Spring naar bijdragen

Demonen, weg in de naam van Jezus!


Aanbevolen berichten

Een vraag. Ik werd geconfronteerd met een katholiek die lijkt te beweren dat demonen alleen maar via exorcisten in de RKK worden uitgedreven. Hoe denken jullie daar over? Wat moeten we met die boosaardige gedrochten?

bewerkt door Gaitema
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik heb een foto van mijn schoonmoeder op de kast gezet. Sindsdien nergens meer last van. Zelfs geen muggen. 

Dat is dik te laat. Wie met het occulte flirt opent daarmee de deuren voor zijn dierbaren. En als ge dan ontwaakt hoe slecht het is, ziet ge pas als buitenstaander aan uw kinderen hoe slecht het is. M

Ik geloof niet dat een christen bezet kan zijn door een boze geest want we zijn al bezet door de Heilige Geest. Dat wil niet zeggen dat de duivel geen aanvallen meer kan plegen en dat zal hij ook zeke

6 minuten geleden zei Gaitema:

Een vraag. Ik werd geconfronteerd met een katholiek die lijkt te beweren dat demonen alleen maar via exorcisten in de RKK worden uitgedreven. Hoe denken jullie daar over? Wat moeten we met die boosaardige gedrochten?

Heb je er regelmatig mee te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Gaitema:

Een vraag. Ik werd geconfronteerd met een katholiek die lijkt te beweren dat demonen alleen maar via exorcisten in de RKK worden uitgedreven. Hoe denken jullie daar over? Wat moeten we met die boosaardige gedrochten?

Ik heb een foto van mijn schoonmoeder op de kast gezet. Sindsdien nergens meer last van. Zelfs geen muggen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Bastiaan73:

Heb je er regelmatig mee te maken?

Nee, maar heb wel een vriend die dat een tijd thuis deed, bevrijdingspastoraat uitvoeren. Is er nu mee gestopt, nu hij kinderen heeft.  Vanwege de manifestaties, die hij zijn kinderen wil besparen.

1 minuut geleden zei Hermanos2:

Ik heb een foto van mijn schoonmoeder op de kast gezet. Sindsdien nergens meer last van. Zelfs geen muggen. 

Een Icoon van een vrouw dus. ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Gaitema:

Een vraag. Ik werd geconfronteerd met een katholiek die lijkt te beweren dat demonen alleen maar via exorcisten in de RKK worden uitgedreven. Hoe denken jullie daar over? Wat moeten we met die boosaardige gedrochten?

Eerst het probleem helder krijgen. Wanneer gaat het om een demon en wanneer is er iets anders aan de hand? Dat is bepalend voor de manier je het wil oplossen.

Hoe identificeer je een demon? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Hermanos2:

Eerst het probleem helder krijgen. Wanneer gaat het om een demon en wanneer is er iets anders aan de hand? Dat is bepalend voor de manier je het wil oplossen.

Hoe identificeer je een demon? 

Nou, dat weet ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Hermanos2:

Eerst het probleem helder krijgen. Wanneer gaat het om een demon en wanneer is er iets anders aan de hand? Dat is bepalend voor de manier je het wil oplossen.

Hoe identificeer je een demon? 

1. Een mens kan worden aangesproken en die mens kan die woorden aannemen, en met zijn eigen ziel zich onderwerpen aan dat woord van gezag, en met gezag gaan heersen over de geesten die in hem zijn. Niettemin kunnen die woorden zelf woorden van waarheid, of van leugen of van misleiding of van elke soort van gezindheid zijn. In zichzelf zijn ook de uitdrijvingen, uitingen van mensen die heersen willen over de geesten die er zijn. Principieel is je laten aanspreken en drijven met woorden van gezag zelfs sektarisch, aangezien je immers op dat moment het gezag van een ander volgt en aanneemt als jouw identiteit.
2. Wanneer een mens niet kan beheersen wat in hem is, dan is hij in die zin zichzelf kwijt, of hij is 'bezeten' van een geest die sterker is dan zijn eigen wil/geest/ordening. Waarbij de mens zichzelf meer of minder kan verliezen, als de eigen wil verweven is geraakt met wat wordt beleefd als van iets anders.
3. De geesten die in de mens zijn, en zich als geest laten identificeren, hebben nodig dat die mensen hun eigen identiteit of hun eigen bewustzijn koppelen aan dat wat zich in hun bewustzijn als geest voordoet. Nuchterheid en waakzaamheid en ongeloof, doodt dus de meeste geesten - alleen al door de zelfdiscipline en zelfstructuur en zelfbewustzijn, en de eigen onderwerping daaraan. Inderdaad doodt schoolgang en kennis het meeste bijgeloof.
4. Dat een geest als individu wordt aangesproken en zich ook laat aanspreken, is dus niet zo voor de hand liggend. Net zo min als het bezitten van de heilige Geest en dan in tongen gaan spreken niet iets voor de hand liggends is. De bijbel zegt daarover dat de discipelen het alleen in het begin hadden bij het uitstorten van de heilige Geest, en dat zeggen ze als ze ervan getuigen dat ook de mensen bij Cornelius in tongen spraken. En waar de ziel zich niet onderwerpt, helpt ook het aanspreken van de geesten niet: ook Jezus getuigt dat wat de Vader niet aan Hem heeft gegeven, ook niet gered wordt, en dat verklaart dat Jezus de boze geest van Judas niet kon uitdrijven. Wat overigens ook blijkt uit de rondgang van Jezus: waar geloof was, zegt hij dat het geloof behoudt en hij geneest daardoor. En waar ongeloof is, wordt gezegd dat Jezus er niet vele wonderen kon doen. Jezus kon het niet, door het ongeloof.

Dus, moet je eerst door een laag heen van onzin buitensluiten. Een demon bestaat niet, dat is slechts een woord om iets op te roepen dat er niet is. Boze geesten bestaan wel, maar worden net zo stelselmatig uit een gezond mens gedreven, als ook het spreken in tongen wordt verdreven. (Want immers, Paulus zegt: verbiedt het spreken in tongen niet, maar als het niemand sticht of onderwijst, doe het thuis, want de toehoorders kunnen er niets mee en de tongenspreker sticht alleen zichzelf.) 
En als je dan toch iets in een sessie of meeting ziet van allerlei geesten, weet dan dat ook bij elk verkeersongeluk vele geesten halsreikend alles mee willen krijgen: het is ramptoerisme en sensatiezucht van het vlees. Daar is geen spat geestelijk aan. (Wat desondanks in geloof is, heeft met de onzin niets te maken.)

En alles bij elkaar weet je heel zeker, dat een christengelovige wordt gekenmerkt door diep geloof, maar dat diepe geloof gaat uit van wetmatigheden en zuiverheden, en houdt zich verre van alles wat ook maar in het minste riekt naar het oproepen van en werken met de diepere lagen in het bewustzijn van de mens.

Die diepere lagen zijn er wel. Elk mens heeft een cognitief systeem, een interne schijf waarmee hij weegt, en telt en rekent, en oordeelt met wat landt (bewust of onbewust). Maar als de mens slaapt, dan bezinkt het cognitieve in het subsysteem van zijn harde schijf, en tot dat systeem heeft de mens slecht toegang. Maar omdat dat systeem er wel is, is het van groot belang dat de mens zichzelf oefent in bewustzijn en nuchterheid en zuiverheid en gezonde gedachten als hij wakker is, zodat als hij slaapt ook zijn subsysteem wordt versterkt en gebouwd, zodat ook het schriftwoord in vervulling kan gaan: God geeft het zijn beminden als in de slaap. Want zo is het.  

Maar, dat gezegd hebbende, betekent dat ook dat het zoeken naar en spelen met de subsystemen gevaarlijk spel is, en ook geen ander nut dienen, dan het van de goede weg afbrengen die zou worden gevolgd als er nuchterheid en waakzaamheid is. In het christelijke geloof is daarom geen ruimte voor trollen en heksen en demonen, behalve dan in de sprookjes tot het leren van onderscheid tussen goed en kwaad, en in de zielen die er verder van af staan en het niet begrijpen en zichzelf wijs laten maken dat geloof vooral iets bovennatuurlijks is.

Het bovennatuurlijke dat er wel is, dat is wetmatig geordend. En de geesten die er overal zijn, die krijgen net zoveel ruimte als de mens toelaat, want zij zijn naar hun natuur niet substantieel, maar vluchtig. En natuurlijk zijn er verschillen en maten en achtergronden en omstandigheden, zodat je algemeenheden niet maar zo mag plakken op een concreet geval. Maar waarheid en zuiverheid kan altijd gevraagd en gezocht worden. En er is al een oud gezegde onder gelovigen dat het nuttig en goed is om God te loven en psalmen te zingen, want wie psalmen zingt, drijft de duivel uit. De duivel wil en kan daar niet bij blijven. En dat is ook zo. De ziel wordt gesterkt door het zingen van de psalm en de woorden van de psalm doen de ziel beseffen dat die woorden waardevol zijn en getuigen van de waarheid. De geest wordt gesterkt en bemoedigd door de emotie/communicatie, en het verstand en de zich vormende wijsheid door de woorden/inzicht. 

1Cor.14:32-33 
En de geesten der profeten zijn den profeten onderworpen. 
Want God is geen God van verwarring, maar van vrede, gelijk in al de Gemeenten der heiligen.

Rom.15:13
De God nu der hoop vervulle ulieden met alle blijdschap en vrede in het geloven,
opdat gij overvloedig moogt zijn in de hoop, door de kracht des Heiligen Geestes.

1Sam.16:13 
Toen nam Samuël den oliehoorn, en hij zalfde hem in het midden zijner broederen.
En de Geest des HEEREN werd vaardig over David van dien dag af en voortaan.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Gaitema:

Nee, maar heb wel een vriend die dat een tijd thuis deed, bevrijdingspastoraat uitvoeren. Is er nu mee gestopt, nu hij kinderen heeft.  Vanwege de manifestaties, die hij zijn kinderen wil besparen.

Een Icoon van een vrouw dus. ?

Dat is dik te laat. Wie met het occulte flirt opent daarmee de deuren voor zijn dierbaren. En als ge dan ontwaakt hoe slecht het is, ziet ge pas als buitenstaander aan uw kinderen hoe slecht het is. Maar die geloven dan al die slechte invloeden niet en dansen op al die duivelse muziek....

Een simpel muziekliedje is al een occult ritueel anno 2020. Hoewel dat liedje niet zo “simpel” is maar samengesteld door een gesofisticeerd team die de clip en lyric zodanig samenstellen de kijker maximaal te beinvloeden. Ze voeden ons onderbewustzijn constant met “sleepers” die in het dagelijks leven “getriggerd” worden en ons dan aanzetten tot bepaald koopgedrag bv. We denken dat wij dat dan willen, maar dat zaadje van het “willen” is al veel eerder in uw onderbewustzijn geplant via een externe bron (tv of radio bv).

MK Ultra. De strijd voor onze geest lijkt misschien via de politiek te gebeuren. Maar als creationisten weten we wie de koninkrijken op aarde verdeelt en hoe de misleiding tiert. Alsof Pan en zijn pijp ons opnieuw hypnotiseert en de kinderen vangt via ideologie op het web. Een letterijk vangweb.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Gaitema:

Een vraag. Ik werd geconfronteerd met een katholiek die lijkt te beweren dat demonen alleen maar via exorcisten in de RKK worden uitgedreven. Hoe denken jullie daar over? Wat moeten we met die boosaardige gedrochten?

Ik geloof niet dat een christen bezet kan zijn door een boze geest want we zijn al bezet door de Heilige Geest. Dat wil niet zeggen dat de duivel geen aanvallen meer kan plegen en dat zal hij ook zeker niet laten. De wapenrusting van God is dan belangrijk om te gebruiken.

Lieve kinderen, u bent uit God en u hebt hen overwonnen, want Hij Die in u is, is groter dan hij die in de wereld is. (1Joh.4:4, HSV)

Of weet u niet, dat uw lichaam een tempel is van de Heilige Geest, Die in u is en Die u van God hebt ontvangen, en dat u niet van uzelf bent? (1Kor.6:19, HSV)

Onderwerp u dan aan God. Bied weerstand aan de duivel en hij zal van u wegvluchten. (Jak.4:7, HSV)

Verder, mijn broeders, word gesterkt in de Heere en in de sterkte van Zijn macht. Bekleed u met de hele wapenrusting van God, opdat u stand kunt houden tegen de listige verleidingen van de duivel. Want wij hebben de strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers van de duisternis van dit tijdperk, tegen de geestelijke machten van het kwaad in de hemelse gewesten. Neem daarom de hele wapenrusting van God aan, opdat u weerstand kunt bieden op de dag van het kwaad, en na alles gedaan te hebben, stand kunt houden. Houd dan stand, uw middel omgord met de waarheid, en bekleed met het borstharnas van de gerechtigheid, en de voeten geschoeid met bereidheid van het Evangelie van de vrede. Neem bovenal het schild van het geloof op, waarmee u alle vurige pijlen van de boze zult kunnen uitblussen. En neem de helm van de zaligheid en het zwaard van de Geest, dat is Gods Woord, terwijl u bij elke gelegenheid met alle gebed en smeking bidt in de Geest en daarin waakzaam bent met alle volharding en smeking voor alle heiligen. Bid ook voor mij, opdat mij het woord gegeven wordt bij het openen van mijn mond, om met vrijmoedigheid het geheimenis van het Evangelie bekend te maken, waarvan ik een gezant ben in ketenen, opdat ik daarin vrijmoedig mag spreken, zoals ik moet spreken. (Ef.6:10-20, HSV)

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Dat wil niet zeggen dat de duivel geen aanvallen meer kan plegen en dat zal hij ook zeker niet laten.

Hij kan zelfs permanente invloed hebben vanwege hardnekkige zonden waar niet mee gebroken wordt. Dan zou men het probleem buiten zichzelf kunnen leggen en de boze geest aanspreken op zijn aanwezig zijn en proberen te verjagen. Maar het lijkt mij effectiever om jezelf aan te spreken op je gedrag en die zonde met wortel en al te verwijderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei Tomega:

Een demon bestaat niet, dat is slechts een woord om iets op te roepen dat er niet is

Jezus spreekt er echter wel over in marc 16 :17over de toekomstige gelovigen: in Mijn Naam zullen zij demonen uitdrijven...

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Hij kan zelfs permanente invloed hebben vanwege hardnekkige zonden waar niet mee gebroken wordt. Dan zou men het probleem buiten zichzelf kunnen leggen en de boze geest aanspreken op zijn aanwezig zijn en proberen te verjagen. Maar het lijkt mij effectiever om jezelf aan te spreken op je gedrag en die zonde met wortel en al te verwijderen.

Maar ook daar heb je Gods Geest voor nodig.  Iets om voor te bidden.

Trouwens, hoe zit het met christenen die geesten opgeroepen hebben (met glaasje draaien of zo), en daar demonisch mee belast zijn geraakt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei wonder:
21 uur geleden zei Tomega:

Een demon bestaat niet, dat is slechts een woord om iets op te roepen dat er niet is

Jezus spreekt er echter wel over in marc 16 :17 over de toekomstige gelovigen: in Mijn Naam zullen zij demonen uitdrijven...

Dat wat er kan zijn, dat is een boze geest. Maar de menselijke verbeelding en bijgeloof roept meer op dan dat. En ook de perceptie van wat er is, is in een volk en een tijd dat er een concrete voorstelling van is, méér dan in een tijd en een volk dat wars is van allerlei toverfiguurtjes. Als de wet consequent het aanroepen van de voorvaderen verbiedt, vallen op een gegeven moment de voorvaderen stil. Als de leer consequent de gelovigen voorhoudt niet te vrezen want de boze verliest zijn macht tegenover God, dan drijft dit geloof het bestaan in die vorm uit. Maar terug komen andere geesten van een ander kaliber: de hoorntjes worden ingeruild door vleugels van engelen, en het gekrijs door een zoete zweem van zaligheid, ende boosheid door woorden rechtstreeks uit hemelsferen. Wie meer heeft, die krijgt ook meer te beproeven. Ook tegenover Christus vertoonde de satan zich niet als een draak met vuur en zwavel, maar als een engel. Daarom is het woord demon ongelukkig. Het gaat over een boze geest (boosheid, onreinheid, dwaalgericht, verleidinggericht), die naar de aard van zijn een geest is, en van nature vluchtig (past zich aan) en onderworpen aan de ziel die met gezag over hem heerst. Maar die ondertussen sterk werkt/woont in het vlees en daarom de ziel die niet breekt met het vlees ook overmeestert, en dat ook daadwerkelijk doet door het vlees te laten sterven. Want de boze is tegelijk de zonde en de dood die het vlees zal opeisen. Vandaar de noodzaak van wedergeboorte. Merk op dat het de bestemming van de mens is, om eens over over de engelen te heersen. Engelen zijn meer dan geesten. De enige geest die de mens over zich laat (mag laten) heersen is de heilige Geest. Maar niet zonder verstand en zonder wet en richtlijn. Want naar de aard van de heilige Geest, moet dat altijd in overeenstemming zijn met wat God beveelt en met wat Gods woord aanbeveelt. En daar is het dat elke ziel wordt opgeroepen om te beproeven van alle geesten en mensen en dingen, wat daarvan uit God is: beproef de geesten of zij uit God zijn. Er zal een tijd komen dat de satan tekenen van engelen zal doen en heel de aarde zal voor hem buigen. Dat is het moment dat alleen wie het geestelijke vasthoudt en blijft ijken aan Gods Woord, herkent wat niet een engel van God, maar de satan, de Tegenstander is. 

Als wij bidden, bidden wij om verlossing van de boze, dat is de satan, de tegenstander, de duivel, Lucas 11:4

Lucas 8:10-18
(...)
En die bij den weg bezaaid worden, zijn dezen, die horen;
daarna komt de duivel, en neemt het Woord uit hun hart weg,
opdat zij niet zouden geloven, en zalig worden.
(...)
En dat in de goede aarde valt, zijn dezen, die, het Woord gehoord hebbende,
hetzelve in een eerlijk en goed hart bewaren, en in volstandigheid vruchten voortbrengen.

En niemand, die een kaars ontsteekt, bedekt dezelve met een vat, of zet ze onder een bed; 
maar zet ze op een kandelaar, opdat degenen, die inkomen, het licht zien mogen. 
Want er is niets verborgen, dat niet openbaar zal worden;
noch heimelijk, dat niet bekend zal worden, en in het openbaar komen.

Ziet dan, hoe gij hoort; want zo wie heeft, dien zal gegeven worden;
en zo wie niet heeft, ook hetgeen hij meent te hebben, zal van hem genomen worden.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Bastiaan73:

Who you gonna call?

who-ya-gonna-call-ghostbusters--150309-w

Ik zou keihard om Jezus roepen. 

14 uur geleden zei Fundamenteel:

Dat is dik te laat. Wie met het occulte flirt opent daarmee de deuren voor zijn dierbaren. En als ge dan ontwaakt hoe slecht het is, ziet ge pas als buitenstaander aan uw kinderen hoe slecht het is. Maar die geloven dan al die slechte invloeden niet en dansen op al die duivelse muziek....

Een simpel muziekliedje is al een occult ritueel anno 2020. Hoewel dat liedje niet zo “simpel” is maar samengesteld door een gesofisticeerd team die de clip en lyric zodanig samenstellen de kijker maximaal te beinvloeden. Ze voeden ons onderbewustzijn constant met “sleepers” die in het dagelijks leven “getriggerd” worden en ons dan aanzetten tot bepaald koopgedrag bv. We denken dat wij dat dan willen, maar dat zaadje van het “willen” is al veel eerder in uw onderbewustzijn geplant via een externe bron (tv of radio bv).

MK Ultra. De strijd voor onze geest lijkt misschien via de politiek te gebeuren. Maar als creationisten weten we wie de koninkrijken op aarde verdeelt en hoe de misleiding tiert. Alsof Pan en zijn pijp ons opnieuw hypnotiseert en de kinderen vangt via ideologie op het web. Een letterijk vangweb.

Interessante bijdrage. Ik ben ook gestopt met het luisteren naar seculiere muziek thuis. Hoe ben je aan deze kennis gekomen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Gaitema:

Ik zou keihard om Jezus roepen. 

Interessante bijdrage. Ik ben ook gestopt met het luisteren naar seculiere muziek thuis. Hoe ben je aan deze kennis gekomen?

Vele ervaringen en een lopende draad in deze ervaringen. 

Ik dacht ook klaar te zijn en ben toen bang gaan lopen en smeet al die kanalen toe. Dus vergevorderde kennis daarin heb ik helaas niet.... Curiousity killed the cat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Gaitema:

Toch mooi dat je er van vrij bent. Eer aan God! ?

We zijn daar nooit vrij van vrees ik.

God is wel Almachtig. Maar hier op aarde is elke dag een nieuwe strijd voor de menselijke ziel. Het collectief moet op 1 zelfde ritme dansen en geen afwijking is allowed. Alles moet zelfs tot in de puntjes van ieder individu gearchiveerd worden in een databank.

Eens je de tegenstander zijn agenda begint te vatten, kan je dat nooit meer terugdraaien.

Eens ge de rode pil pakte is het onmogelijk terug naar blauw te keren zonder een lobtomie ofzo te verrichten hehe.

Ik betwijfel zelfs sterk of er in de toekomst nog wel vrijheid tot keuze zal zijn....

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

We zijn daar nooit vrij van vrees ik.

God is wel Almachtig. Maar hier op aarde is elke dag een nieuwe strijd voor de menselijke ziel. Het collectief moet op 1 zelfde ritme dansen en geen afwijking is allowed. Alles moet zelfs tot in de puntjes van ieder individu gearchiveerd worden in een databank.

Eens je de tegenstander zijn agenda begint te vatten, kan je dat nooit meer terugdraaien.

Eens ge de rode pil pakte is het onmogelijk terug naar blauw te keren zonder een lobtomie ofzo te verrichten hehe.

Ik betwijfel zelfs sterk of er in de toekomst nog wel vrijheid tot keuze zal zijn....

Ook ik zie de toekomst niet rooskleurig in, we hebben er geen vat of grip meer op, zo lijkt het, ik vrees een dictatuur van links, een dictatuur van rechts is ook mogelijk en beangstigend  maar vind ik minder waarschijnlijk. Ik vrees links meer dan rechts, maar misschien gaan we het polderend oplossen, hoop ik, maar misschien tegen beter weten.  

ik heb enter gedaan en nu zie ik op de index dat het over demonen gaat, heeft er ook mee te maken, Demonen beheersen de wereld

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Ook ik zie de toekomst niet rooskleurig in, we hebben er geen vat of grip meer op, zo lijkt het, ik vrees een dictatuur van links, een dictatuur van rechts is ook mogelijk en beangstigend  maar vind ik minder waarschijnlijk. Ik vrees links meer dan rechts, maar misschien gaan we het polderend oplossen, hoop ik, maar misschien tegen beter weten.  

ik heb enter gedaan en nu zie ik op de index dat het over demonen gaat, heeft er ook mee te maken, Demonen beheersen de wereld

Ze vechten voor onze ziel want zonder onze "vrije keuze" kunnen ze amper iets beheersen.

4j geleden zag ik de toekomst ook somber in, tot de jeugd eindelijk eens sprak na die klimaatmarsen etc. Nationalisme viert hoogtij en terecht. Er is hoop.

Globalisme is het derde rijk. Ze klagen over racisme en slavernij, welke partijen faciliteren dat het meeste door met China en Afrikaanse dictators in zee te gaan? Als er ergens nog slavernij en racisme is, is het daar wel. De blanke boeren die worden aangevallen of de kinderarbeid in Afrika en China? Consequentie is non existent bij links vrees ik.

Altijd dat verleden oprakelen zodat ze zichzelf vandaag maar niet moeten confronteren. Maar de tijd is aan onze zijde. Er zijn duizendtallen zielen die van 's ochtends tot 's nachts de boze werken van deze elite exposen.

Tijd antoon, tijd...  geduld is een mooie deugd.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Gaitema:

Nou, we blijven een minderheid hoor Fundamenteel. Maar dat is ook volgens het evangelie. Weinig mensen vinden de smalle weg ten leven.

Geloof je dat je die smalle weg gevonden hebt Gaitema en zo ja waar blijkt dat dan uit?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Bastiaan73:

Geloof je dat je die smalle weg gevonden hebt Gaitema en zo ja waar blijkt dat dan uit?

Dat weet ik gewoon, vanwege mijn relatie met Jezus en door mijn geloof. God zelf overtuigd mij ervan dat ik Zijn kind ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid