Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei TTC:

Binnen een systeem van beperkte rationaliteit, wat je wellicht duivels wil noemen aangezien allerhande opties buitenspel gezet worden. Maar dat zie je niet, dat is het punt van gelovigen. 

5 uur geleden zei TTC:

Uit niets genereren we geld. En wie of wat is 'niets' dan?

Ik wil je niet stigmatiseren. Maar dit is toch waar de oplossing naar toe moet leiden. Ga daar dan verder mee..? Genoeg gelovige die daar wel over kunnen meepraten of een mening over hebben. Je hoeft daarvoor mensen geen oefening een te laten doen. Dat is mijn punt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

moderatie: Ik sluit dit topic. Ik vermoed dat weinigen aan dit topic een touw kunnen vastknopen. TTC, natuurlijk mag je me schrijven als je vindt dat het sluiten van dit topic je onrecht aan

Het is puur een kwestie van logisch redeneren, niet meer dan dat. Wie bereid is zich diepgaander te buigen over het begrip biflatie dat hier als een neutraliserende katalysator geldt, komt snel op het

De vraag stelt zich al lang niet meer of er oplossingen zijn, de vraag stelt zich waarom ze telkens opnieuw naar de zwijgspiraal verdwijnen, zelfs onbewust. De verdachtmakingen gaan vervolgens in alle

Zojuist zei leren_schoen:

Ik wil je niet stigmatiseren. Maar dit is toch waar de oplossing naar toe moet leiden. Ga daar dan verder mee..? Genoeg gelovige die daar wel over kunnen meepraten of een mening over hebben. Je hoeft daarvoor mensen geen oefening een te laten doen. Dat is mijn punt.

Hebben genoeg gezien van je, als je denkt dat iedereen achterlijk is, doe dat dan maar. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Hebben genoeg gezien van je, als je denkt dat iedereen achterlijk is, doe dat dan maar. 

Er zijn genoeg mensen die ik niet dom vind. Maar dan moet je op een hoog theologisch niveau zitten en de bijbel echt geloven. Niet half/half of alleen op zondag of de sabbat geloven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei leren_schoen:

Er zijn genoeg mensen die ik niet dom vind. Maar dan moet je op een hoog theologisch niveau zitten en de bijbel echt geloven. Niet half/half of alleen op zondag of de sabbat geloven.

Op hoog theologisch niveau bestaat leren_schoen niet, dat is wat we leren uit de dubbelaspecttheorie en wat Jezus zei. Maar daar gaat het helemaal niet om.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei leren_schoen:

Tweedehands kaballah 

Interessant dat je Jezus zo ziet, maar daar gaat het hier niet om. Het gaat over al je gestigmatiseer naar mensen, omwille van een eenvoudige oefening. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Interessant dat je Jezus zo ziet. 

Jij betrekt Jezus bij de dubbel aspect theorie. 

Ik zeg alleen dat dubbelaspect theorie een soort van kaballa is/het onwaarneembare verklaren. Dat betekent dat kaballa al duizend jaar voor loopt op dubbelaspect theorie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei leren_schoen:

Jij betrekt Jezus bij de dubbel aspect theorie. Ik zeg alleen dat dubbelaspect theorie een soort van kaballa is/het onwaarneembare verklaren. Dat betekent dat kaballa al duizend jaar voor loopt op dubbelaspect theorie.

Uiteraard, dat is de twee-naturenleer zoals dat in elke religie tot uitdrukking wordt gebracht. Is het niet logisch dat de bron altijd voorop loopt op alles, of in alles is?  Maar daar gaat het hier niet om. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Uiteraard

dat is de twee-naturenleer zoals dat in elke religie tot uitdrukking wordt gebracht. Is het niet logisch dat de bron altijd voorop loopt op alles, of in alles is?   

Dit betekent niet dat elke uitdrukking in de mensheid puur uit de bron komt. Anders kan ik nu wat opschrijven, en claimen dat mijn boodschap puur en zonder fout is. Als het zo makkelijk was, hadden we nooit geen problemen gehad op aarde.

Als we moeten kiezen tussen twee benaderingen of uitleggingen, welke is dan juist en welke is minder waar? Één benadering is meer waarachtig dan de ander. Of één benadering kan leugens bevatten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei leren_schoen:

Dit betekent niet dat elke uitdrukking in de mensheid puur uit de bron komt. Anders kan ik nu wat opschrijven, en claimen dat mijn boodschap puur en zonder fout is. Als het zo makkelijk was, hadden we nooit geen problemen gehad op aarde. Als we moeten kiezen tussen twee benaderingen of uitleggingen, welke is dan juist en welke is minder waar? Één benadering is meer waarachtig dan de ander. Of één benadering kan leugens bevatten.

Het ging over een oefening die past binnen het kader van wat je ook in de bijbel kan terugvinden, hebben het nu vereenvoudigd om het je makkelijker te maken. De technische fiche over 'leugens' is nog een andere kwestie, dat zal blijken naargelang interpretatie en inzicht. 

8DZgnKV.png

Link naar bericht
Deel via andere websites
24 minuten geleden zei TTC:

Het ging over een oefening die past binnen het kader van wat je ook in de bijbel kan terugvinden

Je bedoelt kwijtschelding van schulden?

Een aspect van de shmita is de vrijheid teruggeven en zodat alles weer kan groeien 

Als dat is wat je bedoelt dan neem ik mijn stigmatisatie terug 

bewerkt door leren_schoen
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei leren_schoen:

Je bedoelt kwijtschelding van schulden? Een achterliggend aspect van de shmita is de vrijheid teruggeven en zodat alles weer kan groeien 

Er staat in de oefening niets over kwijtschelding van schulden, dit kunnen we al afleiden uit de opdracht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei leren_schoen:

Je bedoelt kwijtschelding van schulden?

Voor een goed begrip, een schuldkwijtschelding vereist de gratie van de schuldeiser waardoor een machtsverhouding blijft bestaan, bij verlossing van schulden is dat in kwalitatieve zin anders te interpreteren door ook een andere methode te hanteren. Er is immers de ontbinding van de schuldrelatie, in die onafhankelijkheid vinden we vrijheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei leren_schoen:

Een aspect van de shmita is de vrijheid teruggeven en zodat alles weer kan groeien.

Zijn we dat de laatste 3000 jaar om de 50 jaar vergeten? Ken je iets van linguistische relativiteit en stigma? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Boer Jan met de pet wordt nagekeken door Jef met de pet. Er is een platform gecreëerd  door mensen met andere belangen, mensen die neerkijken op mensen met een pet. Wat nodig is om de piramide echt te maken...

Praat maar eens over een deepstate,  Q of Kim Clement met mensen van Europese makelij.... Daarom vertoef ik liever tussen Amerikaanse christenen. Die weten wat hun vrijheden kostte en wat de prijs van tirannieke regeringen was. Europeanen willen precies dictators en noemen verkozenen in andere landen dictators.... Waar zagen we die technieken nog?

Mirrors on the wall, time to expose it all...

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Boer Jan met de pet wordt nagekeken door Jef met de pet. Er is een platform gecreëerd  door mensen met andere belangen, mensen die neerkijken op mensen met een pet. Wat nodig is om de piramide echt te maken... Praat maar eens over een deepstate,  Q of Kim Clement met mensen van Europese makelij.... Daarom vertoef ik liever tussen Amerikaanse christenen. Die weten wat hun vrijheden kostte en wat de prijs van tirannieke regeringen was. Europeanen willen precies dictators en noemen verkozenen in andere landen dictators.... Waar zagen we die technieken nog? Mirrors on the wall, time to expose it all...

Lukt de oefening? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei TTC:

Lukt de oefening? 

Neen, ze is onmogelijk zonder verlies aan koopkracht te lijden...

mijn keyframes en mediaqueries beginnen te lukken. Als ik aan mijn occulte pagina begin kan ik een ufo voorbij laten vliegen op het scherm, zonder animated gifs te gebruiken. Ik schrijf gewoon in scss

from {

transform: translateX(100%)

}

to {

transform translateX(0%)

}

Of zoiets, ik moet het nog eens exact nakijken want het is echt een gigantische taal. Ben nog geen maand bezig he :) We gaan zelfs een telefoon jailbreaken, als ge snapt wat ik bedoel ;)

Die kerel is echt zot gast. Ik heb maar 30 euro betaald en kreeg toegang tot een bibliotheek filmkes waar alles stapsgewijs wordt in uitgelegd. Als ik javascript geleerd heb ga ik cyberbeveiliging leren en php. Dat zal voor de zomer allemaal zijn. Stappenplannen....

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen, ze is onmogelijk zonder verlies aan koopkracht te lijden...

Je krijgt ze dus niet opgelost? Anders zou je weten dat het niet klopt wat je stelt, eenvoudig verhaal. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei TTC:

Je krijgt ze dus niet opgelost? Anders zou je weten dat het niet klopt wat je stelt, eenvoudig verhaal. 

Ahja, dan krijg ik ze niet opgelost :) Als ik hier kom, is dat om me gelovig te inspireren of up to date te blijven met enkele mensen. Niet om rekening oefeningen op te lossen.

Stel U voor ik open een topic over de grote misleiding, maar ik nuanceer niet waar ze zich manifesteert en laat de lezers het zelf uitzoeken; wat is dan het doel van mijn topic? Ben ik dan niet super megalomaan om met mijn projectje neer te kijken op anderen, eerder dan ze mee omhoog te trekken?

En dan kan ik vanop mijn troon iedereen dat niet meeloopt verwijten tot trol of dom en erger. Ik zeg u, die tijd is voorbij... De volgende generatie laat ons allen al reeds een poepie ruiken. Ik verheerlijk dat als een duivel die aan leedvermaak doet. Oh de nuances, wanneer puntjes op de i gezet worden doet me dat meer deugd dan ge.... te worden zonder condoom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ahja, dan krijg ik ze niet opgelost  Als ik hier kom, is dat om me gelovig te inspireren of up to date te blijven met enkele mensen. Niet om rekening oefeningen op te lossen. Stel U voor ik open een topic over de grote misleiding, maar ik nuanceer niet waar ze zich manifesteert en laat de lezers het zelf uitzoeken; wat is dan het doel van mijn topic? Ben ik dan niet super megalomaan om met mijn projectje neer te kijken op anderen, eerder dan ze mee omhoog te trekken?En dan kan ik vanop mijn troon iedereen dat niet meeloopt verwijten tot trol of dom en erger. Ik zeg u, die tijd is voorbij... De volgende generatie laat ons allen al reeds een poepie ruiken. Ik verheerlijk dat als een duivel die aan leedvermaak doet. Oh de nuances, wanneer puntjes op de i gezet worden doet me dat meer deugd dan ge.... te worden zonder condoom.

Waarom lieg je dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Over wat beticht ge mij te liegen? Dat gij hier zat lastert met leugens is ieder oplettend lezer echter niet ontgaan. Ge zijt echt gestoord gast, niet prettig gestoord, gewoon van compleet van het padje af.

Klassieker is het.

  • oefening
  • oefening kan niet opgelost worden

Voorts geen flauw idee waar het over gaat en verder trollen, en mensen misleiden/stigmatiseren onder het mom van iets anders. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Fundamenteel:

mijn keyframes en mediaqueries beginnen te lukken. Als ik aan mijn occulte pagina begin kan ik een ufo voorbij laten vliegen op het scherm, zonder animated gifs te gebruiken. Ik schrijf gewoon in scss

from {

transform: translateX(100%)

}

to {

transform translateX(0%)

}

Wat heeft dit met het topic te maken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid