Spring naar bijdragen

Weest voorbijgangers


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bastiaan73:
2 uur geleden zei thom:

Er valt hier niets te brengen of te halen dan 'werelds gekerm'.

Als je dat echt vindt dan vallen jouw eigen uitingen daar ook onder Thom.

Dat vind ik echt.
En dat ik een keer uitviel naar jou..wat denk je dan, dat ik een heilige ben?

Misschien is 'werelds gekrakeel' een betere uitdrukking.

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei thom:

Dat vind ik echt.
En dat ik een keer uitviel naar jou..wat denk je dan, dat ik een heilige ben?

Misschien is 'werelds gekrakeel' een betere uitdrukking.

Nee ik denk niet dat jij een heilige bent. Zand erover, ik ben ook niet altijd even vriendelijk geweest!

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Bastiaan73:

Waaruit blijkt eigenlijk dat jij God meent te kennen?

Galaten 5:

22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing.

Je vertoont namelijk geen enkele van deze eigenschappen.

Last thing I remember
I was running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
"Relax", said the night man
"We are programmed to receive
You can check out any time you like
But you can never leave"

Eagles - Hotel California

Haha, inderdaad Bastiaan. check in moet check out zijn. Dank je.  The Eagles leken the Matrix ook te begrijpen

bewerkt door balthasar
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei balthasar:

Haha, inderdaad Bastiaan. check in moet check out zijn. Dank je.  The Eagles leken the Matrix ook te begrijpen

Recentelijk erachter gekomen dat The Eagles het akkoordenschema van Hotel California 'geleend' hebben van Jethro Tull. Tempo is anders maar als je goed luistert hoor je waar ze hun inspiratie vandaan hebben gehaald, qua akkoorden.

 

bewerkt door Bastiaan73
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Ook hier ventileer je weer luid en duidelijk je afkeurenswaardig gedachtegoed. Naast dat je mij projecterend overkomt, ben je ook nog eens een heel inconsequent persoon die niet doet wat ie zegt en de schuld daarvan buiten zichzelf en bij de moderatie legt.

Dat jij God niet wil kennen wil niet zeggen dat Hij Zich niet laat kennen.

'afkeurenswaardig' was ook Jezus, voor de schriftgeleerden en farizeeers.  De steen des aanstoots.  Het zal zo zijn voor jou. Je onhandigheid het zodanig te verwoorden dat het lijkt of het algemeengoed is maakt nog niet ongedaan dat het jouw beeld is.

Projecterend overkomen.... het woord overkomen is het enige wat als feit kan gelden, maar wat kan duiden op een illusionair beeld en conclusie

In het laatste stukje van je eerste zin merk ik dat je iets kleins nogal opblaast, het is totaal niet in verhouding gezien de woorden schuld en buiten mezelf leggen.  Ik beschuldig niemand, maar constateer slechts dat de moderator niet reageert waaruit blijkt dat deze ook niet opmerkt wat hier gebeurd

Je laatste zin is totale nonsens, je beweert dat ik God niet wil kennen terwijl ik nergens schrijf dat ik dat niet zou willen. Het enige dat ik zeg is dat de persoonlijkheid God niet kan leren kennen.....  Met het argument daarachter doe je vervolgens niets

Ik beeindig hiermee mijn aandeel in deze uitwisseling met jou.  Deze spraakverwarring leidt nergens naartoe.

Mocht je echt denken dat jij God kent, dan zou je om Zijnentwille de woorden van Jezus kunnen naleven nietwaar? Dat is geen vraag waarop je me een antwoord mag geven, maar een die je jezelf zou kunnen stellen nadat je je eigen gedrag en houding en manier van bejegenen van je medemens analyseert.  Onderzoekt en toets alle dingen, behoudt het goede.

Het ga je goed KK 

16 minuten geleden zei Bastiaan73:

Recentelijk erachter gekomen dat The Eagles het akkoordenschema van Hotel California 'geleend' hebben van Jethro Tull. Tempo is anders maar als je goed luistert hoor je waar ze hun inspiratie vandaan hebben gehaald, qua akkoorden.

 

Echt waar?  Dan ga ik als muzikant dit toch eens beluisteren. Dank voor de tip Bastiaan :) 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei balthasar:

'afkeurenswaardig' was ook Jezus, voor de schriftgeleerden en farizeeers.  De steen des aanstoots.  Het zal zo zijn voor jou. Je onhandigheid het zodanig te verwoorden dat het lijkt of het algemeengoed is maakt nog niet ongedaan dat het jouw beeld is.

Projecterend overkomen.... het woord overkomen is het enige wat als feit kan gelden, maar wat kan duiden op een illusionair beeld en conclusie

In het laatste stukje van je eerste zin merk ik dat je iets kleins nogal opblaast, het is totaal niet in verhouding gezien de woorden schuld en buiten mezelf leggen.  Ik beschuldig niemand, maar constateer slechts dat de moderator niet reageert waaruit blijkt dat deze ook niet opmerkt wat hier gebeurd

Je laatste zin is totale nonsens, je beweert dat ik God niet wil kennen terwijl ik nergens schrijf dat ik dat niet zou willen. Het enige dat ik zeg is dat de persoonlijkheid God niet kan leren kennen.....  Met het argument daarachter doe je vervolgens niets

Ik beeindig hiermee mijn aandeel in deze uitwisseling met jou.  Deze spraakverwarring leidt nergens naartoe.

Mocht je echt denken dat jij God kent, dan zou je om Zijnentwille de woorden van Jezus kunnen naleven nietwaar? Dat is geen vraag waarop je me een antwoord mag geven, maar een die je jezelf zou kunnen stellen nadat je je eigen gedrag en houding en manier van bejegenen van je medemens analyseert.  Onderzoekt en toets alle dingen, behoudt het goede.

Dat mystieke gebeuzel van jou kan me de boom in.

10 uur geleden zei balthasar:

Het ga je goed KK 

In de hoop dat je doet wat je zegt wens ik jou niets minder toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid