Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een overtuiging is vaak een prothese voor het gezond verstand. Toon Verhoeven

Een echte ontdekkingsreis draait niet om het ontdekken van nieuwe landschappen, maar om het hebben van nieuwe ogen. (Marcel Proust).

Het vergt een grote mate van intelligentie en verbeeldingskracht om domheid te verzinnen, in het andere geval had het leven misschien geen zin gehad.

26 minuten geleden zei Zola:

Lijd jij misschien aan paranoïde schizofrenie?

Als dat zo zou zijn dan zou ik dit vermoeden bij iedereen hebben. Ik heb het echter alleen bij jou. Het is geen aanval en ik heb niks persoonlijks tegen je maar als ik gelijk heb en je doet het om een ban te omzeilen dan vind ik dat een soort van vals spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bastiaan73:

Als dat zo zou zijn dan zou ik dit vermoeden bij iedereen hebben. Ik heb het echter alleen bij jou. Het is geen aanval en ik heb niks persoonlijks tegen je maar als ik gelijk heb en je doet het om een ban te omzeilen dan vind ik dat een soort van vals spelen.

Het onwaarschijnlijke doet zich voor wanneer het zich aanbiedt, maar de betrokkene heeft zelf veel vaker niet eens door in een stolp te leven, wat het voor anderen glashelder maakt. 

7 minuten geleden zei Zola:

 Nou volgens mij heeft hij er eerder eentje nodig. 

Onherstelbaar is al gebleken, maar misschien staat er morgen weer iets anders in solden, tot jolijt van velen. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Hmmm, ja maar hoe zit het dan met je avatar? Wou je even black lives matter promoten?

Dat is mijn eigen foto. Heb jij soms wat tegen negerinnen?

Telt het leven van zwarte mensen soms niet voor jou? Of vind je het normaal om mensen op hun uiterlijk te beoordelen? 

Ik vraag jou toch ook niet of jij de kale witte mannen club aan het promoten bent?

 

 

 

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Zola:

Dat is mijn eigen foto.

Tegen Hermanos zei je dit:

Op 25-6-2020 om 22:27 zei Zola:
Op 25-6-2020 om 22:16 zei Hermanos2:

Dag meid, je bent een volhouder....

Als je even terugleest dan zul je zien dat ik niet meer reageer na beledigende berichten. Voor jou als nieuweling nog even deze uitleg. Ik vraag me ook af waarom je graag een reactie wil van iemand die je als dom bestempeld. Verwacht je soms een slim antwoord??? 

Dag knulletje. Ik ben geen meid. De naam is Xosha.  Zola in het Engels.

Hoe bedoelde je dit dan? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Zola:

Dat je me met respect dient aan te spreken. Een meid staat misschien bij jou in de keuken.

Okee 'respect'. Weer een andere naam!

10 minuten geleden zei Zola:

Dat je me met respect dient aan te spreken. Een meid staat misschien bij jou in de keuken.

Op de website https://iqcharity.org/reports staat deze foto:

preview.1561568717.jpg

En op Facebook vond ik deze:

Bezig bijtje!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Zola:

Dat is mijn eigen foto. Heb jij soms wat tegen negerinnen?

Telt het leven van zwarte mensen soms niet voor jou? Of vind je het normaal om mensen op hun uiterlijk te beoordelen? 

Ik vraag jou toch ook niet of jij de kale witte mannen club aan het promoten bent?

Ik heb helemaal niks tegen negerinnen, sterker: ik kan hun kont over het algemeen best waarderen. Waar ik wel problemen mee heb is dit:

https://www.facebook.com/Armanti-Guinea-358554298209650/photos/?ref=page_internal

Dus tenzij jij model hebt gestaan tijdens die reclamespot, ben jij niet wie je bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Bastiaan73:

Okee 'respect'. Weer een andere naam!

Xosha kun je vergelijken met de naam Nicky, Kees of Jamie.  Zijn noch exclusief mannelijk noch exclusief vrouwelijk. 

1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Ik heb helemaal niks tegen negerinnen, sterker: ik kan hun kont over het algemeen best waarderen. Waar ik wel problemen mee heb is dit:

https://www.facebook.com/Armanti-Guinea-358554298209650/photos/?ref=page_internal

Dus tenzij jij model hebt gestaan tijdens die reclamespot, ben jij niet wie je bent.

Wat een walgelijke witte racist ben jij.

Oversekste griezel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Zola:

Wat een walgelijke witte racist ben jij.

Ik vind je maar een vreemde negerin. De meesten vinden het wel leuk als ik hun kont, want die is nu eenmaal prominent aanwezig in veel gevallen, wel kan waarderen. Overigens hebben de meesten ook mooie dikke lippen. Ook heel mooi.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik vind je maar een vreemde negerin. De meesten vinden het wel leuk als ik hun kont, want die is nu eenmaal prominent aanwezig in veel gevallen, wel kan waarderen. Overigens hebben de meesten ook mooie dikke lippen. Ook heel mooi.

Figuren zoals jij zijn precies de reden dat Black Lives Matter en Metoo noodzakelijk zijn. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Zola:

Figuren zoals jij zijn precies de reden dat Black Lives Matter en Metoo noodzakelijk zijn. 

Beetje flauwekul natuurlijk om mij vanwege persoonlijke voorkeuren weg te zetten als racist. Jij bent hier degene die vals bezig is.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Beetje flauwekul natuurlijk om mij vanwege persoonlijke voorkeuren weg te zetten als racist. Jij bent hier degene die vals bezig is.

Apart is de gedachte, als diverse inzichten tijdloos en onveranderlijk zijn dan vliegen ze ons eigenlijk rond de oren zonder ze misschien op te merken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid