Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Heb je liever dat ik alles van je voor zoete koek aan neem en je nooit meer tegenspreek. of door ga met kritische vragen en opmerkingen ? 

Als jij ons of mijn welzijn op het oog hebt ga je maar lekker door. Maar ik heb ondertussen sterk de indruk gekregen dat jij hier vooral bent om discussietechniek te oefenen en dat je van mening bent dat je dat het gemakkelijkst kunt doen met domme gelovigen. De eerste klas van de discussieschool dus. Zit ik er ver naast?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Dat beloof ik:

Heb je liever dat ik alles van je voor zoete koek aan neem en je nooit meer tegenspreek. of door ga met kritische vragen en opmerkingen ? 

Het probleem is dat uw tegenopmerkingen meermaals laten blijken dat je niet leest wat er staat, of dat het boven uw niveau is. Als je dan anderen dom gaat kronen die dat wel kunnen, wat maakt dat jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Willempie:
16 uur geleden zei Dat beloof ik:

Als jij ons of mijn welzijn op het oog hebt ga je maar lekker door.

In dat geval ga ik gewoon door.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Willempie:

Blij om dat te horen. Ik begrijp hieruit dat je hier niet bent om discussietechniek te oefenen?

Dat is een juiste conclusie. Als je 2 mogelijkheden oppert, en ik geef aan dat de eerst van toepassing is, dan valt de 2e af he ? Logica.

bewerkt door Dat beloof ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Plume:

Die  zit bij u thuis op de bank. Dat kan nooit een fatsoenlijke dame zijn.

Vraag het eens aan uw vriendje hier. Dat is een klasse dame die met hoge onderscheiding afstudeerde. Wat zou mij het schelen wat een oud takkenwijf ervan denkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid