar we hebben toch geen unie nodig zoals ze nu is onze grenzen te beschermen? Dat doen ze net niet, ze demoniseren Griekenland. Dat ze die mensen dan even helpen eerder dan commentaar te geven? Dat zijn de grenzen van alle Europeanen. Of wel helpen we of wel niet, maar dan verliezen we Griekenland en sluipt het verder Europa binnen. Als het van mij afhing hielpen we Griekenland en bouwen we tegelijk vluchtelingenkampen in het oosten. Maar beter is dat het oosten naar het oosten ziet. Rijkdom genoeg daar. We hebben ook geen EU nodig om de ebola uitbraak etc in te dammen. Net niet. Er werd net jaar en dag gewaarschuwd voor dit scenario er is 0,0 voorbereid. Als we dat geld nu eens in beschermingsmateriaal steken eerder dan een politiek die enkel zichzelf bedient? De wereld dreef al handel voor globalisme en zelfs voor veel andere continenten ontdekten. Een handjevol alles laten dirigeren is geheid tot corruptie en alles wat we nu meemaken.

Weet je ondertussen al niet beter? Een aantal zaken moet je van een aantal niet verwachten, gelegen binnen andere doelstellingen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei TTC:

Weet je ondertussen al niet beter? Een aantal zaken moet je van een aantal niet verwachten, gelegen binnen andere doelstellingen. 

Meeste mensen willen geen sociale innovatie. Zolang het anderen doodt is het niets, zelfs al zijn het landgenoten. En als zij dan aan beurt zijn is er geen mens meer over die naar hen zal omzien. Het zal nu of nooit worden, we moeten er van weg. Wat de rest van de wereld doet moeten ze zelf maar weten. De tijd van oorlog mag wel eens stoppen, maar dat ze onze gemeenschappen dan niet langer besmetten met hun smeerlapperij. En als er een rechtse meerderheid komt, zullen we afgelopen 10 jaar niet vergeten zijn.

Make it so.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Meeste mensen willen geen sociale innovatie. Zolang het anderen doodt is het niets, zelfs al zijn het landgenoten. En als zij dan aan beurt zijn is er geen mens meer over die naar hen zal omzien. Het zal nu of nooit worden, we moeten er van weg. Wat de rest van de wereld doet moeten ze zelf maar weten. De tijd van oorlog mag wel eens stoppen, maar dat ze onze gemeenschappen dan niet langer besmetten met hun smeerlapperij. En als er een rechtse meerderheid komt, zullen we afgelopen 10 jaar niet vergeten zijn. Make it so.

Het grote voordeel van oplossingsgericht denken is dat hoop en zingeving geen probleem vormen, het grote nadeel dat je denkt op een verkeerde planeet te leven en er dan maar een einde aan maakt, het zicht immers weerzinwekkend, elke dag, onbegrepen en eenzaam, in verdriet en hartenpijn, in liefde verdronken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei TTC:

Het grote voordeel van oplossingsgericht denken is dat hoop en zingeving geen probleem vormen, het grote nadeel dat je denkt op een verkeerde planeet te leven en er dan maar een einde aan maakt, het zicht immers weerzinwekkend, elke dag, onbegrepen en eenzaam, in verdriet en hartenpijn, in liefde verdronken.

Nu weet ik eens voor 1 keer echt niet waar de wereld naartoe gaat. Eind 2019 dacht ik nog een overzicht te hebben. Met deze stilstand is er geen touw aan vast te knopen. Dus alle wegen liggen open.... Europa, waar ga je heen?

Sociale innovatie is broodnodig, en wie enkele maanden geleden dacht van niet zal vandaag anders spreken. :)

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nu weet ik eens voor 1 keer echt niet waar de wereld naartoe gaat. Eind 2019 dacht ik nog een overzicht te hebben. Met deze stilstand is er geen touw aan vast te knopen. Dus alle wegen liggen open...

Behalve dan de wegen naar België...

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Fundamenteel:

Nu weet ik eens voor 1 keer echt niet waar de wereld naartoe gaat. Eind 2019 dacht ik nog een overzicht te hebben. Met deze stilstand is er geen touw aan vast te knopen. Dus alle wegen liggen open.... Europa, waar ga je heen? Sociale innovatie is broodnodig, en wie enkele maanden geleden dacht van niet zal vandaag anders spreken. 

Misschien tijd voor het vak ernaast in de boekhandel, kant en hapklare brokken die je misschien verbazen kunnen omwille van de eenvoud.

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Behalve dan de wegen naar België...

Met citaten van Einstein kom je door het hele land, de ervaringskennis en nuchter doordachte conclusies hetzelfde en je schiet er geen meter mee op. Maar wie weet, na de pandemie overal herstelacademies die als paddenstoelen uit de grond schieten, van de ene verbazing in de andere zullen we onwennig opkijken, in hoopvolle en hartverwarmende verwondering, dat is liefde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei TTC:

Met citaten van Einstein kom je door het hele land, de ervaringskennis en nuchter doordachte conclusies hetzelfde en je schiet er geen meter mee op. Maar wie weet, na de pandemie overal herstelacademies die als paddenstoelen uit de grond schieten, van de ene verbazing in de andere zullen we onwennig opkijken, in hoopvolle en hartverwarmende verwondering, dat is liefde.

Hoop doet leven, echter de hoop van jou is niet de Bijbelse maar wel een onzekere en valse hoop en heeft dan ook niets met liefde uit te staan. De Bijbelse hoop vindt zijn zekerheid in het volbrachte werk van Jezus en is verankerd in Gods wil. Daar horen wij onze hoop op te vestigen en we zullen niet bedrogen uit komen!

De God nu der hoop vervulle ulieden met alle blijdschap en vrede in het geloven, opdat gij overvloedig moogt zijn in de hoop, door de kracht des Heiligen Geestes. (Rom.15:13, SV)

Stoppen met zelfrealisatie TTC en beginnen met je afhankelijk weten van God. Iets anders is gedoemd te mislukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Hoop doet leven, echter de hoop van jou is niet de Bijbelse maar wel een onzekere en valse hoop en heeft dan ook niets met liefde uit te staan. De Bijbelse hoop vindt zijn zekerheid in het volbrachte werk van Jezus en is verankerd in Gods wil. Daar horen wij onze hoop op te vestigen en we zullen niet bedrogen uit komen!De God nu der hoop vervulle ulieden met alle blijdschap en vrede in het geloven, opdat gij overvloedig moogt zijn in de hoop, door de kracht des Heiligen Geestes. (Rom.15:13, SV) Stoppen met zelfrealisatie TTC en beginnen met je afhankelijk weten van God. Iets anders is gedoemd te mislukken.

Zou het dan niet al lang in orde geweest zijn? Of begrijpen we iets niet? 

15 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Stoppen met zelfrealisatie TTC en beginnen met je afhankelijk weten van God. Iets anders is gedoemd te mislukken.

Zie je hier geen anomalie in? In relatie tot virussen staat wellicht de donkere nacht van de ziel hierin centraal, wat schijnbaar ook een collectief proces is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:
6 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat een stompzinnig plan vol tegenstrijdigheden. 

Aan de ene kant de bevolking van eu lidstaten haar volledige autonomie terug geven,  en aan de andere kant verwachten dat Griekenland  buitenlandse grensbewaking accepteert.

Heb je ook nog een plan zonder dergelijke nonsens, want dit slaat helemaal nergens op. 

Maar je kan maar 1 punt bekritiseren?

Dat zijn er 2, maar wel tegenstrijdig aan elkaar.
Ik zou het hele stuk punt voor punt kunnen doen, maar daar had ik na deze 2 punten geen zin meer in eigenlijk.
Waarom zo uitgebreid druk maken om iets dat nu al onzin blijkt.

3 uur geleden zei Fundamenteel:

Verneem liever van @Dat beloof ikwat er dom en stompzinnig aan is?

Dat heb ik hierboven al uitgelegd, maar vooruit, voor jou nog maar eens herhalen dan.

6 uur geleden zei Dat beloof ik:

Wat een stompzinnig plan vol tegenstrijdigheden. 

Aan de ene kant de bevolking van eu lidstaten haar volledige autonomie terug geven,  en aan de andere kant verwachten dat Griekenland  buitenlandse grensbewaking accepteert.

Welk stukje hiervan snap je niet ? 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat zijn er 2, maar wel tegenstrijdig aan elkaar.
Ik zou het hele stuk punt voor punt kunnen doen, maar daar had ik na deze 2 punten geen zin meer in eigenlijk.
Waarom zo uitgebreid druk maken om iets dat nu al onzin blijkt.

Dat heb ik hierboven al uitgelegd, maar vooruit, voor jou nog maar eens herhalen dan.

Welk stukje hiervan snap je niet ? 

Wat snap jij er niet aan dat je niet kunt uitleggen hoe dat tegenstrijdig is? Moeten wij een unie vormen met de Congo te helpen tegen ebola? Neen. Deze unie helpt overal, behalve eigen volk.

 

Morgen wordt 5G uitgerold in Antwerpen. Het begint hier hoe langer hoe meer te dagen waarom we moeten binnen blijven...

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wat snap jij er niet aan dat je niet kunt uitleggen hoe dat tegenstrijdig is? Moeten wij een unie vormen met de Congo te helpen tegen ebola? Neen. Deze unie helpt overal, behalve eigen volk.

Kunnen we niet gewoon mensen zijn die in verschillende landen leven en elkaar helpen? 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid