Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

Zojuist zei Fundamenteel:

Als je de film een beetje in het perspectief van uw laatste post bekijkt. Die 2 zijn volledig op dezelfde golflengte terwijl die erachter er geen fluit van begrepen.

Eerlijk gezegd, had ik vroeger op school ook, kostte me altijd een beetje moeite om iets te begrijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Is het nu van de Chinezen of Bill Gates, de meningen blijken hierover verdeeld.

Ze doen ons geloven dat het in Wuhan uitbrak. De referentie van Bill Gates ging over de vaccins. Op social media is het nu pas echt gelanceerd. En spreek als roverheid die complotten maar eens tegen als ge van meet af aan uw bevolking voorloog. :)

tick tock...

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ze doen ons geloven dat het in Wuhan uitbrak. De referentie van Bill Gates ging over de vaccins. Op social media is het nu pas echt gelanceerd. En spreek als roverheid die complotten maar eens tegen als ge van meet af aan uw bevolking voorloog. tick tock...

Laat ons hopen dat deze tijden ingekort kunnen worden, er volgt nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Zo heb jij je mond ook regelmatig opengetrokken om Nederland van laksheid te betichten en België op te hemelen voor wat betreft het nemen van maatregelen. Inmiddels ligt het aantal sterfgevallen per miljoen inwoners hoger bij jullie dan in Nederland... Laten we deze kwestie maar eens evalueren als deze zogenaamde epidemie voorbij is.

Het is allemaal fake om ons met ID vaccins te vaccineren.

19 uur geleden zei Dat beloof ik:

Je komt wat warrig over.

Waarschijnlijk doel je op zijn speech waarbij het uitlegde dat vaccinatie in ontwikkelingsgebieden leidt tot minder kindersterfte en daarmee minder behoefte om maar kinderen te blijven maken. 
En dat je dan dus, in combi met betere gezondheidszorg en voorlichting over voorbehoedsmiddelen, een gezondere en minder snel uitbreidende bevolking krijgt ? 

Italie is boos omdat uw land hulp tegenhield en uw land mag dan wel haar begroting op orde hebben, haar gezondheidszorg is niet ontwikkeld te noemen. Dat is kritiek op uw beleid en niet de man met de pet. Wat later krijgen wij kritiek van Nederland omdat we geen IC willen delen met Nederlanders. 

Het is niet omdat gij van 7 op 10 niet op de hoogte zijt die tekst warrig was ;)

Ik bedoelde wat ik bedoelde: een land dat haar burgers naar buitenland stuurt voor gezondheidszorg is geen ontwikkeld land. Quasi geen enkel EU land is dat nog op een tweetal na.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:
21 uur geleden zei Dat beloof ik:

Je komt wat warrig over.

Waarschijnlijk doel je op zijn speech waarbij het uitlegde dat vaccinatie in ontwikkelingsgebieden leidt tot minder kindersterfte en daarmee minder behoefte om maar kinderen te blijven maken. 
En dat je dan dus, in combi met betere gezondheidszorg en voorlichting over voorbehoedsmiddelen, een gezondere en minder snel uitbreidende bevolking krijgt ? 

Italie is boos omdat uw land hulp tegenhield en uw land mag dan wel haar begroting op orde hebben, haar gezondheidszorg is niet ontwikkeld te noemen. Dat is kritiek op uw beleid en niet de man met de pet. Wat later krijgen wij kritiek van Nederland omdat we geen IC willen delen met Nederlanders. 

Het is niet omdat gij van 7 op 10 niet op de hoogte zijt die tekst warrig was ;)

Ik bedoelde wat ik bedoelde: een land dat haar burgers naar buitenland stuurt voor gezondheidszorg is geen ontwikkeld land. Quasi geen enkel EU land is dat nog op een tweetal na.

Waarom begin je over iets anders nu ik inga op je opmerking over Bill Gates ? 
Omdat je het niet kunt verwerken dat ik laat zien dat jouw weergave van zijn uitspraak niet correct is, maar een verdraaide versie ? 
Waarom zeg je dat dan niet gewoon ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Waarom begin je over iets anders nu ik inga op je opmerking over Bill Gates ? 
Omdat je het niet kunt verwerken dat ik laat zien dat jouw weergave van zijn uitspraak niet correct is, maar een verdraaide versie ? 
Waarom zeg je dat dan niet gewoon ? 

Ik heb je verkeerd begrepen. 

Mijn uitspraken daar rond gaan nog weinig nuance krijgen. Ik zie een samenzwering tegen de mensheid gaande waarmee ze via misleidingen ons zover krijgen het vrijwillig te ondergaan.

Ik startte dit onderwerp met de overtuiging dat het van wet markets kwam. Maar niet is nog wat het lijkt. Als er teveel rond gelogen wordt door overheden en zelfs experts onduidelijkheid scheppen; vraag ik me af of dat niet welwillend was een agenda te dienen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
35 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb je verkeerd begrepen. 

Mijn uitspraken daar rond gaan nog weinig nuance krijgen. Ik zie een samenzwering tegen de mensheid gaande waarmee ze via misleidingen ons zover krijgen het vrijwillig te ondergaan.

Ik startte dit onderwerp met de overtuiging dat het van wet markets kwam. Maar niet is nog wat het lijkt. Als er teveel rond gelogen wordt door overheden en zelfs experts onduidelijkheid scheppen; vraag ik me af of dat niet welwillend was een agenda te dienen.

Fijn. En reageer nu eens gewoon op:

 

22 uur geleden zei Dat beloof ik:
Op 3-4-2020 om 08:02 zei Fundamenteel:

Misschien eens eerst boven het niveau van lager onderwijs leren discusssieren voor je meedoet? 

Eugenetica, overpopulatie, vaccin. Die mensen gaan mij geen vaccin geven. No way in hell. 

Iemand die aan eugenetica doet, wilt o.a. beapelen welke genetica/mensen voordelig zijn en welke niet. Iemand die vindt dat we met teveel zijn, gaat niet de mens redden maar de wereld van de mens. Wie dat goed vindt: idioten met die mentaliteit worden niet mee gered maar mee de dood in gejaagd.

Loopt gij maar mee omdat ge te simpel zijt te zien  wat er gaande is.

Ze zullen niet eens weten waarom ze vete met Italië hebben, en dat hun betweterij nu geen hulp van anderen kan vragen zonder gezichtsverlies. :) EU-fielen jagen nog liever 10000 meer de dood in dan een fout te ownen waar nationalisten vooraf gelijk hadden.

Alsnog zijn er Nederlanders boos omdat België  de IC vrijhoudt voor eigen mensen. In Nederland spraken ze al van 2 mensen aan 1 machine leggen. Wat medisch onverantwoord  is,  de longen worden bewust verdoofd wegens intensieve arbeid. Groepsimmuniteit noemen ze dat daar... Op de eigen politiek boos worden is te dichtbij en vergt meer moed? Nuja "boos worden"' kritiek leveren...

Of zoals enkele christenen het noemen: terecht wijzen. Wat verdraaid is naar de medemensen die Hij kwam redden van die het beestensysteem dienen. 

Dat vaccin (weldra met nano tech) wordt het teken van het beest. De toekomst is nanotech die u kan tracken met 5g masten. Overal, iedere seconde.

Je komt wat warrig over.

Waarschijnlijk doel je op zijn speech waarbij het uitlegde dat vaccinatie in ontwikkelingsgebieden leidt tot minder kindersterfte en daarmee minder behoefte om maar kinderen te blijven maken. 
En dat je dan dus, in combi met betere gezondheidszorg en voorlichting over voorbehoedsmiddelen, een gezondere en minder snel uitbreidende bevolking krijgt ? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Fijn. En reageer nu eens gewoon op:

 

Ik kan nog niets nuanceren, en dat zijn thema’s die offline zullen aangepakt worden. Punt. Puntjes verbinden vereist tijd en meer dan een handjevol mensen die daar maanden op inhakken.

https://www.weforum.org/agenda/2018/09/africas-rapid-population-growth-puts-poverty-progress-at-risk-says-gates/

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:
13 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Fijn. En reageer nu eens gewoon op:

 

Ik kan nog niets nuanceren, en dat zijn thema’s die offline zullen aangepakt worden. Punt. Puntjes verbinden vereist tijd en meer dan een handjevol mensen die daar maanden op inhakken.

https://www.weforum.org/agenda/2018/09/africas-rapid-population-growth-puts-poverty-progress-at-risk-says-gates/

Ik ga geen links lezen om jouw antwoord op te zoeken. Dat staat ook in de huisregels: 

Citaat

 

Wat we graag zien

Respect voor je medegebruikers. Ook als je het niet met iemand eens bent, laat je de ander in zijn/haar waarde. Discriminatie, Godslastering, schelden en doodsbedreigingen zijn absoluut uit den boze en zullen serieus worden aangepakt.

On-topic posts. Op deze manier blijft de discussie overzichtelijk en is deze gemakkelijk te volgen. Off-topic posts zullen worden verwijderd.

Respect voor copyrights. Als je iets plaatst dat niet door jou geschreven is, geef dan een exacte bronvermelding.

Leesbare posts. Op Credible.nl spreken wij Nederlands en vragen we je om je posts op voor iedereen leesbare manier te schrijven. Bij het plaatsen van artikelen of posts in een andere taal is het altijd belangrijk om een vertaling of een Nederlandse samenvatting hiervan te plaatsen. Gebruik normaal, algemeen Nederlands en probeer op leestekens en enters/ witregels te letten zodat je post overzichtelijk is. Ook willen we je verzoeken om bij het aanhalen van andermans posts de quote-knop te gebruiken. Als laatste raden we je aan om je post een keer door te lezen om eventuele typ- en spelfouten te verbeteren.

Posts zonder SPAM. Het is niet de bedoeling om reclame te maken voor een andere website of forum door een discussie te openen en daarin alleen maar door te verwijzen naar een andere site. Links in signatures mogen, als ze verwijzen naar een url binnen het credible.nl domein.

Eigen argumenten. Discussie valt of staat met argumenten. Het alleen plaatsen van een link of een zin die verwijst naar een andere site of forum helpt daar niet in. Indien dit toch gebeurt zal de link worden verwijderd. Links zijn bedoeld om je argumentatie te ondersteunen, maar niet om als argument te dienen.

 

Probeer het nog eens, je kunt het. 
Probleem zal wel zijn dat als je die link goed leest, er precies staat wat ik zei.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik ga geen links lezen om jouw antwoord op te zoeken. Dat staat ook in de huisregels: 

Probeer het nog eens, je kunt het. 
Probleem zal wel zijn dat als je die link goed leest, er precies staat wat ik zei.

Ik heb gezegd wat ik te zeggen had. The floor is all yours :)

Ik heb mijn voornemens en dat is niet alles terug inlepelen omdat anderen iets weigeren in context samen te vatten. Heb ik daarmee “de discussie verloren” dan is dat maar zo. Ik voel me ook niet langer geroepen discussie met mensen als u te voeren. In feite heb ik meer zin om buiten alles vast te leggen op sd kaartjes, maar dat mag niet. 

Er hangt iets in de lucht wat ik op camera ga pogen overbrengen, eens ik kan. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb gezegd wat ik te zeggen had. The floor is all yours :)

Ik heb mijn voornemens en dat is niet alles terug inlepelen omdat anderen iets weigeren in context samen te vatten. Heb ik daarmee “de discussie verloren” dan is dat maar zo. Ik voel me ook niet langer geroepen discussie met mensen als u te voeren. In feite heb ik meer zin om buiten alles vast te leggen op sd kaartjes, maar dat mag niet. 

Er hangt iets in de lucht wat ik op camera ga pogen overbrengen, eens ik kan. 

Het is bij een discussie naar mijn mening niet de vraag of je hem wint of verliest.
Het mooiste is als er alleen maar mensen uitkomen die inzien dat ze iets hebben geleerd, of anderen hebben kunnen leren.
Dit had niets met context te maken. Jij had een beeld van een speech van Bill Gates en ik heb je laten zien dat het anders zat.
Als je wél inziet dat het anders zat, maar dat als verlies ziet, tsja, dan kom je nooit verder en blijf je altijd in frustratie hangen als je het bij het verkeerde eind heb. Je kunt er ook voor kiezen om blij te zijn dat je een stukje hebt geleerd.
En leg die momenten vooral vast op SD kaartjes.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het is bij een discussie naar mijn mening niet de vraag of je hem wint of verliest.
Het mooiste is als er alleen maar mensen uitkomen die inzien dat ze iets hebben geleerd, of anderen hebben kunnen leren.
Dit had niets met context te maken. Jij had een beeld van een speech van Bill Gates en ik heb je laten zien dat het anders zat.
Als je wél inziet dat het anders zat, maar dat als verlies ziet, tsja, dan kom je nooit verder en blijf je altijd in frustratie hangen als je het bij het verkeerde eind heb. Je kunt er ook voor kiezen om blij te zijn dat je een stukje hebt geleerd.
En leg die momenten vooral vast op SD kaartjes.

Ik had dat beeld helemaal niet en ik ben het beu alles te nuanceren en in te lepelen. C'est ca.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik had dat beeld helemaal niet en ik ben het beu alles te nuanceren en in te lepelen. C'est ca.

Ah juist als jij beu bent om te nuanceren is dat goed, maar tegelijkertijd is het :

6 uur geleden zei Fundamenteel:

 omdat anderen iets weigeren in context samen te vatten.

Doei! Als je van anderen een bepaalde houding verwacht, is het niet meer dan normaal dat anderen van jou ook kunnen verwachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ah juist als jij beu bent om te nuanceren is dat goed, maar tegelijkertijd is het :

Doei! Als je van anderen een bepaalde houding verwacht, is het niet meer dan normaal dat anderen van jou ook kunnen verwachten.

Waar staat dat dan van een speech? Lees het eens in context van die tweet waarop je naïef zei “omdat ze de wereld willen “redden” door minder mensen te laten voortplanten.” Of toch iets van die aard.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-3-2020 om 00:35 zei Plume:

Vaccinaties zijn er om de wereldpopulatie te verminderen. Aldus Bill Gates.  Bill Gates, de op 1 na grootste donateur van de WHO, zegt het gewoon. Precies zoals de nazis dat ook deden, zeggen wat ze gingen doen, dat zo gruwelijk is dat toch niemand het geloven wil. Men leze Max Frisch zijn werk “Herr Biedermann und die Brandstifter”, wat daarover gaat, over deze tactiek. Daaruit valt te leren dat de beste manier om de mensen in een leugen te laten geloven, is ze de gruwelijke waarheid vertellen van wat je gaat doen. De brave burger gelooft dat niet, want die vertrouwt zijn gasten zoals ie zelf is.

Hier begon dat @Fundamenteel in antwoord  op je vraag 
 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Waar staat dat dan van een speech?

 

Op 3-4-2020 om 17:44 zei Fundamenteel:

De referentie van Bill Gates ging over de vaccins.

Kennelijk wist je hier nog wel wat er werd bedoeld. en als ik dan uitleg hoe het werkelijk zit, is het ineens 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Waar staat dat dan van een speech?

... ga toch fietsen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ge quot plume en niet de tweet

:rolleyes:

het ging erover dat Bill Gates meewerkt aan vaccins terwijl hij vindt dat dat de wereld over bevolkt is. Er is geen speech en er is geen referentie met uw eerste quote van Plume. Djeesus.

Hoe gij denkt dat het ineen zit heeft er geen fluit mee te maken.

Ik begon dus niet waar uw betoog op gebouwd staat. Ge zijt gewoon niet in staat 2 zaken van elkaar te scheiden. Maar arrogant wijzen en uw onkunde bij de ander draaien is dan weer wel uw expertise.

"Ga toch fietsen." Hoe flauw trouwens. Beledig dan toch gewoon watje.

Leert eerst begrijpend lezen voor ge poogt iets samen te vatten. Prutser.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Exposed

Uitgesproken laf. Iemand anoniem toespreken zodat die niets kan terug zeggen.
Alleen maar commentaar, geen oplossing. 
Alleen maar schoppen zonder mee te denken.
Jij bent net zo anti-Gates als Plume, zijn jullie vrienden of zo ? 
 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Uitgesproken laf. Iemand anoniem toespreken zodat die niets kan terug zeggen.
Alleen maar commentaar, geen oplossing. 
Alleen maar schoppen zonder mee te denken.
 

Laf? Paar van die gasten moetsen politiek asiel aanvragen omdat ze bekend maken wat achtergehouden wordt.  In het oosten vermoord if spoorloos zelfs. Lijkt me sterk dat ze verder en meer dan iemand denken die alles ingelepeld krijgt en alsnog basht als iemand die hoopt op een oplossing. Lol toch.

De oplossing is simpel he? U niet laten vaccineren tegen covid.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

LAf? Paar van die gasten moeten politiek asiel aanvragen omdat ze bekend maken wat achtergehouden wordt.

Voorbeelden, Fundamenteel, onderbouwen in plaats van losse kreten.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laf? Paar van die gasten moetsen politiek asiel aanvragen omdat ze bekend maken wat achtergehouden wordt.  In het oosten vermoord if spoorloos zelfs. Lijkt me sterk dat ze verder en meer dan iemand denken die alles ingelepeld krijgt en alsnog basht als iemand die hoopt op een oplossing. Lol toch.

De oplossing is simpel he? U niet laten vaccineren tegen covid.

Uiteraard, dat weet iedereen: als je niet in het oosten vermoord wil worden if spoorloos zelfs, dan moet je je niet laten vaccinderen...

....

KOEKOEK!

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Voorbeelden, Fundamenteel, onderbouwen in plaats van losse kreten.

Uiteraard, dat weet iedereen: als je niet in het oosten vermoord wil worden if spoorloos zelfs, dan moet je je niet laten vaccinderen...

....

KOEKOEK!

Voorwaar, zulke expertise aan samenvatten komt de journalistiek tekort... Je hebt uw roeping uw gemist... Wat valt hier nog tegen in te brengen? Je hebt gelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid