Spring naar bijdragen

2de coronagolf op komst


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog een predikant die de plandemic tot in detail benadert. Nederlands ondertitteld. @antoon Hoor ook eens wat hij toe te voegen heeft aan de Daniël profetieën.  De globalistische Kabal ontm

Maart: 63.163 testen – 12.714 positief (20,13%) April: 175.509 testen – 30.808 positief (17,55%) Mei: 124.195 testen – 6.626 positief (5,34%) Juni: 251.956 testen – 3.335 positief (1,32%) Juli

Deze Spaanse arts wat een (h)eerlijke vent.  

Posted Images

1 uur geleden zei Bastiaan73:

Ik ben donateur van o.a. Stichting Mamas, Stichting Save The Children, Stichting Vluchteling, Unicef en ik verricht betaalde arbeid. Ben en doe jij dat ook?

Waarom zou ik gaan betalen voor de BMW X nogwat van de directeur van de stichting? Daar begin ik niet aan.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Waarom zou ik gaan betalen voor de BMW X nogwat van de directeur van de stichting? Daar begin ik niet aan.

Maar je houdt wel je hand op?

Op 17-4-2020 om 20:55 zei Kaasjeskruid:

Ik geloof dat ik nog maar wat jaartjes langer in de bijstand ga verblijven.

I.p.v. 1 Tessalonicenzen 4 in de praktijk te brengen:

11 En er een eer in te stellen rustig te blijven en uw eigen zaken te behartigen en met uw handen te werken, zoals wij u bevolen hebben,

12 Opdat gij u behoorlijk gedraagt ten aanzien van hen, die buiten staan, zonder iets nodig te hebben.

Voorbeeldig 'christen' ben je Kaasjeskruid. NOT.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Bastiaan73:

Dit topic heeft in elk geval jouw ware aard als vervelende drammer aan het licht gebracht. Bedankt voor dit inkijkje.

Dat spijt me maar je lokt het ook wel een beetje zelf uit, vind je niet? Heel veel christenen geven tenminste tien procent van hun inkomen. Komt dat een beetje overeen met jouw donaties?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Willempie:

Dat spijt me maar je lokt het ook wel een beetje zelf uit, vind je niet? Heel veel christenen geven tenminste tien procent van hun inkomen. Komt dat een beetje overeen met jouw donaties?

Nogmaals; dat hoef ik niet aan jou te verantwoorden. En grappig trouwens om te zien dat je zo tegen Kaasjeskruid opkijkt als hij trots toegeeft z'n handje op te houden. Voorbeeldig 'gristelijk' gedrag, van jullie beiden.

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bastiaan73:

Nogmaals; dat hoef ik niet aan jou te verantwoorden. En grappig trouwens om te zien dat je zo tegen Kaasjeskruid opkijkt als hij trots toegeeft z'n handje op te houden. Voorbeeldig 'gristelijk' gedrag.

Maak je niet druk. Mijn handen zijn op het moment zwart van de grond, want ze hebben wat gevonden om te doen: schuttingen plaatsen. Heel egoïstisch op eigen grond.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bastiaan73:

Nogmaals; dat hoef ik niet aan jou te verantwoorden. En grappig trouwens om te zien dat je zo tegen Kaasjeskruid opkijkt als hij trots toegeeft z'n handje op te houden. Voorbeeldig 'gristelijk' gedrag, van jullie beiden.

Je weet helemaal niets van Kaasjeskruid af en oordeelt hem nochtans. Jij bent veel beter. En waaruit concludeer je dat ik zo tegen Kaasjeskruid opkijk? 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Maak je niet druk. Mijn handen zijn op het moment zwart van de grond, want ze hebben wat gevonden om te doen: schuttingen plaatsen. Heel egoïstisch op eigen grond.

Ah.. Muren bouwen. Knap hoor. Ook heel 'gristelijk'. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Ah.. Muren bouwen. Knap hoor. Ook heel 'gristelijk'. 

Ja, en ook een hok voor de hond, houdiniproof. En er gaan antiklimstrips op de schutting voor het geval hij erover heen wil klauteren. Tevens kattenwerend, hoewel ik dat met een gerust hart aan de hond kan overlaten.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Willempie:

Je weet helemaal niets van Kaasjeskruid af en oordeelt hem nochtans. En waaruit concludeer je dat ik zo tegen Kaasjeskruid opkijk? 

Het is overduidelijk dat je Kaasjeskruid verafgood. Als hij jouw Bob Dylan filmpjes afkraakt reageer je daar bijna kruiperig op i.p.v. gewoon te zeggen dat Kaasjeskruid een eikel is. Maar ik ben onderhand klaar met jou en met die andere griezel. De tyfus voor jullie allebei en lekker op m'n negeerlijst. Daaag!

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Bastiaan73:

Het is overduidelijk dat je Kaasjeskruid verafgood. Als hij jouw Bob Dylan filmpjes afkraakt reageer je daar bijna kruiperig op i.p.v. gewoon te zeggen dat Kaasjeskruid een eikel is. Maar ik ben onderhand klaar met jou en met die andere griezel. De tyfus voor jullie allebei en lekker op m'n negeerlijst. Daaag!

Nou, ik ga weer bezig met de schutting. Covid verantwoord natuurlijk: op gepaste afstand van anderen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
54 minuten geleden zei Bastiaan73:

Het is overduidelijk dat je Kaasjeskruid verafgood. Als hij jouw Bob Dylan filmpjes afkraakt reageer je daar bijna kruiperig op i.p.v. gewoon te zeggen dat Kaasjeskruid een eikel is. Maar ik ben onderhand klaar met jou en met die andere griezel. De tyfus voor jullie allebei en lekker op m'n negeerlijst. Daaag!

Ik doe niet mee aan scheldpartijen maar ik wil je als laatste wel meegeven dat jouw reacties tot nu toe puur racistisch zijn, vanuit een westers superioriteitsdenken. "Die domme zwartjes toch". Je zult dit natuurlijk heftig ontkennen maar ik raad je serieus een beetje introspectie aan. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

Leuk en interessant. Disclaimer: Alleen voor geïnteresseerden in genuanceerd denken en vrije meningsuiting. 

Ik herken mij geheel in dit profiel. 
Kun je mij vertellen waarom ik iemand die werkelijk de hele tijd zit te roken, serieus zou moeten nemen als het over gezondheid gaat.
Of is die vraag niet de nuance die je bedoelt en komt die mening nu net niet zo uit ? 

Maar goed, dit filmpje is 3 kwartier. Wel grappig dat het bij Jord thuis is opgenomen. Wat is het precies dat je er mee wil zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik herken mij geheel in dit profiel. 
Kun je mij vertellen waarom ik iemand die werkelijk de hele tijd zit te roken, serieus zou moeten nemen als het over gezondheid gaat.
Of is die vraag niet de nuance die je bedoelt en komt die mening nu net niet zo uit ? 

Maar goed, dit filmpje is 3 kwartier. Wel grappig dat het bij Jord thuis is opgenomen. Wat is het precies dat je er mee wil zeggen.

New Speak: War is Peace. Peace is War. Orange Man Bad. We Good. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
52 minuten geleden zei Dat beloof ik:

You drunk ? Me don't understand. 

They very bad. We very good.

"Alleen wij samen krijgen het coronavirus onder controle." Nee, overheid. Het is niet wij samen. Want U heeft er geen last van. Alleen anderen hebben last van uw beslissingen. U zelf niet. U raakt uw baan niet kwijt. U gaat niet failliet. U raakt uw huis niet kwijt. U hoeft geen werknemers te ontslaan. U heeft geld genoeg. U heeft een warm nestje voor uzelf gebouwd. U hoeft geen armoede te lijden. U hoeft geen cent in te leveren. U heeft geen last van psychische problemen. Nog niet. Want, overheid, U beseft het nog niet maar U wordt uiteindelijk zelf ook slachtoffer van uw besluiten. Ik besef heel goed dat het moeilijk is om de juiste beslissingen te nemen. Maar basische mensenrechten, overheid, basische mensenrechten. Wie heeft U het recht gegeven die te elimineren? En voor hoelang? En gaan we nu ook nog de verkiezingen uitstellen? Wat van democratie, overheid, wat van democratie? U neemt maatregelen om ouderen te "beschermen" maar, overheid, die ouderen hebben daar helemaal nooit om gevraagd. U neemt de beslissingen voor hen, tegen hun wil in. Ze mogen hun kleinkinderen niet meer zien. U ontneemt hen de laatste vreugde in hun leven. Hebben die ouderen dan zelf niets meer te zeggen over hun eigen leven? Hebben zij geen rechten meer?

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid