Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

Het laatste nieuws over het kort geding a.s. donderdag.

 

13 uur geleden zei Hermanos2:

Inderdaad! Het is ongelooflijk hoe onze samenleving is veranderd in amper 3 maanden tijd. Wie had dit durven voorspellen? Als nu nog die wet erdoorheen geduwd wordt zijn we democratie af. Ongekend dit! 

Nu afwachten hoe de rechterlijke macht hiermee omgaat. Hopelijk is die nog wel onafhankelijk en objectief. Indien niet is het inderdaad einde democratische rechtsstaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

Op 21-6-2020 om 09:01 zei Willempie:

Nu afwachten hoe de rechterlijke macht hiermee omgaat. Hopelijk is die nog wel onafhankelijk en objectief. Indien niet is het inderdaad einde democratische rechtsstaat.

Wat als die rechterlijke macht nu eens een besluit neemt waar jij het niet mee eens bent? Is die dan opeens niet meer onafhankelijk en objectief met alle consequenties die jij daar aan verbindt. Hoe zie je dat voor je?

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Mullog:

Wat als die rechterlijke macht nu eens een besluit neemt waar jij het niet mee eens bent? Is die dan opeens niet meer onafhankelijk en objectief met alle consequenties die jij daar aan verbindt. Hoe zie je dat voor je?

Het gaat niet om mij. Het gaat over vrijheid, waarvoor mensen hebben gevochten en zelfs hun leven gegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Willempie:

Het gaat niet om mij. Het gaat over vrijheid, waarvoor mensen hebben gevochten en zelfs hun leven gegeven.

Alsof er nu niet gevochten wordt? Hetzij op een ander niveau... Maar slaap op beide oren Willempie, het westen komt georganiseerd samen. Enfin, ik zie dat toch in Vlaanderen gebeuren. De jeugd schuift op naar rechts, organiseert zich en doet zelfs aan cyberaanvallen om de overheid te helpen bij het opsporen van allerlei figuren. 

In Amerika is de jacht op vele begonnen en die zijn niet aan hun proefstuk toe als ze de boete en rekening van hun schade krijgen. Facial recognition voor het betere. ;) Ook via hun eigen social media verraadden velen zich onbewust. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Willempie:

Het gaat niet om mij. Het gaat over vrijheid, waarvoor mensen hebben gevochten en zelfs hun leven gegeven.

Het gaat in dit geval wel om jou, om preciezer te zijn, je mening. Als de rechters een besluit nemen waar je het niet mee eens bent, is dan naar jouw mening de rechtspraak niet meer objectief en onafhankelijk?

Dat is namelijk de implicatie van wat je suggereert als je schrijft

Op 21-6-2020 om 09:01 zei Willempie:

Nu afwachten hoe de rechterlijke macht hiermee omgaat. Hopelijk is die nog wel onafhankelijk en objectief. Indien niet is het inderdaad einde democratische rechtsstaat.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Het gaat in dit geval wel om jou, om preciezer te zijn, je mening. Als de rechters een besluit nemen waar je het niet mee eens bent, is dan naar jouw mening de rechtspraak niet meer objectief en onafhankelijk?

Dat is namelijk de implicatie van wat je suggereert als je schrijft

 

Nogmaals: Het gaat niet over mij of mijn mening maar over vrijheid. Die zwaarbevochten vrijheid is mij zeer dierbaar. Mijn opa heeft daarvoor zijn leven opgeofferd. Ik zou trouwens niet graag in de schoenen staan van de rechter die a.s. donderdag een oordeel moet vellen. Maar ja, een ieder zijn vak. Ik hoop en bid dat die rechter een rechtvaardig oordeel zal vellen. Maar wat ook zijn oordeel zal zijn, zal hem of haar de rest van zijn of haar leven achtervolgen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Willempie:

Nogmaals: Het gaat niet over mij of mijn mening maar over vrijheid. Die zwaarbevochten vrijheid is mij zeer dierbaar. Mijn opa heeft daarvoor zijn leven opgeofferd. Ik zou trouwens niet graag in de schoenen staan van de rechter die a.s. donderdag een oordeel moet vellen. Maar ja, een ieder zijn vak. Ik hoop en bid dat die rechter een rechtvaardig oordeel zal vellen. Maar wat ook zijn oordeel zal zijn, zal hem of haar de rest van zijn of haar leven achtervolgen. 

Je ontwijkt de vraag. Mijn conclusie is daarom dat als de rechters een oordeel vellen waar jij het niet mee eens bent jou conclusie zal zijn dat ook rechters niet meer objectief en onafhankelijk zijn. Dat impliceert dan weer dat de enig mogelijke democratie er een is waarin geen plaats is voor compromissen of andere meningen dan die van jou. Kortom DE DEMOCRATIE is de dictatuur van @Willempie

?

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Mullog:

Je ontwijkt de vraag. Mijn conclusie is daarom dat als de rechters een oordeel vellen waar jij het niet mee eens bent jou conclusie zal zijn dat ook rechters niet meer objectief en onafhankelijk zijn. Dat impliceert dan weer dat de enig mogelijke democratie er een is waarin geen plaats is voor compromissen of andere meningen dan die van jou. Kortom DE DEMOCRATIE is de dictatuur van @Willempie

?

Doe eens wat aan geschiedenis. 

Hoe kom je op dit soort flauwekul? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Mullog:

Je ontwijkt de vraag. Mijn conclusie is daarom dat als de rechters een oordeel vellen waar jij het niet mee eens bent jou conclusie zal zijn dat ook rechters niet meer objectief en onafhankelijk zijn. Dat impliceert dan weer dat de enig mogelijke democratie er een is waarin geen plaats is voor compromissen of andere meningen dan die van jou. Kortom DE DEMOCRATIE is de dictatuur van @Willempie

?

"When injustice becomes law, resistance becomes duty"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is zo dat als je een hoogleraar hoort over het belang van 1,5 meter, mondkapjes en vaccins lijkt het geloofwaardig, maar als je een andere hoogleraar hoort over onzin van 1,5 meter, mondkapjes en vaccins, lijkt het ook geloofwaardig, daarom ga ik op mijn eigen af, angst voor dat virus heb ik geenszins, angst lijkt wel aangepraat te worden door voorstanders van vaccins mondkapje en binnenblijven, dit ondermijnt het immuun systeem, dus ik stoor mij daar niet aan.

Biinen blijven is ook zoiets, dit ondermijnt de opname van vitamine d, en voor ouderen ook  het spierstelsel, je krijgt veel weerloze mensen.

Geen bezoek ontvangen  is arbitrair , het kan zijn dat het op minder besmettingen uitloopt maar de mensen zeker ouderen krijgen een psychische klachten en een dreun ook dit  ondermijnt het immuun systeem.

Bij mij komt het over dat de juiste oplossing er niet is

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Willempie:

Ik hoop en bid dat die rechter een rechtvaardig oordeel zal vellen. Maar wat ook zijn oordeel zal zijn, zal hem of haar de rest van zijn of haar leven achtervolgen.

Want een dramatiek zeg. en dat alles omdat iemand zijn dansschool weer wil openen. Hooguit tot de kranten van de volgende ochtend, vermoed ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Want een dramatiek zeg. en dat alles omdat iemand zijn dansschool weer wil openen. Hooguit tot de kranten van de volgende ochtend, vermoed ik.

Nu gaat het zogenaamd weer over een dansschool. Je bent me er wel eentje hoor. Het lijkt me dat de werkelijke tragiek van de afgelopen maanden je volkomen is ontgaan. Goedbetaalde ambtenaar zeker die nog nergens onder te lijden heeft? Misschien moet je ook eens aan de anderen en de samenleving in het algemeen gaan denken.

 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Het is zo dat als je een hoogleraar hoort over het belang van 1,5 meter, mondkapjes en vaccins lijkt het geloofwaardig, maar als je een andere hoogleraar hoort over onzin van 1,5 meter, mondkapjes en vaccins, lijkt het ook geloofwaardig, daarom ga ik op mijn eigen af, angst voor dat virus heb ik geenszins, angst lijkt wel aangepraat te worden door voorstanders van vaccins mondkapje en binnenblijven, dit ondermijnt het immuun systeem, dus ik stoor mij daar niet aan.

Biinen blijven is ook zoiets, dit ondermijnt de opname van vitamine d, en voor ouderen ook  het spierstelsel, je krijgt veel weerloze mensen.

Geen bezoek ontvangen  is arbitrair , het kan zijn dat het op minder besmettingen uitloopt maar de mensen zeker ouderen krijgen een psychische klachten en een dreun ook dit  ondermijnt het immuun systeem.

Bij mij komt het over dat de juiste oplossing er niet is

Groot gelijk. Ik deelde hier het verhaal van een bejaarde man die zijn demente vrouw na de lockdown uitgedroogd aantrof in het rusthuis. Ze is overleden nadat hij haar thuis terug poogde te redden. Ik was er kapot van.. 

De remedie is erger dan de kwaal. Eugenisten hebben de big pharma opgekocht. Zelfs een tetanus vaccin komt er bij niet meer in bij deze laffe politiek die opnieuw voor fascisme plooit. Zover onze never again....

'You know you’re living in George Orwell’s world when speech is considered violence and actual violence is considered speech.' - James Allen, UQ

 

1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Want een dramatiek zeg. en dat alles omdat iemand zijn dansschool weer wil openen. Hooguit tot de kranten van de volgende ochtend, vermoed ik.

Of omdat er mensen hun gezin verder willen onderhouden?

Die rijken zaten te lachen dat Trump zijn economie klappen kreeg terwijl die al op het laatste van hun tandvlees zaten nu compleet overkop zijn gegaan.

Waarom kregen de communisten hun zin? Waarom horen wij virologen die zich niet kritisch durven opstellen tegen de regering? Die dan zelfs in la Belziek communist blijken te zijn...

We werden belogen van meet af aan. Fuck het hele systeem. Ze maken ons waarschijnlijk wijs dat er een virus is zodat ze even streng als China kunnen worden. Zonder de massa op te jutten met angst en haat bereiken ze dat nooit.

Zie maar hoe onze media die arrestaties van Amerika toont. Knippen en plakken alsof we met een onschuldig mens te maken hebben. Laatste schoot een taser naar de politie, maar hier doen ze alsof ze die zomaar in de rug schoten.

Waarom doen ze dat? Omdat ze hier ook rellen als in Amerika willen. Ik kan mij niet herinneren wanneer onze msm eens zwarten of Arabieren met niveau aan woord liet die niet vertrekken vanuit een minderwaardigheidscomplex. Een complex dat ze opdoen in een land waar ze meer kansen kregen dan land van origine ooit te bieden had.

Agenda agenda en nog eens agenda. We gaan niet plooien, verre van.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei antoon:

Het is zo dat als je een hoogleraar hoort over het belang van 1,5 meter, mondkapjes en vaccins lijkt het geloofwaardig, maar als je een andere hoogleraar hoort over onzin van 1,5 meter

Ik weet niet waarom je er altijd anoniem hoogleraren bijhaalt. Waarschijnlijk om je uitspraken enig gewicht te geven. Maar ik denk dat de ene hoogleraar dan wel op de hoogte is van Wells curve en de andere niet. Ik dacht ook eerst dat die anderhalve meter uit iemand zijn duim kwam maar dat is dus al in de jaren 40 van de vorige eeuw proefondervindelijk vastgesteld. 

8 uur geleden zei antoon:

Geen bezoek ontvangen  is arbitrair , het kan zijn dat het op minder besmettingen uitloopt maar de mensen zeker ouderen krijgen een psychische klachten en een dreun ook dit  ondermijnt het immuun systeem.

Dit vind ik echt een huilebalken argument. Ik heb laatst met een zorgmedewerker van het tehuis waar een tante van mijn vrouw zit gesproken. Sinds kort mag er weer drie keer per week bezoek komen. Laten de meeste naasten van degene die er nu zitten dat nu interpreteren als één keer in de drie weken. 

8 uur geleden zei antoon:

Bij mij komt het over dat de juiste oplossing er niet is

En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Er zijn er die al jaren op allerlei gebieden roepen dat de juiste oplossing er niet is en wiens enige bijdrage aan de juiste oplossing niet verder komt dan het roepen dat die er niet is. Ik vind dit nogal makkelijk gezegd. Als je kritiek hebt kom dan met alternatieven. 

6 uur geleden zei Fundamenteel:

Of omdat er mensen hun gezin verder willen onderhouden?

Ik weet niet hoe het in België is en ik ben mij ervan bewust dat in de bijstand komen geen feest is maar het lijkt mij dat de Nederlandse overheid het nodige doet o jan en alleman door deze crisis te helpen. In een groot deel van de wereld bestaat de keus niet om corona onder de duim te krijgen, laat staan te houden, door het simpele feit dat mensen daar de straat op moeten om voor hun gezin te zorgen.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

Ik dacht ook eerst dat die anderhalve meter uit iemand zijn duim kwam maar dat is dus al in de jaren 40 van de vorige eeuw proefondervindelijk vastgesteld. 

Bron?

 

1 uur geleden zei Mullog:

Dit vind ik echt een huilebalken argument.

Nee, het is gewoon een feit dat de ouderen op zorgafdelingen de afgelopen maanden ontzettend hebben geleden aan het gebrek aan contact. Ik vind jouw "huilebalken" opmerking zeer kwetsend. Je lijkt niets te geven om de behoeften van ouderen. 

 

1 uur geleden zei Mullog:

En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Er zijn er die al jaren op allerlei gebieden roepen dat de juiste oplossing er niet is en wiens enige bijdrage aan de juiste oplossing niet verder komt dan het roepen dat die er niet is. Ik vind dit nogal makkelijk gezegd. Als je kritiek hebt kom dan met alternatieven. 

Wetenschappers! Niet alleen maar virologen met een tunnelvisie, alleen maar op het virus zelf gericht en volkomen onwetend over de resultaten van hun voorgestelde en blindelings nagevolgde adviezen maar ook andere wetenschappers die een beter zicht kunnen scheppen op de voor- en nadelen van de huidige "lockdown". Er zijn wetenschappers die beweren en wetenschappelijk onderbouwen dat de huidige maatregelen onnodig veel doden veroorzaken. 

 

1 uur geleden zei Mullog:

Ik weet niet hoe het in België is en ik ben mij ervan bewust dat in de bijstand komen geen feest is maar het lijkt mij dat de Nederlandse overheid het nodige doet o jan en alleman door deze crisis te helpen. In een groot deel van de wereld bestaat de keus niet om corona onder de duim te krijgen, laat staan te houden, door het simpele feit dat mensen daar de straat op moeten om voor hun gezin te zorgen. 

Dit is op zich wel correct, behalve dan dat dat dit in Nederland niet het geval is. De Nederlandse overheid doet inderdaad veel maar er zijn miljoenen mensen die tussen de wal en het schip geraken. Je moet niet allen kijken naar al die mensen die gewoon elke maand honderd procent van hun salaris doorbetaald krijgen en ook hun vakantiegeld inmiddels netjes op hun bankrekening kregen bijgeschreven. Er zijn een paar miljoen mensen die dit voorrecht niet mogen genieten.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Willempie:
13 uur geleden zei Dat beloof ik:

Want een dramatiek zeg. en dat alles omdat iemand zijn dansschool weer wil openen. Hooguit tot de kranten van de volgende ochtend, vermoed ik.

Nu gaat het zogenaamd weer over een dansschool.

Vanaf het begin was dat zijn drijfveer, dus het gaat niet ' nu zogenaamd weer over een dansschool'.

11 uur geleden zei Fundamenteel:
13 uur geleden zei Dat beloof ik:

Want een dramatiek zeg. en dat alles omdat iemand zijn dansschool weer wil openen. Hooguit tot de kranten van de volgende ochtend, vermoed ik.

Of omdat er mensen hun gezin verder willen onderhouden?

De man achter viruswaanzin is Willem Engel, die dupe is van de coronacrisis omdat zijn dansschool niet meer draait.

Zoon trouwens van Cees Engel, de bekende pandjesbaas en voormalig eigenaar van de beruchte camping Fort Oranje.
De appel valt dus niet ver van de boom.
Deze familie heeft maling aan alles en iedereen met maar 1 doel: overal zoveel mogelijk geld uit slaan. 

3 uur geleden zei Willempie:
4 uur geleden zei Mullog:

Ik dacht ook eerst dat die anderhalve meter uit iemand zijn duim kwam maar dat is dus al in de jaren 40 van de vorige eeuw proefondervindelijk vastgesteld. 

Bron?

Dit staat nogal raar als commentaar, omdat @Mullog de bron er bij heeft gezet. Je laat de zin die er aan vooraf gaat en waar de link in staat weg. Ik weet niet waarom je dat doet, maar je diskwalificeert jezelf wel enorm hiermee.  

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

White lives matter !!!

Finally I said it.

4 uur geleden zei Mullog:

Ik weet niet hoe het in België is en ik ben mij ervan bewust dat in de bijstand komen geen feest is maar het lijkt mij dat de Nederlandse overheid het nodige doet o jan en alleman door deze crisis te helpen. In een groot deel van de wereld bestaat de keus niet om corona onder de duim te krijgen, laat staan te houden, door het simpele feit dat mensen daar de straat op moeten om voor hun gezin te zorgen.   

Helpen is een groot woord, maar ja er was bijstand; zelfs voor zelfstandigen.

Echter is het probleem dat er met 2 maten en gewichten gewogen wordt. Waar bij X uitzonderingen gemaakt worden met restricties doen ze dat bij Y niet.

Een media die ons jaar en dag beliegt, en iedereen die daarop verschijnt is anno 2020 geen bron meer. Het zijn oproerkraaiers die pas echt haat en angst zaaien.

15 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Vanaf het begin was dat zijn drijfveer, dus het gaat niet ' nu zogenaamd weer over een dansschool'.

De man achter viruswaanzin is Willem Engel, die dupe is van de coronacrisis omdat zijn dansschool niet meer draait.

Zoon trouwens van Cees Engel, de bekende pandjesbaas en voormalig eigenaar van de beruchte camping Fort Oranje.
De appel valt dus niet ver van de boom.
Deze familie heeft maling aan alles en iedereen met maar 1 doel: overal zoveel mogelijk geld uit slaan. 

Dit staat nogal raar als commentaar, omdat @Mullog de bron er bij heeft gezet. Je laat de zin die er aan vooraf gaat en waar de link in staat weg. Ik weet niet waarom je dat doet, maar je diskwalificeert jezelf wel enorm hiermee.  

Het is gewoon omdat ze blank zijn ja.

Racisme! }-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Willempie:

Bron?

https://en.wikipedia.org/wiki/Wells_curve

Volgens mij reeds achterhaald en gaan de besmette druppels tot 2 meter bij kuchen en tot 6 meter bij niezen.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1600-0668.2007.00469.x

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

https://en.wikipedia.org/wiki/Wells_curve

Volgens mij reeds achterhaald en gaan de besmette druppels tot 2 meter bij kuchen en tot 6 meter bij niezen.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1600-0668.2007.00469.x

Uw lichaam is de petrisschaal waarin het virus gedijt. We onderzoeken beter waarom het in X wel goed gedijt en waarom in Y niet.

Zodra ze met een gedwongen vaccin afkomen trek ik iedere voorstander mee ? EASY !!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Uw lichaam is de petrisschaal waarin het virus gedijt. We onderzoeken beter waarom het in X wel goed gedijt en waarom in Y niet.

Zodra ze met een gedwongen vaccin afkomen trek ik iedere voorstander mee ? EASY !!!

Laat ze onderzoeken dat mondkapjes meer effect hebben als ze worden gedragen door besmette personen, en omgekeerd het effect verwaarloosbaar is. Heel vervelend om als potentieel dader te worden behandeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Laat ze onderzoeken dat mondkapjes meer effect hebben als ze worden gedragen door besmette personen, en omgekeerd het effect verwaarloosbaar is. Heel vervelend om als potentieel dader te worden behandeld.

Kijk, bepaalde mensen moeten gewoon hygiënischer worden. Als ze dan niet in hun schouder niezen of papieren zakdoek niezen, is zo een mondmasker wel enige "rem" om het meeste tegen te houden.

Maar sowieso zal het nooit 100% helpen, eerder 25%.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Kijk, bepaalde mensen moeten gewoon hygiënischer worden. Als ze dan niet in hun schouder niezen of papieren zakdoek niezen, is zo een mondmasker wel enige "rem" om het meeste tegen te houden.

Ik nies meestal vanwege allergische reacties. Beter neem ik wat antihistamines en trek ik dat mondkapje om uw middel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar het is niet het mondmasker dat het virus efficiënt kan weren, het is de gastheer. Maar ze pushen liever een vaccin van eugenisten dan te onderzoeken hoe we onszelf weerbaarder kunnen maken op  natuurlijkere manieren.

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ik nies meestal vanwege allergische reacties. Beter neem ik wat antihistamines en trek ik dat mondkapje om uw middel.

Mijn middel? Gaan we kinky doen ja? Stiekemerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid