Spring naar bijdragen

Crea-topic!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Of een natuurlijk gestorven dier. Ik spreek niet zo makkelijk over 'waarschijnlijk' daar er niet specifiek staat hoe God aan die huid komt en idere aanname gemaakt wordt in zijn/haar eigen perspectief

Er staat nergens dat God een dier doodmaakte. Er staat dat Hij een huid gebruikte.   En imho zou een christen wel wat tegen doodknuppelen moeten hebben, daar het vegetarier zijn in t Paradij

En jij maar fout denken dan.   Dan behoor jij tot de categorie niet-oplettende lezers, want ik stelde ook dat Kaasjeskruid zijn partner niet uit een rib word geboetseerd. Toch maakte God w

Posted Images

  • 2 weeks later...

Een hobby van mij is het maken van origami lotusbloemen. De materialen bestel ik in Taiwan, maar met gewoon gekleurd papier gaat het ook. De lotusbloemen delen wij gratis uit wanneer er Falun Dafa activiteiten zijn. Maar ook wanneer Shen Yun Performing Arts (werelds voornaamste Chinees dans- en muziekgezelschap) naar België komt, zoals je kan zien op de foto. Dan help ik mee met de promotie en maak lotusbloemen.

Op deze website kan je leren hoe een lotusbloem te vouwen. Ik vind het echt heel fijn om te doen (het is een beetje verslavend zelfs) :Y

http://www.bloemblaadjesvanvrede.net/

post-11416-147282219023_thumb.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Origami is wel leuk. :)

Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. (-S)

Hihi, ja origami is leuk! Ik neem ook overal vouwblaadjes mee, ook in de trein vouw ik lotusbloemen. :Y Die kraanvogels ken ik, iemand vouwde er ooit een voor me.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Origami is wel leuk. :)

Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. (-S)

Haha, dat is echt geniaal. :)

Qua creatieve uitspattingen heb ik vandaag een productieve dag gehad. Ik ben met mijn tweede boek halverwege hoofstuk dertien (van achttien), en ik ben begonnen met de opnames van Lego Pirates of the Caribbean III. |P Oftewel, lego poppetjes animeren. Dat wordt weer nachten lang renderen voor mijn computer. :# Alleen gaat het straks moeilijk worden, dan moet ik een aantal scenes animeren waarin de Kraken een schip verwoest.

Gelukkig is het een Frans schip.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Origami is wel leuk. :)

Ik heb de rare tik om van die kraanvogels in de trein te vouwen en ze vervolgens achter te laten. Ik neem er zelfs speciaal vouwblaadjes voor mee. (-S)

Haha, dat is echt geniaal. :)

Qua creatieve uitspattingen heb ik vandaag een productieve dag gehad. Ik ben met mijn tweede boek halverwege hoofstuk dertien (van achttien), en ik ben begonnen met de opnames van Lego Pirates of the Caribbean III. |P Oftewel, lego poppetjes animeren. Dat wordt weer nachten lang renderen voor mijn computer. :# Alleen gaat het straks moeilijk worden, dan moet ik een aantal scenes animeren waarin de Kraken een schip verwoest.

Gelukkig is het een Frans schip.

Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken? Verder, ik heb na aanleiding van Nog Harder Lopik, gisterenavond het volgende gedicht gemaakt:

Nog Harder Lopik 2011

We gaan weer naar Lopik, met al haar Scania’s en elke machine haar eigen verhaal

De een rijdt containers, de andere stukgoed, de volgende stenen en soms wat metaal

De een komt uit Zweden, de ander uit ander uit Finland, ook Denen en Noren zijn van de partij

Wat Fransen en Belgen en vooral Hollanders, zolang hij maar mooi is, kom er maar bij

Kijk, daar staat Weeda, verderop Ceusters, Verweij en Swijnenburg die zijn er ook

Hoogendoorn, Folmer, Van Berne, VSB, uit veel van hun uitlaten komt ietsjes rook

Haasnoot, De Herder, Van Triest en S. Verbeek en enkele anderen hebben een neus

Henk Bunschoten heeft echter samen met Jan Deckers en nog die Kenworth een echte reus

Verkleij en Vliegenthart, Schubert en Zijderlaan, Vos Nederhemert en H. van het Kruis

Sties, Van de Mark, Van Setten, Van Heugten, en naast deze jongens nog meer gespuis.

Aan het eind van zaterdag regen, en veel ook. Als dat maar over is gaat er wat weg.

Met stennis en lichten en brullende motors, wat rook uit de uitlaten, mooi is dat zeg!

Weeda, ik groet u, ook Van de Hoeven, Disneytrotter en De Koning, tabé

Succes met het werken, laat je niet gek maken, doe wat je doen moet, veel plezier ermee

De rest van de auto’s die ik niet genoemd heb, de groet van hierboven die is ook voor u

De foto’s en video’s die ik gemaakt heb, die komen op youtube, en ik stop voor nu.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ga je namaken met lego, en er dan een filmpje van maken?

Nope. Lego stopmotion is zo 1998.

Ik maak alles in 3D, dat is tenminste een uitdaging.

[attachment=0]PotCIII.jpg[/attachment]

EN dat word dan wel een videotje? Er begint wat te kriebelen als ik de lego zie...:P

Ja, natuurlijk. :) Een filmpje van ongeveer 3-5 minuten.

@Olorin; als de de prijzen van tegenwoordig ziet is het logisch dat mensen overstappen op virtueel lego. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid