Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het werkt zo: iemand geeft een dilemma, bijvoorbeeld ‘zou je liever een jaar lang alleen maar dubbelvla eten of een week lang met handboeien vastgeketend zitten aan dr Phil?’ Jij beantwoord dat door uit 1 van die dingen te kiezen, eventueel met toelichting. En dan geef je een nieuw dilemma.

Gaat ie.

Zou je liever een jaar lang in een boeddhistisch klooster in India willen wonen of 1 teen naar keuze laten amputeren?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Naeva:

Zou je liever een jaar lang in een boeddhistisch klooster in India willen wonen of 1 teen naar keuze laten amputeren?

Één teen naar keuze amputeren boven een jaar gevangen zitten, ik bedoel kan er wel één missen.

Dilemma:

Wat heb je liever je gehele leven één stinkende vinger of je gehele leven jeuk op je rug?

Leuk trouwens ?

bewerkt door Thinkfree
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-6-2020 om 23:13 zei Thinkfree:

Één teen naar keuze amputeren boven een jaar gevangen zitten, ik bedoel kan er wel één missen.

Dilemma:

Wat heb je liever je gehele leven één stinkende vinger of je gehele leven jeuk op je rug?

Leuk trouwens ?

Bleh, allebei niet.

Ok, dan de jeuk.

Meedoen aan The Voice of naakt 5 km door je woonplaats lopen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Naeva:

Ok, dan de jeuk

Echt? Dat lijkt mij verschrikkelijk geef mij die stinkende vinger maar, handschoentje erom en opgelost. ?

 

7 minuten geleden zei Naeva:

Meedoen aan The Voice of naakt 5 km door je woonplaats lopen?

Meedoen aan de voice, dat kan ik beter verwerken dan het laatste.

Dilemma:

Een leven vol plezier, maar geen cent te makken?

of

Rijk, bekend, beroemd, maar eigenlijk eenzaam?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid