Spring naar bijdragen

Het nieuwe groeten, maar hoe?


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei zendeling:
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

De reden om mensen niet aan te raken is soms spiritueel, maar als moslims het doen vanuit hun overtuiging maken ze zich schuldig aan  discriminatie.
Serieus ? 

Ja, zonder geldige reden alléén vrouwen niet aan willen raken is serieuze discriminatie. Net als Hindoes die onaanraakbaren geen namaskar wensen te geven, dat is ook discriminatie. Jij vindt dat serieus ok?

Nee ik vind dat niet ok. Echter ik vind het vreemd dat je dit vind om dezelfde reden als ik (= het is discriminatie) , maar tegelijkertijd stelt dat het soms om 'spirituele redenen' wel ok is.

'Spirituele reden' kun je heel breed uitleggen en voor een moslim is juist dát de reden om een vrouw geen hand te geven.  Spirituele reden is voor jou dus een excuus, maar alleen als het om jouw spirituele reden gaat en niet die van de moslims.

By the way: wat Hindoes doen als ze 'onaanraakbaren'  ( ?) tegenkomen zal me werkelijk een worst wezen.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat nog niet wil zeggen dat onze vleesetende cultuur de oorzaak is.  Er is heel veel wat Jezus niet voorschrijft. Dat we rechts moeten rijden, dat we ons moeten inschrijven in de burgerlijke st

Heb de ander lief als jezelf. Ben je Hem bewust in jezelf, kan je Hem ook in de ander zien.

Het gaat juist niet om de emoties. Ik schrijf dat het om de Christus gaat. Soms denk ik, ik kan beter niets schrijven; waar maak jij uit op dat het om emoties gaat? Of om daden? Het gaat om

Posted Images

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid