Spring naar bijdragen

Moeten we bang zijn van het Coronavirus?


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fundamenteel:

 

Corona wordt enkel geregistreerd na grondig research in labs. Je bent hier in het westen en niet bij een zandbakcultuur he.

 

Wat van wat ik schreef heb je precies niet begrepen?

En kun je even exact vertellen welke griep virussen jij de afgelopen tien jaar allemaal exact gehad hebt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weer goed bezig met dat flutredeneren van je. Enkel vervuilen wat je doet.

Ik was bij de vis: alles op ! Bij het varkensvlees: alles op ! Kip: alles op ! Rund: bijna niets meer ! Vega: volop verkrijgbaar. Bewijst maar weer eens dat vegetariërs als ee

?  

Posted Images

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik zou mensen die dit zeggen nog eens willen horen als een naaste met zwakker immuunsysteem er aan sterft. Wetende dat het aan de levensstijl van goddelozen te wijten is.

Misschien zijn sommige coronaslachtoffers wel gezegend dat ze verdere verdrukkingen niet hoeven meemaken.  Jij noemt ze goddeloos maar dit soort berichten van zogenaamde christenen, van “wacht maar....”die vind ik zelf goddelozer. Ze hebben er niets van begrepen,  de gulden regel niet,  niet wat werkelijke compassie inhoudt. Alsof Jezus nooit iets onderwezen heeft. 

Op 24-2-2020 om 17:53 zei Fundamenteel:

Corona is ook verspreid door migratie en globalisme. Nix dan last mee.

De Joden legden de zieken ook buiten de poort om te sterven in plaats van de zieken te verzorgen, zoals de eerste christenen begonnen te doen.... Niets dan angst voor het eigen vleselijke leven. Alsof Jezus nooit iets onderwezen en gedemonstreerd heeft.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Plume:

Misschien zijn sommige coronaslachtoffers wel gezegend dat ze verdere verdrukkingen niet hoeven meemaken.  Jij noemt ze goddeloos maar dit soort berichten van zogenaamde christenen, van “wacht maar....”die vind ik zelf goddelozer. Ze hebben er niets van begrepen,  de gulden regel niet,  niet wat werkelijke compassie inhoudt. Alsof Jezus nooit iets onderwezen heeft. 

De Joden legden de zieken ook buiten de poort om te sterven in plaats van de zieken te verzorgen, zoals de eerste christenen begonnen te doen.... Niets dan angst voor het eigen vleselijke leven. Alsof Jezus nooit iets onderwezen en gedemonstreerd heeft.

Jaja ge zijt anti semiet, ik weet het.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Fundamenteel:

Jaja ge zijt anti semiet, ik weet het.

Je kent erg weinig van de geschiedenis hè?  Ziekenhuizen, universiteiten, scholen, zijn allemaal christelijke verworvenheden.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Plume:

Je kent erg weinig van de geschiedenis hè?  Ziekenhuizen, universiteiten, scholen, zijn allemaal christelijke verworvenheden.

Ik denk niet dat ik degene ben die de christelijke geschiedenis moet voorgekauwd krijgen.

Jezus was een Jood, alle christelijke verworvenheden zijn unaniem verbonden met het Jodendom. So stfu.

Opmerkelijk trouwens dat je niet eens ontkent maar bevestigt. There are no words.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik denk niet dat ik degene ben die de christelijke geschiedenis moet voorgekauwd krijgen.

Jezus was een Jood, alle christelijke verworvenheden zijn unaniem verbonden met het Jodendom. So stfu.

De gewoonte bij het joodse volk ten tijde van Jezus was dat zieken buiten de poort werden gelegd. Het is bekend dat je maling hebt aan feiten, dat betekent niet dat je het recht hebt met jouw waanzinnige racistische haat anderen het zwijgen op te leggen.  

Je neemt voortdurend het woord Jezus in de mond, ga eerst een lezen dan wat hij heeft gezegd over je omgang met iedere medemens, hetzij vriend of vijand.

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Plume:

De gewoonte bij het joodse volk ten tijde van Jezus was dat zieken buiten de poort werden gelegd. Het is bekend dat je maling hebt aan feiten, dat betekent niet dat je het recht hebt met jouw waanzinnige racistische haat anderen het zwijgen op te leggen.  

Je neemt voortdurend het woord Jezus in de mond, ga eerst een lezen dan wat hij heeft gezegd over je omgang met iedere medemens, hetzij vriend of vijand.

In Sparta smeten ze wel gehandicapten van een ravijn, watje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Je bent hier in het westen en niet bij een zandbakcultuur he.

Nochtans zijn de gebruiken voor groeten - een hoofdknik en geen handen schudden - en gezichtsbedekkende kleding uit de andere cultuur ineens zo gek nog niet he.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik neem trouwens Jezus niet zoveel meer in mijn mond. Maar het moge wel duidelijk zijn dat de Joods-Christelijke waarden een samenleving beter bedienen dat een goddeloos dictatuur als China of een maffia als de islam.

1 minuut geleden zei Plume:

Nochtans zijn de gebruiken voor groeten - een hoofdknik en geen handen schudden - en gezichtsbedekkende kleding uit de andere cultuur ineens zo gek nog niet he.

Maar dat doen ze niet uit reinheid maar wegens het feit dat ze een vrouw minderwaardig achten. Ze zien westerse vrouwen als zulke hoeren dat een hand geven al overspel voor ze is. Als ge uw eigen dragonders al moet bedekken omdat ge u anders niet kunt inhouden, beeldt u in wat onze vrouwen zulk  onbeschaafd volk doet. Van de stank van kurkuma op een snorvrouw naar zeep op een westerse dame zou mijn seksualiteit ook prikkelen. 

}-)

Can I get an amen ? ^^

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Fundamenteel:

In Sparta smeten ze wel gehandicapten van een ravijn, watje.

En in Lesbos zijn ze bang van mensen op een rubberen bootje en gaan tekeer als beesten.  Wat zal die peuter denken van zoveel barbaarsheid.   

https://www.nu.nl/279341/video/inwoners-lesbos-blokkeren-migranten-en-belagen-journalist.html?redirect=1&jwsource=cl

Hebt ge dan werkelijk nog steeds niet door dat de schapen en de bokken allang geselecteerd en beoordeeld worden?  Dacht ge nou werkelijk dat een vleselijke Jezus hier de vleselijke mensen komt beoordelen?  Dat is allang aan de gang en daar zijn al deze beproevingen voor nodig. 

Rom .11,33 O diepte des rijkdoms, beide der wijsheid en der kennis Gods, hoe ondoorzoekelijk zijn Zijn oordelen, en onnaspeurlijk Zijn wegen!

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Fear is in the eye of the beholder.

2993787_0.jpg

En nu ik toch in het Engels bezig ben, 1 Johannes 4 (KJV):

18 There is no fear in love; but perfect love casteth out fear: because fear hath torment. He that feareth is not made perfect in love.
19 We love him, because he first loved us.
20 If a man say, I love God, and hateth his brother, he is a liar: for he that loveth not his brother whom he hath seen, how can he love God whom he hath not seen?
21 And this commandment have we from him, That he who loveth God love his brother also.

Last but not least:

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-3-2020 om 12:02 zei Plume:

En in Lesbos zijn ze bang van mensen op een rubberen bootje en gaan tekeer als beesten.  Wat zal die peuter denken van zoveel barbaarsheid.   

https://www.nu.nl/279341/video/inwoners-lesbos-blokkeren-migranten-en-belagen-journalist.html?redirect=1&jwsource=cl

Hebt ge dan werkelijk nog steeds niet door dat de schapen en de bokken allang geselecteerd en beoordeeld worden?  Dacht ge nou werkelijk dat een vleselijke Jezus hier de vleselijke mensen komt beoordelen?  Dat is allang aan de gang en daar zijn al deze beproevingen voor nodig. 

Rom .11,33 O diepte des rijkdoms, beide der wijsheid en der kennis Gods, hoe ondoorzoekelijk zijn Zijn oordelen, en onnaspeurlijk Zijn wegen!

Welke ouder zet ook een kind op een bootje om illegaal een land binnen te dringen? Zijn die illegalen misschien beter dan de vluchtelingen die via de legale procedure binnenkomen?

Als ze zich met geweld binnendringen spreken we niet van vluchtelingen. Beter schoot de Griekse ordehandhaving raak, maar ze schieten al met scherp; dat is toch al iets. 

Een invasieve haji die sterft zal mij niet wakker houden, noch zijn wij verantwoordelijk voor bootdrenkelingen. De EU zuigt ze aan. De meerderheid van de burger wil aldaar safe zones, ze daar houden tot ze zelf hun land opnieuw kunnen opbouwen. Hier is simpelweg geen plats meer en infrastructuren lopen nu al strop door geïntegreerde allochtonen. 

Ga eens als vrijwilliger helpen op Lesbos om te zien wat voor kansparels het zijn. Zulk schorem is hier nooit welkom geweest en zal dat nooit zijn. Ze brachten al buiktyfus, tbc etc mee.

modbreak Trajecto: Het aanbevelen dat de Griekse ordehandhaving mensen zou moeten neerschieten is niet toegestaan.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Welke ouder zet ook een kind op een bootje om illegaal een land binnen te dringen? Zijn die illegalen misschien beter dan de vluchtelingen die via de legale procedure binnenkomen?

Als ze zich met geweld binnendringen spreken we niet van vluchtelingen. Beter schoot de Griekse ordehandhaving raak, maar ze schieten al met scherp; dat is toch al iets. 

Een invasieve haji die sterft zal mij niet wakker houden, noch zijn wij verantwoordelijk voor bootdrenkelingen. De EU zuigt ze aan. De meerderheid van de burger wil aldaar safe zones, ze daar houden tot ze zelf hun land opnieuw kunnen opbouwen. Hier is simpelweg geen plats meer en infrastructuren lopen nu al strop door geïntegreerde allochtonen. 

Ga eens als vrijwilliger helpen op Lesbos om te zien wat voor kansparels het zijn. Zulk schorem is hier nooit welkom geweest en zal dat nooit zijn. Ze brachten al buiktyfus, tbc etc mee.

Ik zie geen verschil met radicale moslim fora, daar wordt ook opgeroepen om mensen te doden.
Schaam je kapot.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Ik zie geen verschil met radicale moslim fora, daar wordt ook opgeroepen om mensen te doden.
Schaam je kapot.

Nope. Beter schieten ze echt raak met scherp. Iemand die met geweld binnendringt is bezig aan een invasie. Als onze voorouders ze weleer niet genadeloos afslachtten aan de grens hadden we dit gesprek nu ook niet.

Voor de komende westerse generatie doen we er wijs aan deze barbaren aan de grens te weigeren. Als degene die gescreend werden al massaal pedofiel aanranden en verkrachten in recreatiedomeinen; wat gaan die geweigerden doen als ze zich alsnog met geweld binnendringen?

Gewoon afknallen met zero schaamte. Het is wij of zij.

En laat die Erdogan ons dan maar chanteren met miljoenen haatbaarden he, alsof wij geen miljarden kogels op stock hebben? Of geen artillerie hebben?

Ze verklaren ons de oorlog door het openlijk bij aankomst te scanderen, maar we zouden ze moeten binnenlaten en mogen niet knallen? Goed gek! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fundamenteel, ook deze mensen zijn slachtoffer, slachtoffer van een Ideologie, ik weet dat er een situatie kan ontstaan van wij of zij , zoals bij een terreuraanslag waar de dader vaak doodgeschoten wordt, maar om het in zijn algemeenheid te betrekken.....kan weleens tever gaan.. goed ik weet dat het een zeer moeilijk vraagstuk  is en dat jij hopelijk schrijft uit bezorgdheid of angst en niet uit andere motieven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei antoon:

Fundamenteel, ook deze mensen zijn slachtoffer, slachtoffer van een Ideologie, ik weet dat er een situatie kan ontstaan van wij of zij , zoals bij een terreuraanslag waar de dader vaak doodgeschoten wordt, maar om het in zijn algemeenheid te betrekken.....kan weleens tever gaan.. goed ik weet dat het een zeer moeilijk vraagstuk  is en dat jij hopelijk schrijft uit bezorgdheid of angst en niet uit andere motieven.

Als mensen illegaal toestromen en zich met geweld binnendringen, wat brengt dat voor de toekomst antoon?

Ik meen als ik zeg dat schieten met scherp aan de grens pure zelfverdediging is. En dan heb ik het niet over weerloze vluchtelingen, maar die daar oorlogsverklaringen scanderen en zich met geweld binnendringen. Een kogel kost nog geen halve euro.

 

modbreak Trajecto: Ophouden hiermee en terug ontopic forummen. Het topic is "Moeten we bang zijn van het Coronavirus?"

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Fundamenteel:

In Italië alle scholen en universiteiten toe. Vooral minder erg dan de griep mensen...

Fijn vakantie voor de kinderen, goede les voor de ouders die nu moeten nadenken over het afschuifgedrag t.a.v. de verantwoordelijkheid voor hun kinderen.  En wat betreft de massahysterie over het virus twee dingen:  er sterven inderdaad veel minder mensen aan dan aan de griep, verkeersongevallen, en hart- en vaatziekten.  Belangrijk is een gezonde levensstijl, wat vooral inhoudt minder eten. OMAD is genoeg. Of anders TMAD. Op die manier heeft het energetisch lichaam alle tijd en ruimte om schadelijke stoffen en organismen af te voeren in plaats van dat het zich moet bezighouden met vertering van al dat excessieve eten.

 

 

Als je OMAD erg moeilijk vindt, kan een driedaagse watervasten een uitstekende jumpstart bieden. Dat geneest al van diverse kwaaltjes en maakt je bewust van de gevolgen van de westerse levensstijl. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Plume:

Als je OMAD erg moeilijk vindt, kan een driedaagse watervasten een uitstekende jumpstart bieden.

Volkomen onverantwoord, ondeskundig, bij het psychotische af. Als je denkt zo beschermd te zijn voor een virus, ben je een gevaar voor je omgeving.
Dat je een gevaar voor jezelf bent moet je helemaal zelf weten.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Volkomen onverantwoord, ondeskundig, bij het psychotische af. Als je denkt zo beschermd te zijn voor een virus, ben je een gevaar voor je omgeving.
Dat je een gevaar voor jezelf bent moet je helemaal zelf weten.

Wat een flauwekul zeg.  Het heeft ook niks te maken met beschermd te zijn tegen virussen. Dat maak jij ervan. Een gezonde geest in een gezond lichaam (gezond immuunsysteem).De Westerse vreet je vooral constant vol levensstijl was tweeduizend jaar geleden reeds achterhaald. Er sterven meer mensen aan die levensstijl dan aan dat virus. Als je flink koorts hebt dan eet je meestal ook weinig of  niet. Je weet instinctief dat je dan niet moet eten, omdat je lichaam zijn krachten nodig heeft voor andere processen dan het verteren van voedsel. Regelmatig wat vasten is gewoon heel gezond en dat wist men van oudsher.  De inzichten onder moderne artsen zijn nu veranderd en sluiten aan bij die aloude wijsheid. Maar jij mag je vol blijven eten hoor. Geen probleem. Dat je een gevaar voor jezelf bent moet je helemaal zelf weten.

In het jodendom, het christendom, de islam, het boeddhisme en het hindoeïsme is het al duizenden jaren bekend dat een vastende levensstijl heilzaam is. In de moderne geneeskunde heeft men dit nu ook ontdekt, zoals deze oncologen en reumatologen en diverse andere wetenschappers.
 

 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Plume:
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Volkomen onverantwoord, ondeskundig, bij het psychotische af. Als je denkt zo beschermd te zijn voor een virus, ben je een gevaar voor je omgeving.
Dat je een gevaar voor jezelf bent moet je helemaal zelf weten.

Wat een flauwekul zeg.  Het heeft ook niks te maken met beschermd te zijn tegen virussen. Dat maak jij ervan.

 Ik maak nergens wat van. Corona is gewoon het onderwerp van deze discussie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zette per ongeluk twee keer hetzelfde filmpje. Deze is van oncologen:

 

15 minuten geleden zei Dat beloof ik:

 Ik maak nergens wat van. Corona is gewoon het onderwerp van deze discussie. 

Je komt meteen met de meest domme opmerkingen terwijl je van toeten noch blazen weet. Een vastende levensstijl is gezond voor je immuunsysteem, zoals ik al schreef. En een gezond immuunsysteem is beter in staat een virus, ook Corona dus, te weren dan wel op te ruimen.    

Dat vasten gezond is dat zijn wetenschappelijke inzichten.  Bij de grote religies al duizenden jaren bekend en nu de medische wetenschap ontdekte het recentelijk ook. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze Amerikaanse arts  heeft op haar YT kanaal een heleboel informatie over intermitterend vasten. Dit specifieke filmpje mbt Corona is niet te begrijpen voor mensen die onbekend zijn met deze materie, maar op haar kanaal is meer te vinden waarin ze alles over de diverse vormen van vasten uitlegt. (Ook autofagy)

 

 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid