Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zojuist zei TTC:

De duivel is de personificatie van verwarring en onwetendheid, stel dan drie vragen over epistemologische obstakels binnen het vigerende systeem en je krijgt voor eeuwen antwoorden maar niet op de vraag. En dan zeggen ze dat het de duivel z'n schuld, anno 2020. 

De duivel is de vader van alle leugens. Dus als ge al begint met iets vanuit deze wereld, dan is dat gebouwd op een leugen. 

Zegt uw onze Vader maar op... er komt een manifest op ons af... 

? Requeum for a dream 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wetenschap weet zoveel niet. Al ben ik absoluut niet vies van wetenschap of innovatie, integendeel. Alhoewel de bijbel zegt dat we lichaam(vlees), ziel(bloed) en geest zijn, uit aarde geformeerd, en g

Door de regel zou een mens wel blij moeten zijn wanneer je je eigen blinde vlekken doorziet, dit werkt namelijk bevrijdend, wat niet per se wil zeggen dat het ook een prettige ervaring is. Het lijkt l

Met de co-creatieve trein heb ik absoluut geen probleem, hartverwarmend, mensvriendelijk, sociaal innovatief, verbindend, herstellend en diens meer, het kan wat mij betreft maar niet snel genoeg gaan.

Zojuist zei Fundamenteel:

De duivel is de vader van alle leugens. Dus als ge al begint met iets vanuit deze wereld, dan is dat gebouwd op een leugen. Zegt uw onze Vader maar op... er komt een manifest op ons af... Requeum for a dream 

Ja, letterlijk alles moet kapot, er is geen enkel woord of stelling dat nog correct is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je weet toch wat een deathline is? Wanneer iets klaar moet zijn. 

Een deadline is de tijdslimiet die aan een bepaalde werkzaamheid of aan een proces is gesteld, of de uiterste datum waarop die werkzaamheid of dat proces moet zijn afgerond. Er wordt ook wel gesproken van fatale datum of fataal tijdstip, en daarmee wordt benadrukt dat er daarna in het geheel niets meer kan worden gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Een deadline is de tijdslimiet die aan een bepaalde werkzaamheid of aan een proces is gesteld, of de uiterste datum waarop die werkzaamheid of dat proces moet zijn afgerond. Er wordt ook wel gesproken van fatale datum of fataal tijdstip, en daarmee wordt benadrukt dat er daarna in het geheel niets meer kan worden gedaan.

Ja sorry ik slaag er wat naast laatste tijd. Geef me effe forfait.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei TTC:

Forfait, heb je nog nooit weten starten, maar het is nooit te laat. 

Ik zie net dat het in Nederland wat anders betekent dan in Vlaanderen. :)

Ik geef hier regelmatig verstek om de goede vrede te bewaren. Trust me ;) Maar als er iets gaande is, is het gaande.

Lieten ze gisteren zien hoe "contact tracing" tewerk gaat. Mijn vriendin: "zie dat is toch niet zo erg als jij zegt?" Maar haar woorden waren nog niet koud en ze nuanceerde heel duidelijk dat het zo zal beginnen, maar wellicht zal eindigen bij een app. Die kan je niet aan iedereen opdwingen, een digitaal ID wel.

We zullen zien binnen 5 j wie de zot was....

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik zie net dat het in Nederland wat anders betekent dan in Vlaanderen. Ik geef hier regelmatig verstek om de goede vrede te bewaren. Trust me Maar als er iets gaande is, is het gaande. Lieten ze gisteren zien hoe "contact tracing" tewerk gaat. Mijn vriendin: "zie dat is toch niet zo erg als jij zegt?" Maar haar woorden waren nog niet koud en ze nuanceerde heel duidelijk dat het zo zal beginnen, maar wellicht zal eindigen bij een app. Die kan je niet aan iedereen opdwingen, een digitaal ID wel. We zullen zien binnen 5 j wie de zot was....

Klanten systeemdenkers hoeven geen taalkundigen, psychologen of communicatiedeskundigen te zijn, middels schema’s duiden ze met precisie waar de bugs in het systeem zitten. Op basis daarvan stellen ze hulpvragen aan GGZ-experten, omdat ze het maatschappelijk belang hiervan inzien en het risico. Op deze manier ontstaat spontaan co-creatieve samenwerking, wat in praktijk echter totaal averechts uitpakt en de klant, hoe integer en goedbedoelend ook, achterlaat als onbestaande, geen mens, als achterlijk beschouwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Klanten systeemdenkers hoeven geen taalkundigen, psychologen of communicatiedeskundigen te zijn, middels schema’s duiden ze met precisie waar de bugs in het systeem zitten. Op basis daarvan stellen ze hulpvragen aan GGZ-experten, omdat ze het maatschappelijk belang hiervan inzien en het risico. Op deze manier ontstaat spontaan co-creatieve samenwerking, wat in praktijk echter totaal averechts uitpakt en de klant, hoe integer en goedbedoelend ook, achterlaat als onbestaande, geen mens, als achterlijk beschouwd.

Er zal nooit meer een samenwerking komen, nooit meer.  

Het is echt zeg ik u. Ik heb iemand gevonden die mij voor 15 euro 12h les ga geven. Als ik het betaal tenminste.... Waarschijnlijk betaal ik straks.... Het is een Amerikaan vermoed ik, maar is een meester van het script...

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er zal nooit meer een samenwerking komen, nooit meer.  Het is echt zeg ik u. Ik heb iemand gevonden die mij voor 15 euro 12h les ga geven. Als ik het betaal tenminste.... Waarschijnlijk betaal ik straks.... Het is een Amerikaan vermoed ik, maar is een meester van het script...

Ik zeg het toch, niets is mogelijk, alles moet kapot. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei TTC:

Ik zeg het toch, niets is mogelijk, alles moet kapot. 

Voor het u kapot maakt.... Maar het meest fantastische dat ik gisteren doorkreeg: de overwinning is er al.

Alleen is dat nog niet werkelijk gemaakt. En dat is omdat de mensheid haar aandacht fixeert op een ander parcours. Laat ze lopen, maar ik loop niet meer mee. Zelfs as ze mij chippen..... You better learn to hack the system before the system hacks you...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Voor het u kapot maakt.... Maar het meest fantastische dat ik gisteren doorkreeg: de overwinning is er al. Alleen is dat nog niet werkelijk gemaakt. En dat is omdat de mensheid haar aandacht fixeert op een ander parcours. Laat ze lopen, maar ik loop niet meer mee. Zelfs as ze mij chippen..... You better learn to hack the system before the system hacks you...

Wat een achterlijke samenleving, en het verstand gebruiken is ook al geen optie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Wat een achterlijke samenleving, en het verstand gebruiken is ook al geen optie. 

Mijn verstand is herbegonnen aan het nieuwe testament, elke dag 1 hoofdstuk. Begonnen bij Mattheus, eindigen bij de Openbaringen. Gisteren las ik dat wie de minste in het Koninkrijk is, groter is dan Johannes de Doper. 

En derwijl leren we scriptjes etc. Waarom zou ik mijn verstand moeten toepassen waar een ander mij wijst het toe te passen? Lead the way he :P

Edit: wie de minste op aarde is groter is dan Johannes de Doper in het Koninkrijk. Soit. Mattheus 11:11

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Mijn verstand is herbegonnen aan het nieuwe testament, elke dag 1 hoofdstuk. Begonnen bij Mattheus, eindigen bij de Openbaringen. Gisteren las ik dat wie de minste in het Koninkrijk is, groter is dan Johannes de Doper. En derwijl leren we scriptjes etc. Waarom zou ik mijn verstand moeten toepassen waar een ander mij wijst het toe te passen? Lead the way he Edit: wie de minste op aarde is groter is dan Johannes de Doper in het Koninkrijk. Soit. Mattheus 11:11

De volgende die gaat verdwalen, niet meer in staat om zelfstandig te denken misschien? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar om dan het topic af te sluiten:

Neen ge kunt geen grijs raadplegen op deze wereld of ge wordt er zot van. Ik kan maximum een tweetal uur normaal doen als ik moet faken dat iets grijs is terwijl het pekzwart is.

2 minuten geleden zei TTC:

De volgende die gaat verdwalen, niet meer in staat om zelfstandig te denken misschien? 

Verdwalen? Ik zie dat andersom. 

Maar als het over een cursus gaat, ben ik als leek niet in staat dat zelfstandig uit te zoeken. Wat ik wel weet, die gast schrijft zeer complexe scripties op nog geen half uur tijd. Sommige mensen zijn hun geld waard. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Maar om dan het topic af te sluiten: Neen ge kunt geen grijs raadplegen op deze wereld of ge wordt er zot van. Ik kan maximum een tweetal uur normaal doen als ik moet faken dat iets grijs is terwijl het pekzwart is. Verdwalen? Ik zie dat andersom. Maar als het over een cursus gaat, ben ik als leek niet in staat dat zelfstandig uit te zoeken. Wat ik wel weet, die gast schrijft zeer complexe scripties op nog geen half uur tijd. Sommige mensen zijn hun geld waard. 

Je mag duizenden teksten lezen, de synthese past op een A4'tje. En dat is te moeilijk om over na te denken, waarover we dan weer duizenden teksten kunnen schrijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Uw synthese past op A4. 

Hier gaan ze weer, alsof optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen uitgevonden zou zijn door mensen, het gebruik ons totaal vreemd. Maar lees je boekje maar, dan hoef je niet naar de wereld te kijken, zalig zijn ze.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Hier gaan ze weer, alsof optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen uitgevonden zou zijn door mensen, het gebruik ons totaal vreemd.

Ja alsof 1 + 1 te simpel was en daar allerlei constructies bij moesten komen. En als ge daar dan de pijnlijke situatie van schetst in een animatie dat zelfs een zesjarig kind begrijpt; gaan we verder doen alsof dat filmpje nooit getoond was en gaan we de ander verwijten rond zich heen te spartelen. 

Ik ga standvast staan en niet meer meelopen in dat beestensysteem man. Er zijn betere deuren. Ik ga ergens anders aankloppen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja alsof 1 + 1 te simpel was en daar allerlei constructies bij moesten komen. En als ge daar dan de pijnlijke situatie van schetst in een animatie dat zelfs een zesjarig kind begrijpt; gaan we verder doen alsof dat filmpje nooit getoond was en gaan we de ander verwijten rond zich heen te spartelen. Ik ga standvast staan en niet meer meelopen in dat beestensysteem man. Er zijn betere deuren. Ik ga ergens anders aankloppen...

Onwaarschijnlijk is het, zelfs wanneer je het in geschenkverpakking zou aanbieden, niets is mogelijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Onwaarschijnlijk is het, zelfs wanneer je het in geschenkverpakking zou aanbieden, niets is mogelijk. 

Ja zelfs dan niet. Weet ge dat er mensen zijn die nu 2500 netto verdienen door gewoon online wat te shaggelen? 

Dan moet ge gasten zien die via ETF.s en AI op de beurs slapend rijk worden.... Het kan allemaal... 

Ik zeg toch: thanks but no thanks.

It is snake wisdom I rebuke in the name of Jesus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid