Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Zola:

Als je de taal die jij uitslaat tegen een witte vrouw uitslaat heb je een probleem.  En als je dat in jouw kerk zegt ook. 

Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een overtuiging is vaak een prothese voor het gezond verstand. Toon Verhoeven

Een echte ontdekkingsreis draait niet om het ontdekken van nieuwe landschappen, maar om het hebben van nieuwe ogen. (Marcel Proust).

Het vergt een grote mate van intelligentie en verbeeldingskracht om domheid te verzinnen, in het andere geval had het leven misschien geen zin gehad.

1 minuut geleden zei TTC:

Ze hebben weer wat geroken, het wordt weer smullen. 

Dat wordt het zeker.  Snijden in de eigen vingers.

Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ow nee hoor, mijn voormalige vriendin is wit en heeft ook een prominente kont, en reken maar dat ze het niet vervelend vond als ik daar over begon.

Gast, zit jij niet op het verkeerde forum? 

Gefrustreerd ventje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Zola:

Ik ben niemand een verklaring schuldig. Wie denk jij nou eigenlijk wel dat je bent joh?

Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

People changed lots of other personal things all the time. They dyed their hair and dieted themselves to near death. They took steroids to build muscles and got breast implants and nose jobs so they'd resemble their favorite movie stars. They changed names and majors and jobs and husbands and wives. They changed religions and political parties. They moved across the country or the world — even changed nationalities. Why was gender the one sacred thing we weren’t supposed to change? Who made that rule?

Ellen Wittlinger, Parrotfish


But you can only lie about who you are for so long without going crazy.

Ellen Wittlinger, Parrotfish

To those who are gay, lesbian, bisexual,or transgender-let me say- you are not alone. You're struggle, for the end to violence and discrimination, is a shared struggle. Today, I stand with you. And I call upon all countries and people, to stand with you too.

Ban Ki-Moon

 

If #MeToo has made men feel vulnerable, panicked, unsure, and fearful as a result of women finally, collectively, saying "Enough!" so be it. If they wonder how their every word and action will be judged and used against them, Welcome to our world. If they feel that everything they do will reflect on other men and be misrepresented and misunderstood, take a seat. You are now honorary women.

Soraya Chemaly, Rage Becomes Her: The Power of Women's Anger

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen.

Straks krijgen we nog medelijden, het is natuurlijk wel heel erg, maar sterkte man. 

bewerkt door TTC
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

En wie zegt dat @TTC geen alter ego nodig heeft?

De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid.

17 minuten geleden zei Zola:

Moeten ze weer ‘s nachts gaan vissen. Bij nacht en ontij loopt het gespuis buiten.

Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei TTC:

De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid.

Je hoeft niet zo te sputteren. Jullie zijn ontdekt en wonen vast samen op dezelfde afdeling. Hoe harder je nu iemand voor dom uitmaakt op jou zogenaamde hoge IQ wijze, hoe meer je door de mand valt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Je hoeft niet zo te sputteren. Jullie zijn ontdekt en wonen vast samen op dezelfde afdeling. Hoe harder je nu iemand voor dom uitmaakt op jou zogenaamde hoge IQ wijze, hoe meer je door de mand valt.

Nu dat weer, alsof je voor tijdloze inzichten een hoog IQ moet hebben, het is kinderlijk eenvoudig, doe liever je oogjes open. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. 

Dat lijkt zo omdat jij een slang bent die zich heeft weten te nestelen. Ik vind jou verre van lief doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Bastiaan73:

Ik ben gewoon een Bastiaan. Meer niet. Het wordt steeds duidelijker dat jij een kameleon bent. Je zou ook gewoon kunnen toegeven dat je @Plume bent en niet twee maanden zonder Credible kunt vanwege je ban. Die ban omzeil je door een andere identiteit aan te nemen en een willekeurige foto van een mooie negerin als jouw eigen gezicht te plaatsen.

Ik geef je deze avond de tijd die foto uit jouw profiel  te verwijderen. Ik bezit de rechten van die foto. Aan jou de keus.

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach laat ook maar staan.  Het staat je wel goed die omgekeerde foto.  

Maar het is wel je eigen verantwoordelijkheid. 

57 minuten geleden zei TTC:

De arts ziet de mens in zijn ganse zwakheid, de advocaat in zijn ganse slechtheid, de theoloog in zijn ganse domheid.

Een christelijk forum dat lijkt op een slangenkuil, en niemand die dat zou kunnen zien? Apart, en ze spartelden verder, zo lief. 

Nou inderdaad.  Zij dat cliënten van jou TTC?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Zola:

Ach laat ook maar staan.  Het staat je wel goed die omgekeerde foto.  

Maar het is wel je eigen verantwoordelijkheid. 

Ja ik dacht laat ik je een spiegel voorhouden, in de vorm van een gezicht van iemand dat niet het jouwe is. Een masker dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Bastiaan73:

Ja ik dacht laat ik je een spiegel voorhouden, in de vorm van een gezicht van iemand dat niet het jouwe is. Een masker dus.

Je weet niet wat je zegt. Maar dat geeft niet. Alle tijd. Wijsheid komt met de jaren. Ook voor jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Zola:

Je weet niet wat je zegt. Maar dat geeft niet. Alle tijd. Wijsheid komt met de jaren. Ook voor jou.

Ik weet heel goed wat ik typ. Maar om maar weer eens naar het topic terug te keren:

Twijfel is het begin van wijsheid.

Aristoteles en/of René Descartes. Ik twijfel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom werd het christendom in die eerste veertienhonderd jaar zo tot over zijn oren verliefd op deze doodgewone vrouw? We gaven haar namen als Theotokos, Moeder van God, Koningin van de Hemel, Notre Dame, La Virgen van dit of dat, Unsere Liebe Frau, Nuestra Señora, Moeder van Smarten, Onze-Lieve-Vrouw van Altijddurende Bijstand en Onze Lieve Vrouw van zo ongeveer elk dorp of heiligdom in Europa. We hebben hier duidelijk te maken met niet zozeer één enkele vrouw, maar met een fundamenteel symbool, of om de taal van Carl Jung te lenen, een archetype, een beeld dat een heel scala van betekenissen omvat die niet via logica gecommuniceerd kunnen worden.  Iets dat zo breeduit  en gedurende zo’n lange periode weerklank vindt moet op de een of andere manier gefundeerd zijn op ons menselijk collectief onbewuste. Het zou dwaas zijn dat terzijde te schuiven.

Richard Rohr. Het Christus Mysterie. Hoe Gods tegenwoordigheid alles wat je ziet, hoopt en gelooft kan veranderen.

bewerkt door Zola
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:

Jezus ging 's nachts bidden in de Hof van Gethsemane. 

Als jij respect verwacht voor jezelf, dan moet je dat ook hebben voor de Koning der koningen. 

Ik verwacht niks. Ik zet je gewoon op je nummer jochie.

Wat is dit? Ik heb één single malt op en zie nu al dubbel? Spooky.... 

Hermanos2

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid