Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

De verlichting van de Albert Heyn is nog net iets anders dan niet weten waar het over gaat, maar als het over licht en duisternis mag gaan, veel succes. 

Gij weet niet waarover het gaat. But than again, nobody does....

Contact tracing is realiteit en je digitale identiteit wordt dat ook. Ze gaan daar na tijd sociaal krediet op toepassen in de vorm als China nu doet.

Tijd zal het tonen.

6 minuten geleden zei TTC:

De verlichting van de Albert Heyn is nog net iets anders dan niet weten waar het over gaat, maar als het over licht en duisternis mag gaan, veel succes. 

Mijn taalgebruik, gedrag en creativiteit is variabel naargelang de gemoedstoestand van m’n bankrekening, onder het toeziend oog van een economie die berust op beperkte rationaliteit.

Al had ik 100 miljard, het zijn fascisten die collaboreren met fascistische China.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wetenschap weet zoveel niet. Al ben ik absoluut niet vies van wetenschap of innovatie, integendeel. Alhoewel de bijbel zegt dat we lichaam(vlees), ziel(bloed) en geest zijn, uit aarde geformeerd, en g

Door de regel zou een mens wel blij moeten zijn wanneer je je eigen blinde vlekken doorziet, dit werkt namelijk bevrijdend, wat niet per se wil zeggen dat het ook een prettige ervaring is. Het lijkt l

Met de co-creatieve trein heb ik absoluut geen probleem, hartverwarmend, mensvriendelijk, sociaal innovatief, verbindend, herstellend en diens meer, het kan wat mij betreft maar niet snel genoeg gaan.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Gij weet niet waarover het gaat. But than again, nobody does.... Contact tracing is realiteit en je digitale identiteit wordt dat ook. Ze gaan daar na tijd sociaal krediet op toepassen in de vorm als China nu doet. Tijd zal het tonen. Al had ik 100 miljard, het zijn fascisten die collaboreren met fascistische China.

Ja, lead us the way. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik heb een aangetekende gestuurd naar alle providers waarin ik het onderzoek eis dat aantoont dat 5G niet schadelijk is. Daarbij voegde ik dossiers van internationale dokters die anders bewijzen. Ik doe meer dan hier alleen aan mijn ballen te krabben zenne. 

De volgende waar ze eens mee kunnen lachen, factum stultus cognosit. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Fundamenteel:

Wie zoekt wie constant op om naast de context te pissen? Degene die dat doet is de enige echte trol. 

Ik ken die andere richting helemaal niet, hoe kan ik dan weten welke concepten ik desgevallend zou kunnen missen in m'n beoordeling? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei TTC:

Ik ken die andere richting helemaal niet, hoe kan ik dan weten welke concepten ik desgevallend zou kunnen missen in m'n beoordeling? 

Het enige wat telt is de richting waar we nu naartoe gaan...

En dat is een digitale identiteit als in China.

Met later nog rfid chips die al uw gegevens bijhouden in een wereld dat zo makkelijk te hacken is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het enige wat telt is de richting waar we nu naartoe gaan... En dat is een digitale identiteit als in China. Met later nog rfid chips die al uw gegevens bijhouden in een wereld dat zo makkelijk te hacken is.

Ik weet eigenlijk niet waar al die andere concepten over gaan, ik denk daarom dat mijn richtingen of wereldbeeld ook beperkt is. En eigenlijk wil ik dat ook niet weten, er bestaat niets anders dan wat ik denk, en daarmee uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ik weet eigenlijk niet waar al die andere concepten over gaan, ik denk daarom dat mijn richtingen of wereldbeeld ook beperkt is. En eigenlijk wil ik dat ook niet weten, er bestaat niets anders dan wat ik denk, en daarmee uit. 

Het is alleen gij die een wereldvisie fantaseert dat nergens ter aarde manifesteert. Terwijl contact tracing volgende week van start gaat. Daar een verhaaltje boven verzinnen maakt die dragonders hun agenda niet ongedaan.

Laat oe gsm enzo maar thuis als ge gaat wandelen. Iedereen komt onder surveillance.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het is alleen gij die een wereldvisie fantaseert dat nergens ter aarde manifesteert. Terwijl contact tracing volgende week van start gaat. Daar een verhaaltje boven verzinnen maakt die dragonders hun agenda niet ongedaan. Laat oe gsm enzo maar thuis als ge gaat wandelen. Iedereen komt onder surveillance.

Ja, het wordt voortreffelijk in kaart gebracht door wetenschappers, het wil echter niet zeggen dat de bevolking dat ook weet. En sterker, er is ook geen ruimte voor, perfect aansluitend met wat daarover ook in religieuze geschriften terug te vinden is. 

46 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het enige wat telt is de richting waar we nu naartoe gaan...

Het leven is niet altijd een opeenstapeling van de waarheid. Toch wil je, nu je een oude ziel bent, de waarheid achter alles weten. Je kunt niet meer tegen de leugens, aangezien je hier als oude ziel dwars door heen kijkt.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei TTC:

Ja, het wordt voortreffelijk in kaart gebracht door wetenschappers, het wil echter niet zeggen dat de bevolking dat ook weet. En sterker, er is ook geen ruimte voor, perfect aansluitend met wat daarover ook in religieuze geschriften terug te vinden is. 

Het leven is niet altijd een opeenstapeling van de waarheid. Toch wil je, nu je een oude ziel bent, de waarheid achter alles weten. Je kunt niet meer tegen de leugens, aangezien je hier als oude ziel dwars door heen kijkt.

Ik ben geen oude ziel. Hoewel je niet de eerste bent die dat zegt... Ik voel me toch maar zeer ondermaats bij de mensen die me omringen. Wat ook gewoon zo is ")

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik ben geen oude ziel. Hoewel je niet de eerste bent die dat zegt... Ik voel me toch maar zeer ondermaats bij de mensen die me omringen. Wat ook gewoon zo is

Hoe weet je dat je geen oude ziel bent, de kenmerken al eens opgezocht? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Hoe weet je dat je geen oude ziel bent, de kenmerken al eens opgezocht? 

Net.... ik voel me gewoon te beperkt dat te zijn. Een oude ziel zou door diens spirituele band veel meer kunnen relativeren dan mij. Zonder mijn bril zie iK dat allemaal niet. 

Een oude ziel heeft toch geen aards middel nodig om zich te aarden? Waarmee ik bedoel je gevoelens rechtmatig kanaliseren....

Straks komen ze met een verplicht vaccin en kunde mij in het zottenhuis steken....

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Fundamenteel:

Net.... ik voel me gewoon te beperkt dat te zijn. Een oude ziel zou door diens spirituele band veel meer kunnen relativeren dan mij. Zonder mijn bril zie iK dat allemaal niet. Een oude ziel heeft toch geen aards middel nodig om zich te aarden? Waarmee ik bedoel je gevoelens rechtmatig kanaliseren.... Straks komen ze met een verplicht vaccin en kunde mij in het zottenhuis steken....

Je kan snel lezen, zie ook nog de verschillende gradaties waardoor soms een vertekend beeld kan ontstaan. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je kan snel lezen, zie ook nog de verschillende gradaties waardoor soms een vertekend beeld kan ontstaan. 

Ja ik heb de kenmerken gelezen, de gradaties niet. 

Wat ben ik ermee als ik er nog mee in het zottenhuis beland? En dat is dan zuiver door dat systeem waarin ik weiger mee te lopen. Het beestensysteem. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

16 kenmerken van een oude ziel

 

1 Je hebt bovengemiddelde belangstelling voor natuurlijke gaven

2. Je wordt spiritueel bewust

3. Je hebt grote belangstelling voor diepere lessen

4. Je leeft verder dan je eigen ego

5. Je kunt vergeven

6. Je hecht geen waarde aan materiële zaken

7. Je begrijpt het verband tussen ziel en lichaam

8. Je hecht veel waarde aan vervlogen tijden

9. Je doet er alles aan om je spirituele vooruitgang af te ronden

10. De aarde is niet je thuis

11. Je wilt alles alleen doen

12. Je bent opstandig

13. Je wilt niet dominant zijn

14. Je wilt de waarheid weten

15. Je zit met jezelf niet meer op één lijn met de werkelijke wereld

16. Je bent nieuwsgierig
 

Bron

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja ik heb de kenmerken gelezen, de gradaties niet. Wat ben ik ermee als ik er nog mee in het zottenhuis beland? En dat is dan zuiver door dat systeem waarin ik weiger mee te lopen. Het beestensysteem. 

Kan door de medicijnen misschien vervormd zijn, kan je misschien beter eens met je psychiater bespreken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid