Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Hermanos2:

Jezus ging 's nachts bidden in de Hof van Gethsemane.

De wind waait waarheen hij wil; je hoort zijn geluid, maar je weet niet waar hij vandaan komt en waar hij heen gaat. Zo is het ook met iedereen die uit de Geest geboren is.

Jezus tegen Nicodemus, de 'nachtdiscipel'.

jezus_nikodemus.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een overtuiging is vaak een prothese voor het gezond verstand. Toon Verhoeven

Een echte ontdekkingsreis draait niet om het ontdekken van nieuwe landschappen, maar om het hebben van nieuwe ogen. (Marcel Proust).

Het vergt een grote mate van intelligentie en verbeeldingskracht om domheid te verzinnen, in het andere geval had het leven misschien geen zin gehad.

God heeft 8 miljard maskers.

 

 

 

Want ik had honger en jullie gaven mij te eten, ik had dorst en jullie gaven mij te drinken. Ik was een vreemdeling, en jullie namen mij op, ik was naakt, en jullie kleedden mij. Ik was ziek en jullie bezochten mij, ik zat gevangen en jullie kwamen naar mij toe.” Dan zullen de rechtvaardigen hem antwoorden: “Heer, wanneer hebben wij u hongerig gezien en te eten gegeven, of dorstig en u te drinken gegeven? Wanneer hebben wij u als vreemdeling gezien en opgenomen, u naakt gezien en gekleed?

Jezus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon.

Iemand in wie Christus zich openbaart, zal de pijn door zijn ziel voelen snijden die dit soort opmerkingen veroorzaakt hebben aan de ziel en de geest van het vrouwelijk deel van God, het lichaam van Christus, die alle leven doordrenkt. Alle leed, de vernederingen, paternalistische neerbuigendheid, de schending van de fysieke integriteit met ook dit soort opmerkingen, die het vrouwelijk deel van God is aangedaan.  Wie denkt dat hij de diepten van het verdriet van de wereldziel kent....think again. 

De bitter wrange humor is dat de dader zijn eigen ziel ermee doorklieft, want die vrouwen waar hij zo mee omgaat is hij zelf maar dat moet hij nog ontdekken. 

Wie een oor heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een aantal ging ondertussen steeds verder, wat niemand had opgemerkt door hun oeverloze strijd over goden die ze niet eens gezien hadden. Het aanzicht weerzinwekkend, alsof ze vergeten waren het verstand te gebruiken maar zich toch fier op de borst kloppend hoe dapper ze waren geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Johanwisdom:

Iemand in wie Christus zich openbaart, zal de pijn door zijn ziel voelen snijden die dit soort opmerkingen veroorzaakt hebben aan de ziel en de geest van het vrouwelijk deel van God, het lichaam van Christus, die alle leven doordrenkt. Alle leed, de vernederingen, paternalistische neerbuigendheid, de schending van de fysieke integriteit met ook dit soort opmerkingen, die het vrouwelijk deel van God is aangedaan.  Wie denkt dat hij de diepten van het verdriet van de wereldziel kent....think again. 

De bitter wrange humor is dat de dader zijn eigen ziel ermee doorklieft, want die vrouwen waar hij zo mee omgaat is hij zelf maar dat moet hij nog ontdekken. 

Wie een oor heeft.

Wel, er bestaan echt vrouwen die het leuk vinden als ze complimenten krijgen over hun uiterlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Middels het reverse debt system ging een aantal nog een stapje verder, waarmee hun intuïtieve vermoedens bekrachtigd werden op een manier die ze zelf niet meer verwachtten, voorbij aan de van signature inflatoire obstakels die hen telkens weer in een moeras deed verzanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een goede manier om epistemologische obstakels transparant te maken is door een probleem op een totaal andere manier op te lossen, en dan hulpvragen stellen aan een GGZ die je niet begrijpt omdat je een probleem op een totaal andere manier oplost, en dat sociaal vreemd vindt.

 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-6-2020 om 21:37 zei Naeva:

Geen topic voor discussie maar gewoon om te delen.

Eenmaal een probleem is opgelost, kan je niet meer zeggen dat het niet opgelost is, dat is het goede nieuws. Het slechte dat het probleem opgelost is, om de eenvoudige reden dat mensen kunnen denken dat het probleem nog niet opgelost is waardoor het probleem blijft bestaan, en het is al opgelost.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Biflatie biedt in monetaire zin sinds oudsher onbegrensde mogelijkheden, van waaruit mag blijken dat onze economie berust op beperkte rationaliteit die, wanneer dat lang genoeg volgehouden wordt, perverse effecten als normaal doet lijken.

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid