Spring naar bijdragen

Stem in gebed


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ervoer een aantal weken terug iets apartigs. Ik hoorde in mijn slaap iemand (voor mij?) bidden in heldere taal. Een vrouwenstem met een wat Limburgs dialect.:p De woorden waren ongeveer als ‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’... voor zover ik het heb onthouden. Ik was alleen maar de stem was zeer nabij, dichterbij dan een persoon is tot mij in het praten.. 

 

wie van jullie kent dit? Ik heb nog nooit eerder precies dit ervaren

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei konijn:

Hoi allemaal, ik ervoer een aantal weken terug iets apartigs. Ik hoorde in mijn slaap iemand (voor mij?) bidden in heldere taal. Een vrouwenstem met een wat Limburgs dialect.:p De woorden waren ongeveer als ‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’... voor zover ik het heb onthouden. Ik was alleen maar de stem was zeer nabij, dichterbij dan een persoon is tot mij in het praten.. 

 

wie van jullie kent dit? Ik heb nog nooit eerder precies dit ervaren

Niets van aantrekken en je vertrouwen volledig stellen in Diegene die je heeft gemaakt en je onvoorwaardelijk liefheeft. Die werpt je niet in het water maar trekt je er juist uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
Op 15-3-2020 om 17:36 zei Willempie:

‘God, werp in het water, ik ben ban dat er iets verschrikkelijks gaat gebeuren, werp uit’

Volgens mijn is dit van de demonen naar alle waarschijnlijkheid. De demonen willen namelijk de mens negatief beïnvloeden door angst, onzekerheid, wanhoop, onrust... te zaaien, ook door middel van dromen. Ik heb zoiets ook meegemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid