Spring naar bijdragen

Zijn dit echt demonen in mensen?


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei nikie90:

Welke impuls is het die overweegt die kruk weg te trappen? Een gezond verstand overweegt niet om zoiets te doen. Daarin zie je gelijk dat het de satan is

Het plaats hem weer waar hij hoort: met beide benen op de grond. Waarom heeft hij uberhaupt een krukje nodig om op te staan, om uit de hoogte te kunnen doen? 

4 uur geleden zei Plume:

Hij krijgt terug wat hij uitzendt. Hij wordt van zijn voetstuk getrapt. 

Deze keer ben ik het met je eens. Van harte eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daarom waarschuwen ook veel mensen voor de JG sekte en de misstanden. Het grappige is dat diezelfde JG me dus blijkbaar voor egoïst uitmaken als ik het niet zou doen. modbreak Trajecto: Of dat

Kijk eens aan , wat een voorbeeld van liefde en geborgenheid weer. Het verschil tussen ons is dat zo'n bedreiging mij niets doet. Het geeft wel aan waarom predikers zo fanatiek ; in feite denken z

Het filmpje is afkomstig van https://christsforgivenessministries.org/ Die hebben als doel Kortom de zoveelste fundamentalistische stroming die in een christelijke wereld hun eigen waarhei

3 uur geleden zei nikie90:

Die predikers doen gewoon prediken

Nee, deze man veroorzaakt geluidsoverlast met zijn schreeuwende stem en geluidsinstallatie.
Hij probeert doelbewust om iedereen in zijn omgeving te overschreeuwen en dat is voor die omgeving irritant.
Een normaal gesprek voeren in zijn nabijheid is onmogelijk.
Als zo iemand elke dag bij voor mijn winkel zou staan, zou ik hem waarschuwen; en als hij dan doorgaat dan is er op een gegeven moment gaan andere weg dat geweld, noodzakelijk om je eigen rust terug te krijgen.
Met demonen heeft dat niets te maken, wel met opdringerige predikers.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Chaim:

Met de duivel heb ik geen problemen. Er zijn nergens goden en duivels aangetoond buiten het brein van de gelovige. Er zijn slechts hinderlijk evangeliserende christenen die de mensheid publiekelijk kenbaar willen maken dat hetgeen zij geloven de waarheid is.

Dat zeg je maar eerst zeg je geen problemen te hebben met de duivel. Dus iaw zeg je: je bent tegen het evangelie en voor de duivel. 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Chaim:

De arrogantie van een gelovige: jij bepaalt dus dat ik voor de duivel ben, terwijl er nergens goden en duivels zijn aangetoond buiten het brein van de gelovige.

Je zegt het zelf toch, wat bedoel je ik zeg? Je zegt je hebt geen problemen met de satan maar wel met mensen die het evangelie verkondigen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei nikie90:

Ik wrijf niks ik weerleg alleen wat je zelf verkondigt...... 

Er zijn nergens goden en duivels aangetoond buiten het brein van de gelovige. Desondanks schrijft je publiekelijk letterlijk dat ik voor de duivel ben (klik). Een ad hominem die rechtstreeks voortkomt uit de arrogantie van een gelovig brein.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Chaim:

De arrogantie van een gelovige

 

En dit snap ik ook niet, je gelooft wel in de duivel want je zegt geen problemen mee te hebben? 

1 minuut geleden zei Chaim:

Er zijn nergens goden en duivels aangetoond buiten het brein van de gelovige. Desondanks schrijft je publiekelijk letterlijk dat ik voor de duivel ben (klik). Een ad hominem die rechtstreeks voortkomt uit de arrogantie van een gelovig brein.

Dan moet je dat bericht nogmaals uitleggen want dan heb je gewoon verkeerde zins opbouw. Want ik weerleg gewoon wat je letterlijk zegt.... 

Maar dan zeg je: je hebt geen problemen met de duivel in het menselijke brein maar wel met het evangelie in het menselijke brein. 

Dus dat veranderd niks. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei nikie90:

En dit snap ik ook niet, je gelooft wel in de duivel want je zegt geen problemen mee te hebben? 

Waar wordt beweerd dat ik in de duivel geloof? Ik ondervind geen problemen van de duivel, noch van de Paashaas. Er zijn nergens goden en duivels aangetoond buiten de psyche van de gelovige, maar desondanks schrijft je publiekelijk en letterlijk dat ik voor de duivel ben (klik). Als gezegd: een ad hominem die rechtstreeks voortkomt uit de arrogantie van een gelovig brein.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Chaim:

Waar wordt beweerd dat ik in de duivel geloof? Ik ondervind geen problemen van de duivel, noch van de Paashaas. Er zijn nergens goden en duivels aangetoond buiten de psyche van de gelovige, maar desondanks schrijft je publiekelijk en letterlijk dat ik voor de duivel ben (klik). Als gezegd: een ad hominem die rechtstreeks voortkomt uit de arrogantie van een gelovig brein.

Dus je hebt ook geen problemen met Jezus Christus in de psyche van de gelovige? 

Of geen problemen met de paashaas of de satan in de psyche van de gelovige maar wel met het gelovige brein en evangelie heb je wel problemen mee? Want je zegt een arrogante gelovige..

Dus nogmaals veranderd het niets aan wat je zegt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei nikie90:

Ik kwam deze tegen en wou hem delen. Hoe dan ook er is wel echt wat mis met mensen die reageren zoals in deze video. Wat denken jullie?

Inderdaad. Bedankt voor het delen. Het is lang geleden dat ik zo heb kunnen lachen om reality tv. Dat is televisie gemaakt door mensen die de realiteit naspelen, maar dan hun eigen versie daarvan. Van spontaniteit is weinig sprake, des te meer van het voorstellingsvermogen en absurde maatregelen die getroffen worden om hun eigen nonsens te kunnen promoten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Inderdaad. Bedankt voor het delen. Het is lang geleden dat ik zo heb kunnen lachen om reality tv. Dat is televisie gemaakt door mensen die de realiteit naspelen, maar dan hun eigen versie daarvan. Van spontaniteit is weinig sprake, des te meer van het voorstellingsvermogen en absurde maatregelen die getroffen worden om hun eigen nonsens te kunnen promoten.

Ze doen er allemaal aan mee? 

Heel de stad doet mee om realiteit tv te maken voor kaasjeskruid 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei nikie90:

Ze doen er allemaal aan mee? 

Heel de stad doet mee om realiteit tv te maken voor kaasjeskruid 

In minuut 1:25 geeft hij aan dat mensen die homoseksualiteit supporten geen christenen zijn. Hoewel ik geneigd ben om hem gelijk te geven, hou ik het voor mogelijk dat een christen kan dwalen op dit vlak. Maar een christen zou dit niet moeten supporten, daar en ik het wel mee eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kaasjeskruid:

In minuut 1:25 geeft hij aan dat mensen die homoseksualiteit supporten geen christenen zijn. Hoewel ik geneigd ben om hem gelijk te geven, hou ik het voor mogelijk dat een christen kan dwalen op dit vlak. Maar een christen zou dit niet moeten supporten, daar en ik het wel mee eens.

Schitterend, het moment op 13:43 waarop hij zelf wordt overschreeuwd en zegt : "Guys, guys, i caan hear her".
Ja inderdaad schreeuwlelijk, vervelend he, als je iets wil zeggen en dat kan niet omdat iemand anders er door heem schreeuwt.
Hij is te dom om zich te realiseren dat dit nu precies de reden is dat mensen een hekel aan hem hebben.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het plaats hem weer waar hij hoort: met beide benen op de grond. Waarom heeft hij uberhaupt een krukje nodig om op te staan, om uit de hoogte te kunnen doen? 

Deze keer ben ik het met je eens. Van harte eens.

Zoals ook de trapper van zijn voetstuk af zal vallen. Het voetstuk op basis waarvan hij die man omver trapt. En zo blijft het terrorisme eeuwig doorgaan.  Geen ruimte voor de geest. 

bewerkt door Plume
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Kaasjeskruid:

In minuut 1:25 geeft hij aan dat mensen die homoseksualiteit supporten geen christenen zijn. Hoewel ik geneigd ben om hem gelijk te geven, hou ik het voor mogelijk dat een christen kan dwalen op dit vlak. Maar een christen zou dit niet moeten supporten, daar en ik het wel mee eens.

Het is geen realiteit tv dus. Het toont gewoon aan al vind je het vervelend dat iemand zo luid is (dan loop je gewoon door) sommige mensen heel absurd gedrag vertonen los van of je deze persoon mag of niet. En dan redenen verzinnen om het goed te praten, dan zit men er zeker naast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31-1-2020 om 12:14 zei nikie90:

Ik kwam deze tegen en wou hem delen. Hoe dan ook er is wel echt wat mis met mensen die reageren zoals in deze video. Wat denken jullie?

Als evangelieprediker ben je bezig tegen de geest van de wereld. Mattheus 24 heeft dit al voorzegd dat dit in de laatste dagen zou gebeuren.

Mat. 24:6

Jullie zullen horen van oorlogen en berichten van oorlogen. Raak niet in paniek, want die dingen moeten gebeuren, maar het is nog niet het einde. 7  Want het ene volk zal strijden tegen het andere, en het ene koninkrijk tegen het andere.  In de ene plaats na de andere zullen voedseltekorten en aardbevingen zijn. 8  Al die dingen zijn het begin van de weeën. 9  Dan zullen mensen jullie uitleveren, onderdrukken en doden, en jullie zullen vanwege mijn naam door alle volken worden gehaat. 10  Ook zullen velen dan struikelen, elkaar verraden en elkaar haten. 11  Er zullen veel valse profeten verschijnen en zij zullen velen misleiden.n 12  En omdat de mensen steeds wettelozer zullen worden, zal de liefde van de meesten bekoelen. 13  Maar wie volhardt tot het einde zal worden gered.

Omdat je als christen tegen de geest van deze wereld ingaat zal je worden gehaat. Dat maken wij ook mee. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Plume:
23 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het plaats hem weer waar hij hoort: met beide benen op de grond. Waarom heeft hij uberhaupt een krukje nodig om op te staan, om uit de hoogte te kunnen doen? 

Deze keer ben ik het met je eens. Van harte eens.

Zoals ook de trapper van zijn voetstuk af zal vallen. Het voetstuk op basis waarvan hij die man omver trapt. En zo blijft het terrorisme eeuwig doorgaan.  Geen ruimte voor de geest. 

De trapper heeft groot gelijk. Hij legt iemand die overlast veroorzaakt het zwijgen op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Dat beloof ik:

De trapper heeft groot gelijk. Hij legt iemand die overlast veroorzaakt het zwijgen op.

Correctie, voor jou is het overlast. Ik zou er geen moeite bij hebben als iemand predikt. En wat als hij zijn nek brak tijdens zijn val? 

2 uur geleden zei sjako:

Als evangelieprediker ben je bezig tegen de geest van de wereld. Mattheus 24 heeft dit al voorzegd dat dit in de laatste dagen zou gebeuren.

Mat. 24:6

Jullie zullen horen van oorlogen en berichten van oorlogen. Raak niet in paniek, want die dingen moeten gebeuren, maar het is nog niet het einde. 7  Want het ene volk zal strijden tegen het andere, en het ene koninkrijk tegen het andere.  In de ene plaats na de andere zullen voedseltekorten en aardbevingen zijn. 8  Al die dingen zijn het begin van de weeën. 9  Dan zullen mensen jullie uitleveren, onderdrukken en doden, en jullie zullen vanwege mijn naam door alle volken worden gehaat. 10  Ook zullen velen dan struikelen, elkaar verraden en elkaar haten. 11  Er zullen veel valse profeten verschijnen en zij zullen velen misleiden.n 12  En omdat de mensen steeds wettelozer zullen worden, zal de liefde van de meesten bekoelen. 13  Maar wie volhardt tot het einde zal worden gered.

Omdat je als christen tegen de geest van deze wereld ingaat zal je worden gehaat. Dat maken wij ook mee. 

Dat sommige mensen er geen moeite bij hebben is ook omdat prediking voor hen juist de verlossing wordt verkondigd? Neutrale mensen lopen door. Hoe zit het dan met de mensen die het nodig vinden om te trappen, middelvinger, schelden of neer te steken? En als iemand dat goed praat waar ligt dan diegene zijn loyaliteit?

2 uur geleden zei sjako:

 

2 uur geleden zei sjako:

 

bewerkt door nikie90
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid