Spring naar bijdragen

'Zou ik niet haten, HERE, wie U haten'


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Daar gaat het nu niet over. Weer een uitvlucht. Dit wordt vermoeiend.

Waar gaat het over? Gij zei dat we een voorouder met vleermuizen delen en niet de ratten. Ik toon dat de theorie wel beweert dat we familie van de ratten zijn.

Je basht dan wat op Kent Hovind en weigert te beantwoorden waarom jij gelooft dat ze daar een voorouder in zien?

1 moet toch 90% van diens brein amputeren in 1 fossiel van een knaagdier een voorouder in de menselijke evolutie te zien? Je beweert dan dat dat te moeilijk voor mij is, maar ge kunt 11 op 10 niet uitleggen wat er makkelijk aan te geloven is.

Ok dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Psalm 139 zijn toch woorden van David? Van Wie zijn onderstaande woorden ook al weer? Mattheüs 5: 43 Gij hebt gehoord, dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben en uw vijand zult gij h

Hoed u voor de fundi's die schermen met 'Schrift'-quotes.

Kaasjeskruid heeft blijkbaar een bijbel waar dit gedeelte niet in staat ? :  

1 uur geleden zei Fundamenteel:
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Daar gaat het nu niet over. Weer een uitvlucht. Dit wordt vermoeiend.

Waar gaat het over?

 

2 uur geleden zei Dat beloof ik:
2 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Dat zijn jouw woorden en die komen niet uit mijn vingers. Rat.

Hoezo rat? Dat is wat je schreef, maar dan in andere woorden.

Hierover. Iemand vind het nodig om mij een rat te noemen. De rest is slap geleuter.

 

2 uur geleden zei Kaasjeskruid:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hoezo rat? Dat is wat je schreef, maar dan in andere woorden.

Uit een rat geëvolueerde mens.

dit dus...

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ja, want je bedoelde het als belediging. Speel nou geen heilig boontje door te doen alsof het dat niet was.

Ow, dus als jij mij voor een uit een aap geëvolueerde mens uitmaakt dan mag ik mij niet beledigd voelen... onprettige egoïstische gozer ben jij. Ach, helemaal vergeten; dat is natuurlijk een logisch gevolg van de evolutie... 

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:
3 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ja, want je bedoelde het als belediging. Speel nou geen heilig boontje door te doen alsof het dat niet was.

Ow, dus als jij mij voor een uit een aap geëvolueerde mens uitmaakt dan mag ik mij niet beledigd voelen... lekkere egoïstische gozer ben jij.

Natuurlijk mag je je dan beledigd voelen. En terecht!
Alleen heb ik dat nooit geschreven, omdat ik me dan wel zou realiseren dat ik dan bewust iets aan het schrijven ben met geen ander doel dan een ander te krenken. En ik doe doet zoiets niet.   

Jij was degene die schreef dat ik een uit een rat geëvolueerde mens ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Dat beloof ik:

 Jij was degene die schreef dat ik een uit een rat geëvolueerde mens ben.

Je zou je eigenlijk vereerd moeten voelen want een rat lijkt mij beter in staat om te overleven dan een aap.

2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Natuurlijk mag je je dan beledigd voelen. En terecht!
Alleen heb ik dat nooit geschreven, omdat ik me dan wel zou realiseren dat ik dan bewust iets aan het schrijven ben met geen ander doel dan een ander te krenken. En ik doe doet zoiets niet.

Echt zooooo schijnheilig dit. Typisch product van de evolutie denk ik dan maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Je zou je eigenlijk vereerd moeten voelen want een rat lijkt mij beter in staat om te overleven dan een aap.

Je bedoelde het als belediging. Speel nou geen heilig boontje door te doen alsof het dat niet was.
Het kan maar duidelijk zijn dat jij er geen probleem mee hebt om zo met mensen om te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Je bedoelde het als belediging. Speel nou geen heilig boontje door te doen alsof het dat niet was.
Het kan maar duidelijk zijn dat jij er geen probleem mee hebt om zo met mensen om te gaan.

Ach schei toch uit vent met je gezeur. Die hele evolutietheorie is een belediging voor de mensheid en de schepping van God. Met je grote mond en broodje aap verhaal.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-7-2020 om 08:29 zei Wouter Philippaerts:

Alle zonde, alle schuld is het rechtstreekse gevolg van de boze, die een geest is en dus gemaakt, geschapen of gecreëerd is door God, maar God wil niet dat je hem aanbidt. 

De duivel was gemaakt als engel van het licht. Een bijzonder mooi en perfect schepsel. Het is enkel te wijten aan de keuze tegen God van dit creatuur dat hij zo afzichtelijk is geworden als dat ie nu is. Heeft niks met scheppen te maken, maar alles met kiezen. Als men zo nodig zonder God wil of meent zelf god te kunnen zijn, dan zijn de gevolgen daar ook naar.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid