Spring naar bijdragen

Theologie, referentiekaders, dissonantie en trollen.


Aanbevolen berichten

49 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar is die overwoekering ons dan niet voorspeld? Het teken van het beest is hier. Weldra kan niemand kopen zonder facial recognition en ID chip. Covid. En maak me nu maar eens anders wijs in een wereld waar de leiding liegt, moord, steelt, andermans goed beheert,...Ik sta quasi 75% achter u qua herstel, maar er is een beestensysteem tussen u en uw doel. Wat totaal niet mijn schuld is. 

Ja, alles is voorspeld en voorspelbaar, daarom dat er in de Bijbel ook oplossingen staan om regelmatig een en ander te corrigeren. Maar dat we dat nu al meer dan 2000 jaar klakkeloos zouden negeren, had denkelijk niemand verwacht. En nu zit je natuurlijk met die diep ingeburgerde epistemologische obstakels waar mensen zich niet eens bewust van zijn, wat dit menselijke drama als onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig doet voorkomen. Althans, voor wie het zien wil en het niet steeds overwoekert. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Verwarrend wordt het pas wanneer we deze fenomenen afzetten tegenover normale systemen die berusten op beperkte rationaliteit, naargelang vanuit welk paradigma gekeken wordt. Heel bijzonder, iedereen

moderartie: Ik heb het topic verplaatst; het past toch niet zo erg in Theologie. Het is meer een soort filosoferen. Bedenk overigens dat Credible een christelijk jongerenforum is. Open lieve

Dan filter/bepaal jij zelf hoe jij reageert op die berichten. Mensen hebben over het algemeen prima door waar de zwakke punten van een ander zich bevinden en maken daar misbruik van om zichzelf beter

Posted Images

6 minuten geleden zei TTC:

Ja, alles is voorspeld en voorspelbaar, daarom dat er in de Bijbel ook oplossingen staan om regelmatig een en ander te corrigeren. Maar dat we dat nu al meer dan 2000 jaar klakkeloos zouden negeren, had denkelijk niemand verwacht. En nu zit je natuurlijk met die diep ingeburgerde epistemologische obstakels waar mensen zich niet eens bewust van zijn, wat dit menselijke drama als onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig doet voorkomen. Althans, voor wie het zien wil en het niet steeds overwoekert. 

Het zien is 1 het ingevoerd krijgen is 2.

Maar het is wel zo dat ik meer bewust ben geworden van mijn aandeel. Zie bv coronavirus, ik liep er helemaal in mee. Na erover te spreken met christenen wereldwijd is er een andere puzzel gevormd dan ik voor ogen had. En hier zat ik, anderen te overtuigen dat we met een serieuze bedreiging te maken hebben; terwijl het een constructie is ons vrijwillig te onderwerpen aan het beestensysteem. Dit is het teken van het beest waardoor niemand nog iets kan kopen zonder dat teken. 

Wie China een beetje volgde, daar gaan we heen. De globalisten te danken.

China volgde als in sociale controle. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Het zien is 1 het ingevoerd krijgen is 2. Maar het is wel zo dat ik meer bewust ben geworden van mijn aandeel. Zie bv coronavirus, ik liep er helemaal in mee. Na erover te spreken met christenen wereldwijd is er een andere puzzel gevormd dan ik voor ogen had. En hier zat ik, anderen te overtuigen dat we met een serieuze bedreiging te maken hebben; terwijl het een constructie is ons vrijwillig te onderwerpen aan het beestensysteem. Dit is het teken van het beest waardoor niemand nog iets kan kopen zonder dat teken. Wie China een beetje volgde, daar gaan we heen. De globalisten te danken.

Zo ben je er weer vanaf, je kent ze ook niet en toch gebruik je ze elke dag, om het dan over overwoekering te willen hebben? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Zo ben je er weer vanaf, je kent ze ook niet en toch gebruik je ze elke dag, om het dan over overwoekering te willen hebben? 

Je zei: Dit wereldbeeld is nooit weggeweest, het is evolutionair ondergesneeuwd en overwoekerd door onkruid. 

Mijn onkruid was mee te lopen in de wetenschap verdraait door de politiek. Mijn onkruid was blind te zien voor zaken die ik veel eerder kon ontdekken. Ik was daar faliekant verkeerd door mee te lopen in een verhaal...

Wat er automatisch toe leidde dat ik veel meer in vraag stelde, zelfs VB heeft geen oplossing. Die lopen faliekant mee verkeerd in het verhaal. Alles is gewoon 1 misleiding en leugen wat alles weldra zal overwoekeren. We worden het gedomesticeerde wegwerpproduct van een internationale superstaat die China als voorbeeld nam. 

Cash geld verdwijnt, iedere stap traceerbaar, en de goddeloze moordenaars die de show draaien. Cyborg dichterbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je zei: Dit wereldbeeld is nooit weggeweest, het is evolutionair ondergesneeuwd en overwoekerd door onkruid. Mijn onkruid was mee te lopen in de wetenschap verdraait door de politiek. Mijn onkruid was blind te zien voor zaken die ik veel eerder kon ontdekken. Ik was daar faliekant verkeerd door mee te lopen in een verhaal... Wat er automatisch toe leidde dat ik veel meer in vraag stelde, zelfs VB heeft geen oplossing. Die lopen faliekant mee verkeerd in het verhaal. Alles is gewoon 1 misleiding en leugen wat alles weldra zal overwoekeren. We worden het gedomesticeerde wegwerpproduct van een internationale superstaat die China als voorbeeld nam. Cash geld verdwijnt, iedere stap traceerbaar, en de goddeloze moordenaars die de show draaien. Cyborg dichterbij.

Je kan er duizenden commentaren op geven of het probleem oplossen, en dat gaat principieel over heel eenvoudige dingen die zelfs boer Jan begrijpt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei TTC:

Je kan er duizenden commentaren op geven of het probleem oplossen, en dat gaat principieel over heel eenvoudige dingen die zelfs boer Jan begrijpt. 

Ja hey, vraag ik hoe ze ingevoerd te krijgen “dat is niet aan mij, ik presenteer maar.”

Daar is Jan met de pet op ook niets mee he. Het is als tegen de politiek zeggen minder migranten op te nemen en strenger op te treden tegen extremisme. Wat verstaan die daaronder? Zet de grenzen wagenwijd open, verhoog quota en laat salafisme vlijtig tieren. Iedere tegenstander daarvan noemen we xenofoob en racist om ze tot zwijgen te dwingen.

Waarlijk, ons Avondland redden is eenvoudig terwijl we tussen fascisten geperst zitten en een bevolking die de propaganda van die fascisten voor lief neemt. Het is niet omdat de rotzooi waarmee onze politici zich verrijken van andere fascisten komen ze daar niet aan medeplichtig zijn he. Made in China. Communisten ... Hoe hypocriet kan een democratie groeien? Ze heeft een historisch dieptepunt bereikt. Er is geen oplossing, enkel segregatie. Waarop ik als een malle moet innoveren wegens Luciferiaanse uitbreidingen, commie,bastards!!!

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja hey, vraag ik hoe ze ingevoerd te krijgen “dat is niet aan mij, ik presenteer maar.” Daar is Jan met de pet op ook niets mee he. Het is als tegen de politiek zeggen minder migranten op te nemen en strenger op te treden tegen extremisme. Wat verstaan die daaronder? Zet de grenzen wagenwijd open, verhoog quota en laat salafisme vlijtig tieren. Iedere tegenstander daarvan noemen we xenofoob en racist om ze tot zwijgen te dwingen. Waarlijk, ons Avondland redden is eenvoudig terwijl we tussen fascisten geperst zitten en een bevolking die de propaganda van die fascisten voor lief neemt. Het is niet omdat de rotzooi waarmee onze politici zich verrijken van andere fascisten komen ze daar niet aan medeplichtig zijn he. Made in China. Communisten ... Hoe hypocriet kan een democratie groeien? Ze heeft een historisch dieptepunt bereikt. Er is geen oplossing, enkel segregatie. Waarop ik als een malle moet innoveren wegens Luciferiaanse uitbreidingen, commie,bastards!!!

Je bent erelid van het VB, vraag het eens aan je bewindvoerders. Zo bouw je ervaringskennis op, de kleur van de kat speelt hierbij geen rol. 

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja hey, vraag ik hoe ze ingevoerd te krijgen “dat is niet aan mij, ik presenteer maar.”

Van Grieken kent het onderstaande als het binnenste van z'n broekzak, je kan hem hierover bevragen. 

axjD94h.png

 

17 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe hypocriet kan een democratie groeien?

Het vergt wellicht enige samenwerking om het verloren paradijs van Keynes effectief te realiseren, je kan hierover ten individuele titel even dieper over nadenken en een SWOT-analyse opstellen. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je bent erelid van het VB, vraag het eens aan je bewindvoerders. Zo bouw je ervaringskennis op, de kleur van de kat speelt hierbij geen rol. 

U kunt zich niet meer vergissen. Geef toe dat ik soms geneigd was erop te stemmen. Maar ze dienen datzelfde beestensysteem. Ze hebben gewoon verleidelijke punten maar uiteindelijk heb ik teveel belangen te verliezen met een partij als VB. Ze worden echter wel de grootste, daar veranderen we niets meer aan. Dat is niet mijn fout, ik zeg het maar al voor wanneer mensen daar in 2024 slecht op gaan reageren. 

Ik heb geleerd dat ervaringskennis bouwen op iets dat van mensen afkomstig is slecht kan uitpakken. Ik moet zaken afleren, niet bijleren. Shit tot shit kneden blijft shit he, <- uw reactie daarop inbeelden is een streling voor mijn gemoed. Hehe. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

U kunt zich niet meer vergissen. Geef toe dat ik soms geneigd was erop te stemmen. Maar ze dienen datzelfde beestensysteem. Ze hebben gewoon verleidelijke punten maar uiteindelijk heb ik teveel belangen te verliezen met een partij als VB. Ze worden echter wel de grootste, daar veranderen we niets meer aan. Dat is niet mijn fout, ik zeg het maar al voor wanneer mensen daar in 2024 slecht op gaan reageren. Ik heb geleerd dat ervaringskennis bouwen op iets dat van mensen afkomstig is slecht kan uitpakken. Ik moet zaken afleren, niet bijleren. Shit tot shit kneden blijft shit he, <- uw reactie daarop inbeelden is een streling voor mijn gemoed. Hehe. 

Ze weten toch ook hoe ze het 'beestensysteem' kunnen transformeren? Het is net alsof je doet dat internet niet bestaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Ze weten toch ook hoe ze het 'beestensysteem' kunnen transformeren? Het is net alsof je doet dat internet niet bestaat. 

De sigaar is hier gezien, begrijp je? Ze laten zich vangen aan dat coronagedoe. Na 1001x hetzelfde herhalen weet de bevolking het nu wel. Ze zwijgen als de dood over 5G.

Wat ben ik met een onafhankelijke republiek als er gewoon andere egotrippers op de troon gaan zitten en de bevolking opjutten zonder het concreet aan te pakken? Er is een complot, maar VB draagt mee aan het platform waar thema’s buiten de mainstream geridiculiseerd worden.

Ergo het hele fundament ondergraven. Eerst een nieuw fundament, dan herbouwen. Geen mens die dat kan, geen enkele. We gaan een mass extinction tegemoet, wat agenda was. Maar laat ons verder hopen op een oplossing vanuit de politiek? Politici die wetenschappers vooraf screenen voor ze op tv komen? “Gaat hij preken wat politiek haalbaar is of gaat hij de volle waarheid zeggen.” 

En dat is met alle thema’s zo die in de mainstream besproken worden. De grote misleiding. Disclosure is geen erkenning van de ufo, disclosure is de finale eindstage van het beestensysteem waar de mensheid alle controle kwijt is. Zelfs onze biologie gaat door  een handjevol bepaald worden. Van natuurlijke selectie naar politieke selectie. Voorwaar, Hitler kan een puntje aan dit regime zuigen.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

De sigaar is hier gezien, begrijp je? Ze laten zich vangen aan dat coronagedoe. Na 1001x hetzelfde herhalen weet de bevolking het nu wel. Ze zwijgen als de dood over 5G. Wat ben ik met een onafhankelijke republiek als er gewoon andere egotrippers op de troon gaan zitten en de bevolking opjutten zonder het concreet aan te pakken? Er is een complot, maar VB draagt mee aan het platform waar thema’s buiten de mainstream geridiculiseerd worden. Ergo het hele fundament ondergraven. Eerst een nieuw fundament, dan herbouwen. Geen mens die dat kan, geen enkele. We gaan een mass extinction tegemoet, wat agenda was. Maar laat ons verder hopen op een oplossing vanuit de politiek? Politici die wetenschappers vooraf screenen voor ze op tv komen? “Gaat hij preken wat politiek haalbaar is of gaat hij de volle waarheid zeggen.” En dat is met alle thema’s zo die in de mainstream besproken worden. De grote misleiding. Disclosure is geen erkenning van de ufo, disclosure is de finale eindstage van het beestensysteem waar de mensheid alle controle kwijt is. Zelfs onze biologie gaat door  een handjevol bepaald worden. Van natuurlijke selectie naar politieke selectie. Voorwaar, Hitler kan een puntje aan dit regime zuigen.

Weet niet waarom maar je komt me over als een stuk zeep, vreemde waarneming.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Weet niet waarom maar je komt me over als een stuk zeep, vreemde waarneming.

Ik ben op een fractie veranderd en omgekeerd, mijn geest staat toe vele bochten in volle snelheid te nemen. 

Hier wordt afstand genomen en zelfs niet meer gestreden. Als ik iets laat zien zonder er woorden aan te besteden, kan men dan de cameraman beschuldigen van de daad zoals ze nu met schrijvers doen? :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben op een fractie veranderd en omgekeerd, mijn geest staat toe vele bochten in volle snelheid te nemen. Hier wordt afstand genomen en zelfs niet meer gestreden. Als ik iets laat zien zonder er woorden aan te besteden, kan men dan de cameraman beschuldigen van de daad zoals ze nu met schrijvers doen? 

Ja, als we kennis nemen van het psychodrama en daar nog wat domme denkfouten aan toevoegen, dan is het al een wonder te noemen dat onze economie schijnbaar redelijk goed georganiseerd is. De perverse effecten laten we dan even buiten beschouwing, een aantal vinden we zelfs normaal, we zijn er immuun voor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei TTC:

Ja, als we kennis nemen van het psychodrama en daar nog wat domme denkfouten aan toevoegen, dan is het al een wonder te noemen dat onze economie schijnbaar redelijk goed georganiseerd is. De perverse effecten laten we dan even buiten beschouwing, een aantal vinden we zelfs normaal, we zijn er immuun voor. 

Kijk dan hoe de mens gevormd wordt van jongs af aan? En dan heb ik het niet over trauma uit een ongelukkige situatie. Maar dat wat “normaal” is. Uiteraard is iedereen quasi immuun, die gevoelens worden als kind al geleerd te onderdrukken. Er is ook een organisatie die er voor de democratie was en erna ook nog zal zijn. Ze hebben veel culturele invloed en kunnen een massa richten naar waar ze willen door de magie van tv. Nu met internet werkt dat minder efficiënt en daarom zal dat ook nog aangepakt worden. Wat reeds gebeurde op social media door de grootste klokkenluiders voor eeuwig te bannen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kijk dan hoe de mens gevormd wordt van jongs af aan? En dan heb ik het niet over trauma uit een ongelukkige situatie. Maar dat wat “normaal” is. Uiteraard is iedereen quasi immuun, die gevoelens worden als kind al geleerd te onderdrukken. Er is ook een organisatie die er voor de democratie was en erna ook nog zal zijn. Ze hebben veel culturele invloed en kunnen een massa richten naar waar ze willen door de magie van tv. Nu met internet werkt dat minder efficiënt en daarom zal dat ook nog aangepakt worden. Wat reeds gebeurde op social media door de grootste klokkenluiders voor eeuwig te bannen.

De twee bovenste lijnen is alles wat vandaag betreft, alles daaronder valt buiten de collectieve aandacht maar is wel geweten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

De twee bovenste lijnen is alles wat vandaag betreft, alles daaronder valt buiten de collectieve aandacht maar is wel geweten. 

Essentie is dat dat daaronder de collectieve aandacht bepaalt ;).

Zoals jij wilt doordringen met je herstelplan, laat je beter ook toe dat er iets in uw weg zit. Wat niet uw discussievoerders zijn schattebolleke.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Fundamenteel:

Kijk dan hoe de mens gevormd wordt van jongs af aan? En dan heb ik het niet over trauma uit een ongelukkige situatie. Maar dat wat “normaal” is.

Mensen groeien verticaal, het zijn dimensies of een groeipotentieel dat in platland niet (h)erkend wordt. 

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Essentie is dat dat daaronder de collectieve aandacht bepaalt. Zoals jij wilt doordringen met je herstelplan, laat je beter ook toe dat er iets in uw weg zit. Wat niet uw discussievoerders zijn schattebolleke.

Wie van de drie denk je te zijn? Er zijn veel gradaties tussenin uiteraard, maar er is eigenlijk geen probleem.

icI8pZi.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Mensen groeien verticaal, het zijn dimensies of een groeipotentieel dat in platland niet (h)erkend wordt. 

Wie van de drie denk je te zijn? Er zijn veel gradaties tussenin uiteraard, maar er is eigenlijk geen probleem.

icI8pZi.png

Wie we zijn zal worst wezen bij degene die ons misleiden he? :)

Ik ben geen enkele van die 3. Het is tijd me in iets anders te ontwikkelen. Wat momenteel een nieuw portfolio aanleggen is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wie we zijn zal worst wezen bij degene die ons misleiden he? Ik ben geen enkele van die 3. Het is tijd me in iets anders te ontwikkelen. Wat momenteel een nieuw portfolio aanleggen is.

Dan is het voor iedereen duidelijk, dat maakt het makkelijker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is tijd me in iets anders te ontwikkelen.

De ervaring van de kritische instabiliteit die tot doorbraken leidt, gaat meestal gepaard met hevige emoties, zoals angst, verwarring, zelftwijfel of verdriet. Dit kan zelfs het karakter van een existentiële crisis aannemen. Uiteraard hoeven niet alle crisis- en doorbraakervaringen extreem te worden ervaren. De hevigheid van de doorbraakervaring kent vele gradaties, van kleine, plotselinge inzichten tot pijnlijke en euforisch stemmende transformaties. Wat ze met elkaar gemeen hebben, is het gevoel van onzekerheid en verlies aan houvast dat op zijn minst onbehagen wekt. Creatieve mensen weten dat zij deze onzekerheid en dit verlies aan houvast moeten omarmen. Na deze onderdompeling in onzekerheid, verwarring en twijfel wordt het plotseling verschijnen van een noviteit zelfs makkelijk ervaren als een magisch ogenblik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Wie we zijn zal worst wezen bij degene die ons misleiden he?

In een schuldeconomie is de stelling ‘geld is schuld’ niet onwaar, het is er immers eigen aan omdat het systeem nu eenmaal zo werkt, niet gelogen dus. Binnen dit systeem kunnen we echter ook alle schulden periodiek tot nihil herleiden om dan het systeem verder te zetten, dat is een kwestie van besluitvorming en niet omdat dit technisch niet zou kunnen. We kunnen ook heel het systeem veranderen waardoor de stelling ‘geld is schuld’ niet langer waar is, om zodoende de neutraliteit van geld terug in herinnering te brengen. Dat laatste is wat een klein kind van zes je mogelijks zal voorstellen wanneer je niet meer weet hoe je je huur kan betalen, maar niet conform de afspraken die politici daarover hebben gemaakt, wat jammer is gezien allerhande perverse effecten die het vigerende nulsomspel als een normaliteit genereert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Noel2:

verlichting en verlossing heeft geen betekenis meer, gewoon individuen die hun zin doen, niets verhevens of grandioos, absurd als anderen hun zin proberen te doen en gekweld raken. zijn dan nog niet economisch wijs zeker.

Vlindereffecten of katalysatoren zijn op zich kleine dingen, ze kunnen echter wel verregaande gevolgen hebben die ook een invloed hebben op onze manier van denken, hiertussen bestaat een wisselwerking. Zo heb je bijvoorbeeld ook de kruiskatalytische cycli die niet zichtbaar zijn met het blote oog maar wel op een dieper niveau meespelen, interessant voor de nerds onder ons. Maar aan de oppervlakte worden ze nu net geïnspireerd door eenvoudige ideeën die tot meer harmonisatie leiden, maar ook heel ons wereldbeeld transformeren. Ook hier gaat de sleutelrol van de GGZ niet onopgemerkt voorbij, wanneer plots blijkt dat je van een andere planeet komt door naar dit werk van systeemwetenschappers te verwijzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

@TTC ik begin me af te vragen of vlinderslagen niet de maximaal verdeelde aandacht voor een probleem zijn, voor hen die graag ‘to the max’ gaan. Voor wie zodanig thuis is in de economie dat noodzakelijkheden herkend worden. Absurd zijn hen die hierbij aan ‘schuldigen’ denken.

 

Of wacht; het ideaal is ‘helemaal geen aandacht voor problemen’.

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Noel2:

@TTC ik begin me af te vragen of vlinderslagen niet de maximaal verdeelde aandacht voor een probleem zijn, voor hen die graag ‘to the max’ gaan. Voor wie zodanig thuis is in de economie dat noodzakelijkheden herkend worden. Absurd zijn hen die hierbij aan ‘schuldigen’ denken. Of wacht; het ideaal is ‘helemaal geen aandacht voor problemen’.

Om heel voorzichtig mee te zijn Noël, daarom dat we pleiten voor een fluweelzachte paradigmashift dat natuurlijk niet kan zonder enige vorm van oprechte samenwerking. En wie er aantal kent, gelooft z'n ogen misschien niet meer, dermate hoopvol dat je begint te denken dat iemand de optie verstand gebruiken heeft uitgeschakeld in de rest van de wereld. Naar schuldigen heeft inderdaad geen zin, dan duurt het nog eeuwen vooraleer iemand begrijpt waar het nu echt om gaat vandaag. 

53 minuten geleden zei Noel2:

Of wacht; het ideaal is ‘helemaal geen aandacht voor problemen’.

Opvoeding is georganiseerde verdediging van de wereld der volwassenen tegen de jeugd, dixit Mark Twain. Als ervaringswerker in de GGZ en voorheen financieel manager kan ik dat slechts bevestigen, daarom wellicht dat de GGZ me voor gek verklaard heeft, wat ze volwassen noemen. Ja, ik weet het, om politiek correct te zijn moeten we nu elk paar zinnen laten volgen door het verzamelde studiewerk van de GGZ, met of zonder telraam om het bewijs te leveren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Zoals jij wilt doordringen met je herstelplan, laat je beter ook toe dat er iets in uw weg zit. Wat niet uw discussievoerders zijn schattebolleke.

Je eigen leven kan je nog het best vergallen door voor jezelf vooral heel domme vragen te stellen, om vervolgens verbijsterd wakker te worden in een wereld waar optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen als bij wonder plots verschrikkelijk moeilijk blijkt. Hierna ontwikkel je al even domme dingen zoals een E-therapie, die je dan ook maar in de schuif legt omwille van te eenvoudig om waar te kunnen zijn. Gelukkig zijn we niet alleen, een hele troost.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid