Spring naar bijdragen

Snel binnen maar ...HOE kom je hier weg?????


Aanbevolen berichten

Bericht rapporteren

 

Geplaatst zojuist

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei balthasar:

Bericht rapporteren

 

Geplaatst zojuist

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

Ik begrijp je gepiep en gekreun niet, de realiteit ontbeert je in elk geval, alsof je hier verplicht moet blijven todat je eruit getrapt wordt,.. sry i.m o een belachelijk iets, eerder een roep om aandacht zo komt het over.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei balthasar:

Bericht rapporteren

 

Geplaatst zojuist

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

Grappige post. 

Zo zal het ook zijn straks voor alle mensen die ooit hebben geleefd. Eenmaal gezondigd, en er lijkt geen weg meer uit te zijn.

Johannes 14:6 Jezus zei tegen hem: Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei thom:

Waar is Hij dan..?

Jeremiah 29:13 U zult Mij zoeken en vinden, wanneer u naar Mij zult vragen met heel uw hart.

Met andere woorden. Je zult Jezus niet vinden, wanneer je niet oprecht naar Hem zoekt.
Ik ben niet jouw weg naar Jezus. Jezus zegt dat Hij zelf de weg is.
Ik ben slechts een pakketbezorger met Zijn boodschap. Ik kan jouw hart niet veranderen dat je oprecht naar Hem zoekt.
Dat is iets tussen jou en God.

Dit is niet om jou af te wuiven, maar dit is wat de bijbel ons vertelt.
Ik begrijp dat je het niet gelooft en het waarschijnlijk onzin vind. Waar ik wel benieuwd naar ben is waar je dan wel in gelooft, of hoe jij denkt waar alles vandaan komt.

 

bewerkt door Wesley
Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Wesley:

Johannes 14:6 Jezus zei tegen hem: Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven. Niemand komt tot de Vader dan door Mij.

 

5 minuten geleden zei Wesley:
16 minuten geleden zei thom:

Waar is Hij dan..?

Jeremiah 29:13 U zult Mij zoeken en vinden, wanneer u naar Mij zult vragen met heel uw hart.

Met andere woorden. Je zult Jezus niet vinden, wanneer je niet oprecht naar Hem zoekt.
Ik ben niet jouw weg naar Jezus. Jezus zegt dat Hij zelf de weg is.
Ik ben slechts een pakketbezorger met Zijn boodschap. Ik kan jouw hart niet veranderen dat je oprecht naar Hem zoekt.
Dat is iets tussen jou en God.

Dit is niet om jou af te wuiven, maar dit is wat de bijbel ons vertelt.
Ik begrijp dat je het niet gelooft en het waarschijnlijk onzin vind. Waar ik wel benieuwd naar ben is waar je dan wel in gelooft, of hoe jij denkt waar alles vandaan komt.

Wat een invulling, maar geen antwoord op de vraag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei balthasar:

Bericht rapporteren

 

Geplaatst zojuist

Ondanks verzoeken mijn profiel te verwijderen lukt dit niet

Berichten naar de moderator hebben niets uitgehaald. 

Trajecto mag dit niet doen, heeft de bevoegdheden niet. Hij zou JoostG benaderen

JoostG echter, is wellicht al opgestegen tiot de 7de hemel en als kennelijk enige die dit mag bereikt het bericht hem niet ........ hij doet er in elk geval niets mee

Als je hier binnen wil komen, dan is dat zo gepiept.  Dat gaat zomaar, of je effe wil bevestigen in de mail.  ER is geen enkele vorm van toegangscontrole

Maar weg komen hier .................. dan springen de blokkades op de weg 'there is no way out of here, you can check out but you can NEVER leave

Opmerkelijk

Misschien moet ik maar elke dag hier iets plaatsen, een noodkreet aan de moderator, een landelijk opsporingsbericht naar JoostG, de big chief who never answers ....

misschien dat dit bericht helpt..... mogelijk ook niet

ik wens allen hier veel vermakelijkheden want ........ je komt hier niet weg, dus maak er het beste van

heel fijne dag en misschien luiden we samen het jaar wel uit

balthasar

Ga anderen lopen vervelen, jankerd.
Je bent binnen als je inlogt, en buiten als je weet uitlogt. 
Log dus uit en vul nooit meer het adres in. 
Doei !

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

Een aantal aparte reacties zoals jankerd, gepiep en gekreun etc.  Stel het was janken, dan trekt het wel degene aan die jankerd zegt. Stel, het is gepiep en gekreun, dan trekt het degene die dat weer zegt aan. 

Projecties en niets dan projecties ........ alles is ijdelheid, ijdelheid der ijdelheden.   

Het zijn wellicht mensen die zich christen noemen ..... zij benaderen de dingen zoals zij gewend zijn.  Vaal met complete bijbelversen en hoofdstukken, dat wekt ontzag denken zij. Kom je ze tegen in een gemeente of kerk, dan omhelzen ze je of geven een kille hand ..... dezelfde mensen.  Zij meten je af naarmate je harder halleluja zegt of bijbelversen citeert. 

Paulus sprak over en tegen deze mensen, en duidde hen op hun hoogmoed en huichelarij  "gij zo anders .....". Christus zei: gij zegt Here, Here, maar ik heb u nooit gekend...    Jullie selecteren jezelf beste mensen die zo negatief reageren "velen zijn geroepen, slechts weinigen uitverkozen"  

 

Op 16-7-2020 om 16:58 zei Dat beloof ik:

Ga anderen lopen vervelen, jankerd.
Je bent binnen als je inlogt, en buiten als je weet uitlogt. 
Log dus uit en vul nooit meer het adres in. 
Doei !

geen idee waarom je reageert ......

vervelen, dat is hoe het op jou overkomt, blijkbaar voel je je ertoe aangetrokken anders zou je niet zo reageren

dank voor je tip, maar je bent geen goed verstaander, dat blijkt uit je reactie

Op 16-7-2020 om 15:03 zei Thinkfree:

Ik begrijp je gepiep en gekreun niet, de realiteit ontbeert je in elk geval, alsof je hier verplicht moet blijven todat je eruit getrapt wordt,.. sry i.m o een belachelijk iets, eerder een roep om aandacht zo komt het over.

ik lees bij je profiel:  

Wijsheid verteld een mens dat zonder liefde hij waardeloos is, waarde wordt toegekend door personen...ook de kleintjes in de buik die voordat zij komen al geliefd waren en horen te zijn.  Religie: Christen

Ik lees je reactie en krijg het volgende beeld: 'je denkt christen te zijn, en je maakt mijn woorden belachelijk'. Je mate van invoelen is nihil, terwijl je over wijsheid spreekt.  Je kunt dit beter herzien en bijstellen. Christen zijn is iets anders dan wat je laat zien, de christen dweept niet over zijn geloof, maar toont dit door de werken en zwijgt verder

 

Op 16-7-2020 om 17:53 zei Lord Java:

Nou nou. Drama zeg.

niet echt LJ, niet echt, het is zotheid 

Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei balthasar:

Christen zijn is iets anders dan wat je laat zien, de christen dweept niet over zijn geloof, maar toont dit door de werken en zwijgt verder

Dat gaat vrij lastig worden op een forum, tenzij je alleen meeleest. Maar als iedereen zwijgt valt er niks te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei balthasar:

 

niet echt LJ, niet echt, het is zotheid 

Lof.

Als er nu nóg niet aan je verzoek gehoor is gegeven, dan is dat wel een dingetje ja. Maar als het niet binnen een uur is geregeld moet je wel even geduld hebben vind ik.  Zelf vind ik dat ieder mens zelf zijn account zou moeten kunnen verwijderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Lord Java:

Lof.

Als er nu nóg niet aan je verzoek gehoor is gegeven, dan is dat wel een dingetje ja. Maar als het niet binnen een uur is geregeld moet je wel even geduld hebben vind ik.  Zelf vind ik dat ieder mens zelf zijn account zou moeten kunnen verwijderen.

LJ; het speelt volgens mij nu al een week. Helaas kan ik mijn account zelf niet verwijderen en heb inmiddels al meerdere verzoeken ingediend. Dat is precies het vreemde aan dit gebeuren.  En de moderator??? Tja, de een heeft de rechten niet en die de rechten heeft, die heeft mogelijk belangrijker dingen aan het hoofd.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei balthasar:

LJ; het speelt volgens mij nu al een week. Helaas kan ik mijn account zelf niet verwijderen en heb inmiddels al meerdere verzoeken ingediend. Dat is precies het vreemde aan dit gebeuren.  En de moderator??? Tja, de een heeft de rechten niet en die de rechten heeft, die heeft mogelijk belangrijker dingen aan het hoofd.  

Ja sommige christenen schijnen niet zo weg te zijn van iets overlaten aan de vrije wil.?

bewerkt door Lord Java
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei balthasar:

LJ; het speelt volgens mij nu al een week. Helaas kan ik mijn account zelf niet verwijderen en heb inmiddels al meerdere verzoeken ingediend. Dat is precies het vreemde aan dit gebeuren.  En de moderator??? Tja, de een heeft de rechten niet en die de rechten heeft, die heeft mogelijk belangrijker dingen aan het hoofd.  

Hé, ben je weer binnen.
En wie heeft je gevraagd om in te loggen?

Antwoord: Niemand, dat heb je zelf gedaan.
 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Hé, ben je weer binnen.
En wie heeft je gevraagd om in te loggen?

Antwoord: Niemand, dat heb je zelf gedaan.
 

Een forum dat klaagt over vertrekkende leden legt beter eens onder de loep waarom de laatste afgelopen jaren vertrokken?

Ik denk dat social media de grootste invloed was. Maar uiteindelijk gaan echte gevormde mensen ooit offline om de strijd verder irl aan te vatten.

Het is echt zo dat hier een klimaat hangt wat ondoorbreekbaar is. Zelfs al weet X dat Y gelijk heeft, X zal nooit Y gelijk geven en overgaan tot trollen. X kan ook zelden posten zonder subjectief naast de context te gaan en zadelt al die kleuterargumentatie op Y zijn/haar bord.

Het is als schaken met een duif...

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid