Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Willempie:

Hoeft niet hoor. Israël is volgens jou een theocratie. Klaar.

Dat hoeft wel, want jij verwijt mee dat ik niet reageer als iemand aangeeft dat dit niet klopt.  

16 uur geleden zei Willempie:

Jij durft, om maar een voorbeeldje te noemen, met droge ogen Israël een theocratie te noemen. Als je dan gewezen wordt op de onjuistheid van je uitspraak reageer je ineens niet meer

Dus wil ik kijken waar ik kan doen.  

Je gaat nu toch niet terug trekken ? Dan ben je alleen maar bezig met loze kreten. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

16 uur geleden zei Willempie:

Jij durft, om maar een voorbeeldje te noemen, met droge ogen Israël een theocratie te noemen. Als je dan gewezen wordt op de onjuistheid van je uitspraak reageer je ineens niet meer.

Na wat zoeken, wat nodig was omdat jij er niet mee kwam na dit verwijt, ben ik er achter.

Hier staat het: 

https://www.credible.nl/topic/28720-israël-2018/?do=findComment&comment=1184461

en het was een reactie op een stelling dat Israel een seculiere staat is die toevallig bestaat. 
Het zogenaamde 'wijzen op de onjuistheid ervan' bestond uit één opmerking en die kwam van jou:

Citaat

Israël is geen theocratie.

Tsja, daar kan ik moeilijk reageren. Er staat alleen 'nietes' zonder uitleg. Ik had 'welles' kunnen schrijven, maar daar waren we niet mee vooruitgekomen.
Israel heeft niet eens een grondwet, omdat men stelt dat Gods wetten de basis zijn. Theocratie dus.
Als je met iets anders komt dan 'nietes' zal ik kijken of het nog de moeite is om te reageren hierop. 
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Na wat zoeken, wat nodig was omdat jij er niet mee kwam na dit verwijt, ben ik er achter.

Hier staat het: 

https://www.credible.nl/topic/28720-israël-2018/?do=findComment&comment=1184461

en het was een reactie op een stelling dat Israel een seculiere staat is die toevallig bestaat. 
Het zogenaamde 'wijzen op de onjuistheid ervan' bestond uit één opmerking en die kwam van jou:

Tsja, daar kan ik moeilijk reageren. Er staat alleen 'nietes' zonder uitleg. Ik had 'welles' kunnen schrijven, maar daar waren we niet mee vooruitgekomen.
Israel heeft niet eens een grondwet, omdat men stelt dat Gods wetten de basis zijn. Theocratie dus.
Als je met iets anders komt dan 'nietes' zal ik kijken of het nog de moeite is om te reageren hierop. 
 

Israël bestaat niet toevallig, het bestaan ervan kan door de loop van de geschiedenis goed worden uitgelegd. Geen enkel land bestaat trouwens toevallig. Het is zeker geen seculiere staat, het is de enige (in ieder geval één van de zeer weinige)  theocratie ter wereld. Aldus Dbi.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Zoals dat vaccin tegen de Spaanse Griep? Waar is uw bron nu eigenlijk?

Zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mij aan te geven waar ik iets zeg over de Spaande griep en een vaccin. Om het je makkelijk te maken heb ik alle posts waarin ik het woord Spaanse en/of griep  en/of vaccin  gebruik hieronder gelinkt. 

 

5 uur geleden zei Willempie:

Het is ook van levensbelang om je gezondheid op peil te houden zodat je lichaam in staat is ziekteverwekkers het hoofd te bieden. Daarbij is het ook van levensbelang om de buitenlucht op te zoeken i.p.v. binnen te hokken. Het is ook van belang te weten dat er natuurlijke middelen zijn die je kunt innemen om de vermeerdering van ziektekiemen te stoppen. Dat is veel nuttiger dan te wachten op een vaccin.

Moet ik een kleine anderhalf uur gaan luisteren naar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar om een paar algemeenheden (de door mij onderstreepte tekst) te horen, die ik overigens volledig onderschrijf!!! En levensbedreigende onzin (de niet onderstreepte delen). Jij weet net zo goed als ik dat er ziektes zijn (waaronder corona) die zich niet laten tegenhouden door extra vitamines of bijzondere kruiden of wat je nog meer kunt verzinnen. Dan hadden ze HIV ook wel snel onder controle gekregen en daar is ook nog steeds geen geneesmiddel tegen. 

 

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-5-2020 om 21:04 zei Mullog:

Het is volstrekte onzin wat je hier verklaard.

Je verklaarde dat onzin. Wat was de onzin dan? De Spaanse Griep was een h1n1 eh. En zet vooral niets op een rijtje of we krijgen weer een heel fruitmand bij die appels. Wat was de onzin? Concreet he.

Op 8-5-2020 om 10:22 zei Fundamenteel:

Er was geen vaccin met influenza en ze maakte meer doden dan alle wereldoorlogen samen. Als er toen een vaccin was, waren we vandaag even resistent tegen een variant ervan als corona? Ik zeg neen...

Helaas geen welbespraakte evolutionisten alhier dat eens deftig te bespreken. Ge moet anders iedere komma nuanceren. Goeie poging tot een mop, helaas is het vaccin de remedie die erger dan de kwaal is.

Als ge het googeled “weet je het wellicht terug”: 1918 influenza pandemic.

 

Het enige dat meer nuance vereiste was dat ik influenza daar beter de spaanse griep noemde. Maar dat is in context echter overduidelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fundamenteel:

Je verklaarde dat onzin. Wat was de onzin dan? De Spaanse Griep was een h1n1 eh. En zet vooral niets op een rijtje of we krijgen weer een heel fruitmand bij die appels. Wat was de onzin? Concreet he.

 

Het enige dat meer nuance vereiste was dat ik influenza daar beter de spaanse griep noemde. Maar dat is in context echter overduidelijk.

Even de context, dit kwam voort uit onderstaande opmerking

En verder is het gewoon onzin wat je zegt. Je koppelt een influenza virus aan een corona virus (wat nergens op slaat), je verklaard het middel erger dan de kwaal (ik ken mensen die daar op voorhand met je oneens zijn) en je probeert en passant nog even een beledigingen de wereld in te slingeren. Verder zorgen bijvoorbeeld griepvaccinaties niet voor resistentie want als dat wel zo zou zijn zouden we niet ieder jaar een griepspuit hoeven halen. Het enige correcte in je betoog is

Citaat

Ik zeg neen...

maar daarvan heb je de context al met zoveel onzin omkleed dat zelfs dat bediscussieerd zou kunnen worden. 

Nu mag je me ff uitschelden maar met dit onderwerp ben ik nu klaar, dus verwacht verder geen reactie hierover. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Even de context, dit kwam voort uit onderstaande opmerking

En verder is het gewoon onzin wat je zegt. Je koppelt een influenza virus aan een corona virus (wat nergens op slaat), je verklaard het middel erger dan de kwaal (ik ken mensen die daar op voorhand met je oneens zijn) en je probeert en passant nog even een beledigingen de wereld in te slingeren. Verder zorgen bijvoorbeeld griepvaccinaties niet voor resistentie want als dat wel zo zou zijn zouden we niet ieder jaar een griepspuit hoeven halen. Het enige correcte in je betoog is

maar daarvan heb je de context al met zoveel onzin omkleed dat zelfs dat bediscussieerd zou kunnen worden. 

Nu mag je me ff uitschelden maar met dit onderwerp ben ik nu klaar, dus verwacht verder geen reactie hierover. 

De context was mijn quote erbij Mullog. Eerste pagina van deze discussie.

Ik koppelde dat niet. Ik zei dat er toen geen vaccin was (meer doden) en nu met minder doden plots wel een vaccin zou nodig zijn? Als we kijken hoe corona zich verspreid is het wel zeer goed te vergelijken met influenza.

Het probleem voor mij is vooral dat ge niet nuanceert waarom, en als ik daar dan met onderbouwde feiten sta trol je dat veelal met een one liner weg. Pardon my French then he.

De meeste onder ons hebben geen vaccin nodig. Waarom zouden ze zich dan laten vaccineren? Waarom zetten overheden niet in op een gezondere levensstijl eerder dan meer medicatie? Wie gelooft nu dat er 1 universeel vaccin voor bijna 8 miljard mensen kan zijn?

Ik verkoop niet enkel onzin maar ook terechte vragen. Politiek speelt ons uit en ik hoop dat we daar als mensheid ooit voorbij geraken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik koppelde dat niet. Ik zei dat er toen geen vaccin was (meer doden) en nu met minder doden plots wel een vaccin zou nodig zijn? Als we kijken hoe corona zich verspreid is het wel zeer goed te vergelijken met influenza.

Het probleem is dat je te beperkt kijkt. Als het alleen om het aantal doden gaat dan valt het reuze mee (maar je zult er maar een van die gevallen zijn ?) . Maar het schijnt dat veel mensen die het gehad hebben daar nog steeds heel veel last van ondervinden. Vergelijk het met polio. De ziekte was indertijd niet dodelijk maar zorgde wel voor blijvende (ernstige) handicaps. Hadden we dat ook maar moeten laten voortwoekeren? 

Verder vind ik dat veel mensen nogal snel tot conclusies komen. De eerste gevallen zijn van december 2019. Zo ongeveer iedere viroloog of epidemioloog schreeuwt van de daken dat we feitelijk nog nauwelijks iets over het virus weten, laat staan over de verspreiding, de gevolgen op de lange termijn, hoe we het moeten genezen en andere belangrijke zaken. Maar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar weet het wel. En jij weet het blijkbaar ook want waarom zouden we ons laten vaccineren, overigens met een vaccin dat er nog niet is? Het duurt misschien nog wel meer dan een jaar  voor er een vaccin is en jij weet op voorhand dat we ons niet hoeven te laten vaccineren. Voor HIV, een absoluut dodelijke ziekte, is nog steeds geen vaccin maar wordt je de rest van je leven met een cocktail aan medicijnen in leven gehouden. Je hebt de mondvol over nuances maar zelf nuanceer je helemaal niks buiten de koker of bubble waar je in zit. 

En waarom zetten overheden niet in op een gezondere levensstijl? Dat gebeurt toch. Er zijn (hier in Nederland) allerlei campagnes over gezonder eten en meer bewegen. Maar de omzet van de McDonalds gaat niet omlaag. Het heeft nogal wat moeite gekost om mensen een valhelm of veiligheidsriemen aan te praten. Zelfs daar vonden mensen al dat ze betutteld werden. Je moet met rokers eens over stoppen met roken campagnes gaan praten. Dan weet je hoe er gedacht wordt overheid en gezonder leven. 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Wie gelooft nu dat er 1 universeel vaccin voor bijna 8 miljard mensen kan zijn?

Ik, want die zijn er al, bijvoorbeeld voor de mazelen of het eerder genoemde polio. 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik verkoop niet enkel onzin maar ook terechte vragen. Politiek speelt ons uit en ik hoop dat we daar als mensheid ooit voorbij geraken.

Je vragen zijn terecht maar van een paar van die vragen liggen de antwoorden voor je neus, en je ziet ze niet. En met het dwarsliggen op de manier die jij voorstaat komen we nergens voorbij. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Moet ik een kleine anderhalf uur gaan luisteren naar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar om een paar algemeenheden (de door mij onderstreepte tekst) te horen, die ik overigens volledig onderschrijf!!! En levensbedreigende onzin (de niet onderstreepte delen). Jij weet net zo goed als ik dat er ziektes zijn (waaronder corona) die zich niet laten tegenhouden door extra vitamines of bijzondere kruiden of wat je nog meer kunt verzinnen. Dan hadden ze HIV ook wel snel onder controle gekregen en daar is ook nog steeds geen geneesmiddel tegen. 

Je vergelijkt HIV met Covd-19. Heb je daar onderbouwing voor? En er zijn nu wel degelijk medicijnen die enorm helpen bij HIV. Maar er is inderdaad geen vaccin tegen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Willempie:

Je vergelijkt HIV met Covd-19. Heb je daar onderbouwing voor? En er zijn nu wel degelijk medicijnen die enorm helpen bij HIV.

Leg jij mij eerst eens uit waarom het van levensbelang is dat ik anderhalf uur naar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar moet luisteren voor we een discussie over HIV en corona beginnen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Mullog:

Leg jij mij eerst eens uit waarom het van levensbelang is dat ik anderhalf uur naar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar moet luisteren voor we een discussie over HIV en corona beginnen. 

Je hoeft dat van mij niet te doen. Leef gewoon gezond. Ga naar buiten. Zoek de zon op (vitamine D), en, als je denkt ziek te zijn, slik dan veel vitamine C, zink en eventueel vitamine D. Dan is je lichaam in staat verreweg de meeste ziekteverwekkers te weerstaan, inclusief Covid-19.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Willempie:

Je hoeft dat van mij niet te doen. Leef gewoon gezond. Ga naar buiten. Zoek de zon op (vitamine D), en, als je denkt ziek te zijn, slik dan veel vitamine C, zink en eventueel vitamine D. Dan is je lichaam in staat verreweg de meeste ziekteverwekkers te weerstaan, inclusief Covid-19.

Droom lekker verder.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Mullog:

Het probleem is dat je te beperkt kijkt. Als het alleen om het aantal doden gaat dan valt het reuze mee (maar je zult er maar een van die gevallen zijn ?) . Maar het schijnt dat veel mensen die het gehad hebben daar nog steeds heel veel last van ondervinden. Vergelijk het met polio. De ziekte was indertijd niet dodelijk maar zorgde wel voor blijvende (ernstige) handicaps. Hadden we dat ook maar moeten laten voortwoekeren? 

Verder vind ik dat veel mensen nogal snel tot conclusies komen. De eerste gevallen zijn van december 2019. Zo ongeveer iedere viroloog of epidemioloog schreeuwt van de daken dat we feitelijk nog nauwelijks iets over het virus weten, laat staan over de verspreiding, de gevolgen op de lange termijn, hoe we het moeten genezen en andere belangrijke zaken. Maar een wetenschappelijk onderlegde dansleraar weet het wel. En jij weet het blijkbaar ook want waarom zouden we ons laten vaccineren, overigens met een vaccin dat er nog niet is? Het duurt misschien nog wel meer dan een jaar  voor er een vaccin is en jij weet op voorhand dat we ons niet hoeven te laten vaccineren. Voor HIV, een absoluut dodelijke ziekte, is nog steeds geen vaccin maar wordt je de rest van je leven met een cocktail aan medicijnen in leven gehouden. Je hebt de mondvol over nuances maar zelf nuanceer je helemaal niks buiten de koker of bubble waar je in zit. 

En waarom zetten overheden niet in op een gezondere levensstijl? Dat gebeurt toch. Er zijn (hier in Nederland) allerlei campagnes over gezonder eten en meer bewegen. Maar de omzet van de McDonalds gaat niet omlaag. Het heeft nogal wat moeite gekost om mensen een valhelm of veiligheidsriemen aan te praten. Zelfs daar vonden mensen al dat ze betutteld werden. Je moet met rokers eens over stoppen met roken campagnes gaan praten. Dan weet je hoe er gedacht wordt overheid en gezonder leven. 

Ik, want die zijn er al, bijvoorbeeld voor de mazelen of het eerder genoemde polio. 

Je vragen zijn terecht maar van een paar van die vragen liggen de antwoorden voor je neus, en je ziet ze niet. En met het dwarsliggen op de manier die jij voorstaat komen we nergens voorbij. 

De antwoorden zijn te beperkt, desondanks al uw teksten er aan versleten. Maar ik kom er later nog op terug. 

Mijn onderzoek in vaccins maakten pijnlijke zaken duidelijk Mullog. Die cocktail druist volledig tegen mijn geloof in. De meeste genezen natuurlijk voor corona. En als je de bijsluiten leest voor vaccins als de mazelen etc zou je zien dat er wel degelijk neveneffecten zijn waarvoor die grote pharmabedrijven volledig juridisich tegen ingedekt zijn.

Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn. En een vaccin als polio kunnen we toch moeilijk vergelijken met 1 als voor corona of de griep? Hebben mensen als jij en ik zulk vaccin nu al nodig? 

De gezonde levensstijl wordt helemaal niet gehandhaafd, noch aangemoedigd. Ze maken gewoon een ongezondere levensstijil duurder maar om als veganist te leven in de kosher middelen moet ik heel wat bekostigen om aan mijn dagelijkse calorieen te komen. Ik kan ook de overproductie blijven voeden door lukraak te grijpen in de supermarkt, en daartoe worden de meesten helaas gedwongen omdat ze niet anders kunnen. Het gaat niet over betuttelen maar onderwijzen hoe mensen gezonder kunnen leven en zelfvoorzienend kunnen worden, hoe ze hun eigen immuunsysteem op peil kunnen houden en dat we snel een betere gezondheidszorg mogen krijgen. 

Bovendien, zie ook in welke handen de big pharma gekomen is als het over vaccins gaat. We zijn echt niet meer over een polio vaccin bezig Mullog. Als ik zie naar Amerikaanse toestanden qua vaccinatiebeleid wil ik daar toch niet naartoe. Genoeg Amerikaanse moeders mogen horen, en daar houden ze dus alles statistisch bij hoe iedere bevolkingsgroep op medicijnen en vaccins reageert he. Walking living labrats.

777EAF41-AAFF-4F96-8E36-AE14445A9590.jpeg

1 uur geleden zei Mullog:

Droom lekker verder.

Toch zal een sterk immuunsysteem beter tegen corona kunnen vechten dan een zwakker. Die link heb ik daarover gedeeld in dit topicù maarja 16 pagina’s lang... Wie wilt dat nu lezen he? ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mullog ik denk dat mijn vorige post de lading wel dekte? En neen ik ben geen viroloog, maar ik weet het blijkbaar wel beter dan de staatsvirologen die ons wijsmaaktenb dat mondmaskers niet nodig waren. In Belziek logen ze dat voor om wanbeleid van regeringen toe te dekken.

Ook waarschuwen virologen al sedert SARS voor een diseaseX en bleken onze landen totaal niet voorbereid te zijn. Zelfs Obama waarschuwde tijdens zijn termijn voor een ziekte die ieder moment kan uitbreken waarop we ons moeten voorbereiden. Hier werd zelfs verrvallen stock maskers vernietigd en niet tijdig vervangen om geld elders te investeren. Dan doen ze een hele show alsof mondmaskesr terug naar China gestuurd moeten worden, terwijl ze gewoon goedkope brol hadden gekocht.

Ik geloof niemand die naar de mond teut van fascisten in mijn politiek. Als je zelf zou verdiepen in vaccins van vandaag (en niet van onze kindertijd), is daar wel het ene en andere aan veranderd. Het druist tegen mijn geloof in en de wetenschap moet dat respecteren. Een land kan niet alleen respect opeisen voor 1 cultuur en dan wel foetale cellen in andere gelovige spuiten. Bovendien doen ze er extra schadelijke stoffen bij om het immuunsysteem extra op te krikken. Er kan nooit 1 vaccin voor 8 miljard mensen hetzelfde werken. Nooit. De mens is te divers. Ik val dood na het eten van een kiwi, maar een cocktail in het vaccin is veilig voor iedereen? Think again 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

@Mullog ik denk dat mijn vorige post de lading wel dekte?

Dat doet het niet. Het laat wél een enorme ongefundeerde angst zien.
 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

En neen ik ben geen viroloog, maar ik weet het blijkbaar wel beter dan de staatsvirologen......

......

Ook waarschuwen virologen al sedert SARS voor een diseaseX en bleken onze landen totaal niet voorbereid te zijn.

Eerst virologen afzeiken en twee regels verder virologen aanhalen. Lekker consequent verhaal joh!

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Als je zelf zou verdiepen in vaccins van vandaag (en niet van onze kindertijd), is daar wel het ene en andere aan veranderd. Het druist tegen mijn geloof in

Ziedaar de kern van van jouw betogen over vaccins. Vanwege jouw geloof ben je er tegen. En daarom sleep je er alles bij om vaccinaties af te kraken, onzin of niet.
Hoe jouw geloof ook in elkaar steekt: dat je tegen vaccins bent heb je er zelf bij verzonnen, want er is geen enkele bijbeltekst die daarover iets zegt.

 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Er kan nooit 1 vaccin voor 8 miljard mensen hetzelfde werken. Nooit.

Er valt niet te discussiëren met opmerkingen die worden gedaan vanuit een gebrek aan kennis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat doet het niet. Het laat wél een enorme ongefundeerde angst zien.
 

Eerst virologen afzeiken en twee regels verder virologen aanhalen. Lekker consequent verhaal joh!

 

Ziedaar de kern van van jouw betogen over vaccins. Vanwege jouw geloof ben je er tegen. En daarom sleep je er alles bij om vaccinaties af te kraken, onzin of niet.
Hoe jouw geloof ook in elkaar steekt: dat je tegen vaccins bent heb je er zelf bij verzonnen, want er is geen enkele bijbeltekst die daarover iets zegt.

 

Er valt niet te discussiëren met opmerkingen die worden gedaan vanuit een gebrek aan kennis.

Er is geen 100 procent veilig universeel vaccin, basta! Denk bijvoorbeeld alleen al aan een allergische reactie. En het menselijke lichaam is te onvoorspelbaar wilde speculaties daarover te doen over de lange termijnen. Waarom moesten er nieuwe wetten voor de nieuwe vaccins komen? Omdat het misgaat en zal misgaan en dan wilt die big pharma daar tegen ingedekt staan. Die big pharma is in handen gekomen van iemand die openbaar zijn agenda besproken heeft. Ga er eens naar luisteren en kom er dan op terug. Maar geef toe, het is boven uw niveau omdat ge veelal de bron niet kunt samenvatten of gewoon geen Engels kunt. Wat ga je dan boeren op internationaal niveau?

Als men bijvoorbeeld de sterftegraad bij bejaarden naar beneden kan halen door vaccins, zal ik dat zeker niet tegenhouden. Maar als ik natuurlijk van corona genees, moet je mij geen verplicht vaccin komen geven. En mensen die zich dan beroepen op de wetenschap moeten niet bang zijn nog ziek te worden.

Mijn geloof is zeer zeker een argument daar ik in een vrije democratie leef met vrijheid van godsdienst me dunkt. Je bent hier ook op een gelovig forum, zodra geloof hier niet meer de toon mag bepalen (door mensen als dbi) mogen we wel eens vragen stellen wie hier de haatzaaiers zijn.

En ik wil niemand overhalen die overtuiging te volgen, wel vraag ik respect en begrip voor mijn overtuiging.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Er is geen 100 procent veilig universeel vaccin, basta! Denk bijvoorbeeld alleen al aan een allergische reactie.

Dat is ene heel andere bewering dan 

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Er kan nooit 1 vaccin voor 8 miljard mensen hetzelfde werken. Nooit. De mens is te divers.

Met 100% veilig, zeg je iets over de bijwerkingen. En dat klopt, er is geen 100% veilig vaccin. Er kunnen altijd bijwerkingen zijn en die zijn duidelijk vermeld op de pagina's van het RIVM, hier bv die van mazelen:  https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/bmr.
Met 'hetzelfde werken' zeg je iets over de werking. En inderdaad, vaccins werken niet altijd. Ook daarover is onbetwiste duidelijkheid. Verrek, laat dat nou op dezelde webpagina staan, bovenaan.

Op één of andere manier ga je er vanuit dat overheden stellen dat vaccinaties altijd werken en geen bijwerkingen hebben. Maar dat beweert de overheid dus niet. 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is ene heel andere bewering dan 

Met 100% veilig, zeg je iets over de bijwerkingen. En dat klopt, er is geen 100% veilig vaccin. Er kunnen altijd bijwerkingen zijn en die zijn duidelijk vermeld op de pagina's van het RIVM, hier bv die van mazelen:  https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/bmr.
Met 'hetzelfde werken' zeg je iets over de werking. En inderdaad, vaccins werken niet altijd. Ook daarover is onbetwiste duidelijkheid. Verrek, laat dat nou op dezelde webpagina staan, bovenaan.

Op één of andere manier ga je er vanuit dat overheden stellen dat vaccinaties altijd werken en geen bijwerkingen hebben. Maar dat beweert de overheid dus niet. 

 

Als er neveneffecten zijn bij 100000 mensen op 8 miljard mensen, werkt dat niet hetzelfde voor 8 miljard mensen. Daarbovenop zijn er nog factoren over de lange termijn die overzien worden en waarop te weinig onderzoek gedaan wordt. Waar rook is, is vuur. Maar de rook blussen de reuzen voor het vuur kan uitlopen. 

Ik spreek niet van overheden maar big pharma bedrijven die ons vaccineren. De mensen die dat overnamen en welk agenda ze vooraf bekend maakte. Ge zijt een lopend menselijk product dat zich vrijwillig gaat onderwerpen aan zij die ons willen onderwerpen? Jij mag dat gerust doen hoor, wij hier nooit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Fundamenteel:

 

Ik spreek niet van overheden maar big pharma bedrijven die ons vaccineren. De mensen die dat overnamen en welk agenda ze vooraf bekend maakte. Ge zijt een lopend menselijk product dat zich vrijwillig gaat onderwerpen aan zij die ons willen onderwerpen? Jij mag dat gerust doen hoor, wij hier nooit. 

Wauw je bent erachter gekomen wat kapitalisme is, supermarkten zien jouw ook als product, net als je energiemaatschappij etc..

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is ene heel andere bewering dan 

Met 100% veilig, zeg je iets over de bijwerkingen. En dat klopt, er is geen 100% veilig vaccin. Er kunnen altijd bijwerkingen zijn en die zijn duidelijk vermeld op de pagina's van het RIVM, hier bv die van mazelen:  https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/bmr.
Met 'hetzelfde werken' zeg je iets over de werking. En inderdaad, vaccins werken niet altijd. Ook daarover is onbetwiste duidelijkheid. Verrek, laat dat nou op dezelde webpagina staan, bovenaan.

Op één of andere manier ga je er vanuit dat overheden stellen dat vaccinaties altijd werken en geen bijwerkingen hebben. Maar dat beweert de overheid dus niet. 

 

Als er neveneffecten zijn bij 100000 mensen op 8 miljard mensen, werkt dat niet hetzelfde voor 8 miljard mensen.

Dat zeg ik toch ? Vaccins werken niet altijd en er zijn bijwerkingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Bastiaan73:
16 minuten geleden zei thom:

Het lijken altijd 2 kampen; wakker en slapend. 

Nuchter denkend vs complotdenkend lijkt me een passender omschrijving.

En weer een opmerking van de slaper; niet ter zake doende maar een geeuw en omdraaien, om maar niet te willen onderzoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei thom:

En weer een opmerking van de slaper; niet ter zake doende maar een geeuw en omdraaien, om maar niet te willen onderzoeken.

En jij bent wakker hè Thom? Zo wakker dat zolang het maar geen 'MSM' is, het voor jou geloofwaardig is/wordt.

Op 2-6-2020 om 06:44 zei Fundamenteel:

Het immuunsysteem speelt een gigantische factor na nader onderzoek.

Op 25-5-2020 om 08:22 zei thom:

Interessant interview mensen, over ziekzijn en virussen. Speciaal voor Dbi in het Nederlands vertaald en uitgetypt. Het hoeft alleen maar gelezen te worden.

DP: We ontdekten dat er een misvatting bestaat over dit hele concept van een immuunsysteem, nogmaals, hier is vaccinatie op gebouwd, dat het het immuunsysteem een opkikker geeft, dat hebben we vast vaak gehoord, zo werkt het. Dit zal u verrassen, maar het lichaam heeft eigenlijk geen immuunsysteem, niet op de manier zoals ons is geleerd. Wat het heeft is een gezondheidssysteem. Het lichaam beschikt over mechanismen om het schoon te houden, maar er is geen systeem dat je "voor kunt behandelen," om het zo maar te zeggen, om het te stimuleren.

https://niburu.co/lezersbrieven/15161-alles-dat-u-dacht-te-weten-over-ziekte-is-onjuist 

?

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Bastiaan73:
Op 25-5-2020 om 08:22 zei thom:

Interessant interview mensen, over ziekzijn en virussen. Speciaal voor Dbi in het Nederlands vertaald en uitgetypt. Het hoeft alleen maar gelezen te worden.

DP: We ontdekten dat er een misvatting bestaat over dit hele concept van een immuunsysteem, nogmaals, hier is vaccinatie op gebouwd, dat het het immuunsysteem een opkikker geeft, dat hebben we vast vaak gehoord, zo werkt het. Dit zal u verrassen, maar het lichaam heeft eigenlijk geen immuunsysteem, niet op de manier zoals ons is geleerd. Wat het heeft is een gezondheidssysteem. Het lichaam beschikt over mechanismen om het schoon te houden, maar er is geen systeem dat je "voor kunt behandelen," om het zo maar te zeggen, om het te stimuleren.

https://niburu.co/lezersbrieven/15161-alles-dat-u-dacht-te-weten-over-ziekte-is-onjuist 

?

Precies, woel maar door in je bed, totdat je het gelezen hebt. Het interview verklaart je vragen en opmerkingen.

Maar ja... dat willen lezen is nogal wat.. :-) 

30 minuten geleden zei Bastiaan73:
49 minuten geleden zei thom:

En weer een opmerking van de slaper; niet ter zake doende maar een geeuw en omdraaien, om maar niet te willen onderzoeken.

En jij bent wakker hè Thom? Zo wakker dat zolang het maar geen 'MSM' is, het voor jou geloofwaardig is/wordt.

Weer zo'n opmerking van de slaper. :-) Het scheelt een hoop reageren op niets af merk ik al. 

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid