Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Chris Walters:

Ben je nou zo naïef, Mullog? Blind voor alle leugens over dat Corona? Zo slaafs volgzaam aan mensen dat je bereid bent je er je verstand en ieder greintje objectiviteit voor op te geven? Leugens na te blijven praten, om maar erkend te worden door de mensen, de meerderheid?

 

Als ik door de meerderheid van mensen erkend zou willen worden zou ik niet op een forum acteren dat wordt bezocht door anderhalve man en een paardenkop.

Verder kun je me wel van van alles beschuldigen maar ik stelde

Op 10-8-2020 om 20:23 zei Mullog:

Ik lees in dit stukje onvolprezen Niburu proza dat je in Australië een bonus kunt krijgen van $ 25.000 als je een corona dode meldt (Australische dollars, ongeveer  EURO 15.000). Zijn ze bij de Niburu niet een beetje in de war met de bonus die de regering geeft bij verbouwingen ter stimulering van de bouwsector omdat die dankzij de crisis in zwaar weer zit?

en zou dan graag zien dat je aantoonde dat ik er hier naast zit en dat er echt door Australië een bonus wordt gegeven voor het melden van een coronadode in een verzorgingstehuis. 

En verwacht van mij niet dat ik een video gaat zitten bekijken van een halfuur van een voor mij volstrekt onbekend figuur zonder dat er wordt uitgelegd wat de boodschap is in die video.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

Ik zou de ultieme bron met de harde gegevens ook graag willen weten, of zou het zo zijn dat een Corona dode meer moeite gekost heeft en daardoor een grotere vergoeding voor het ziekenhuis, en wordt er daardoor mee  gesjoemeld, als dat zo is moet het tot de bodem uitgezocht worden, overal wordt gesjoemeld verder maar dit is te belangrijk om voorbij te laten gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Chris Walters:
Op 10-8-2020 om 20:23 zei Mullog:

Ik lees in dit stukje onvolprezen Niburu proza dat je in Australië een bonus kunt krijgen van $ 25.000 als je een corona dode meldt (Australische dollars, ongeveer  EURO 15.000). Zijn ze bij de Niburu niet een beetje in de war met de bonus die de regering geeft bij verbouwingen ter stimulering van de bouwsector omdat die dankzij de crisis in zwaar weer zit?

Ben je nou zo naïef, Mullog? Blind voor alle leugens over dat Corona? Zo slaafs volgzaam aan mensen dat je bereid bent je er je verstand en ieder greintje objectiviteit voor op te geven? Leugens na te blijven praten, om maar erkend te worden door de mensen, de meerderheid?

@Mullog is hier degene die de spijker op de kop slaat want je krijgt in Australie geen geld voor het aanmelden van een coronadode.
Kun we allerlei suggestieve vragen gaan stellen, stel die eens aan Niburu bij het volgende verzonnen stukje.

2 uur geleden zei antoon:

nee ik val de gevestigde wetenschap aan het begin van de crisis niet aan, die hadden gewoon geen of niet genoeg gegevens, en moesten snel beslissen. 

De wetenschap heeft nergens over beslist.
Het kabinet heeft beslissingen genomen op grond van wat wetenschappers konden vertellen. En dat was op het moment van de uitbraak van het virus nog niet veel. Wel hebben veel wetenschappers toen al gezegd: 'hier waarschuwen we al jaren voor, maar de verantwoordelijken hebben er nooit op geanticipeerd'.
Je hebt dus een verkeerd beeld over wie er beslissingen neemt. 

1 uur geleden zei antoon:

of zou het zo zijn dat een Corona dode meer moeite gekost heeft en daardoor een grotere vergoeding voor het ziekenhuis, en wordt er daardoor mee  gesjoemeld,

Ik heb de zin een paar keer gelezen en ik snap hem niet.
Jij denkt dat een corona dode meer moeite heeft gekost? Meer moeite dan wat ?  
En daardoor een grotere vergoeding voor het ziekenhuis? Groter dan wat
En wordt er daardoor mee gesjoemeld ?  Waar wordt volgens jou mee gesjoemeld ? 

Je onduidelijke zin vervolg je met:

1 uur geleden zei antoon:

als dat zo is moet het tot de bodem uitgezocht worden

Beste @sjako, wat is het nu eigenlijk dat je hier tot de bodem uitgezocht zou willen hebben?

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

DBI wat ben jij toch een vreemd mens, goed lezen, ik stel alleen als dat het geval zou zijn

Dat begrijp ik en ik lees goed. 
Blijft mijn vraag:  wat bedoel je met dat

Dus nog maar eens, resumé: 

Jij denkt dat een corona dode meer moeite heeft gekost? Meer moeite dan wat ?  
En daardoor een grotere vergoeding voor het ziekenhuis? Groter dan wat ? 
En wordt er daardoor mee gesjoemeld ?  Waar wordt volgens jou mee gesjoemeld ? 

Allemaal uiteraard mits dat het geval zou zijn.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Winston Churchill (1942): "Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning."

 

Citaat

Ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan een open tafel van het Ministerie van VWS met als onderwerp “effecten generieke lockdownmaatregelen”. We werden gevraag om een aantal van de gestelde vragen met maximaal 1200 woorden te beantwoorden. Dat zou dan ook bij de Kamerleden terecht komen. De NOS heeft vanmorgen al over alle stukken gepubliceerd. Daarom voel ik me  nu vrij om dat stuk hierbij in zijn geheel te openbaren.

Naam:   Drs. Maurice de Hond

Functie: Onafhankelijke Onderzoeker en publicist over Covid-19 op maurice.nl

https://www.maurice.nl/2020/08/11/mijn-position-paper-voor-het-vws-overleg-over-lockdown-maatregelen/?unapproved=227769&moderation-hash=37ca15f0323d9f53cb4c5d146d772c48#comment-227769

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Winston Churchill (1942): "Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning."

 

Naam:   Drs. Maurice de Hond

Functie: Onafhankelijke Onderzoeker en publicist over Covid-19 op maurice.nl

https://www.maurice.nl/2020/08/11/mijn-position-paper-voor-het-vws-overleg-over-lockdown-maatregelen/?unapproved=227769&moderation-hash=37ca15f0323d9f53cb4c5d146d772c48#comment-227769

De adviezen die hij geeft begrijp ik wel maar sluiten wel aan bij wat ik maar even als "de verwarring in Nederland" zal omschrijven. En die verwarring is dat hij op regionale niveaus maatregelen op maat bepleit. En dat komt dan allemaal in het nieuws. En dan hoor je dat je hier wel mondkapjes op moet en daar weer niet en dat je in de ene regio met maximaal x personen ergens naar binnen mag en ergens anders de tent helemaal gesloten is of maar met de helft.. En  juist die verschillen, hoe goed gemotiveerd ze ook moge zijn, zorgen voor veel verwarring.

Ik vind zijn opmerking om iemand uit het OMT te knikkeren a,s hij privé meningen gaat uiten een goed plan. Maar om nu een weer onafhankelijke commissie te gaan benoemen? Wat heeft dat voor zin als het OMT die rol zou moeten vervullen.

 Het blijft natuurlijk de mening van Maurice de Hond, niet meer en niet minder (net zoveel waard als de mijne :-) ). Zijn de andere adviezen die gegeven worden ook ergens te vinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-8-2020 om 13:56 zei antoon:

Winston Churchill (1942): "Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning."

 

Naam:   Drs. Maurice de Hond

Functie: Onafhankelijke Onderzoeker en publicist over Covid-19 op maurice.nl

https://www.maurice.nl/2020/08/11/mijn-position-paper-voor-het-vws-overleg-over-lockdown-maatregelen/?unapproved=227769&moderation-hash=37ca15f0323d9f53cb4c5d146d772c48#comment-227769

Na het openen van de pagina werd mijn beeld gevuld met de vraag of ik wilde doneren. Hierop direct maar weer weg geklikt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maurice de Hond is de Messias niet en de donatie vraag kon op een andere manier, ik ben ook niet alwetend net zo min als mede forummers, een ding is zeker, Maurice  steekt zijn nek uit en terecht, hij  heeft hij gelijk, zeker met ventilatie dat overgenomen wordt door de media. Ik wil eraan toevoegen om te zorgen voldoende buiten te zijn in de zon, eetgewoonten aanpassen, sporten  en het virus maakt zeer weinig kans.. Mijn hele leven staat een beetje in het teken van dit onder de aandacht brengen, dat is het betere werk dan wat de WHO doet.

Men kan er nu aan beginnen, de overheid moet een programma maken om ouderen en zwakkeren naar buiten te dirigeren en van opgesloten zombies  misschien nog een beetje mens van te maken, zij hebben heel wat goed  te maken na de propagandische onzin waarmee ze mensen in de vernieling hielpen.

Wat ik erbij zeg is dat het ingewikkeld kan zijn, oude mensen kunnen naar buiten gedirigeerd worden, kunnen gewoon hun bord leeg eten met uitgekiende maaltijden, verzorgers kunnen ze aan lichaamsbeweging helpen, maar het punt is ook, de zwakken of ouderen moeten er zelf achterstaan, moeten ook erin geloven als het alleen maar in de trant gaat van "Bussie komt zo" dan vrees ik dat het geen optimaal effect gaat opleveren.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei antoon:

Men kan er nu aan beginnen, de overheid moet een programma maken om ouderen en zwakkeren naar buiten te dirigeren en van opgesloten zombies  misschien nog een beetje mens van te maken, zij hebben heel wat goed  te maken na de propagandische onzin waarmee ze mensen in de vernieling hielpen.

Mijn schoonmoeder is op haar 62ste gestopt met werken. Is bij wijze van spreken gaan zitten en heeft nooit meer bewogen, is nooit meer buiten geweest, heeft het meest eenzijdige menu gehad wat er bestaat (gekookte aardappelen met wat vlees en hoofdzakelijk boontjes als groente) maar vooral zoetigheid (een taart of 2 per week, ongeacht of er iets te vieren was). Inmiddels is ze overleden. Op het laatst woog ze waarschijnlijk (want wegen deed ze niet) dik boven de 100 kg. Behalve een stevige dementie in haar laatste levensjaren is ze nooit ziek geweest.

Ze is 92 jaar geworden.

Haar zus bewandeld hetzelfde levenspad behalve dat ze nooit een betaalde baan heeft gehad. Beweegt niet, komt nooit buiten, eet alles wat voor haar wordt neergezet, nooit ziek geweest (heeft nu alleen plaspillen) en is inmiddels ook zo dement als een deur. Die is 2 maanden geleden 98 geworden.

Waarmee ik maar wil zeggen dat al dat gezondheidsgeneuzel nogal persoonsgebonden is. 

Verder is met deze hittegolf de zon in gaan eerder vragen om problemen dan goed voor je gezondheid. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Mullog:

Verder is met deze hittegolf de zon in gaan eerder vragen om problemen dan goed voor je gezondheid.

Ik zat laatst tussen twee diensten in effe op een bankje in de schaduw bij het Malieveld, effe een broodje te eten en een bakkie koffie te drinken. Liggen er gewoon in die bloedverziekende hitte mensen op het Malieveld in de volle zon. Ik snap 'zonaanbidders' niet zo goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei Mullog:

Mijn schoonmoeder is op haar 62ste gestopt met werken. Is bij wijze van spreken gaan zitten en heeft nooit meer bewogen, is nooit meer buiten geweest, heeft het meest eenzijdige menu gehad wat er bestaat (gekookte aardappelen met wat vlees en hoofdzakelijk boontjes als groente) maar vooral zoetigheid (een taart of 2 per week, ongeacht of er iets te vieren was). Inmiddels is ze overleden. Op het laatst woog ze waarschijnlijk (want wegen deed ze niet) dik boven de 100 kg. Behalve een stevige dementie in haar laatste levensjaren is ze nooit ziek geweest.

Ze is 92 jaar geworden.

Haar zus bewandeld hetzelfde levenspad behalve dat ze nooit een betaalde baan heeft gehad. Beweegt niet, komt nooit buiten, eet alles wat voor haar wordt neergezet, nooit ziek geweest (heeft nu alleen plaspillen) en is inmiddels ook zo dement als een deur. Die is 2 maanden geleden 98 geworden.

Waarmee ik maar wil zeggen dat al dat gezondheidsgeneuzel nogal persoonsgebonden is. 

Verder is met deze hittegolf de zon in gaan eerder vragen om problemen dan goed voor je gezondheid. 

natuurlijk, je hebt gelijk  ik kan net als jij ook gevallen opnoemen van mensen die ongezond leven en toch zeer oud worden maar geneuzel  is het zeker niet, het is bewust leven en ik zie naast mij ookvoorbeelden van mensen zoals ik die behoorlijk gezond oud worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

natuurlijk, je hebt gelijk  ik kan net als jij ook gevallen opnoemen van mensen die ongezond leven en toch zeer oud worden maar geneuzel  is het zeker niet, het is bewust leven en ik zie naast mij ookvoorbeelden van mensen zoals ik die behoorlijk gezond oud worden.

Er is niks tegen gezond leven, ik probeer het zelf ook :-). Maar als de overheid programma's gaat maken om mensen gezond te houden in hoeverre verschilt dat dan met vaccinatie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gelovers in het virus en zij die tevens eenvormig zijn met de besluiten van WHO en de regering slinken zienderogen.

Zelf heb ik een testje gedaan, ik ben alle post op Joop. nl, Geen stijl, Telegraaf en Xander en nog meer  nagegaan , een groot deel van de schrijvers gelooft er echt niet meer in, ook een flink deel vind de beperkingen goed maar buiten proportioneel, ik denk dat maar 30/ 40 procent geheel achter de regering staat, dit beeld vind ik ook terug op straat en in mijn wijk, toch geeft  de media  regelmatig voor dat de bevolking achter hun besluiten staat, ik begin het te betwijfelen.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei antoon:

Gelovers in het virus en zij die tevens eenvormig zijn met de besluiten van WHO en de regering slinken zienderogen.

Zelf heb ik een testje gedaan, ik ben alle post op Joop. nl, Geen stijl, Telegraaf en Xander en nog meer  nagegaan , een groot deel van de schrijvers gelooft er echt niet meer in, ook een flink deel vind de beperkingen goed maar buiten proportioneel, ik denk dat maar 30/ 40 procent geheel achter de regering staat, dit beeld vind ik ook terug op straat en in mijn wijk, toch geeft  de media  regelmatig voor dat de bevolking achter hun besluiten staat, ik begin het te betwijfelen.

WHO neemt geen besluiten, stelt zich alleen adviserend op.

De beperkingen goed, en vervolgens zeg je dat ze buitenproportioneel gevonden worden. Dat spreekt elkaar nogal tegen.

De sites die je noemt zitten vooral vol met mensen die het sowieso met niks eens zijn. Het zijn ook over het algemeen dezelfde mensen met teveel tijd en lage opleiding die daar posten. 

En achter welke besluiten staat het merendeel van de bevolking nou precies niet? Ik ervaar namelijk bijzonder weinig beperkingen in het dagelijks leven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Quest:

WHO neemt geen besluiten, stelt zich alleen adviserend op.

De beperkingen goed, en vervolgens zeg je dat ze buitenproportioneel gevonden worden. Dat spreekt elkaar nogal tegen.

De sites die je noemt zitten vooral vol met mensen die het sowieso met niks eens zijn. Het zijn ook over het algemeen dezelfde mensen met teveel tijd en lage opleiding die daar posten. 

En achter welke besluiten staat het merendeel van de bevolking nou precies niet? Ik ervaar namelijk bijzonder weinig beperkingen in het dagelijks leven. 

Is het niet ook gewoon de klaagcultuur? Veel mensen willen wat te kankeren hebben. Zijn mentaal in hun opstandige puberteit blijven steken en willen zich ergens tegen blijven afzetten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Quest:

WHO neemt geen besluiten, stelt zich alleen adviserend op.

De beperkingen goed, en vervolgens zeg je dat ze buitenproportioneel gevonden worden. Dat spreekt elkaar nogal tegen.

De sites die je noemt zitten vooral vol met mensen die het sowieso met niks eens zijn. Het zijn ook over het algemeen dezelfde mensen met teveel tijd en lage opleiding die daar posten. 

En achter welke besluiten staat het merendeel van de bevolking nou precies niet? Ik ervaar namelijk bijzonder weinig beperkingen in het dagelijks leven. 

Dat zij in het algemeen een lage opleiding hebben is beslist niet waar, weleens  eerder het tegendeel zij  refereren ook naar nogal eens naar studies en geleerden van naam, wat betreft beperkingen en het toch buiten proportioneel vinden vind je ook terug in het programma na het journaal, 1 vandaag, zij begrijpen dat de regeerders iets moeten/ willen doen maar beschouwen het toch te ver gaan, iets minder had ook gemogen, dat spreekt elkaar niet zo tegen vind ik, dat jij weinig beperkingen ondervind zal beslist waar zijn als je het zegt, ik denk echter dat Horeca ondernemers en veel van hun klanten er anders over denken, en trouwens ook leraren en hun leerlingen, in het dagelijks leven, zie ik verder dat er nogal de hand gelicht wordt met de regels, als het nu zo eenvoudig was tsa ? ook overheids personeel snapt er niet veel meer van.

Je hebt natuurlijk gelijk dat reageerders geen doorsnee van de bevolking vormen, daarom kijk ik ook op straat en in mijn wijk van mensen met verschillende achtergrond, het beeld is iets anders maar ook niet heel veel. Men vind het buitenproportioneel allemaal. maar ik leg de nadruk even op de media, volgens hen staan de Duitsers in het merendeel achter de beslissingen, ik woon in een Badplaats met veel Duitsers, het geeft totaal niet de indruk, zij wijzen naar hun hoofd als je ze aanspreekt op de 1,5 meter, dat heeft mijn vrouw meegemaakt

55 minuten geleden zei Bastiaan73:

Is het niet ook gewoon de klaagcultuur? Veel mensen willen wat te kankeren hebben. Zijn mentaal in hun opstandige puberteit blijven steken en willen zich ergens tegen blijven afzetten.

Er is een klaag cultuur, duidelijk waarneembaar, toch denk ik dat zij weleens een punt hebben in deze materie

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Refereren aan allerlei studies en daar zaken uit knippen en plakken zonder context en/of verdere onderbouwing is juist een teken van een lage opleiding. Bij een nieuwe ziekte hebben we ook te maken met voortschrijdend inzicht, dus als je wil kun je altijd alles draaien naar slecht beleid.

Ik zie ontzettend veel mensen in het dagelijks leven en ik zit regelmatig op een terras voor een lunch of gewoon voor de gezelligheid. Dat iedereen iets verder van elkaar zit en je een papiertje met je naam en telefoonnummer moet invullen ervaar ik niet als een beperking. Dus ik heb echt serieus geen idee waar al die mensen het over hebben als ze zeggen ernstig beperkt te worden door de maatregelen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarschijnlijk verdiep jij je niet zo in de materie, er zijn personen  die dat doen zoals jij zegt, beslist, maar een groot deel ook vaak gedwongen omdat zij niet veel anders  dan niet onderbouwde hoon terug ontvangen, ik geef ze geen ongelijk dat ze alleen de  link geven, en denken bekijk het maar lekker, de linken zijn veelal duidelijk genoeg.

Neem nu eens de blog van Maurice de  Hond daar komen veelal duidelijk hoog geschoolden aan het woord waar zij onderbouwd antwoord geven op de materie in het voordeel van het onderzoekwerk van Maurice, waarom komen er weinig  geschoolden die het er niet mee eens zijn. Zou het niet wezen omdat zij drommels goed weten dat Maurice zijn huiswerk gewoon goed gedaan heeft. en met punten komt , punten trouwens die schoorvoetend door de gevestigde wetenschap overgenomen wordt, gewoon omdat zij er moeilijk omheen kunnen zoals een ventilatie plan, als zij dat eerder naar buiten brachten of vanaf het begin zouden er zeer zeker veel minder doden gevallen zijn of waarschijnlijk geen een.

De horeca onderneming heeft het zwaar , wat in de ene gemeente kan, mag in de andere weer niet, daar moet jij ook eens aan denken. aan degene die het moeilijk hebben onder die willekeur, jij en ik ervaren dat niet zo maar de ondernemers wel

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei antoon:

daar moet jij ook eens aan denken. aan degene die het moeilijk hebben onder die willekeur, jij en ik ervaren dat niet zo maar de ondernemers wel

Plus de ouderen, mensen die hun baan verliezen, jongeren die niet meer normaal bij elkaar kunnen komen, verdeeldheid en angst. Zelfmoorden. De grote klappen komen nog en daar wordt door "hoogopgeleiden" ernstig voor gewaarschuwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid