Spring naar bijdragen

Christelijke muziek en boekwinkels


Aanbevolen berichten

Hallo joesertjes bye.gif

Gospel en praisemuziek is onder de christelijke jongeren nogal in trek en er wordt steeds meer naar geluisterd door Christen jongeren. Echter vaak weet je niet waar dat muziek te krijgen is bij jouw in de buurt. Maar misschien weet iemand anders dat wel of kan jij iemand uithelpen.

Plaats hier de muziek/boekenwinkels uit jouw (directe) omgeving waarvan jij weet dat ze christelijke muziek en lectuur verkopen.

Dus zo:

Naam winkel

Adres

Stad

Eventuele website/telefoonnummer

Eventuele bereikbaarheid met OV

Voor de liefhebbers die via internet willen kopen: www.gmi.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Amsterdam:

* CLC, vanaf de Dam naar Magna Plaza, voor M. Plaza links en dan gelijk de straat in rechts. OP een gegeven moment smal zaakje aan de rechterhand. Voornamelijk boeken

* Cross City Culture, Prins Hendrik Kade. Vanaf CS oversteken en links richting de Zeedijk langs het hek van de bouwput van de Noord Zuid lijn. Aan het einde van het hek zit ie op de hoek (het gebouw met de grote Christelijke tekst op de gevel). Veel muziek op CD en DVD en vooral veel engelstalig leesvoer.

Lelystad:

*Boektiek de Verdieping, Evangelische kerk de Pijler, Ketelmeerstraat 90. Zie www.pijler.nl voor routebeschrijving. Geopend op onderwijsavonden en voor en na diensten.

* De Fakkel, Lelycentre

Apeldoorn:

* CLC, Asselsestraat centrumgedeelte. Boeken, cadeaus, muziek en film en kaarten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De Kandelaar

Nieuwe Binnenweg 326

3021 GV ROTTERDAM

tel. 010-4761626

tram 4 stopt voor de deur, vanaf metrohalte Eendrachtsplein 10 minuutjes de Nieuwe Binnenweg op lopen, aan de linkerkant.

De grootste (evangelische) boekwinkel die ik ooit gezien heb. Ze hebben echt alles! Natuurlijk boeken in alle soorten en maten, maar ook een zeer uitgebreide cd collectie en veel gifts/hebbedingetjes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En nog een grote in Rotterdam:

Lindenberg Boeken & Muziek BV

Oostplein 146

www.lindenberg.nl

5 minuutjes lopen vanaf metrostation "Oostplein"

Delft:

Bijbel-In

Voldersgracht 30-A

een klein straatje achter de markt. Niet heel groot, maar ze hebben wel redelijk veel

Den Haag:

Pelgrim Boeken & Muziek

Korte Poten 42

www.pelgrimonline.nl/shop/newspage.html

Dichtbij de 2e Kamer in een klein straatje, op weg naar Station Centraal

En waar ik in Groningen altijd kwam:

Bijbel- en Boekencentrum

Nieuwe Ebbingestraat 34

op de shoproute van station Noord naar Centraal knipoog_dicht.gif

[edit]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Evangelische Boekhandel Immanuel in Wormerveer

Evangelische Boekhandel Immanuel

Krommenieerpad 156

1521 HB Wormerveer

Telefoon 0756222576

Telefax 075-6222576

Boekwinkel in Levend Evangelie Gemeente te Schiphol-Rijk

Boeing Avenue 121

1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: 020 6533887

Fax: 020 6537258

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 30 november 2004 10:34:01 schreef Erna het volgende:

En waar ik in
Groningen
altijd kwam:

Bijbel- en Boekencentrum

Nieuwe Ebbingestraat 34

op de shoproute van station Noord naar Centraal
knipoog_dicht.gif

Is dat die grote? Er schijnt in Groningen ene grote chr. boekhandel te zijn maar ik kan em niet vindenverbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ja, ik weet dat er een winkel in Ede is...

Het is niet ver weg, maar aangezien ik toch al in Wageningen zit.. vandaar widegrin.gif

Quote:
Op donderdag 09 december 2004 21:50:50 schreef Garou het volgende:

Voor Wageningen? Ga naar Ede. Leuke, goede winkel. Mét leuk personeel! Trouwens, Utrecht en Baarn zijn ook aanraders...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid