Spring naar bijdragen
TTC

Theologie, referentiekaders, dissonantie en trollen.

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hebt ge Prediker 1 afgelopen dagen gelezen?

Het verhaal van veel E-werkers in de GGZ wordt duidelijker wanneer we met O flagrant op T botsen, om op deze manier steeds W te worden en er finaal misschien de brui aan te geven, behandeld als schroot. En zo wordt wat ooit S was als een stuiptrekking, zelfs zonder te weten wat O is, begrijp je?  Zo, dat is Prediker. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Het zijn niet de derde orde impulsen die ons somber maken, dat is pas gekomen na het opmaken van de SWOT-analyse die niet begrepen werd. Ergo, als we van onze W een S maken en net hierdoor O kristalhelder opmerken dan zouden veel klanten beter geholpen kunnen worden wanneer de GGZ niet bij de T blijft staan, hiermee vooral zichzelf beperkend door onbegrip over O.

Als je van de S een M maakt, van de W een E, van de O een L en van de T een K krijg je MELK.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als je van de S een M maakt, van de W een E, van de O een L en van de T een K krijg je MELK.

Wartaal is voor mij alles wat ik niet begrijp, en als ik geen inspanning lever om het wel te begrijpen, zal het logischerwijs wartaal blijven. Bijgevolg kan ik er ook geen nuchter oordeel over vellen, zelfs niet wanneer het ik maar half begrijp, of ongeveer. Maar misschien wil ik het niet eens begrijpen, wat E-werkers in de GGZ uit morele overweging alsmaar proberen te zeggen en op wartaal lijkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei TTC:

Wartaal is voor mij alles wat ik niet begrijp, en als ik geen inspanning lever om het wel te begrijpen, zal het logischerwijs wartaal blijven. Bijgevolg kan ik er ook geen nuchter oordeel over vellen, zelfs niet wanneer het ik maar half begrijp, of ongeveer. Maar misschien wil ik het niet eens begrijpen, wat E-werkers in de GGZ uit morele overweging alsmaar proberen te zeggen en op wartaal lijkt.

Wat je nu schetst is de beleving van bijna iedereen als ze jouw uitingen lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Hermanos2:

Dit schreeuwt gewoon om een nieuw topic. Ik ga voor pindakaas met hagelslag. Pindakaas met Nutella kan trouwens ook. Eventueel beetje opwarmen. Zo ook pindakaas met lekkere rijpe banaan. Eventueel beetje hagelslag erop. Feestje in je mond. Garandeer je dat deze recepten GGZ grotendeels overbodig maken. Misschien verhinderen ze zelfs WO III. Geniaal net zoals Einstein. 

Fijne avond iedereen! 

Het ligt er maar net aan welk merk pindakaas er wordt gesmeerd. Zo komt bij mij Helaes van de Lidl er niet in. Doe mij maar gewoon Calvé.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het ligt er maar net aan welk merk pindakaas er wordt gesmeerd. Zo komt bij mij Helaes van de Lidl er niet in. Doe mij maar gewoon Calvé.

Het wordt steeds eenvoudiger om te begrijpen waarom deze wereld nu zo dom lijkt, en we hoeven er zelfs niets voor te doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het ligt er maar net aan welk merk pindakaas er wordt gesmeerd.

Achteraf bekeken kan een mens maar beter niet van dat water drinken, dat stuk van die parels is namelijk ook niet om te lachen, doch hoopvol binnen het kader van een nieuwe GGZ.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid