Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

Ik heb een naaimachine van mijn moeder te leen gekregen omdat ik een broek moet inkorten, maar ik ben heel bang dat ik dat verkeerd ga doen. Mijn moeder heeft nu één pijp afgespeld en ik moet de andere doen, dat zal nog wel lukken. Maar ik moet natuurlijk ook een stuk afknippen. En ik ben bang dat ik teveel afknip. Dus hoeveel cm stof moet ik overhouden voor een fatsoenlijk zoom?

De broek van mijn pak zit binnen in nog 5 cm en hij is 2 cm langer gemaakt. Bij elkaar dus 7 cm. Maar dat is weer een pantalon dus natuurlijk een ander verhaal, ik denk ik meld het even voor het geval dat je er iets aan mocht hebben!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

Ik heb ook nog nooit genaaid haha! Weet google niks?

Maar het lijkt me logisch dat je gewoon die schaar in je broek zet met ongeveer 7 cm extra ruimte dus. De zoom loshalen zie ik het nut niet echt van in. De zoom klap je naar binnen en vervolgens naai je beide stukken aan elkaar toch? Als het eventueel te veel is omdat het overgebleven stuk omklapt tijdens het aantrekken van de broek of als het lelijk in de weg zit kan je het er nog wel uitknippen toch of even loshalen en daarna een kleiner stuk vastzetten. In m'n pantalon zit namelijk het overgebleven stuk naar boven toe aan de binnenkant van de pijp maar bovenaan met een grove steek vastgemaakt aan de binnenkant. Hoeveel ruimte heeft je moeder overgelaten? Niet volledig op mij afgaan trouwens, ben niet de expert hoor! Zie wel veel naaiwerk van m'n oma langskomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder heeft nog niks afgeknipt ofzo, maar alleen vastgespeld. Ik heb trouwens besloten nu niets af te knippen, en precies zo te doen als jij beschreven hebt hoe het bij jouw broek zit. Mocht ik hem dan te kort maken, dan kan ik hem weer een stukje uitleggen :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aangezien de nieuwe Transformers film in de bios draait kreeg ik weer zin om aan mijn 3D Optimus Prime te werken. Maar Optimus heeft een meer gestroomlijnde look in de nieuwe film, dus dat moest ik veranderen aan mijn model. Toen ik eenmaal bezig was zag ik in dat het model een 'monstrosity' was, dus heb ik maar besloten om helemaal opnieuw te beginnen. Kreun. De laatste twee weken ben ik dus nonstop bezig met modellen, modellen en modellen tot diep in de nacht. Maar het resultaat mag er wezen, voor zover ik al ben gekomen met de 'upgrade.'

'le Picture van lelijke robot.

post-3368-147282218988_thumb.jpg

'le Optimus Prime. Pride of Cybertron.

Het roze is oud en gaat vervangen worden door een meer gedetaileerd object.

post-3368-147282218992_thumb.jpg

post-3368-147282218996_thumb.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn moeder heeft nog niks afgeknipt ofzo, maar alleen vastgespeld. Ik heb trouwens besloten nu niets af te knippen, en precies zo te doen als jij beschreven hebt hoe het bij jouw broek zit. Mocht ik hem dan te kort maken, dan kan ik hem weer een stukje uitleggen :P

En? Is het gelukt? :D

Ja :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Archy: Eindelijk kan ik je Optimus zien! Finland is niet zo dicht bevolkt dus ook niet zo veel internet cafés, misschien in de grote steden, maar die waren er niet waar ik zat :(

Ik vind je Optimus echt supergaaf! En als die af is, is die vast nog veel gaver, zeker als hij ook kan bewegen :)

Zorro ziet er ook goed uit!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ligt eraan wat voor pony denk ik. Wil je hem van karton knippen of papier? Vilt is ook een optie. Dan zou ik hem dubbel knippen, randjes met een festonsteek vastzetten en opvullen met watten, of hoe dat spul ook heet. :+ Tuurlijk durf je het. Nogal moeilijk om in je vingers te knippen, denk je niet? Of je moet bang zijn dat je zijn staart er per ongeluk afknipt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid